|
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Jan schreef: Iendracht02 schreef: En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ... Een verhaal als een ander... Een verhaal dat aangeeft hoe ze de laatste weken gezellig met z'n allen aan het knoeien zijn ... |
| 27 Aug 2008, 23:35 |
|
|
Vaste Waarde
Iendracht02 schreef: Jan schreef: Iendracht02 schreef: En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ... Een verhaal als een ander... Een verhaal dat aangeeft hoe ze de laatste weken gezellig met z'n allen aan het knoeien zijn ... En de grootste knoeier van het forum zult gij wel zijn ![]() _________________ Broer van ja |
| 27 Aug 2008, 23:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
nieven ajoin schreef: En de grootste knoeier van het forum zult gij wel zijn ![]() Allée, dat is ook weer een reactie die in de verste verte niet-familiaal gekleurd is. Als uw broer in Aalst speelt, moet ge een beetje tegen kritiek kunnen. Ik dacht dat ge dat al wist. Wees blij dat ik er tenminste nog "met z'n allen" van maak ... |
| 27 Aug 2008, 23:43 |
|
|
Vaste Waarde
Iendracht02 schreef: nieven ajoin schreef: En de grootste knoeier van het forum zult gij wel zijn ![]() Allée, dat is ook weer een reactie die in de verste verte niet-familiaal gekleurd is. Als uw broer in Aalst speelt, moet ge een beetje tegen kritiek kunnen. Ik dacht dat ge dat al wist. Wees blij dat ik er tenminste nog "met z'n allen" van maak ... Belachelijk man, dit heeft niets meer met prestaties of wat dan ook te maken. Op die manier kun je blijven kankeren. Je weet helemaal niet wat er gebeurt, of gebeurd is met Lieven dus hoef jij hier niet te zeggen hoe hij zich sportief moet gedragen. En als je het niet kunt aanzien dat je ploeg knoeit, tast dan in je geldbeugel en koop zelf een keeper die volgens jou in het plaatje past! Iedereen mag hier ongezouten zijn mening geven maar ik zou als broer van, moeten zwijgen... Je mag hier mijn 996 posts herlezen, nooit heb ik 1 negatief woord neergepend over gelijk welke speler. Jij maakt er duidelijk een hobby van. Ik supporter voor Lieven, jij voor Aalst. Ik steun Lieven door dik en dun maar doe jij hetzelfde voor je club? Duidelijk niet. _________________ Broer van ja Laatst gewijzigd door Stef DV op 28 Aug 2008, 0:17, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Aug 2008, 23:49 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Ipv iendracht forum zou men dit beter 'het forum der moraalridders' gaan noemen!
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 27 Aug 2008, 23:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendracht02 schreef: Jan schreef: Iendracht02 schreef: En wat De Veirman betreft, wat is dat nu weer voor een verhaal ... Een verhaal als een ander... Een verhaal dat aangeeft hoe ze de laatste weken gezellig met z'n allen aan het knoeien zijn ... Sorry, ik ben het altijd redelijk eens met uw posts maar wat ge hier in uw vorige 2-3 zegt raakt kant nog wal. Ik weet dat je een dokter bent en wel op de hoogte zult zijn van blessures, maar komaan zeg een spierscheur kan niet door iemand aan te trappen Dan moet ge toch eens meer rond een voetbalveld hangen denk ik. Dat ist zelfde zeggen als ge kunt niemand verwonden door met een geweer een kogel af te vuren. (Maar ja, er zijn amerikanen die dat ook geloven dusja). Als ge geen medische begeleiding op uw ploeg hebt (en welke 3de klasser heeft dat wel ?) dan moet ge daar de gevolgen van dragen hé. Ge kunt het een speler nogal kwalijk gaan nemen dat hij niet bij het eerste pijntje direkt een echo laat gaan pakken.... ze zouden op de club nogal wat facturen binnen krijgen moest iedereen die deze voorbereiding een "pijntje" voelde zich grondig gaan laten onderzoeken. Soit, ik zou er nog meer op kunnen zeggen maar dan zou ik even gefrustreerd overkomen als jij ![]() btw: deze post geldt zowel voor De Veirman, Boto, Vandenbrande als gelijk wie... Men verweet Arnold vorig jaar ook nonchalance bij zijn revalidatie maar wat wil je dan ook ? Het is niet dat we het ons kunnen permiteren om hem 6 maand in een huis naast Lieven De Maeschalck kunnen zetten hé. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Aug 2008, 23:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
En we spelen ze van 't kasken nor de mier, who the fuck is Wetteren when the blacks go marching in
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Aug 2008, 9:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Veirman, Boto, Dessaer, Van Dender, Bousouffa, Podevijn. Het is weer een halve basisploeg die niet kan meedoen
|
| 28 Aug 2008, 10:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Jeroen schreef: De Veirman, Boto, Dessaer, Van Dender, Bousouffa, Podevijn. Het is weer een halve basisploeg die niet kan meedoen We hebben bij de bekendmaking van de kalender nog gelachen dat we beter onze supporters zouden opstellen om blessures te voorkomen bij de spelers. Uiteindelijk zouden we er beter eens over beginnen nadenken voor nu zondag, 't zal misschien van moeten zijn. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Aug 2008, 10:51 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: De Veirman, Boto, Dessaer, Van Dender, Bousouffa, Podevijn. Het is weer een halve basisploeg die niet kan meedoen misschien net goed dat da al voor wetteren gebeurd is... als ze op wetteren zelf meegedaan hadden had het misschien nog veel erger geweest met de lengte van hun blessures... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Aug 2008, 11:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Der kunnen er nu nog 3 bijkomen na Wetteren
![]() |
| 28 Aug 2008, 11:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: Jeroen schreef: De Veirman, Boto, Dessaer, Van Dender, Bousouffa, Podevijn. Het is weer een halve basisploeg die niet kan meedoen We hebben bij de bekendmaking van de kalender nog gelachen dat we beter onze supporters zouden opstellen om blessures te voorkomen bij de spelers. Uiteindelijk zouden we er beter eens over beginnen nadenken voor nu zondag, 't zal misschien van moeten zijn. Als de Roel in de basis staat, gaat Wetteren een koekje van eigen deeg krijgen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Aug 2008, 11:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: Casual1919 schreef: Jeroen schreef: De Veirman, Boto, Dessaer, Van Dender, Bousouffa, Podevijn. Het is weer een halve basisploeg die niet kan meedoen We hebben bij de bekendmaking van de kalender nog gelachen dat we beter onze supporters zouden opstellen om blessures te voorkomen bij de spelers. Uiteindelijk zouden we er beter eens over beginnen nadenken voor nu zondag, 't zal misschien van moeten zijn. Als de Roel in de basis staat, gaat Wetteren een koekje van eigen deeg krijgen :boks: Ja, ik heb de Roel tegen RupelBoom bezig gezien en hij was weer de oude zoals vroeger , vurig, vinnig en met het mes tussen de tanden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Aug 2008, 12:14 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: Der kunnen er nu nog 3 bijkomen na Wetteren ![]() der kunnen der nog meer zijn zolang ze nog met 7 spelers op het plein staan mag er doorgespeeld worden... laat ons hopen da da ni gebeurt maar we kunnen er dus 7 bij krijgen na wetteren en dat is momenteel toch wel de ergste nachtmerrie die ge kunt bedenken... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Aug 2008, 12:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat was dus maar om te zeveren hé, ge moet nu ook niet gaan overdrijven. Tis een vuile ploeg, maar een beetje realistisch blijven mag ook.
|
| 28 Aug 2008, 12:18 |
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |