Champions League - Pagina 59 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 161
 Champions League 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Bericht Re: Champions League
Sven KSK Opwijk schreef:
Deef schreef:
Bartos schreef:
Deef schreef:
Jeroen schreef:
Waar zitten al die zwartkijkers die zich al aan't verheugen waren op de pandoering die Standard zou krijgen trouwens ? :D

Het resultaat blijft hetzelfde.
Bedankt en tot ziens :lol:

We hebben tenminste nog eens een ploeg gezien die ons Belgisch voetbal met bravoure vertegenwoordigt. Das wat anders dan Anderlecht die zich tegen één of andere Wit-Russische caféploeg (die dan nog naar de CL mag ook) onsterfelijk belachelijk maakt.

Uw mening kennen we ondertussen al.

Of het correct is, laat ik terzijde.

Tuurlijk, we moeten zien wat we posten.
Onsterfelijk belachelijk maken, vind ik persoonlijk ook wa overdreven.
Als Liverpool thuis tegen Hapoel kan verliezen...
Enfin ja, gij zult het wel beter weten natuurlijk. :worship: :worship:

Mja, ieder zijn mening natuurlijk, maar als Anderlechtsupporter moeten we nu natuurlijk niet te hoog van den toren blazen :D

Oh maar dat doe ik niet, maar eerlijk is eerlijk

28 Aug 2008, 13:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Hoe ge de 0-0 en 0-0 van Standard nog maar wilt gaan vergelijken met de schandelijke resultaten van Anderlecht...

nja met enorm veel goede wil lukt het mij nog niet hoor.

28 Aug 2008, 13:52
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Bram schreef:
Hoe ge de 0-0 en 0-0 van Standard nog maar wilt gaan vergelijken met de schandelijke resultaten van Anderlecht...

Met heeeeeeeeel veel goede wil kunt ge nog zeggen: ze hebben alletwee is gelijk gespeeld en is verloren maar zelfs terwijl ge dat typt hebt ge door hoe belachelijk dat is.

Anderlecht op dit moment is een SCHANDE!!! Niet meer, niet minder.

28 Aug 2008, 13:58
nieuw in de eerste ploeg

Bram schreef:

Maar allez...
Heb ik 1 keer gezegd dat de resultaten goed zijn?
Het enige wat ik hier zeg, is dat we moeten samenspannen.
We zouden meer moeten doen zoals de Marokkanen. Die mannen hun stadion zal wel vol zitten als de nationale ploeg speelt...

28 Aug 2008, 13:59
nieuw in de eerste ploeg

sorry voor de dubbele post trouwens

28 Aug 2008, 14:00
Ancien

Leeftijd: 65
Op het gevaar af om door heel dit forum afgemaakt te worden wil ik nog eventjes terugkomen op Liverpool-Standard.

Ik ben al meer dan 25 jaar een Liverpool-supporter en ik heb ook zeer veel sympathie voor Standard, twee ploegen die trouwens op elkaar gelijken: rood-wit, vurige aanhang, uit een grote wat verarmde arbeidersstad, en opboksend tegen de groten in eigen land die vooral veel meer geld hebben (bij ons Anderlecht, in Engeland Man U en recent ook Chelsea).

Voor alle duidelijkheid: de eerste match heb ik niet gezien (op reis).

Gisteren heb ik voor Liverpool gesupporterd, zoals steeds, al had ik Standard o zo graag de Champions League gegund... tegen elke andere club dan toch.

Laat me beginnen met te zeggen dat Standard schitterend gespeeld heeft: positief, vooruit denkend, een aantal kansen afgedwongen.
Laat me vervolgens bekennen dat het bij Liverpool niet draaide, en dat dat wel vaker gebeurt. Het is niet de eerste keer dat Liverpool de grootste moeite heeft om zich te plaatsen voor de groepsfase. Liverpool loopt ook niet over van creatieve spelers, en de spelers die met één flits het verschil kunnen maken zijn pas geblesseerd geweest (Gerrard) of nog niet op toerental (Torres die, vergeet het niet, een Europees kampioenschap gespeeld heeft, mag het even...).
Laat me ook zeggen dat het stadion aan de Liverpool-kant niet daverde. Maar het zal wel vol, wellicht met mensen die voor één keer een ticket kunnen bemachtigen want Liverpool-Standard in de voorronde van de Champions League is daar geen topper. Standard is voor hen een nobele onbekende ploeg en zij kunnen niet weten wat wij inmiddels wel weten, dat het de enige Belgische ploeg is die kans heeft om stilaan terug te concurreren met de Europese subtop. Maar toch gaan de supporters bij momenten (schaarse momenten) massaal achter hun ploeg staan, en vooral: hoewel het voor geen meter draait hoor je alleen positieve geluiden. Geen fluitconcerten, geen geroep om de trainer buiten te zetten. Zij die vinden dat het Eendracht-publiek zo veel beter is, zouden toch nog eens een tweede keer moeten nadenken. Een vol stadion voor een verplicht nummer tegen een zo veel lager gekwalificeerde ploeg, niet goed spelen, en dan toch af en toe met zijn allen achter de ploeg gaan staan en ze op geen enkel moment afvallen? Dat droom ik al jaren, dat het er zo zou aan toe gaan op Aalst...
En over het resultaat: het is 1-0. De scheidsrechter had een paar minuten voor de goal ook (terecht) strafschop kunnen fluiten voor Liverpool, zal elke eerlijke waarnemer moeten toegeven. Standard had inderdaad een paar kansen, die Reina schitterend pakte (en de keeper is tot nader order één van de spelers). Wie droomt er niet van een keeper die punten pakt? Maar op het einde komen de Reds toch, en dat is geen toeval. Onrechtvaardig? Het is rechtvaardig dat de ploeg die het meest doelpunten maakt doorgaat, en Standard heeft er met 210 minuten goed voetbal niet één kunnen scoren.... Probleem is dat Standard zo één of een paar matchen per seizoen speelt, en Liverpool misschien 15-20.
Voor Liverpool is het simpel: "mission accomplished" en over naar de orde van de dag, in het volle besef dat er nog veel werk is, maar dat de prijzen uitgedeeld worden in april-mei en niet in augustus. Nu moet je gewoon zien dat je er nog bij bent, en ze zijn er nog bij...
En voor Standard hoop ik uit de grond van mijn hart dat ze het heel ver schoppen in de Uefa-cup, het is minder lucratief, maar misschien een nog betere leerschool. En knap wat ze gepresteerd hebben, echt waar...

En tenslotte: ik ben absoluut niet beschaamd om supporter te zijn van Liverpool, ook al hebben ze een paar minder goede matchen gespeeld, maar toch telkens het geluk afgedwongen en roepen ze niet altijd van de eerste tot de laatste minuut.
"Fuck off, ..., you ain't got no history, 5 european bowls, 18 times champs, that's what we call history..."

28 Aug 2008, 19:06

http://nl.youtube.com/watch?v=_8j8GqVoqxo

:plat:

29 Aug 2008, 21:44
Nationale Ploeg

Bram schreef:
http://nl.youtube.com/watch?v=_8j8GqVoqxo

:plat:

Super :D, eindelijk nog is nen trainer met lef

30 Aug 2008, 12:16
Ancien

En inmiddels komen de Reds op kruissnelheid...
Pas op, er is nog groei mogelijk, als Torres op zijn best wordt en Gerrard was woensdag ook niet de beste van het veld, om het zacht uit te drukken.

03 Okt 2008, 18:48

Leeftijd: 37
hoe arsenal eeft gespeeld vond ik toch wel, buitengewoon!

rosicky :crazy: (y)

03 Okt 2008, 19:04
Ancien

Kijk, ik denk dan jippie, vanavond thuis, ik kan champions league kijken...
En wat blijkt?
2BE zendt uitgerekend de enige van de 8 wedstrijden uit die GEEN ENKEL BELANG meer heeft!
Ben ik de enige die zich daar blauw aan ergert?
Vroeger kankerde iedereen op de BRT, maar wat die klojo's van de commerciële zenders presteren is toch wel bijzonder erg, hoor...

26 Nov 2008, 20:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
salvador schreef:
Kijk, ik denk dan jippie, vanavond thuis, ik kan champions league kijken...
En wat blijkt?
2BE zendt uitgerekend de enige van de 8 wedstrijden uit die GEEN ENKEL BELANG meer heeft!
Ben ik de enige die zich daar blauw aan ergert?
Vroeger kankerde iedereen op de BRT, maar wat die klojo's van de commerciële zenders presteren is toch wel bijzonder erg, hoor...

Heb daarstraks net hetzelfde gezegd, ik snap dat niet. Liverpool - Marseille was al stukken beter geweest !!

26 Nov 2008, 20:40
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Uitwijken naar de Nederlandse tv is misschien een optie... Op 2be kijk ik zelden naar voetbal.

26 Nov 2008, 20:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
mijn interesse in de CL heeft een ferme deuk gekregen sinds het op 2be te zien is. De commerciële zenders zouden beter hun handen afhouden van de sport, ze hebben er gene bal verstand van. Lang leve sporza, daar zitten tenminste vakmannen!

26 Nov 2008, 21:06

Eddy Demarez :worship:

alleen al voor zijn commentaar bij Dender - Kortrijk :plat:

26 Nov 2008, 21:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 161