|
|
| Pagina 52 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Rode Duivels
Dani schreef: De eerste helft was prima van de Duivels (mede door het lage tempo) en de 0-1 was dan ook niet echt onverdiend al hebben we niet te veel kansen gezien. Sonck was alweer subliem : hard werkend, kaatsend en knap scorend. Maar vanaf het moment dat het tempo iet of wat de hoogte inschiet hebben we het toch moeilijk om eruit te komen. Akkoord, Turkije is niet de eerste de beste ploeg maar de tweede helft toch net iets te weinig gevaarlijk gecounterd. Al hebben we toch 2 mooie kansen gekregen : eerste kans niet afgelegd naar helemaal vrijstaande Sonck en dan die kopbal van Fellaini.... Turken hebben niet echt open kansen gekregen al waren ze een paar keer dicht bij een doelpunt (telkens nadat er een storm van voorzetten ontstond) en speelden ze in de tweede helft toch aan een aardig tempo. De 1-1 is in mijn ogen een terechte uitslag. Subliem vind ik toch wat overdreven. Als er al subliem waren, zal het (voor mij dan) Simons en vooral Vertonghen en Kompany geweest zijn. _________________
|
| 11 Sep 2008, 11:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sonck was heel goed, speelde in moeilijke omstandigheden echt sterk. Ik vond Swerts en vooral Defour ontzettend zwak. Heb Defour trouwens altidj zwaar overroepen gevonden, goed bij standard mss maar als het tempo omhoog gaat kan hij nie mee
_________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Sep 2008, 11:50 |
|
|
forumlegende
Defour stond niet op zijn favoriete plek natuurlijk, dat scheelt al gauw veel, en hij is nog jong ook eh. Net als Fellaini, die heel goede momenten nog te veel afwisselt met slechte.
Vandereycken was wel goe bezig tegen die omhooggevallen Turkse blaaskaak. ![]() |
| 11 Sep 2008, 13:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Zeer hoopgevende prestatie gisteren. Het was lang geleden dat ik eens niet in slaap gevallen ben bij een match van onze Duivels. Nu wel winnen van Armenië natuurlijk anders staan we weer bij af. Ben welgeschrokken van de uitslag van Bosnië tegen Estland 7-0
Spanje zal groepswinnaar worden en voor de tweede plaats zullen we het tegen de turken en de Bosniërs moeten uitvechten. |
| 11 Sep 2008, 15:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Doen wat je moet doen en je niet te moe maken...
Maar, er wordt toch het één en 't ander gemist, hé, en wel geen tegengoal, maar niks weggeven is toch nog iets anders. 't Zal tegen Spanje andere koek zijn... ![]() |
| 11 Okt 2008, 22:33 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Fameuze kansen de nek omgewrongen.
't Zal tegen Spanje inderdaad uit een ander vaatje moeten getapt worden. Ik ben eens benieuwd. _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Okt 2008, 0:05 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Er zit toch een pak beterschap op tov de laatste jaren. Er wordt idd heel wa gemist in diene 2de helft ma ge staat al 2-0 voor. Zouden ze het ook missen moestet nog 0-0 zijn? Nu goe, talent is er zeker (sterke Vertonghen, Dembele, Fellaini, ...). We zien woensdag wa ze kunnen tegen Spanje. Een vroege tegengoal kan daar wel dodelijk zijn.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 12 Okt 2008, 9:12 |
|
|
Ancien
Boris schreef: Fameuze kansen de nek omgewrongen. 't Zal tegen Spanje inderdaad uit een ander vaatje moeten getapt worden. Ik ben eens benieuwd. Inderdaad de afwerking moet veel beter want het tempo zal woensdag veel hoger liggen en er zullen veel minder kansen zijn, maar ja ik geloof in deze talentrijke spelersgroep ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 13 Okt 2008, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Okt 2008, 10:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Heb alleen 1ste helft gezien. Veel jongens trokken zich terug in duels, anderen lieten hun vallen bij het lichtste contact....
Vertonghen was dan de enige die mij kon bekoren, tomeloze inzet. Die jongen zijn passes komen ook quasi altijd toe. Want die passing was ook maar matig in de eerste helft De passes zelf trokken op niets, maar waar sommigen dan liepen ook... Maar zoals Salvador al zegt, met weinig moeite gedaan wat ze moesten doen... die luxe hebben ze al in tijden niet meer gehad. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Okt 2008, 10:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ik vond ekik Van Damme toch oeik nie slecht bezig.
En Dembéle tja oan dienen goan we toch nog plezier beleven zenne. Gillet was de minsjten, oeik al stond em op een plosj woar dat em nie geiren speljt, Kompany was oeik nie goe bezig. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 12 Okt 2008, 11:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: Heb alleen 1ste helft gezien. Veel jongens trokken zich terug in duels, anderen lieten hun vallen bij het lichtste contact.... Ik denk dat ik dat ook zou doen tegen Armenië als ge 4 dagen erna als jonge gast kunt spelen tegen de Europese kampioenen... Ik zou noch een kaart, noch mijn gebeente riskeren, want tegen Spanje, qua vitrine kan dat toch tellen op het moment. |
| 12 Okt 2008, 13:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
salvador schreef: Citeer: Heb alleen 1ste helft gezien. Veel jongens trokken zich terug in duels, anderen lieten hun vallen bij het lichtste contact.... Ik denk dat ik dat ook zou doen tegen Armenië als ge 4 dagen erna als jonge gast kunt spelen tegen de Europese kampioenen... Ik zou noch een kaart, noch mijn gebeente riskeren, want tegen Spanje, qua vitrine kan dat toch tellen op het moment. Mousa Dembélé vind ik een held qua speler, die techniek etc... Maar als ik moest kiezen welke speler ik liefst in mijn ploeg zou zien, ik koos zonder twijfelen voor Vertonghen. Daarvan ben je zeker dat hij er elke week zijn kop voor legt. Je hebt trouwens het minste kans op een blessure als ge vol door gaat, dan wanneer ge uw voetje weer trekt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Okt 2008, 19:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Bram schreef: Vertonghen trekt zich dat nochtans niet aan, en die zal woensdag ook wel schitteren. Mousa Dembélé vind ik een held qua speler, die techniek etc... Maar als ik moest kiezen welke speler ik liefst in mijn ploeg zou zien, ik koos zonder twijfelen voor Vertonghen. Daarvan ben je zeker dat hij er elke week zijn kop voor legt. Je hebt trouwens het minste kans op een blessure als ge vol door gaat, dan wanneer ge uw voetje weer trekt. Ik ben ook ne grote fan van vertonghen maar ne speler als dembele die op zijn eentje het verschil kan maken zijn toch veel zeldzamer dan een type vertonghen. Dat moet echt plezant zijn om met dembele te spelen, ge kunt daar altijd uwe bal aan kwijt en hij is gewoon niet van den bal te zetten. |
| 12 Okt 2008, 20:05 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vertonghen, Van Damme, Simons, Kompany en Dembélé waren voor mij de beste op het plein.
| 12 Okt 2008, 20:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Met 7 op 9 doen we nog altijd mee, dat was in de vorige campagne wel anders. Ik zie
het wel zitten met deze ploeg een goede lichting met ook een positieve mentaliteit op het veld. Ik zeg niet dat we ons gaan plaatsen voor het wk maar ze zullen in ieder geval toch rekening moeten houden met deze duivels. Toch een negatief puntje, ik hoor nu links en rechts in de kranten ook van onze bondscoach dat hij er aan denkt om Vandenborre tegen spanje op den back te zetten Die is verdedigend nul komma nul, remember de olympische spelen. Zo dom kan de rené toch nie zijn. De spanjaarden zullen lachen denk ik. |
| 13 Okt 2008, 11:46 |
|
| Pagina 52 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 242 Volgende |