Sporting Ternat - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 16
 Sporting Ternat - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Sporting Ternat - Eendracht Aalst
We spelen al jaren met hetzelfde systeem dat elke ploeg van derde tot eerste provenciale al blindelings herkent. We kunnen er misschien nog een tweede klasser mee verrassenn maar daar blijft het ook bij. Voeg daar de slechte vorm van Arnold aan toe en je komt aan een systeem dat eigenlijk zonder spitsen op zoek gaat naar die bal die per ongeluk eens goed valt en Lord dan met wat gedribbel binnentrapt. De kwaliteit van de spelers is er om probleemloos mee te draaien aan de top van derde, maar tactisch klopt sinds januari niets meer. We konden dat nog wat verbergen door een goede prestatie tegen Woluwe, maar al wie niet ziet dat het helemaal de verkeerde kant uitgaat, is ziende blind.

De enige oplossing om meer schwung en een beter tactisch plannetje in de ploeg te krijgen, is het ontslag van de trainer die op zijn bank zit zoals een rund naar een voorbijrijdende trein gaapt. Ik zou er ook gedemotiveerd van worden als speler om elke keer opnieuw datzelfde plannetje te moeten volgen dat al maanden geen resultaten meer oplevert. Je kan blijven tegen een muur lopen in de hoop dat ze plots op magische wijze verdwijnt, maar dat gaat ons bitter weinig punten opleveren.

20 Aug 2008, 11:51
Vaste Waarde

blacky schreef:
Transfers kan je altijd in twijfel trekken. En dat mag ook.

Maar ik denk toch dat de spelers die momenteel "aanwezig zijn" (het woord voetballen durf ik niet te schrijven) voldoende niveau moeten kunnen halen om minstens subtop te spelen.

Maar wie niet ziet dat de spelers voor deze trainer niet tot het uiterste gaan die is blind.
En als ge eerlijk zijt, kunt ge het in zekere zin nog begrijpen. Wat spreekt er in zijn voordeel?

En dan heb je nog het probleem "Lord-Boussoufa-Boto- ev. Wouter". Dat zijn van de mannen die content zijn dat ze geld kunnen verdienen met te voetballen. Of dat nu met EA is of niet en of dat we meedoen voor titel of degradatie... dat maakt niet uit. Zeeslasjen oan en slef slef nor de training (als ze niet geblesseerd zijn)! Die jongens zijn enkel met zichzelf bezig.

iedereen die alle matchen gezien heeft weet dat lord er altijd voor gaat .Hem kunt ge niks verwijten :nieje:

20 Aug 2008, 12:30
Junior

Leeftijd: 46
WLM: [email protected]
Casual1919 schreef:
Ik ben naar de wedstrijd gaan kijken en er is maar weinigs positief over te zeggen.
Steurs viel mee op den back, Van Mieghem begint langzaam maar zeker te wennen aan de ploeg, onze jeugd kan iets en combinerend beginnen ze elkaar te vinden. Daar stopt het.

Na achteraf een beetje te zijn blijven hangen, enkele spelers (en exspelers) gepraat te hebben begin ik toch twijfels te krijgen over het komende seizoen en in het speciaal over onze trainer.
Enfin, de competitie is nog niet begonnen. Ze kunnen zich nog herpakken, maar ik weet niet of ze er zelf in geloven in deze omstandigheden.

als het vertrouwen bij de spelers al begint te ontbreken...
in alle oefenwedstrijden (uitgez. United en een beetje Bornem) TOTAAL geen ziel in deze ploeg! een zwaar vierkant draaiend geheel!!!
@blacky!!!
uwen commentaar ivm lord slaat nergens op!!!
tis begot den enigen die zich alle matchen zo gegeven heeft en die voor doelgevaar zorgde!!!

20 Aug 2008, 12:34
Nationale Ploeg

is er volgens de positivo's nog steeds geen vuiltje aan de lucht?

Als we moeten blijven naast de problemen kijken, gaat het echt niet lukken hoor. Binnen anderhalve week start de competitie. Ik begin stilaan plattekes af te gaan, moet ik zeggen.

20 Aug 2008, 12:37
Freak

Indien we op Wetteren verliezen is het voor Limpens de week erna, eerste thuismatch, meteen de match van de waarheid me dunkt.

20 Aug 2008, 13:04
Vaste Waarde

Zal als positieve even reageren ...

Iedereen zal wel zien dat het niet draait en iedereen zal wel beseffen dat het beter moet. Ook ik was ontgoocheld na de wedstrijd maar om daarom nu direct alles af te breken !!! Een schande. Nu is aankoopbeleid van het bestuur plots een ramp, moet de trainer buiten en kan er niemand van de spelers nog deftig op een bal trappen, zijn het allemaal profiteurs, enz.

Wat ik nu vooral vaststel is dat de minder goede gang van zaken een aantal ramptoeristen hier terug heeft doen keren (Ike, Champagne, Villa, BelgianIron om er maar enkele te noemen) om onze ploeg en alles erom heen met de grond gelijk te maken ... Flink jongens ...

En ge moogt me noemen wa ge wilt (nietwaar BVW) maar ik sta voldoende dicht bij ons bestuur om te weten dat ze niet zomaar toezien, maar in tegendeel keihard werken om enerzijds het sportieve nog in orde te krijgen tegen de competitiestart en anderzijds het extra-sportieve. In plaats van hen met de grond gelijk te maken zouden jullie beter een klein beetje respect tonen voor die mensen die onze ploeg van de dood gered hebben en nu trachten op een ernstige en doordachte manier te laten groeien.

Wat het sportieve betreft ... men kan er niet omheen dat de oefenperiode niet liep zoals verhoopt maar ik blijf ervan overtuigd dat deze ploeg stukken beter kan ... en dat ligt volgens mij zeker niet alleen aan de trainer. Ook de spelers moeten nu maar bewijzen op het veld dat ze hun geld meer dan waard zijn !

Ik blijf er nog steeds bij dat we met deze ploeg zeer hoog (ik reken nog steeds op de titel) kunnen eindigen en geen enkele slechte oefenwedstrijd zal me van het tegendeel kunnen overtuigen. De eerste wedstrijd voor de "knikkers" staat geprogrammeerd op 31/08 en als we daar kansloos tenonder moesten gaan ... dan kan ik mss mbitie bij moeten stellen. Maar eerder ... dat heeft totaal geen zin.

Koen

20 Aug 2008, 13:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Blacky stelt het geval-Lord wel heel extreem, maar ergens kan ik hem wel begrijpen. Een heel goeie voetballist! Maar zoals het er nu aan toe gaat, speelt die hier na nieuwjaar niet meer. Dat is een speler die leeft van resultaten. Een maand, twee maanden zal hij het misschien kunnen opbrengen, maar als het vierkant blijft draaien, blijft die niet te lang meer.

20 Aug 2008, 13:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Limpens wordt ook wel beoordeeld op het jaar dat hij hier is hé. Zelden of niet bijsturen tijdens wedstrijden, en keer op keer dat zelfde systeem. Ik heb in ieder geval al betere coaches zien passeren.

Over zijn trainingen kan ik niet oordelen, want daar ben ik nog nooit naar gaan kijken.

En over Lord kan je voorlopig niets zeggen, die geeft hem elke match 200 procent en is intrinsiek de beste voetballer uit de kern. Of dat zal blijven duren weet ik natuurlijk ook niet (hij heeft nl. al veel ploegen versleten).

20 Aug 2008, 13:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Ajuin schreef:

Iedereen zal wel zien dat het niet draait en iedereen zal wel beseffen dat het beter moet. Ook ik was ontgoocheld na de wedstrijd maar om daarom nu direct alles af te breken !!! Een schande. Nu is aankoopbeleid van het bestuur plots een ramp, moet de trainer buiten en kan er niemand van de spelers nog deftig op een bal trappen, zijn het allemaal profiteurs, enz.

Wat ik nu vooral vaststel is dat de minder goede gang van zaken een aantal ramptoeristen hier terug heeft doen keren (Ike, Champagne, Villa, BelgianIron om er maar enkele te noemen) om onze ploeg en alles erom heen met de grond gelijk te maken ... Flink jongens ...

En ge moogt me noemen wa ge wilt (nietwaar BVW) maar ik sta voldoende dicht bij ons bestuur om te weten dat ze niet zomaar toezien, maar in tegendeel keihard werken om enerzijds het sportieve nog in orde te krijgen tegen de competitiestart en anderzijds het extra-sportieve. In plaats van hen met de grond gelijk te maken zouden jullie beter een klein beetje respect tonen voor die mensen die onze ploeg van de dood gered hebben en nu trachten op een ernstige en doordachte manier te laten groeien.

Wat het sportieve betreft ... men kan er niet omheen dat de oefenperiode niet liep zoals verhoopt maar ik blijf ervan overtuigd dat deze ploeg stukken beter kan ... en dat ligt volgens mij zeker niet alleen aan de trainer. Ook de spelers moeten nu maar bewijzen op het veld dat ze hun geld meer dan waard zijn !

Ik blijf er nog steeds bij dat we met deze ploeg zeer hoog (ik reken nog steeds op de titel) kunnen eindigen en geen enkele slechte oefenwedstrijd zal me van het tegendeel kunnen overtuigen. De eerste wedstrijd voor de "knikkers" staat geprogrammeerd op 31/08 en als we daar kansloos tenonder moesten gaan ... dan kan ik mss mbitie bij moeten stellen. Maar eerder ... dat heeft totaal geen zin.

Koen

Koen, dit is zeker een standaardpost die om de zoveel tijd automatisch wordt verstuurd ? :lol:

Uw volste recht natuurlijk.

20 Aug 2008, 13:16
Rode kaart
Rode kaart

Ajuin schreef:

Koen

droom maar verder koentje als het zo verder gaat spelen wij volgend seizoen in 4é als jij nu nog in limpens gelooft dan kan jij even goed in sint-niklaas geloven en nog dit koentje ik heb nog van geen enkele speler iets negatief gepost.

20 Aug 2008, 13:25
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
de malhaise op het veld weerspiegelt zich op het forum
jammer, maar een ijzersterke wet vrees ik

laat ons gewoon wa hopen op beterschap
we zijn 2 jaar serieus verwend geweest qua prestaties, en dan valt het moeilijk om opnieuw te leren verliezen... als iedereen een beetje gematigder in zijn racties wordt, dan kunnen we tenminste in een goeie sfeer naar die start toeleven, en dan zien we wel

het bestuur zal deze situatie ook niet verwacht, laat staan gewild hebben he
die mensen hebben naar mijn mening heeeel wat krediet

20 Aug 2008, 13:25
nieuw in de eerste ploeg

LIMPENS , pak je koffers en vertrek AUB!!!!!!

20 Aug 2008, 13:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Van ons bestuur kan en mag absoluut niks verkeerd gezegd worden! Die mensen hebben de voorbije twee jaar hard gewerkt. Alleen moet er nu wel ingegrepen worden volgens mij. Beter nu dan binnen een maand als we misschien al een serieuze achterstand moeten ophalen.

20 Aug 2008, 13:30
nieuw in de eerste ploeg

en gelijk heb je Serre... spijtig dat er enkele zijn die dat niet willen inzien , nietwaar Koen?

20 Aug 2008, 13:32
forumlegende

SERRE schreef:
Van ons bestuur kan en mag absoluut niks verkeerd gezegd worden! Die mensen hebben de voorbije twee jaar hard gewerkt. Alleen moet er nu wel ingegrepen worden volgens mij. Beter nu dan binnen een maand als we misschien al een serieuze achterstand moeten ophalen.

Akkoord dat ze hard werken en respect verdienen maar stellen ze zichzelf ooit in vraag?
Als onze manager vorig jaar in Voetbalmagazine zegt dat hij "de markt kent" dan mag hij dat nu eens bewijzen.

20 Aug 2008, 13:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 235 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 16