Standaard Wetteren - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23
 Standaard Wetteren - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
Het enige wat je Limpens kan verwijten is dat er een ploeg zonder fut, inzet, ... op het plein stond. Als alles goed zit en je een trainer hebt die op de groep kan inspelen, dan laat je de hoofden niet zo zakken na die tegenvaller tijdens het begin van de tweede helft.

Lambrecht was ook ontzettend onzeker vandaag. Als De Veirman in het doel stond was de commentaar ook heviger geweest...

31 Aug 2008, 20:10
Freak

Leeftijd: 35
Jeroen schreef:
Het enige wat je Limpens kan verwijten is dat er een ploeg zonder fut, inzet, ... op het plein stond. Als alles goed zit en je een trainer hebt die op de groep kan inspelen, dan laat je de hoofden niet zo zakken na die tegenvaller tijdens het begin van de tweede helft.

Lambrecht was ook ontzettend onzeker vandaag. Als De Veirman in het doel stond was de commentaar ook heviger geweest...

Op wie kunnen we niet reclameren? vandamme,lord ,vandenbrande en seminck ?Lambrecht heeft alleen bij de penaltyfase een foutje voor de rest niks.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 31 Aug 2008, 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.

31 Aug 2008, 20:11
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:

Onzin, wat kan een keeper doen als men tot 4 keer (!!!!) alleen voor je doel komt ????
:stom: :stom: :stom:

31 Aug 2008, 20:12
Iendracht.be - beheer

Iendrachter90 schreef:
Jeroen schreef:

Op wie kunnen we niet reclameren? Seminck,vandamme en lord en vandenbrande?

Die twee goals kwamen anders wel mooi door't centrum waar zowel Vandenbrande als Seminck nergens te bespeuren waren (niemand liep ook mee terug toen de speler alleen voor doel kwam, als een verdediger dan volgt vermijd je dat de spits aflegt naar zijn medemaat hé ...)

Ik zeg het: Lord en Franck vond ik goed. Van Damme was goed als je ziet dat dit zijn competiedebuut was. En Couly was goed tot als hij daar rood pakt..

31 Aug 2008, 20:14
Freak

Leeftijd: 35
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Jeroen schreef:

Op wie kunnen we niet reclameren? Seminck,vandamme en lord en vandenbrande?

Die twee goals kwamen anders wel mooi door't centrum waar zowel Vandenbrande als Seminck nergens te bespeuren waren (niemand liep ook mee terug toen de speler alleen voor doel kwam, als een verdediger dan volgt vermijd je dat de spits aflegt naar zijn medemaat hé ...)

Ik zeg het: Lord en Franck vond ik goed. Van Damme was goed als je ziet dat dit zijn competiedebuut was. En Couly was goed tot als hij daar rood pakt..

Ja,idd maar seminck en vandenbrande over de ganse match ware nog redelijk+dat seminck altijd naast nen andere moet staan dat is ook niet bevorderlijk ,waarmee dat ik niet wil zeggen dat hij geen fouten heeft é.

31 Aug 2008, 20:16
Iendracht.be - beheer

Gijzegem Vaneigest schreef:
Jeroen schreef:

Onzin, wat kan een keeper doen als men tot 4 keer (!!!!) alleen voor je doel komt ????

Heb ik dan gezegd dat het zijn fout is dat men 3 (!!!!) keer scoort omdat ze alleen voor hem komen?

Heb je Lambrecht zien beven bij die corners ? Gaf mij een onzeker indruk. En toen Coulibaly rood pakte, leek het mij dat een keeper gerust die bal uit de lucht kon plukken, al had ik daar een slecht zicht op.

31 Aug 2008, 20:17
Freak

Een meer dan degelijke eerste helft vandaag.
Jammer genoeg niet al te veel uitgespeelde kansen.
Dan krijgen we een zeer lichte penalty tegen met een rode kaart er bovenop en de kopjes gaan hangen.

Al bij al een overdreven nederlaag maar 0punten zijn wel een feit.

31 Aug 2008, 20:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Jeroen schreef:
Jeroen schreef:

Heb ik dan gezegd dat het zijn fout is dat men 3 (!!!!) keer scoort omdat ze alleen voor hem komen?

Heb je Lambrecht zien beven bij die corners ? Gaf mij een onzeker indruk. En toen Coulibaly rood pakte, leek het mij dat een keeper gerust die bal uit de lucht kon plukken, al had ik daar een slecht zicht op.

Lambrecht leek heel onzeker. Ook op die hoge bal idd, die aan de penalty voorafgaat. Heb ik in mijn eerste post ook al gezet

Iendracht nor 2e

31 Aug 2008, 20:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Bij de 1-1 moet je de zaak achteraan gesloten houden met 4 verdedigers. Je hebt dan nog altijd uitzicht op een punt. Wetteren leek me ook niet de ploeg die het spel kan maken. Op tegenaanval is er dan nog vanalles mogelijk.

Deze spelers kunnen stuk voor stuk beter. Maar om hun op een hoger niveau te laten spelen heb je een trainer nodig van een ander kaliber...

31 Aug 2008, 20:54
Reserve

Jeroen schreef:

Keeper kan er niet veel aan doen, staat zoals De Veirman vorig seizoen regelmatig in een schietkot. Maar hij zal ook niet direct punten pakken als de ploeg minder draait. Wat Limpens betreft, tot het doelpunt kan je hem niet veel verwijten. Nadien is hij diep in zijn bank teruggezakt...Ik blijf bij mijn standpunt dat je als would be kampioenenploeg niet met 1 spits speelt. Arnold mag doen wat hij wil die jongen staat daar gewoon op zijn eilandje te spelen, ook in de eerste helft. Neem er vandaag Lord af en ze krijgen met moeite 1 kans bij elkaar gespeeld. Geen bezieling, geen spelvreugde, geen mentaliteit. Als het bestuur niet kordaat ingrijpt, gaan we een grijs tot donkerzwart seizoen tegemoet.

31 Aug 2008, 20:55
Ancien

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:

Lambrecht onzeker??? Als het slaat op die terugspeelballen die hij buiten trapt, dan wil ik u even herinneren aan de bakken kritiek die hij mocht slikken na Waasland toen hij Onana wilde uitspelen bij een terugspeelbal. Dat getuigde van veel lef en vertrouwen toen maar werd wel cash betaald. Die kritiek dook vorig jaar ook op toen hij speelde en daar snap ik echt geen snars van. Die gast kan zich vandaag toch niks verwijten??? We slikken opnieuw de tegengoals zoals tegen Francs Borains vorig jaar, tegen Couillet, op Oudenaarde... en dat zijn situaties waarbij met 1 bal de hele verdediging weg wordt gespeeld en er telkens iemand alleen naar de keeper mag draven. Bij die 4de goal lijkt Lambrecht misschien wat gelaten, maar moet hij die speler bij een 3-1 stand ook nog torpederen om een rode kaart te krijgen???

Denk ook niet dat het vandaag aan inzet en fut ontbrak. Het is gewoon een ploeg zonder vertrouwen die bij enkele tegenslagen niet de mentale veerkracht heeft om nog degelijk te reageren. En als je dan in twee minuten twee doelpunten slikt, dan is het helemaal over. Zeker bij het gebrek aan een leider op het veld. In de pers verschenen er artikels dat Franck dat zou zijn, maar dat heb ik dan toch niet gezien. Kritiek op Lord als zou hij te egoïstisch zijn -> kijk ook eens waar de mannen lopen waar hij de bal moet afspelen? Ze lopen telkens de dekking in ipv zich vrij te spelen, logisch dat hij het dan zelf probeert. Drie keer doet Tim dat wel goed en dan legt Lord hem ook 3x panklaar af, oa bij het doelpunt. En die rushes en explosiviteit heeft ook een tol hoor op het einde van de wedstrijd. Dat kan niemand 90 minuten...

En Wetteren, die speelden zoals we het konden verwachten - scoren dan nagenoeg ook aan 100% procent - wel jammer dat het 4 ex-Aalsterse doelpunten zijn.

Vandaag snap ik de spreekkoren gericht aan Limpens ook niet - tot die onnodige domme fout van Couly (schat die hoge bal gewoon verkeerd in) heb je de boel totaal onder controle en speel je voor het eerst dit jaar enkele kansen bij elkaar, zelfs heel degelijk. Ik vond ons ook volwassener spelen in deze situatie. Vorig jaar gingen we dan met man en macht nog voor die tweede gaan, nu leken ze me de boel beter gesloten te houden en lieten Wetteren het initiatief. Tot Couly er anders over besliste.

Spreekkoren hadden meer zin gehad tijdens de voorbereiding want die matchen waren echt het aanzien niet waard. Ik ga Limpens hier zeker niet verdedigen, maar wat doe je eraan dat bij balverlies van Lord aan de Wetterse backlijn de bal 30 sec later achter Lambrecht in doel ligt?? Trainer draagt verantwoordelijkheid, maar de spelers moeten toch ook eens gaan beseffen dat ze opnieuw dezelfde fouten maken. Op buitenspel spelen is ook een kunst en de gave om dat te kunnen, hebben wij zeker niet. Derde doelpunt van Wetteren was trouwens wel overduidelijk buitenspel.

De cijfers liegen niet, maar er is ook een positieve kant aan. Alle zogezegde titelkandidaten lieten punten of verloren (La Louvière, Oudenaarde, Racing Waregem)

31 Aug 2008, 20:56
Iendracht.be - beheer

Die "fout" van Coulibaly lijkt op het verslag van Kanaal 3 trouwens wel hééél licht hoor.

31 Aug 2008, 21:00
forumlegende

Leeftijd: 43
Verdiende voorsprong aan de rust, al kwam alle gevaar wel via Lord. Dit is hier al gezegd maar wat als hij eens niet in zijn dagje is? Na de rust dan de fase die alles doet kantelen. Ik dacht eerst ook dat er langs beide kanten werd getrokken, misschien dat de beelden op TV Oost duidelijkheid zullen brengen. Maar wat er daarna gebeurt kan echt niet he. Wetteren ging keer op keer door het centrum van onze verdediging alsof er niemand stond. Sorry maar ook met 10 man moede u kunnen organiseren. En ik vind da Limpens daar zijn enige maar jammer genoeg capitale fout heeft gemaakt. Na het rood voor Couli trekt hij Roel naar het centrum en van Damme moet van het middenveld naar de rechtsachter. De 2-1 was meteen een duidelijk voorbeeld dat ge op het middenveld hierdoor volk tekort had. Die mannen hadden daar alle tijd van de wereld om de pass perfect in de diepte te spelen. Ze hadden meteen een aanvaller voor een middenvelder moeten ruilen zodat uw manier van spelen alvast verdedigend overeind bleef dan. Wetteren had voordien nauwelijks een gaatje gevonden he in onze afweer, nu stonden de poorten plots wijd open en dat is verontrustend. Tijdens de match moede kunnen bijsturen en waarom eens nie zelf anti-voetbal spelen en proberen da punt vast te houden?

31 Aug 2008, 21:01
Freak

Jeroen schreef:
Die "fout" van Coulibaly lijkt op het verslag van Kanaal 3 trouwens wel hééél licht hoor.

Die indruk had ik ook.
Net zoals ik dacht dat de 2-1 zwaar buitenspel was. Maar je staat dan wel heel slecht geplaatst om zoiets te zeggen ...

31 Aug 2008, 21:01
Nationale Ploeg

DT schreef:
Jeroen schreef:

Lambrecht onzeker??? Als het slaat op die terugspeelballen die hij buiten trapt, dan wil ik u even herinneren aan de bakken kritiek die hij mocht slikken na Waasland toen hij Onana wilde uitspelen bij een terugspeelbal. Dat getuigde van veel lef en vertrouwen toen maar werd wel cash betaald. Die kritiek dook vorig jaar ook op toen hij speelde en daar snap ik echt geen snars van. Die gast kan zich vandaag toch niks verwijten??? We slikken opnieuw de tegengoals zoals tegen Francs Borains vorig jaar, tegen Couillet, op Oudenaarde... en dat zijn situaties waarbij met 1 bal de hele verdediging weg wordt gespeeld en er telkens iemand alleen naar de keeper mag draven. Bij die 4de goal lijkt Lambrecht misschien wat gelaten, maar moet hij die speler bij een 3-1 stand ook nog torpederen om een rode kaart te krijgen???

Denk ook niet dat het vandaag aan inzet en fut ontbrak. Het is gewoon een ploeg zonder vertrouwen die bij enkele tegenslagen niet de mentale veerkracht heeft om nog degelijk te reageren. En als je dan in twee minuten twee doelpunten slikt, dan is het helemaal over. Zeker bij het gebrek aan een leider op het veld. In de pers verschenen er artikels dat Franck dat zou zijn, maar dat heb ik dan toch niet gezien. Kritiek op Lord als zou hij te egoïstisch zijn -> kijk ook eens waar de mannen lopen waar hij de bal moet afspelen? Ze lopen telkens de dekking in ipv zich vrij te spelen, logisch dat hij het dan zelf probeert. Drie keer doet Tim dat wel goed en dan legt Lord hem ook 3x panklaar af, oa bij het doelpunt. En die rushes en explosiviteit heeft ook een tol hoor op het einde van de wedstrijd. Dat kan niemand 90 minuten...

En Wetteren, die speelden zoals we het konden verwachten - scoren dan nagenoeg ook aan 100% procent - wel jammer dat het 4 ex-Aalsterse doelpunten zijn.

Vandaag snap ik de spreekkoren gericht aan Limpens ook niet - tot die onnodige domme fout van Couly (schat die hoge bal gewoon verkeerd in) heb je de boel totaal onder controle en speel je voor het eerst dit jaar enkele kansen bij elkaar, zelfs heel degelijk. Ik vond ons ook volwassener spelen in deze situatie. Vorig jaar gingen we dan met man en macht nog voor die tweede gaan, nu leken ze me de boel beter gesloten te houden en lieten Wetteren het initiatief. Tot Couly er anders over besliste.

Spreekkoren hadden meer zin gehad tijdens de voorbereiding want die matchen waren echt het aanzien niet waard. Ik ga Limpens hier zeker niet verdedigen, maar wat doe je eraan dat bij balverlies van Lord aan de Wetterse backlijn de bal 30 sec later achter Lambrecht in doel ligt?? Trainer draagt verantwoordelijkheid, maar de spelers moeten toch ook eens gaan beseffen dat ze opnieuw dezelfde fouten maken. Op buitenspel spelen is ook een kunst en de gave om dat te kunnen, hebben wij zeker niet. Derde doelpunt van Wetteren was trouwens wel overduidelijk buitenspel.

De cijfers liegen niet, maar er is ook een positieve kant aan. Alle zogezegde titelkandidaten lieten punten of verloren (La Louvière, Oudenaarde, Racing Waregem)

Als we op buitenspel niet kunnen spelen (wat we idd niet kunnen), waarom blijven we dit dan doen ????????????????? :stom: :stom: :stom:

31 Aug 2008, 21:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23