|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 235 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
wa gaje anders doen?
Limpens buiten gooien na tegenvallende resultaten in de voorbereiding? Nen trainer moet ook maar roeien met de riemen die hij heeft, ookal noem je pakweg Hugo Broos... voorlopig is de conclusie simpel e: 1 er voetballende kwaliteit weg (troch, Ewen, Claessens) 2 de nieuwe spelers kunnen dit voorlopig nog niet opvangen of waarmaken (Boussouffa, enz) 3 sommige spelers zitten al ruime tijd onder hun niveau (door blessures): Arnold, Aelbrecht,... 4 Door vele gekwetsten en een smalle kern zitten we krap qua kwaliteit Is dit Limpens zijn fout??? Als je morgen de Messias kan aanduiden die met deze ploeg kan kampioen spelen mag je Limpens direct ontslaan |
| 19 Aug 2008, 22:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Natuurlijk zal de fout niet volledig bij Limpens liggen, maar de goedkoopste oplossing is wel nog altijd uw trainer buitensmijten. Waren er geen testers vandaag ?
|
| 19 Aug 2008, 22:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Natuurlijk zal de fout niet volledig bij Limpens liggen, maar de goedkoopste oplossing is wel nog altijd uw trainer buitensmijten. Waren er geen testers vandaag ? neen, geen testers. |
| 19 Aug 2008, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Geen spelsysteem , geen figuren op het veld die den boel in gang draaien, te smalle kern enz... We mogen toch spreken van een paar transfers die momenteel zeker nog niet renderen.... Als we realistisch blijven zal dit een seizoen in de middenmoot worden.
Verheyden EN Troch laten vertrekken dit vang je zomaar niet op. _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 19 Aug 2008, 22:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Engeland schreef: Geen spelsysteem , geen figuren op het veld die den boel in gang draaien, te smalle kern enz... We mogen toch spreken van een paar transfers die momenteel zeker nog niet renderen.... Als we realistisch blijven zal dit een seizoen in de middenmoot worden. Verheyden EN Troch laten vertrekken dit vang je zomaar niet op. Volledig mee akkoord, gelukkig was ik er niet bij deze avond wegens andere verplichtingen, soit, 'k heb blijkbaar alweer niets gemist, het is dus nog steeds barslecht ! Op Wetteren gaan we een pak slaag krijgen als men niets wil veranderen... (wat er moet gebeuren weet intussen wel iedereen...) De ploeg, zoals ze NU speelt, is voor mij degradatiekandidaat nummer 1, zonder enige twijfel ! ![]() Laatst gewijzigd door Gijzegem Vaneigest op 19 Aug 2008, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Aug 2008, 23:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Engeland schreef: Geen spelsysteem , geen figuren op het veld die den boel in gang draaien, te smalle kern enz... We mogen toch spreken van een paar transfers die momenteel zeker nog niet renderen.... Als we realistisch blijven zal dit een seizoen in de middenmoot worden. Verheyden EN Troch laten vertrekken dit vang je zomaar niet op. Ik vrees ook dat men het vertrek van Troch en Verheyden zwaar heeft onderschat ... |
| 19 Aug 2008, 23:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
eendracht4ever schreef: wa gaje anders doen? Limpens buiten gooien na tegenvallende resultaten in de voorbereiding? Nen trainer moet ook maar roeien met de riemen die hij heeft, ookal noem je pakweg Hugo Broos... voorlopig is de conclusie simpel e: 1 er voetballende kwaliteit weg (troch, Ewen, Claessens) 2 de nieuwe spelers kunnen dit voorlopig nog niet opvangen of waarmaken (Boussouffa, enz) 3 sommige spelers zitten al ruime tijd onder hun niveau (door blessures): Arnold, Aelbrecht,... 4 Door vele gekwetsten en een smalle kern zitten we krap qua kwaliteit Is dit Limpens zijn fout??? Als je morgen de Messias kan aanduiden die met deze ploeg kan kampioen spelen mag je Limpens direct ontslaan Is dit integraal Limpens zijn fout? Neen, maar deze ploeg speelt wel elke wedstrijd nog net een tikkeltje slechter en om te zeggen dat hij hier dan helemaal niks kan aan doen, dan kunnen er velen trainer zijn. Op dit moment wint ge nog niet van een tweedeprovincialer en aan het begin van de voorbereiding lag het niveau toch nog een stukske hoger. Het bestuur kan bijvoorbeeld wel met hem en een aantal spelers eens aan de tafel gaan zitten om te zien wat er nu juist mankeert en hoeft vooral niet te denken dat het in één keer zal opgelost zijn op 31 augustus, want dat is eerlijk gezegd wel de indruk die ze mij langs de rand van het veld geven. Bij vele van die blessures durf ik mij als arts ten andere ook wel een aantal vragen stellen. Boto sukkelt al van het einde van het seizoen met die enkel en nu plots, op enkele weken van de competitie, komen ze tot de vaststelling dat die eigenlijk moet geopereerd worden. Boussoufa was van bij het begin van de voorbereiding geblesseerd en heeft amper gespeeld. Anders spreekt men altijd zo over de medische testen voor de ondertekening van een contract. Bij hem is er blijkbaar dan toch iets misgelopen. Ze zijn niet bijster goed bezig voor het moment, de spelers niet, maar de trainer en het bestuur eigenlijk ook niet. En ik zie niet in waarom dat niet mag gezegd worden, zonder dat daar hier onmiddellijk de conclusie moet aan vastgeknoopt worden dat alle schuldigen dringend op straat moeten worden gegooid. |
| 19 Aug 2008, 23:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
wat heeft boussoufa eigenlijk al bewezen?
![]() |
| 19 Aug 2008, 23:08 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
kwaliteit zal er zeker zijn
het ligt aan de mentaliteit,mannen als nen Claessens,Troch gingen er altijd voor en dat werkt inspirerend voor de andere da heeft Van Damme bv. bewezen voor A'lecht op Cercle ok het zijn maar oefenmatchen maar zelfs dan moeten ze voor gaan en die bezieling heb ik nog niet veel gezien |
| 19 Aug 2008, 23:27 |
|
|
Miniem
blijkbaar zitten er toch nog andere dingen niet op hun plaats want de drie vertrekkers stonden toch ook niet waar het het nu niet echt goed gaat achteraan waar we elke match tot nu toe voor sintererklaas spelen en vooraan blijken onze zwartjzs de richting van het doel bijster ons middenveld kan honderd doelkansen afleggen als men ze blijft missen spelen die mannen dan niet goed ??
|
| 19 Aug 2008, 23:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wat kan ik over de match van vandaag weer zeggen? T zelfde van gans de voorbereiding zeker, namelijk dat het slecht was. De eerste helft was nog redelijk, er was inzet, maar het totaalbeeld was slecht. Het aantal slechte passes was weer niet te tellen. En hoeveel keer heeft die keeper van Ternat echt moeten ingrijpen (plukballen niet meegerekend)? Niet of nauwelijks. Ternat daarentegen scoort 2 keer en Lieven is nog een paar keer goed tussengekomen. Nochtans stond er deze keer een A-ploeg op het veld (er waren afwezigen, maar deze ploeg is toch wel een waardige ploeg).
Na rust speelden we zogezegd met 2 spitsen, maar aangezien Lord en Wouter constant naar de flank uitwijken was er centraal niemand. Ziet de trainer dit dan niet? Elke oefenmatch hoop ik dat de klik komt, maar na elke oefenmatch wordt de angst voor het nieuwe seizoen groter. Er moet dringend iets gebeuren. Maar wat? Paniekaankopen helpen ons niet vooruit en kunnen de club enkel een financiële kater bezorgen. Ik zie als enige oplossing de oplossing die altijd volgt bij slechte resultaten: een trainerswissel. Of het DE oplossing is, weet ik niet, maar beter proberen dan helemaal niks doen. Eigenlijk had dit al een week of twee eerder moeten gebeuren, maar beter nu dan niet. Elke dag dat men wacht, is een verloren dag. Want ondanks de blessures, die nieuwkomers die nog moeten wennen, ... is uit deze groep veel meer te halen. Dat werd bewezen in de eerste oefenmatch tegen United, toen er wel een goeie match gespeeld werd. K wil niet te pessimistisch zijn, maar k zie het nieuwe seizoen negetief tegenmoet. K hoop dat we ons redden, want k heb geen goesting om weer in vierde elke week in "stadions" als dat van Ternat te gaan zien. |
| 20 Aug 2008, 0:01 |
|
|
Miniem
Ik stel voor dat men den trainer buiten smijt. En binnen 3 weken de nieuwen trainer. Daarna de spelers of bestuur. Paniek is een slechte raadgever. Ok tis slecht maar het kan alleen maar verbeteren. Ik denk dat Limpens ook wel weet dat het zo ni verder kan
|
| 20 Aug 2008, 0:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
eendracht4ever schreef: ookal noem je pakweg Hugo Broos.. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Aug 2008, 0:29 |
|
|
Vaste Waarde
Mannekes zijn jullie nu echt nog zo naief om te geloven dat we gaan meespelen voor de titel?
Kijk ik ben een van de laatste om negatief te doen he. Maar het is gewoon een feit dat onze financiele shit nog steeds niet opgelost is. En zonder financiele ademruimte kan je geen wonderen verrichten. Ge kunt hier nog uren discussieren over trainers enzo maar volgens mij is geld het enigste probleem. Zo simpel is het ik vind het allen flauw van het bestuur dat ze geen open kaart spelen en ambities uitspreken die gewoon nu niet haalbaar zijn. |
| 20 Aug 2008, 0:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Over die ambities gesproken. Waar heeft het bestuur uitgesproken gezegd dat ze dit jaar kampioen moeten worden, eigenlijk ? Buiten dat 3-jaren plan van Marc Schots toen we kampioen speelden heb ik daar eigelijk nog niet zoveel van gehoord, van die titelambities ?
|
| 20 Aug 2008, 0:55 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 235 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |