|
|
| Pagina 90 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Bericht Re: Eerste klasse
Waarschijnlijk hopen zij nog op een fusie tussen EA en Dender en wie weet komt het er niet van binnen dit en drie jaar, als onze eendracht nog een a twee jaar blijft steken dan zijn wij ten dode opgeschreven. Dus Geert doe er iets aan en haal versterking binnen ,niet beloven in de krant maar doen. of wij kunnen met zijn allen naar den FC Dender toe.
|
| 17 Aug 2008, 14:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ike schreef: Waarschijnlijk hopen zij nog op een fusie tussen EA en Dender en wie weet komt het er niet van binnen dit en drie jaar, als onze eendracht nog een a twee jaar blijft steken dan zijn wij ten dode opgeschreven. Dus Geert doe er iets aan en haal versterking binnen ,niet beloven in de krant maar doen. of wij kunnen met zijn allen naar den FC Dender toe. Ten eerste :tis ni omdat ge e paar jaar in derde blijft hangen dat ge als club niks waard zeit e. Ten 2de:Mss geloofde gij ni in deze kern,maar tzijn mensen dat dat wel doen Ten 3de:das in mijn geval ALS aalst en dender ooit fusioneren ganek ik nog liever nor terjoden-welle gon zien. |
| 17 Aug 2008, 14:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Anderlecht was weer niet goed. De cijfers verdoezelen veel...
| 17 Aug 2008, 20:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ike schreef: Waarschijnlijk hopen zij nog op een fusie tussen EA en Dender en wie weet komt het er niet van binnen dit en drie jaar, als onze eendracht nog een a twee jaar blijft steken dan zijn wij ten dode opgeschreven. Dus Geert doe er iets aan en haal versterking binnen ,niet beloven in de krant maar doen. of wij kunnen met zijn allen naar den FC Dender toe. Dat zult gij alleen zijn dan toch. Lees de geschiedenis eens van onze club, we hebben al iets meer overleefd dan 'één a twee jaar blijven steken'. Ik ben nen Iendrachter, vierde of eerste klas. |
| 17 Aug 2008, 20:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: Ike schreef: Waarschijnlijk hopen zij nog op een fusie tussen EA en Dender en wie weet komt het er niet van binnen dit en drie jaar, als onze eendracht nog een a twee jaar blijft steken dan zijn wij ten dode opgeschreven. Dus Geert doe er iets aan en haal versterking binnen ,niet beloven in de krant maar doen. of wij kunnen met zijn allen naar den FC Dender toe. Dat zult gij alleen zijn dan toch. Lees de geschiedenis eens van onze club, we hebben al iets meer overleefd dan 'één a twee jaar blijven steken'. Ik ben nen Iendrachter, vierde of eerste klas. Das geklapt zé ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Aug 2008, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Sven KSK Opwijk schreef: Anderlecht was weer niet goed. De cijfers verdoezelen veel... Dat was ook mijn conclusie toen ik de samenvatting zag. Voor 't zelfde geld was't terug met de billen bloot. |
| 17 Aug 2008, 21:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Als we dan toch aan het lachen zijn met eersteklassers mogen we er Lokeren, Tubize, Roeselare, Zulte-Waregem en co ook gerust bij doen. Wat een triestige ploegen met een uiterst belachelijke aanhang. Dan komt zelfs Dender er niet als slechtste uit.
Een traditieclub als de onze moet volgens mij (en vele andere) minstens in tweede spelen. Maar als ik eersteklasse even bekijk de dag van vandaag speel ik veel liever in tweede. Verplaatsingen naar STVV, Antwerp, Beveren, ... zeggen mij meer als verplaatsing naar de clubs die ik eerder vernoemde. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Aug 2008, 21:36 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De Jean schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Anderlecht was weer niet goed. De cijfers verdoezelen veel... Dat was ook mijn conclusie toen ik de samenvatting zag. Voor 't zelfde geld was't terug met de billen bloot. Mja, dat nu ook niet echt... _________________
|
| 17 Aug 2008, 23:53 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
den tactiek van Tubize bij ne corner is wel belachelijk, waar hebben ze dat weer gehaald?
![]() |
| 17 Aug 2008, 23:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
PSV geeft Milan Jovanovic op
di 19/08/08 - Als Standard de prijs van Milan Jovanovic niet laat zakken, dan geeft PSV de Servische aanvaller op. De Nederlandse kampioen heeft de onderhandelingen met de Belgische kampioen stopgezet. |
| 19 Aug 2008, 10:39 |
|
|
Leverkusen haalt Kadlec; Bulykin naar Anderlecht
Bayer Leverkusen heeft zich versterkt met Tsjechisch international Michal Kadlec. De Russische aanvaller Dimitri Bulykin zal op zijn beurt de Duitse club verlaten. Kadlec komt over van Sparta Praag en zal in eerste instantie voor een jaar worden gehuurd. Leverkusen heeft ook een optie tot koop op de speler bedongen. Bulykin vertrekt na een jaar alweer uit Duitsland. Hij heeft een contract getekend bij Anderlecht. Met de transfer is een bedrag van een miljoen euro gemoeid. _________________
|
| 19 Aug 2008, 14:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
In Lokeren kunnen ze voor de volgende thuismatch beter een annonce'ken in de gazet zetten dat het seizoen al begonnen is.
Er zat werkelijk geen kat op Daknam zeg, net nu ze eens 4 keer scoorden ! Het kan terug 10 jaar duren eer ze zoiets gaan meemaken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Aug 2008, 23:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bij Kortrijk was er ook een hele lege tribune, maar -ik vermoed achter het doel- was er dan wel behoorlijk wat volk te zien op de beelden.
Lokeren is inderdaad triestig, ik hoorde het op Sporta: 'Lokeren is aan de winnende hand en dan nog is het een sfeerloos Daknam'. |
| 24 Aug 2008, 0:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
s@té schreef: Bij Kortrijk was er ook een hele lege tribune, maar -ik vermoed achter het doel- was er dan wel behoorlijk wat volk te zien op de beelden. Lokeren is inderdaad triestig, ik hoorde het op Sporta: 'Lokeren is aan de winnende hand en dan nog is het een sfeerloos Daknam'. ik heb zelf nog geen beelden gezien maar ik vermoed dat het de tribune langs het veld was die volledig leeg was. Ik denk dat die tribune om veiligheidsredenen is afgekeurd. Dat was al zo toen wij ginder enkele jaren geleden gingen spelen. |
| 24 Aug 2008, 11:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Stijn schreef: s@té schreef: Bij Kortrijk was er ook een hele lege tribune, maar -ik vermoed achter het doel- was er dan wel behoorlijk wat volk te zien op de beelden. Lokeren is inderdaad triestig, ik hoorde het op Sporta: 'Lokeren is aan de winnende hand en dan nog is het een sfeerloos Daknam'. ik heb zelf nog geen beelden gezien maar ik vermoed dat het de tribune langs het veld was die volledig leeg was. Ik denk dat die tribune om veiligheidsredenen is afgekeurd. Dat was al zo toen wij ginder enkele jaren geleden gingen spelen. Allé ze gaan dat stuk toch ook verbouwen. Achter die goalen op Kortrijk kan trouwens wel wat volk op. Ik denk dat er vorig jaar tegen Zulte Waregem voor de beker meer dan 10.000 man op Kortrijk zat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Aug 2008, 12:00 |
|
| Pagina 90 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 88 89 90 91 92 … 500 Volgende |