|
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 72 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Nieuwe trainer: Marc Dillen
Nu limpens ontslagen is kan de zoektocht naar een nieuwe trainer beginnen
Wie het is of zou moeten zijn laat ik in het midden. Wat ik wel vast stel: De laatste jaren veranderd de club evensnel van trainer als van seizoen (gemiddeld 1 seizoen per trainer) Als je eens telt hoeveel trainers de er al op de loonfiche stonden sinds de degradatie uit 1ste...... Grote of onbekende naam, veel maakt me niet uit maar aub eendracht aalst, hoe kan je een standvastige resultaten neerleggen als er om de 12 maanden een nieuwe trainer op de bank zit. Tevens elk ontslag kost de club geld... Ons bestuur moet zich maar eens afvragen of een lange termijnvisie met een trainer niet mogelijk is?? Volgens mij is stabiliteit een bron van succes. De 2de speeldag moet nog gespeeld worden en de spelers zullen zich moeten aanpassen aan nieuwe tacktieken, persoonlijkheid en visie |
| 05 Sep 2008, 22:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Nieuwe trainer???
Wat een zottenkot is dat hier toch. Het ontslag is nog niet eens officieel en we kunnen hier al een paar onbegrijpelijke reacties lezen.
Eerst moet Limpens buitengesmeten worden omdat hij er niets van bakt. Als het dan (misschien?) toch gebeurt, is de timing misschien een beetje vreemd. En nu is het bestuur al in de fout omdat ze een trainer niet lang genoeg willen bijhouden? Pfft. Daarvoor een nieuw topic openen is gewoon lachwekkend. |
| 05 Sep 2008, 23:01 |
|
|
Junior
Zondag zullen er al een aantal kandidaat trainers in de tribune zitten.
Op eendracht kan dit nog min of meer onopgemerkt. |
| 05 Sep 2008, 23:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wat zouden jullie nu zeggen moest het Marc Dillen worden ?
Ex-trainer Londerzeel . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2008, 23:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Volgens Het Nieuwsblad wordt de ontslagen Limpens inderdaad opgevolgd door Marc Dillen, die overkomt van SK Londerzeel. Hij zou morgen zelfs meteen plaats nemen op de bank.
Van het sportieve vermelden ze dat Dessaer zeker nog enkele weken out is. Van Mieghem en ook De Veirman zouden terug fit zijn. Nieuwe aanwinst Kabongo zou ook in de basis debuteren. |
| 06 Sep 2008, 7:19 |
|
|
Vaste Waarde
VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel.
Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen |
| 06 Sep 2008, 8:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Marc DILLEN
Even wat opzoekingswerk bij google : 13/01/2005 - SK Londerzeel heeft Marc Dillen aangeduid als nieuwe trainer. Deze 45-jarige leraar LO te Wemmel is woonachtig te Laken en momenteel aan de slag als trainer bij de Antwerpse eersteprovincialer Duffel waarmee hij momenteel derde staat in het klassement. Als speler was Dillen onder meer actief bij Turnhout in de tweede klasse en hij trainde voordien al Witgoor Dessel, Lille en Bornem. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 06 Sep 2008, 8:22 |
|
|
Ik denk dat er in onze staf in het verleden maar 1 iemand was die het enkele jaren uitgezongen heeft: De Rudder.
Een beetje meer standvastigheid mag wel. |
| 06 Sep 2008, 8:38 |
|
|
Reserve
Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen Oei, waar is uw mooi fotoke zo opeens naartoe? |
| 06 Sep 2008, 8:44 |
|
|
Reserve
Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen Oei, waar is uw mooi fotoke zo opeens naartoe? |
| 06 Sep 2008, 8:45 |
|
|
Reserve
Ik post er zelfs dubbel van, sorry
|
| 06 Sep 2008, 8:46 |
|
|
Reserve
Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen Je kan niet zeggen dat ze hem de kans niet gegeven hebben! En als je een beetje realist bent dan zag je dan het vet van de soep was. Had gewoon veel vroeger moeten gebeuren, het was al duidelijk na de terugronde vorig jaar. En nee, ik denk niet dat supporters na 1 match hem zullen veroordelen, hij heeft zelf de tijd niet om zijn spelers beter leren te kennen. En wat het deel van de supporters betreft, denk ik eerlijk gezegd dat er al 90 % niet meer in de trainer geloofde en vooral zijn spelsysteem dan. |
| 06 Sep 2008, 9:05 |
|
|
Junior
Als we zondag verliezen Koen zal er hier niemand afgemaakt worden noch het bestuur noch
de nieuwe trainer. Limpens heeft hier kritiek gekregen na zeven verliesmatchen en dat waren niet tegen topploegen , ge gaat ons nu toch niet komen vertellen dat die kritiek niet terecht was, anders zit het bestuur verkeerd met de trainerswissel. |
| 06 Sep 2008, 9:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
We zitten hier met dubbele topics...
|
| 06 Sep 2008, 9:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen Hebben ze uwe vriend buiten gesmeten Koen .Bon, logische trainerswissel. Limpens heeft meer dan kansen genoeg gekregen en heeft ze stuk voor stuk verkwanseld (kampioenschap,einderonde,beker dit seizoen). En geen paniek Koen we gaan pas op de nieuwe trainer beginnen schieten als het zo erg als Limpens wordt (wat dus nog heeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren om hem te beoordelen). Als deze mens wat kent van tactiek gaat dat trouwens niet gebeuren. Nuja welkom aan onze nieuwe trainer en hopelijk kan hij nu in alle rust zijn groep leren kennen, want hij heeft wat oplapwerk. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 06 Sep 2008, 9:31 |
|
| Pagina 1 van 5 |
[ 72 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 Volgende |