|
|
| Pagina 2 van 5 |
[ 72 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Nieuwe trainer???
Goed dat het bestuur heeft ingezien dat het gewoon zo niet verder kon met Limpens. Logische trainerswissel dus. Wat Marc Dillen als trainer in huis heeft weet ik echter niet. Aan hem om zich nu te bewijzen. Ik verwacht echter nog geen grote wonderen morgen (is pas zijn 2e dag aan het werk voor ons dan). Kzou zeggen: welkom Marc!
|
| 06 Sep 2008, 9:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Volgens een collega van mij, supporter van KLSK, gaan we een goede zaak doen met deze trainer...
De nieuwe trainer krijgt het alvast veeeeeeeeeeeeel moeilijker dan Limpens om zich te bewijzen. Limpens kreeg bij zijn komst hier een TGV in handen, Marc krijgt een ontspoorde trein ! Jammer dat het op 1 seizoen zo ver is kunnen komen... |
| 06 Sep 2008, 9:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: Wat ik wel vast stel: De laatste jaren veranderd de club evensnel van trainer als van seizoen (gemiddeld 1 seizoen per trainer) Als je eens telt hoeveel trainers de er al op de loonfiche stonden sinds de degradatie uit 1ste...... ![]() Grote of onbekende naam, veel maakt me niet uit maar aub eendracht aalst, hoe kan je een standvastige resultaten neerleggen als er om de 12 maanden een nieuwe trainer op de bank zit. Tevens elk ontslag kost de club geld... Ons bestuur moet zich maar eens afvragen of een lange termijnvisie met een trainer niet mogelijk is?? Volgens mij is stabiliteit een bron van succes. De 2de speeldag moet nog gespeeld worden en de spelers zullen zich moeten aanpassen aan nieuwe tacktieken, persoonlijkheid en visie Kijk, hier kan ik nu echt niet bij, hé. Een (misschien wel klein maar toch hoorbaar) deel van De Eendracht-supporters lijkt er op uit te zijn om altijd de club negatief af te schilderen. Wat daarvan het nut kan zijn??? Toch even inhoudelijk reageren. Sinds we uit eerste getuimeld zijn zijn er 2 besturen geweest. Het slaat toch nergens op om een oordeel te vellen over een periode met 2 totaal verschillende besturen. Laat ons dus de periode bekijken sinds we het seizoen begonnen met ons nieuwe bestuur. De eerste trainer die ze aanwerven speelt vlot kampioen in vierde klasse. Kan het bestuur er aandoen dat die wegtrekt omdat hij een aanbod krijgt om hulptrainer te worden bij een ploeg die Europees minstens evenveel voorstelt dan éénder welke Belgische ploeg (en dan spreek ik nog niet eens over centen)? Kom, nou... En dat vertrek heeft het bestuur dus geen geld gekost... De tweede trainer die ze aantrekken zorgt voor een schitterende bekercampagne, slaagt er in de eindronde te halen en tot in de halve finales mee te spelen. Qua resultaat is dat niet slecht, hé. Er is een vertrouwenscrisis (mede door externe omstandigheden zeg ik nog altijd) en de resultaten vallen tegen en een groot deel van de supporters keert zich tegen de trainer. Het bestuur slaagt er in en nieuwe trainer aan te trekken die wellicht niet schandalig duur zal zijn en stuurt de huidige trainer door. En dan krijg je dit als reactie. Wel, daar zakt mijn broek van af... Proficiat, bestuur, en dat he de goede keuze is zal moeten blijken (en is helaas nooit op voorhand zeker), maar ik heb nog steeds het volste vertrouwen in jullie... Welkom, Marc Dillen, en veel succes. We gaan als één man achter jouw staan. BEDANKT, LUC LIMPENS, VOOR DE VELE ONVERGETELIJKE MOMENTEN DIE JE ONS BEZORGDE ALS SPELER EN ZEKER OOK ALS TRAINER... remember Wetteren vorig jaar waar je perfect ingreep na blessures van 2 sleutelspelers, remember Sint-Truiden en ook Dender, remember de eerste ronde van de eindronde... |
| 06 Sep 2008, 10:27 |
|
|
forumlegende |
Ik vind daje ni anders kan zeggen dan bedankt luc voor de goeie momenten(spijtig da het nimeer draaide), maar het was tijd voor verandering volgens mij.
Allesinds heel erg welkom aan Marc en ik hoop dat hij de club van ons hart terug vooruit kan stuwen zoals niemand hier ook maar een beetje verwacht _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 06 Sep 2008, 10:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen het verleden gedaan hebben voor de club. Als men hier eens iets minder positief post over de trainer of een speler trek jij dit direct door alsof we de ganse club afbreken. Alle respect voor jou, maar de laatste tijd vind ik toch dat je met oogkleppen oploopt. Als Geert morgen een blinde spits uit Micronesië zou aankopen met een houten been zou je dit nog toejuichen denk ik. Limpens was als trainer geen hoogvlieger en ik ben blij dat het bestuur dat nu ook heeft ingezien. Ik zou kunnen zeggen als één man achter de club nu, maar dat is bij mij en de rest van het forum nooit anders geweest daar ben ik zeker van. Ik heb het al gezegd positivisme is een leuke eigenschap maar bij jou is het meer een levenswijze. En nee Koen dit is geen post om je af te breken want ik heb veel respect voor je inzet voor de club en de tijd die je daar ongetwijfeld bij insteekt. Verder nog veel succes bij het zoeken naar nen nieuwen avater |
| 06 Sep 2008, 11:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
chunga schreef: Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen het verleden gedaan hebben voor de club. Als men hier eens iets minder positief post over de trainer of een speler trek jij dit direct door alsof we de ganse club afbreken. Alle respect voor jou, maar de laatste tijd vind ik toch dat je met oogkleppen oploopt. Als Geert morgen een blinde spits uit Micronesië zou aankopen met een houten been zou je dit nog toejuichen denk ik. Limpens was als trainer geen hoogvlieger en ik ben blij dat het bestuur dat nu ook heeft ingezien. Ik zou kunnen zeggen als één man achter de club nu, maar dat is bij mij en de rest van het forum nooit anders geweest daar ben ik zeker van. Ik heb het al gezegd positivisme is een leuke eigenschap maar bij jou is het meer een levenswijze. En nee Koen dit is geen post om je af te breken want ik heb veel respect voor je inzet voor de club en de tijd die je daar ongetwijfeld bij insteekt. Verder nog veel succes bij het zoeken naar nen nieuwen avaterShit, ik moest het geheim houden, maar het lekt nu toch uit. Uit een zeer betrouwbare bron die ik wel moet geheim houden heb ik gisteren op het personeelsfeestje van mijn werk vernomen dat VC Eendracht Aalst 2002 in onderhandeling is met een blinde spits uit Micronesië. Het is een eik van een vent, vooral zijn linkerbeen. Het bestuur zegt dat het feit dat hij niks ziet niet zo een probleem is, want hij heeft een neus voor goals! De nieuwe trainer is heel opgetogen met de versterking voorin (anders paste het niet in deze topic, hé). Keep on ![]() |
| 06 Sep 2008, 12:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
salvador schreef: chunga schreef: Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen het verleden gedaan hebben voor de club. Als men hier eens iets minder positief post over de trainer of een speler trek jij dit direct door alsof we de ganse club afbreken. Alle respect voor jou, maar de laatste tijd vind ik toch dat je met oogkleppen oploopt. Als Geert morgen een blinde spits uit Micronesië zou aankopen met een houten been zou je dit nog toejuichen denk ik. Limpens was als trainer geen hoogvlieger en ik ben blij dat het bestuur dat nu ook heeft ingezien. Ik zou kunnen zeggen als één man achter de club nu, maar dat is bij mij en de rest van het forum nooit anders geweest daar ben ik zeker van. Ik heb het al gezegd positivisme is een leuke eigenschap maar bij jou is het meer een levenswijze. En nee Koen dit is geen post om je af te breken want ik heb veel respect voor je inzet voor de club en de tijd die je daar ongetwijfeld bij insteekt. Verder nog veel succes bij het zoeken naar nen nieuwen avaterShit, ik moest het geheim houden, maar het lekt nu toch uit. Uit een zeer betrouwbare bron die ik wel moet geheim houden heb ik gisteren op het personeelsfeestje van mijn werk vernomen dat VC Eendracht Aalst 2002 in onderhandeling is met een blinde spits uit Micronesië. Het is een eik van een vent, vooral zijn linkerbeen. Het bestuur zegt dat het feit dat hij niks ziet niet zo een probleem is, want hij heeft een neus voor goals! De nieuwe trainer is heel opgetogen met de versterking voorin (anders paste het niet in deze topic, hé). Keep on ![]() amai man tes is toch 1 van u betere posts ze ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 06 Sep 2008, 12:17 |
|
|
Ancien
borre31 schreef: salvador schreef: chunga schreef: Ajuin schreef: VC EA 2002 voerde een trainerswissel door. Luc Limpens zal a.s. zondag immers niet meer plaatsnemen op de Aalsterse bank. Hij wordt met onmiddellijke ingang vervangen door Marc Dillen, tot op heden oefenmeester van KSK Londerzeel. Bron: eendracht-aalst.be ==> Bij deze is het nu dus officieel en heeft een deel van de "supporters" op dit forum hun slag thuis gehaald ... nu kan er door hen gejubbeld worden ... Ik ken de nieuwe trainer totaal niet en hoop dat het bestuur de juiste keuze heeft gemaakt MAAR ... wat als we zondag (en ik hoop in de grond van mijn hart van niet) moesten verliezen met onze nieuwe trainer ? Gaan jullie dan direct terug beginnen schieten op deze trainer ? Of is dan het bestuur aan de beurt om af te maken ? Koen het verleden gedaan hebben voor de club. Als men hier eens iets minder positief post over de trainer of een speler trek jij dit direct door alsof we de ganse club afbreken. Alle respect voor jou, maar de laatste tijd vind ik toch dat je met oogkleppen oploopt. Als Geert morgen een blinde spits uit Micronesië zou aankopen met een houten been zou je dit nog toejuichen denk ik. Limpens was als trainer geen hoogvlieger en ik ben blij dat het bestuur dat nu ook heeft ingezien. Ik zou kunnen zeggen als één man achter de club nu, maar dat is bij mij en de rest van het forum nooit anders geweest daar ben ik zeker van. Ik heb het al gezegd positivisme is een leuke eigenschap maar bij jou is het meer een levenswijze. En nee Koen dit is geen post om je af te breken want ik heb veel respect voor je inzet voor de club en de tijd die je daar ongetwijfeld bij insteekt. Verder nog veel succes bij het zoeken naar nen nieuwen avaterShit, ik moest het geheim houden, maar het lekt nu toch uit. Uit een zeer betrouwbare bron die ik wel moet geheim houden heb ik gisteren op het personeelsfeestje van mijn werk vernomen dat VC Eendracht Aalst 2002 in onderhandeling is met een blinde spits uit Micronesië. Het is een eik van een vent, vooral zijn linkerbeen. Het bestuur zegt dat het feit dat hij niks ziet niet zo een probleem is, want hij heeft een neus voor goals! De nieuwe trainer is heel opgetogen met de versterking voorin (anders paste het niet in deze topic, hé). Keep on ![]() amai man tes is toch 1 van u betere posts ze ![]() Ik doe mijn best, mijn zoon, ik doe mijn best... |
| 06 Sep 2008, 12:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Welkom aan de nieuwe trainer, Marc Dillen. Ik ken hem niet, maar we zullen hem wel snel leren kennen zeker. Hopelijk kan hij onzen Iendracht naar vele successen leiden.
Ik ben heel blij dat het bestuur ingezien heeft dat een trainerswissel nodig was. Ik moet zeggen dat ikzelf geen vertrouwen meer had in Limpens. Toch wil ik Luc bedanken voor zijn inzet voor onze club en de prachtige bekercampagne vorig seizoen. |
| 06 Sep 2008, 13:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Moesten ze hier lezen ; Bedankt Limpens voor alles wat je voor EA hebt gedaan als speler en trainer. Meestal blijven trainers niet heel lang bij eenzelfde club op enkele uitzonderingen na. Je hebt ons tijdens jouw dagen bij EA mooie momenten gegeven en misschien wat pech gehad dat je je job heeft gekost. Toch bedankt.
Aan Dillen ; Welkom bij EA ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Sep 2008, 13:14 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Op naar een 4-4-2
en gedaan met 1 spits! Zou me verwonderen dat hij de lijn van LL behoudt??Welkom Marc Dillen en ... make us proud!! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 06 Sep 2008, 13:23 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
witzwet schreef: Op naar een 4-4-2 en gedaan met 1 spits! Zou me verwonderen dat hij de lijn van LL behoudt??Welkom Marc Dillen en ... make us proud!! Ik denk eerlijk gezegd niet dat het spelsysteem zal veranderen hoor. Ik kan mis zijn, maar da's volgens mij eerder een systeem van de club, dan van de trainer. Is het niet zo dat dit systeem tot in de jeugd gebruikt wordt? Spees, Lot? _________________ es da ier e fistjen... |
| 06 Sep 2008, 16:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Nieuwe trainer: Marc Dillen
"Systeem van de club". Sinds wanneer dan ? Precies of dat systeem heilig is omdat we er in vierde klasse kampioen met speelden.. Tis toch duidelijk dat dat systeem niet meer werkt. Welke moderne ploeg speelt trouwens jarenlang met plak dezelfde veldbezetting terwijl de resultaten niet navenant zijn ?
Dat ze in de jeugd altijd met hetzelfde concept spelen kan goed zijn, maar tis nu niet dat ge daarom persé dat in u eerste elftal moet gebruiken hé. In dat systeem moet ge 2 super vleugelaanvallers hebben en een targetman die alles afwerkt. Ofwel een aanvallende middenvelder met een actie in de voeten en tevens een goal kan maken. Nu, we hebben niet een targetman die afwerkt (voor de moment toch niet, als Arnold zijn vorm van in vierde weer zou vinden...) en maar 1 fitte vleugelaanvaller. En een Aanvallende Mid zoals hierboven hebben we ZEKER niet. Tijd om te veranderen dus. |
| 06 Sep 2008, 16:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ja sorry maar da vind ik dan toch ook verkeerd (als da zo is). Da ge in de jeugd opteert om in elke leeftijdscategorie steevast hetzelfde systeem te spelen, daar ben ik mee akkoord. Daar moeten ze nog leren voetballen en zijn resultaten eigenlijk van ondergeschikt belang. Maar in de eerste ploeg gaat het om de knikkers en daar moede als trainer toch voor een systeem kiezen da het best rendeert
![]() |
| 06 Sep 2008, 16:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ze dat systeem echt wouden spelen hadden ze trouwens maar een vervanger voor Troch moeten aantrekken.
Ik zou ze toch graag het is met 2 spitsen zien proberen. Kabonga naast Arnold. Snelheid naast een targetman .. |
| 06 Sep 2008, 16:26 |
|
| Pagina 2 van 5 |
[ 72 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |