Eerste klasse - Pagina 93 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 91 92 93 94 95 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eerste klasse
Bartos schreef:
Deef schreef:
maar bij Anderlecht toont zich hetzelfde probleem als bij Aalst, spitsentekort.

Rare jongens zenne bij Anderlecht :crazy: . Als ze allemaal fit geraken, kunnen jullie voorin kiezen uit Frutos, Vlcek, Bulykin, Suarez, Kanu en Iakovenko. Plus nog gasten als Boussoufa en Chatelle die in een driespitsensysteem ook kunnen op de kant spelen. Koop der anders nog een stuk of twee bij, dan kunt een ganse ploeg met alleen maar spitsen opstellen :D .

Vlcek en dienen Bulikyn zijn de enige twee die in principe onmiddellijk inzetbaar zijn.
Waarschijnlijk hebben ze hem daardoor (nog) niet verkocht. Iakovenko is eigenlijk de laatste matchen als joker gebruikt, maar is in principe ne flankspeler.

02 Sep 2008, 15:41
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:
Deef schreef:

Rare jongens zenne bij Anderlecht :crazy: . Als ze allemaal fit geraken, kunnen jullie voorin kiezen uit Frutos, Vlcek, Bulykin, Suarez, Kanu en Iakovenko. Plus nog gasten als Boussoufa en Chatelle die in een driespitsensysteem ook kunnen op de kant spelen. Koop der anders nog een stuk of twee bij, dan kunt een ganse ploeg met alleen maar spitsen opstellen :D .

Fit en Frutos in 1ne zin, komaan Bart :D

Ja, ge hebt toch 10 spitsen vandoen (ge vergeet Legear en Losada als ge er Boussoufa en Chatelle bijtelt) voor de competitie en den beker als ge er met drie vooraan speelt. ;)

02 Sep 2008, 15:57
nieuw in de eerste ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:
Deef schreef:

Fit en Frutos in 1ne zin, komaan Bart :D

Ja, ge hebt toch 10 spitsen vandoen (ge vergeet Legear en Losada als ge er Boussoufa en Chatelle bijtelt) voor de competitie en den beker als ge er met drie vooraan speelt. ;)

:p

02 Sep 2008, 16:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Sven KSK Opwijk schreef:

Suarez vind ik moeilijk te geloven. Toen hij bij Belgrano speelde had IEDEREEN de kans om hem te doen tekenen. Dan zou hij de clubs 1,2 miljoen hebben gekost en nu, 3 maand en een stevige blessure later zouden ze hem 5 miljoen willen betalen? Dat is pas miserabel van het bestuur van Benfica. Sebiet zou ge nog dat van Anderlecht boven dat van hen verkiezen en dan is het al ver gekomen :D

Inderdaad, idem met die Vargas...
door het feit dat ze plots 2 maand in België trainen zouden ze plots 3 miljoen euro meer gaan kosten ?
Zo een grote impact hebben die olympische spelen nu ook weer niet gehad denk ik :D

Bartos schreef:

Rare jongens zenne bij Anderlecht :crazy: . Als ze allemaal fit geraken, kunnen jullie voorin kiezen uit Frutos, Vlcek, Bulykin, Suarez, Kanu en Iakovenko. .

Bij Anderlecht zouden ze beter vanachter eens wat inkopen, voorin hebben ze kwaliteit genoeg. Maar vanachter moeten ze het nog altijd stellen met spelers die maar net het gemiddelde overstijgen... (in het beste geval).

Ik denk dat ge daar eerder de vergelijking met Meldert kunt maken

02 Sep 2008, 16:09
nieuw in de eerste ploeg

Vroeger had ge voor 16 miljoen BEF al ne goeie speler, maar nu betalen ze hetzelfde in Euro he :lol: .

02 Sep 2008, 16:18
forumlegende

Leeftijd: 45
Deef schreef:
Vroeger had ge voor 16 miljoen BEF al ne goeie speler, maar nu betalen ze hetzelfde in Euro he :lol: .

vroeger had ge een pint ook voor 5 frank :whistle:

02 Sep 2008, 16:19

Bram schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Suarez vind ik moeilijk te geloven. Toen hij bij Belgrano speelde had IEDEREEN de kans om hem te doen tekenen. Dan zou hij de clubs 1,2 miljoen hebben gekost en nu, 3 maand en een stevige blessure later zouden ze hem 5 miljoen willen betalen? Dat is pas miserabel van het bestuur van Benfica. Sebiet zou ge nog dat van Anderlecht boven dat van hen verkiezen en dan is het al ver gekomen :D

Inderdaad, idem met die Vargas...
door het feit dat ze plots 2 maand in België trainen zouden ze plots 3 miljoen euro meer gaan kosten ?
Zo een grote impact hebben die olympische spelen nu ook weer niet gehad denk ik :D

Bartos schreef:

Rare jongens zenne bij Anderlecht :crazy: . Als ze allemaal fit geraken, kunnen jullie voorin kiezen uit Frutos, Vlcek, Bulykin, Suarez, Kanu en Iakovenko. .

Bij Anderlecht zouden ze beter vanachter eens wat inkopen, voorin hebben ze kwaliteit genoeg. Maar vanachter moeten ze het nog altijd stellen met spelers die maar net het gemiddelde overstijgen... (in het beste geval).

Ik denk dat ge daar eerder de vergelijking met Meldert kunt maken

Als ge per sé Deschacht wilt blijven opstellen gaat ge altijd u verdediging verzwakken. En ge hebt geen rechtsback, of ge moet Gillet opstellen. Nu Pareja er niet meer is zou ik Kruiswijk opstellen. Zag die vroeger af en toe spelen en vond dat echt wel een goede verdediger. Zitka is de minste slechte doelman die we hebben ook.

--------Bulykin----------Suarez----------
--Losada-----Polak------Biglia----Legear-
Van Damme -- Kruiswijk -- Juhasz -- Gillet
------------------Zitka-----------------

Dat is voor mij de best mogelijke ploeg. Dan hebt ge nog Schollen, Bruzesse, Deschacht, Wasilewski, Rnic, Saré, Saré, Boussoufa, Chatelle, Goor, Iakovenko, Frutos en Kanu. Maarja, de mening van een supporter doet er nooit toe hé ;)

02 Sep 2008, 16:25
nieuw in de eerste ploeg

Denk niet dat we Kruiswijk vlug zullen zien als Deschacht achteraan blijft staan.
Niet echt eerlijk, want hij wordt geëvallueerd op die ene match tegen BATE.
Toen mochten er veel af hoor...
Kan mij wel stellen in uw typeploeg

02 Sep 2008, 16:31

Deef schreef:
Denk niet dat we Kruiswijk vlug zullen zien als Deschacht achteraan blijft staan.
Niet echt eerlijk, want hij wordt geëvallueerd op die ene match tegen BATE.
Toen mochten er veel af hoor...
Kan mij wel stellen in uw typeploeg

Moesten ze iedereen beoordelen op zijn matchen tegen Bate speelden we nu met Polak en 10 reserven.

02 Sep 2008, 16:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Sven KSK Opwijk schreef:
En ge hebt geen rechtsback,

Ze hebben toch Rnic, de perfecte kloon van Wasilewski :D . Als ze hun IQ samenleggen, komen ze al in de buurt van het gemiddelde.

02 Sep 2008, 18:21
Nationale Ploeg

Bartos schreef:

Ze hebben toch Rnic, de perfecte kloon van Wasilewski :D . Als ze hun IQ samenleggen, komen ze al in de buurt van het gemiddelde.

Qua dommigheid kan Legaer ook meegaan met die twee, moet zowat de domste speler op de Belgische voetbalvelden zijn.

02 Sep 2008, 22:15
forumlegende

Ik begrijp niet goed wat er fout is aan Deschacht. Ik ben geen Anderlechtfan maar als ik al eens een wedstrijd meepik dan speelt die toch altijd zijn wedstrijd.
Misschien wil het Anderlechtpubliek meer show?

Onbegrijpelijk dat Vandereycken alweer zinnens is om met 4 centrale verdedigers te spelen tegen Estland terwijl je met Deschacht en Gillet potentiele backs hebt.

Zal hij het dan nooit leren?

03 Sep 2008, 13:07

Dani schreef:
Ik begrijp niet goed wat er fout is aan Deschacht. Ik ben geen Anderlechtfan maar als ik al eens een wedstrijd meepik dan speelt die toch altijd zijn wedstrijd.

Onbegrijpelijk dat Vandereycken alweer zinnens is om met 4 centrale verdedigers te spelen tegen Estland terwijl je met Deschacht en Gillet potentiele backs hebt.

Deschacht is een goeie verdediger voor een ploeg die niet aanvalt, zoals Lokeren en consoorten. Daar bovenop maakt hij dan nog is veel te veel verdedigende fouten. Ik zie hem elke match bezig en geloof mij, dat is geen goeie verdediger. Over twee jaar en vorig jaar (een stuk) is die boven zichzelf uit gestegen, maar nu... Middelmaat...

03 Sep 2008, 13:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:

Gillet komt op internationaal gebied alleszins veeeeeeeel tekort als back rechts hoor. Misschien dat het beter is als middenvelder, maar als back kunt ge er bij de nationale ploeg niks mee doen.

03 Sep 2008, 13:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Jup, Gillet zijn slechtste positie is den back. Die hoort centraal op het middenveld thuis.

03 Sep 2008, 14:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 91 92 93 94 95 500