|
|
| Pagina 14 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
da gaat hier weer plezant worden
![]() |
| 31 Aug 2008, 16:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
belgianiron schreef: da gaat hier weer plezant worden ![]() Tis hier altijd plezant e belgianiron Neen serieus, dit is wel zeer triestig. |
| 31 Aug 2008, 16:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: da gaat hier weer plezant worden ![]() Ik vrees er ook voor ... Wachten op de analyse van mensen die aanwezig waren .. _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 31 Aug 2008, 16:44 |
|
|
forumlegende
4-1 verliezen op Wetteren!?!?!?!?
Het wordt nog plezant als ze tegen de grote ploegen zullen spelen!! |
| 31 Aug 2008, 16:51 |
|
|
Duivelke
Twan schreef: belgianiron schreef: da gaat hier weer plezant worden ![]() Ik vrees er ook voor ... Wachten op de analyse van mensen die aanwezig waren .. Als Limpens nu niet buiten ligt, dan heeft hij wel erg veel krediet bij het bestuur. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat dit allemaal Limpens zijn schuld is, maar we kunnen er moeilijk omheen dat hij niet in staat is het roer om te gooien en dat al sinds nieuwjaar. En inderdaad ... blessures en de scheids die we blijkbaar niet mee hebben... pffff... wie zijn we eigenlijk voor de gek aan het houden? |
| 31 Aug 2008, 16:52 |
|
|
forumlegende
piewieback schreef: Twan schreef: belgianiron schreef: da gaat hier weer plezant worden ![]() Ik vrees er ook voor ... Wachten op de analyse van mensen die aanwezig waren .. Als Limpens nu niet buiten ligt, dan heeft hij wel erg veel krediet bij het bestuur. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat dit allemaal Limpens zijn schuld is, maar we kunnen er moeilijk omheen dat hij niet in staat is het roer om te gooien en dat al sinds nieuwjaar. En inderdaad ... blessures en de scheids die we blijkbaar niet mee hebben... pffff... wie zijn we eigenlijk voor de gek aan het houden? Hier kan Limpens niks aan doen, de ziel van de ploeg is verkocht en er is geen nieuwe! |
| 31 Aug 2008, 16:54 |
|
|
Duivelke
Jean schreef: piewieback schreef: Twan schreef: belgianiron schreef: da gaat hier weer plezant worden ![]() Ik vrees er ook voor ... Wachten op de analyse van mensen die aanwezig waren .. Als Limpens nu niet buiten ligt, dan heeft hij wel erg veel krediet bij het bestuur. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat dit allemaal Limpens zijn schuld is, maar we kunnen er moeilijk omheen dat hij niet in staat is het roer om te gooien en dat al sinds nieuwjaar. En inderdaad ... blessures en de scheids die we blijkbaar niet mee hebben... pffff... wie zijn we eigenlijk voor de gek aan het houden? Hier kan Limpens niks aan doen, de ziel van de ploeg is verkocht en er is geen nieuwe! Ah ok, het is een geval van overmacht. Ne keer op ebay zoeken naar een goei ziel. |
| 31 Aug 2008, 16:57 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
limpens de kasje weghalen bij Westerloo ? |
| 31 Aug 2008, 17:02 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Net terug van Wetteren.
Hier verdiende maar één ploeg te winnen en dat was E aalst! De eerste helft zeer goed gespeeld, Wetteren was nergens. Om u een voorbeeld te geven: den back van wetteren bleef al staan als Lord den bal ad omdat Lord em gewoon voorbij liep alsof dien er ni stond. Dé kans op 0-2 laten liggen. Je weet hoe dat gaat. Tweede helft begint. Twee minuten later trekt Coulibaly dien onderuit in de zestien meter. En hier wil ik iets over zeggen. Sorry Couly maar dat was niet nodig! Den bal was in de lucht, de keeper kwam (mss te laat maja) en dus moestem dien spits em er nog altijd inkoppen eh. En denk ni datem er zou ingezeten ebbe. Dus terecht rood. Was wel het enige terechte wat dien arbiter deed. Over Limpens kan je ni veel slecht zegge vandaag want met Couly op dessaer zijn plaats te zetten was echt wel goed! Maar Couly heeft et dus zelf verbrod, niet LImpens en niet de (zwakke) arbitrage. Je mag dan nog met 10 staan, 4 goals tege u netten . Al wist natuurlijk niemand vanachter nog waarem just moest lopen. Heel uw centraal as werd boter.Normaal verlies je hier nooooooooit! Never, jamais! Op basis van eerste helft is het hoopvol voor volgende week! _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e Laatst gewijzigd door de clerus op 31 Aug 2008, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Aug 2008, 17:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Aleja is mijn mening natuurlijk
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 31 Aug 2008, 17:26 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
De eerste helft was, tegen alle verwachtingen van velen die een stukje van de voorbereiding gezien hebben in, niet slecht.
Bij die strafschopfase speelt de scheids een zeer bedenkelijke rol. Normaal trek je daar nooit rood voor. Ik heb diezelfde scheids hier gezien tijdens de bekermatch Ternat-Dilbeek, waarbij hij onze oude bekende Massart twee keer geel gaf voor schwalbe op minder dan 45 minuten tijd, hij voor de rest van de match de pedalen verloor en er in blessuretijd nog een rode kaart voor Dilbeek bovenop deed. Er zijn er spijtig genoeg die niet gemaakt zijn om scheids te worden, het ook nooit zullen leren en deze man is er spijtig genoeg één van ... Die scheids is natuurlijk geen excuus om na die 1-1 plots alle ABC-regels van het voetbal overboord te gooien en een erbarmelijke tweede helft te spelen. Een match duurt 90 minuten, hé mannekes. Franck, om er nu maar eentje te noemen, is een goeie speler, maar na een uur ziet ge die niet meer. Op die manier gaan we nog vaak tekort schieten. Als ge op zo een manier belachelijk gemaakt wordt op één helft en ge krijgt er 4 binnen, moet ge in ieder geval niet zeggen dat ge verdiende van te winnen en als supporter zeker al Claessens niet gaan uitfluiten, die gewoon zijn job deed en we overigens nog wel zouden kunnen gebruiken. Ik hoop dat bestuur, spelers en trainer in ieder geval deze week hun ogen eens open doen en niet over die barslechte scheids blijven doorbomen, want dat is op dit moment verre van ons grootste probleem ... Allée, het seizoen is weer begonnen en tegen volgende zondag 15u denken we allemaal weer dat we zullen winnen ... ![]() Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 31 Aug 2008, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Aug 2008, 17:45 |
|
|
Uiteindelijk geef je het zelf uit handen vind ik
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 31 Aug 2008, 17:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
de clerus schreef: Aleja is mijn mening natuurlijk Getj volledig gelijk,trouwens aelbrecht krijgt een uitstekende kans op 2-2en hij wringt ze vakkundig de nek om,degenen dat vandaag "limpens buite zongen" awel proficiat,kwil niet zeggen dat ne goeien trainer is maar vandaag ist totaal zijn fout ni.Trouwens ook weer een stomme opmerking " datner aga zen zoneke opzet ze" wat heeft iedereen tege ruud limpens é? Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 31 Aug 2008, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Aug 2008, 17:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Tot die penaltie waren we de betere ploeg. Na die penaltie en het wegvallen van een goede Coulibaly werd de verdediging langs alle kanten voorbijgelopen. Eerste helft was hoopvol, maar tegen zo een ploeg mag je nooit verliezen.
|
| 31 Aug 2008, 17:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
clerus, alleen de cijfers tellen besteke , ook al zijn ze wel een beetje overdreven maar kom 4 tegendoelpunten krijgen....dit kan niet!!
|
| 31 Aug 2008, 17:54 |
|
| Pagina 14 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 23 Volgende |