|
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Gekwetste spelers
Wat een verlies...
|
| 23 Sep 2008, 10:40 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Hij speelde niet slecht, heeft een goede dribbel en staat vaak vrij. Hij wordt gewoon nooit aangespeeld, had dat gevoel ook vaak met Jens..
|
| 23 Sep 2008, 10:43 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Sep 2008, 11:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Boris schreef: Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? misschien met Zwawi en den ajoinboer op de flanken wel hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Sep 2008, 12:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: Boris schreef: Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? misschien met Zwawi en den ajoinboer op de flanken wel hé Den Onderkroiper midden midden om centraal te staan en over het ganse veld wat scherpe fotokes te maken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Sep 2008, 13:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Boris schreef: Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? Afgaand op alle matchen die ik al heb gezien van Wouter, is Niels Spotbeen toch even goed hoor (en heb Wouter zien spelen tegen Oostende, Ternat, Wetteren A + Wetteren B, Woluwe-Zaventem en afgelopen zondag)... Maar blijkbaar zouden Boto en Thomas Spotbeen terug inzetbaar zijn en je recupereert Vanden Brande... Het feit dat Aelbrecht goed inviel, zou sowieso betekenen dat Wouter hoogstens op de bank kon terechtkomen. Voor het eerst zullen er door de trainer al keuzes moeten worden gemaakt voor de plaatsjes in de ploeg (m.u.v. de aanval) want in verdedigend opzicht kan hij voor zondag kiezen uit: Seminck, Steurs, Vanden Brande, Spotbeen, De Schutter en Coulibaly - midden: Franck, Van Damme, Lord, Van Mieghem, Aelbrecht (en Coulibaly ook) - spitsen Boto en Kabongo. Leuk vooruitzicht :-) |
| 23 Sep 2008, 14:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is nog geen zondag natuurlijk
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Sep 2008, 14:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: 't is nog geen zondag natuurlijk ![]() nee, misschien geraakt de zwawi nog wel nuchter tegen zondag en kunne we hem toch opstellen _________________ www.spionkoplede.com |
| 23 Sep 2008, 15:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mariner schreef: Bram schreef: 't is nog geen zondag natuurlijk ![]() nee, misschien geraakt de zwawi nog wel nuchter tegen zondag en kunne we hem toch opstellen voor mij hebt ge hiermee alvast een nominatie vast voor de forumoscars ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Sep 2008, 15:30 |
|
|
forumlegende
Het is toch waar zeker, ik word gek van spelers zoals die Wouter. Veel show verkopen en af en toe is een dribbeltje placeren maar voor de rest 2x niks.
Een speler kan ook uitblinken zonder te dribbelen hoor. En als ze dan al eens een dribbeltje kunnen forceren levert het niets op. Hij had overigens ook een reuzekans maar zijn "schot" bleek eerder een terugspeelbal te zijn. We missen een spits die eens deftig op doel kan besluiten. |
| 23 Sep 2008, 16:33 |
|
|
forumlegende |
DT schreef: Boris schreef: Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? Afgaand op alle matchen die ik al heb gezien van Wouter, is Niels Spotbeen toch even goed hoor (en heb Wouter zien spelen tegen Oostende, Ternat, Wetteren A + Wetteren B, Woluwe-Zaventem en afgelopen zondag)... Maar blijkbaar zouden Boto en Thomas Spotbeen terug inzetbaar zijn en je recupereert Vanden Brande... Het feit dat Aelbrecht goed inviel, zou sowieso betekenen dat Wouter hoogstens op de bank kon terechtkomen. Voor het eerst zullen er door de trainer al keuzes moeten worden gemaakt voor de plaatsjes in de ploeg (m.u.v. de aanval) want in verdedigend opzicht kan hij voor zondag kiezen uit: Seminck, Steurs, Vanden Brande, Spotbeen, De Schutter en Coulibaly - midden: Franck, Van Damme, Lord, Van Mieghem, Aelbrecht (en Coulibaly ook) - spitsen Boto en Kabongo. Leuk vooruitzicht :-) mag ik u wel is vragen of ge toevallig een of anderen Arnold Nguékam kent? naar tschijnt is da ne spits bij Eendracht aalst _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Sep 2008, 17:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: DT schreef: Boris schreef: Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? Afgaand op alle matchen die ik al heb gezien van Wouter, is Niels Spotbeen toch even goed hoor (en heb Wouter zien spelen tegen Oostende, Ternat, Wetteren A + Wetteren B, Woluwe-Zaventem en afgelopen zondag)... Maar blijkbaar zouden Boto en Thomas Spotbeen terug inzetbaar zijn en je recupereert Vanden Brande... Het feit dat Aelbrecht goed inviel, zou sowieso betekenen dat Wouter hoogstens op de bank kon terechtkomen. Voor het eerst zullen er door de trainer al keuzes moeten worden gemaakt voor de plaatsjes in de ploeg (m.u.v. de aanval) want in verdedigend opzicht kan hij voor zondag kiezen uit: Seminck, Steurs, Vanden Brande, Spotbeen, De Schutter en Coulibaly - midden: Franck, Van Damme, Lord, Van Mieghem, Aelbrecht (en Coulibaly ook) - spitsen Boto en Kabongo. Leuk vooruitzicht :-) mag ik u wel is vragen of ge toevallig een of anderen Arnold Nguékam kent? naar tschijnt is da ne spits bij Eendracht aalst Naart schijnt is dieje geschorst zondag ![]() |
| 23 Sep 2008, 17:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dries schreef: DT schreef: Boris schreef: Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? Afgaand op alle matchen die ik al heb gezien van Wouter, is Niels Spotbeen toch even goed hoor (en heb Wouter zien spelen tegen Oostende, Ternat, Wetteren A + Wetteren B, Woluwe-Zaventem en afgelopen zondag)... Maar blijkbaar zouden Boto en Thomas Spotbeen terug inzetbaar zijn en je recupereert Vanden Brande... Het feit dat Aelbrecht goed inviel, zou sowieso betekenen dat Wouter hoogstens op de bank kon terechtkomen. Voor het eerst zullen er door de trainer al keuzes moeten worden gemaakt voor de plaatsjes in de ploeg (m.u.v. de aanval) want in verdedigend opzicht kan hij voor zondag kiezen uit: Seminck, Steurs, Vanden Brande, Spotbeen, De Schutter en Coulibaly - midden: Franck, Van Damme, Lord, Van Mieghem, Aelbrecht (en Coulibaly ook) - spitsen Boto en Kabongo. Leuk vooruitzicht :-) mag ik u wel is vragen of ge toevallig een of anderen Arnold Nguékam kent? naar tschijnt is da ne spits bij Eendracht aalst Den deze komt terug bij de oscarnominaties . |
| 23 Sep 2008, 17:40 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: Dries schreef: DT schreef: Boris schreef: Dani schreef: Wat een verlies... Elke blessure is een verlies he man. Wie gaat ge der op den duur nog opzetten? Keizer Kamiel? Gaat die beter zijn dan Wouter? Afgaand op alle matchen die ik al heb gezien van Wouter, is Niels Spotbeen toch even goed hoor (en heb Wouter zien spelen tegen Oostende, Ternat, Wetteren A + Wetteren B, Woluwe-Zaventem en afgelopen zondag)... Maar blijkbaar zouden Boto en Thomas Spotbeen terug inzetbaar zijn en je recupereert Vanden Brande... Het feit dat Aelbrecht goed inviel, zou sowieso betekenen dat Wouter hoogstens op de bank kon terechtkomen. Voor het eerst zullen er door de trainer al keuzes moeten worden gemaakt voor de plaatsjes in de ploeg (m.u.v. de aanval) want in verdedigend opzicht kan hij voor zondag kiezen uit: Seminck, Steurs, Vanden Brande, Spotbeen, De Schutter en Coulibaly - midden: Franck, Van Damme, Lord, Van Mieghem, Aelbrecht (en Coulibaly ook) - spitsen Boto en Kabongo. Leuk vooruitzicht :-) mag ik u wel is vragen of ge toevallig een of anderen Arnold Nguékam kent? naar tschijnt is da ne spits bij Eendracht aalst Den deze komt terug bij de oscarnominaties .DAAR DEED IK HET VOOR!!!! eindelijk een oscarnominatie da heeft me wel weer veel domme opmerkinge gekost ze ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Sep 2008, 22:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Dries schreef: da heeft me wel weer veel domme opmerkinge gekost ze ![]() U nie wegsteken achter een eventuele oscarnominatie hé ![]() |
| 23 Sep 2008, 22:07 |
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |