|
|
| Pagina 49 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Rode Duivels
De Jean schreef: Op Sporza.be lees ik: Citeer: wo 03/09/08 - René Vandereycken heeft op de training van woensdag wat in zijn kaarten laten kijken. De bondscoach wil tegen Estland met zoveel mogelijk techniek in de ploeg starten. De ploeg kan er zo uitzien: Stijnen, Kompany, Simons, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen, Fellaini, Defour, Dembele, Sonck en Tchité. (Belga) Vandereycken wil Kompany en Vermaelen, van nature centrale verdedigers, dus op de flank uitspelen. Hij zet centrale verdedigers op de flank en gaat in een 4-3-3 spelen zonder flankspelers. Hoe meer ik de selecties van René volg, hoe meer ik de indruk krijg dat hij Championship Manager gebruikt om zijn veldbezetting te maken. Hij sortert alle Belgen volgens hun marktwaarde en zet dan de elf duurste spelers op het veld, zonder echt rekening te houden met wat hun positie eigenlijk is. Ok, het zou eventueel goed kunnen uitdraaien, maar dit is toch dikke zever? Dat zo'n amateur aan de leiding staat van het nationale elftal, dat houdt ge toch ni voor mogelijk. Met de verdediging ben ik het wel akkoord eigenlijk. Kompany kan volgens mij (zeker tegen Estland) wel op de rechtsback spelen en Vermaelen kan dat ook hoor. Bij beide spelers is hun sterkste positie centraal achterin, maar ze zijn op de back nog altijd beter als de alternatieven (in het geval van Kompany toch, Poccognoli is ook een goede mogelijkheid op back links). Dat middenveld is een ander zaak natuurlijk .. |
| 03 Sep 2008, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Ge hebt uiteraard een punt, maar als ge het niet gewoon zijt om op de back te spelen kunt ge nog altijd fouten maken, ook al heet je Vincent Kompany. Die jongen moet bij de Rode Duivels elke keer op een andere plaats spelen, hoe creëer je dan automatismen?
Maar zoals ik zelf al aangeef, het zou natuurlijk goed kunnen uitdraaien. Maar als we een goal tegenkrijgen door een voorzet (met of zonder kapbeweging) vanop de flank, dan weten we hoe het komt. Bovendien vrees ik dat de backs onder enorme druk gaan staan angezien hij van plan is zonder flankspelers te spelen. Dat doet ge toch niet als ge op de backs geen deftige spelers hebt rondlopen? (Ok, dat doet ge ook niet als ge wel deftige spelers zou hebben, maar ge begrijpt wat ik bedoel) |
| 03 Sep 2008, 22:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De Jean schreef: Ge hebt uiteraard een punt, maar als ge het niet gewoon zijt om op de back te spelen kunt ge nog altijd fouten maken, ook al heet je Vincent Kompany. Die jongen moet bij de Rode Duivels elke keer op een andere plaats spelen, hoe creëer je dan automatismen? Maar zoals ik zelf al aangeef, het zou natuurlijk goed kunnen uitdraaien. Maar als we een goal tegenkrijgen door een voorzet (met of zonder kapbeweging) vanop de flank, dan weten we hoe het komt. Bovendien vrees ik dat de backs onder enorme druk gaan staan angezien hij van plan is zonder flankspelers te spelen. Dat doet ge toch niet als ge op de backs geen deftige spelers hebt rondlopen? (Ok, dat doet ge ook niet als ge wel deftige spelers zou hebben, maar ge begrijpt wat ik bedoel) Soit, op voorhand over René zijn tactiek praten doet toch niet uit, hij verrast telkens weer/ _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Sep 2008, 22:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
TCHITE IS ER ZATERDAG NIET BIJ
De gordiaanse knoop is dan toch door- gehakt: Mohamed Tchité speelt niet te- gen Estland en Turkije, de eerste twee voorrondematchen van België op het WK. De FIFA moest de KBVB laten weten of Tchité mag meedoen, maar voor zaterdag kan alleen de FIFA-administratie ant- woorden, terwijl het juridische depar- tement uitsluitsel moet geven. 100 pro- cent zekerheid was er dus niet. Als de Rwandese bond een klacht zou indienen, kon dat België mogelijk punten kosten. Donderdagavond heeft de KBVB dan toch beslist om Tchité niet op te stellen. De bond wacht het FIFA-antwoord dus af. maw, twee spelers opgeroepen van wie ze niet wisten of ze mochten meedoen. Wat we nu de laatste jaren meemaken, dit slaagt toch echt alles. Als ge denkt dat ge het allemaal gezien hebt komen ze weer met iets nieuws af. |
| 04 Sep 2008, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Voeger kon een mens er nog eens mee lachen, maar dat lachen is mij allezins al lang vergaan. Dat amateurisme, het is gewoon triestig
|
| 05 Sep 2008, 9:21 |
|
|
forumlegende
Het blijft ongelofelijk wat ze daar allemaal uitsteken...moest een gewone mens dat op zijn werk doen (ja, zelfs op 't ministere
)... |
| 05 Sep 2008, 11:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Het blijft ongelofelijk wat ze daar allemaal uitsteken...moest een gewone mens dat op zijn werk doen (ja, zelfs op 't ministere :D )... Een geluk dat de stoelen, en de tafels en zekers de kasten in metaal zijn op het ministerie en niet in hout . De reden hiervoor is dat hout werkt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Sep 2008, 11:27 |
|
|
forumlegende
Als we niet dringend gaan ophouden met blunderen en die bejaarden op den bond niet gaan buitensmijten, dan vrees ik dat we de komende jaren niet meer op een groot toernooi zullen verschijnen (misschien wel op het Blach & White Toernooi).
En eens je tijdens die loting in een pot 4 of 5 geraakt, dan kom je nooit meer uit de shit. |
| 05 Sep 2008, 16:56 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
allé ze gaan nu toch winnen.
kunnen we weer blind blijven voor de tactische hoogstandjes van onze bondscoach ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Sep 2008, 22:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: allé ze gaan nu toch winnen. kunnen we weer blind blijven voor de tactische hoogstandjes van onze bondscoach ![]() Een chance het wordt nog 3-2, amaai wat zijn we zwak achteraan De keeper voorkomt op een crutiaal moment 1-2 Een bittere zege, alleen positief dat die 3 punten er zijn . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2008, 22:43 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
zit hier met serieus dubbel gevoel!
enerzijds blij gewonnen te hebben... anderzijds spijtig geen nederlaag geïncasseerd te hebben wanneer verloopt die pipo (VDE) zijn contract eigenlijk? eerder zullen we der niet van af geraken |
| 06 Sep 2008, 22:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Die 3-2 was wel buitenspel, hé...
Er is nog veel werk, vooral aan de verdediging en nog meer misschien aan het vertrouwen. Maar ik heb toch ook mooie dingen gezien, tegen Estland, ik weet het, maar toch... Als de Esten verdedigen als de Belgen dan is het 7-2 of zo... |
| 06 Sep 2008, 22:46 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Bram schreef: allé ze gaan nu toch winnen. kunnen we weer blind blijven voor de tactische hoogstandjes van onze bondscoach ![]() Een chance het wordt nog 3-2, amaai wat zijn we zwak achteraan De keeper voorkomt op een crutiaal moment 1-2 Een bittere zege, alleen positief dat die 3 punten er zijn . die mannen hebben toch maar 3 kansen gehad... hebt ge geen foto's ![]() |
| 06 Sep 2008, 22:49 |
|
|
salvador schreef: Die 3-2 was wel buitenspel, hé... Er is nog veel werk, vooral aan de verdediging en nog meer misschien aan het vertrouwen. Maar ik heb toch ook mooie dingen gezien, tegen Estland, ik weet het, maar toch... Als de Esten verdedigen als de Belgen dan is het 7-2 of zo... Als ze hem goed keuren is het geen offside hé... Ik heb vorige zondag ook niemand horen zeggen: "'t geeft niet zé jongens, er waren 2 doelpunten buiten spel !" als de ref naar de middenstip wijst dan telt ze. Ik kan echt onmogelijk postitief zijn na zo een wedstrijd . Er zit talent in, maar dat weten we al langer toch ?... Probleem is dat ze maar fouten blijven maken die ons gaan beletten om on te plaatsen voor een groot tornooi. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Sep 2008, 22:51 |
|
|
lolo schreef: Onderkroiper schreef: Bram schreef: allé ze gaan nu toch winnen. kunnen we weer blind blijven voor de tactische hoogstandjes van onze bondscoach ![]() Een chance het wordt nog 3-2, amaai wat zijn we zwak achteraan De keeper voorkomt op een crutiaal moment 1-2 Een bittere zege, alleen positief dat die 3 punten er zijn . die mannen hebben toch maar 3 kansen gehad... hebt ge geen foto's ![]() Omdat ge het zo schoon vraagt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Sep 2008, 23:13 |
|
| Pagina 49 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 242 Volgende |