|
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 11 berichten ] |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Eindronde derde klasse
Volgende informatie kan misschien nog nuttig zijn, beter kampioen spelen want als derde klasser te kunnen door stoten via de eindronde lijkt mij niet zo evident :
Het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) heeft maandag het speelschema voor de eindronde in de derde voetbalklasse voor dit seizoen vastgelegd. In een eerste fase nemen de zes periodekampioenen het tegen elkaar op in een heen- en terugwedstrijd. Een ploeg uit de A-reeks komt daarin uit tegen een ploeg uit de B-reeks. De drie verliezers blijven in derde klasse, de drie winnaars mogen deelnemen aan de eindronde met vier clubs uit tweede afdeling (de nummers 14 tot 17). Vervolgens wordt er opnieuw tussen zes teams geloot voor een heen- en terugmatch (het nummer 14 uit tweede moet niet in de trommel). De drie winnaars spelen de halve finales (heen en terug) samen met de overgebleven tweedeklasser. De twee finalisten maken daarna in twee wedstrijden uit wie het volgende seizoen in tweede klasse uitkomt, samen met de twee kampioenen uit derde. De Nationale Studiecommissie buigt zich in september over het schema. Eens daar een akkoord wordt gevonden, ligt de eindronde definitief vast. |
| 26 Aug 2008, 10:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eindronde derde klasse
is al een tijdje bekend hoor.
staat waarschijnlijk ergens in een oude topic. En is inderdaad niet echt in het voordeel van de 3de klassers. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Aug 2008, 10:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Toch wist dit ook nog niet, doch zeker en vast niet in het voordeel van de derdeklassers
Als ik het zo zie moet de ploeg goed draaien op het einde van het seizoen. Derde periode winnen en verder doorzetten in de eindronde Dus voor alle kritikasters eerst nog 20 oefenmatchen in de competitie en dan petat en volle gaaz alles winnen in de laatste 10 wedstrijden en de eindronde Graptje ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Aug 2008, 10:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Onderkroiper schreef: Toch wist dit ook nog niet, doch zeker en vast niet in het voordeel van de derdeklassers Als ik het zo zie moet de ploeg goed draaien op het einde van het seizoen. Derde periode winnen en verder doorzetten in de eindronde Dus voor alle kritikasters eerst nog 20 oefenmatchen in de competitie en dan petat en volle gaaz alles winnen in de laatste 10 wedstrijden en de eindronde Graptje ![]() Moest je weten dat het effectief zo zou zijn zou ik het mij nog niet eens aantrekken. Een eindronde is fantastisch (als je ze kan winnen) ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Aug 2008, 11:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Onderkroiper schreef: Toch wist dit ook nog niet, doch zeker en vast niet in het voordeel van de derdeklassers Als ik het zo zie moet de ploeg goed draaien op het einde van het seizoen. Derde periode winnen en verder doorzetten in de eindronde Dus voor alle kritikasters eerst nog 20 oefenmatchen in de competitie en dan petat en volle gaaz alles winnen in de laatste 10 wedstrijden en de eindronde Graptje ![]() En alleen vermijden dat je niet op een degradatieplaats staat ondanks winst in de derde periode, want dan verdwijnt uw kans om te spelen voor promotie, degradatieplaats primeert boven eindrondeticket ![]() |
| 26 Aug 2008, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DT schreef: Onderkroiper schreef: Toch wist dit ook nog niet, doch zeker en vast niet in het voordeel van de derdeklassers Als ik het zo zie moet de ploeg goed draaien op het einde van het seizoen. Derde periode winnen en verder doorzetten in de eindronde Dus voor alle kritikasters eerst nog 20 oefenmatchen in de competitie en dan petat en volle gaaz alles winnen in de laatste 10 wedstrijden en de eindronde Graptje ![]() En alleen vermijden dat je niet op een degradatieplaats staat ondanks winst in de derde periode, want dan verdwijnt uw kans om te spelen voor promotie, degradatieplaats primeert boven eindrondeticket ![]() Wij hebben nu toch ook 11 wedstrijden gespeeld (vriendschappelijk + beker) 3 wedstrijden gewonnen, 1 keer gelijk, 7 keer verloren dus zouden we toch genoeg punten hebben na 20 matchen en daarbij het maximimun van de derde periode en zekers géén degradatieplaats staan . Keep on dreaming gasten Zondag dan begint het pas echt te tellen . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Aug 2008, 12:13 |
|
|
forumlegende
Op dit moment is de eindronde tegen vierdeklassers meer aan de orde!!!
|
| 26 Aug 2008, 12:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jean schreef: Op dit moment is de eindronde tegen vierdeklassers meer aan de orde!!! Der is nog geen enkele competitiematch gespeeld, op dit moment is nog geen enkele eindronde aan de orde. |
| 26 Aug 2008, 12:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Jean schreef: Op dit moment is de eindronde tegen vierdeklassers meer aan de orde!!! Der is nog geen enkele competitiematch gespeeld, op dit moment is nog geen enkele eindronde aan de orde. En nog geen titel ook ![]() |
| 26 Aug 2008, 13:03 |
|
|
forumlegende
We staan er toch niet al te best voor hé. Als het er zondag niet "op" is, dan vrees ik dat er te weinig kwaliteit is of er met een foute opstelling wordt gespeeld.
Want hoe je het draait of keert, met alleen een goede mentaliteit win je geen wedstrijden in derde klasse. vergeet niet dat nu ook de ploegjes de wedstrijd van het jaar spelen tegen ons. En ze beginnen ons stilaan door en door te kennen. We zijn veel te voorspelbaar. |
| 26 Aug 2008, 13:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dani schreef: We staan er toch niet al te best voor hé. Als het er zondag niet "op" is, dan vrees ik dat er te weinig kwaliteit is of er met een foute opstelling wordt gespeeld. Want hoe je het draait of keert, met alleen een goede mentaliteit win je geen wedstrijden in derde klasse. vergeet niet dat nu ook de ploegjes de wedstrijd van het jaar spelen tegen ons. En ze beginnen ons stilaan door en door te kennen. We zijn veel te voorspelbaar. Te weinig kwaliteit? Volgens mij zit er genoeg kwaliteit in de spelersgroep,tmoeter alleen uitkomen natuurlijk en als ze zondag verliezen wordt het idd tijd dat er ingegrepen wordt. |
| 26 Aug 2008, 13:27 |
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 11 berichten ] |