|
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst-URS Centre
Ik heb de site eindelijk terug gevonden, waar ik de juiste stichtingsdatum vond
http://home.wanadoo.nl/ronald.zwiers/ ga naar clubs met E en dan Eendracht Aalst Wie kan deze bron dus bevestigen Waar zitten de honderdjarigen op het forum, die zich dit als kind kunnen herinneren ? ![]() OEPS IN VERKEERDE TOPIC ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Sep 2008, 13:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: Op zondag 7 september vóór de wedstrijd van onze eerste ploeg worden onze jeugdteams voorgesteld aan het publiek.De voorstelling zal starten om 14u30. Tijdens deze voorstelling zal de jeugd een krachtig signaal uitsturen naar de ganse voetbalwereld dat onze club en onze supporters géén hooligans of vandalen zijn en dat we d'er ook géén zullen tolereren binnen onze club en/of bij onze supporters. Allez, gaan we dit jaar eens extra ons best doen, omdat het bestuur het zo schoon vraagt? Ik hoop het... |
| 04 Sep 2008, 22:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Als je speler, supporter, bestuurslid of lijnentrekker van EA wil worden dan moet je tegen de zwart/wit mentaliteit kunnen. Daarbij zonder kritiek kan je nooit je fouten ontdekken.
Je kan de ene week bakken kritiek over je krijgen en de andere de hemel worden in geprezen. Dat zijn de charmes van onze club. Op naar zondag. We zullen positief beginnen maar het vervolg hangt af van de ploeg. ![]() |
| 04 Sep 2008, 22:39 |
|
|
forumlegende
Volledig mee akkoord met bovenvermelde post !
|
| 05 Sep 2008, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg
sjongejonge, die column van Troch! Sterk bezig, Thomas!
Als je't zo leest heeft die gast het echt wel moeilijk gehad om bij ons te vertrekken, maar kon hij een kans bij een eersteklasser echt niet laten liggen. En gelijk heeft'm. Ik kijk er naar uit om regelmatig van hem iets te lezen. Knap initiatief van Iendracht.be |
| 05 Sep 2008, 15:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Fillou schreef: sjongejonge, die column van Troch! Sterk bezig, Thomas! Als je't zo leest heeft die gast het echt wel moeilijk gehad om bij ons te vertrekken, maar kon hij een kans bij een eersteklasser echt niet laten liggen. En gelijk heeft'm. Ik kijk er naar uit om regelmatig van hem iets te lezen. Knap initiatief van Iendracht.be Thomas is nen echten ajoin in hart en nieren. Wie kan hem ongelijk geven zo een aangeboden kans te laten liggen . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2008, 16:46 |
|
|
forumlegende
Limpens ontslagen? Iemand meer nieuws?
Vrijdagnamiddag, op de vooravond van een wedstrijd de trainer ontslaan? Raar : |
| 05 Sep 2008, 16:50 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 18 Dec 2007, 15:10 Berichten: 32 Leeftijd: 34 |
Het zou mij verwonderen. Op den officiële site staat nog niks. In het HLN spraken ze zelfs dat Limpens pas na een verlies tegen URS Centre onder druk zou komen te staan.
Ik vind het een interne kwestie. De spelers en trainers moeten zich maar beraadden of ze tesamen nog door de deur kunnen en de motivatie opbrengen. Zo niet, dan is er voor Limpens geen plaats meer. Indien wel dan moeten ze zondag ervoor gaan tot ze er bij neervallen en de 3 punten pakken. Want zonder die punten zal het beginnen in een vicieuze cirkel draaien en wordt het nog moeilijk om daar uit te geraken. Ik zeg niet dat ge met deze ploeg zult degraderen, maar ik denk niet dat paar jaar geleden iemand verwachtte aan het begin van dat seizoen wat er toen zou gebeuren. Stelselmatig opbouwen en klein beginnen. Proberen punten te pakken, met welk voetbal of systeem dan ook, en zo op zoek naar één vd periodes. Goed voetbal wordt er toch amper gespeeld. Hoeveel teams, behalve buitenlandse toppers, koppelen goed voetbal aan punten. Wat er ook gebeurt. Wij, naast het veld, kunnen ze alleen maar blijven steunen zondag. ![]() _________________ ![]() ![]()
|
| 05 Sep 2008, 17:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Onderkroiper schreef: Fillou schreef: sjongejonge, die column van Troch! Sterk bezig, Thomas! Als je't zo leest heeft die gast het echt wel moeilijk gehad om bij ons te vertrekken, maar kon hij een kans bij een eersteklasser echt niet laten liggen. En gelijk heeft'm. Ik kijk er naar uit om regelmatig van hem iets te lezen. Knap initiatief van Iendracht.be Thomas is nen echten ajoin in hart en nieren. Wie kan hem ongelijk geven zo een aangeboden kans te laten liggen . Aangezien hij zondag toch komt... Weet er iemand of er voor hem ook een groot afscheid wordt geregeld (zoals met Ewen bijv. en vroeger nog met Peter Van Cleemput)? Hij verdient dat toch zeker... |
| 05 Sep 2008, 18:16 |
|
|
DT schreef: Onderkroiper schreef: Fillou schreef: sjongejonge, die column van Troch! Sterk bezig, Thomas! Als je't zo leest heeft die gast het echt wel moeilijk gehad om bij ons te vertrekken, maar kon hij een kans bij een eersteklasser echt niet laten liggen. En gelijk heeft'm. Ik kijk er naar uit om regelmatig van hem iets te lezen. Knap initiatief van Iendracht.be Thomas is nen echten ajoin in hart en nieren. Wie kan hem ongelijk geven zo een aangeboden kans te laten liggen . Aangezien hij zondag toch komt... Weet er iemand of er voor hem ook een groot afscheid wordt geregeld (zoals met Ewen bijv. en vroeger nog met Peter Van Cleemput)? Hij verdient dat toch zeker... Zou wel mooi zijn maar met perikelen met de trainer denk ik niet dat er iemand van het bestuur daar zal aan denken . Ik hoop van harte dat ze het doen want hij verdient dat dubbel en dik . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2008, 23:18 |
|
|
Reserven speelden deze avond 0 - 0 tegen URS Centre
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2008, 23:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, Thomas verdient dit inderdaad. Maar langs den andere kant heeft hij de kans op een afscheid gekregen in de laatste match tegen Turnhout, net als Ewen, maar wou hij toen reeds vroeger op reis vertrekken ofzo. In elk geval, het is en het blijft ne grote meneer.
|
| 06 Sep 2008, 7:00 |
|
|
zwawi schreef: Mja, Thomas verdient dit inderdaad. Maar langs den andere kant heeft hij de kans op een afscheid gekregen in de laatste match tegen Turnhout, net als Ewen, maar wou hij toen reeds vroeger op reis vertrekken ofzo. In elk geval, het is en het blijft ne grote meneer. Daar hebt ge een punt Zwawi . Hopelijk lezen ze dit forum om Thomas alsnog in de bloemetjes te zetten . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2008, 10:02 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Geir mé eir blommekes; tein kieje hiejel de cirk
(oek Ewen/Davy ) beginnen blommekes geiven. Gewoein loaten omroepen en e steivig applaus vér Thomas. Weir moeten gewoein winnen tegen Centre of anders beginnen eir blommekes nog noiger te stinken. |
| 06 Sep 2008, 10:33 |
|
|
jowwan schreef: Geir mé eir blommekes; tein kieje hiejel de cirk (oek Ewen/Davy ) beginnen blommekes geiven. Gewoein loaten omroepen en e steivig applaus vér Thomas. Weir moeten gewoein winnen tegen Centre of anders beginnen eir blommekes nog noiger te stinken. Die heeft de Ewen wel al gekregen voor de match tegen Turnhout Allien pisblommen stinken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2008, 13:50 |
|
| Pagina 5 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 12 Volgende |