|
|
| Pagina 3 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
acrid schreef: ik wil gerust mee boycotten waar gaan we naartoe amaai ![]() Misschien kan ons bestuur nog iets regelen,maarja dan moet het rap gebeuren . |
| 23 Sep 2008, 16:59 |
|
|
Miniem
LAATSTE NIEUWS
UNION ST-G - EENDRACHT AALST Union SG houdt a.s. vrijdag een voorverkoop in het Aalsterse clubcafé vanaf 18.30u. Omwille van richtlijnen opgelegd door binnenlandse zaken is het contingent kaarten momenteel beperkt tot 539 zitplaatsen en. De kostprijs bedraagt 15 euro, kinderen tot 12 jaar 0 euro. Een supporter = maximum 4 betalend plaatsen (met een fotokopie van het identiteitskaart voor het maximum). Supportersclubs = maximum 50 betalend plaatsen (met een fotokopie van het identiteitskaart van de verantwoordelijke personen voor de supportersclub). Supportersclubs worden verzocht contact op te nemen via [email protected]. dit staat op de site van union |
| 23 Sep 2008, 17:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
patbike schreef: LAATSTE NIEUWS UNION ST-G - EENDRACHT AALST Union SG houdt a.s. vrijdag een voorverkoop in het Aalsterse clubcafé vanaf 18.30u. Omwille van richtlijnen opgelegd door binnenlandse zaken is het contingent kaarten momenteel beperkt tot 539 zitplaatsen en. De kostprijs bedraagt 15 euro, kinderen tot 12 jaar 0 euro. Een supporter = maximum 4 betalend plaatsen (met een fotokopie van het identiteitskaart voor het maximum). Supportersclubs = maximum 50 betalend plaatsen (met een fotokopie van het identiteitskaart van de verantwoordelijke personen voor de supportersclub). Supportersclubs worden verzocht contact op te nemen via [email protected]. dit staat op de site van union zeg is die 3de klas of eerste klas ![]() |
| 23 Sep 2008, 17:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
dat vraag ik mij ook af, het is en blijft MAAR derde klasse he
![]() |
| 23 Sep 2008, 17:32 |
|
|
Duivelke
zwetwit schreef: dat heeft allemaal te maken met het voorval in de eindronde van vorig seizoen, we gaan dat nog tegenkomen wees gerust, maar 537 plaatsen is weinig dus slaan ze de prijs efkes op om te compenseren zekers, 15€ in 3de is ronduit schandalig dat betaal je in 1ste klasse voor een staanplaats in een topper Ik lees enkele berichtjes op het forum dat de toegangsprijs in het Joseph Mariën stadion voor EA supporters naar omhoog zou zijn gegaan omwille van het feit dat het om een risicowedstrijd gaat en de feiten van vorig jaar op Wezet. Dat klopt niet. Het is de 3de thuiswedstrijd van Union en dezelfde tarieven hebben ook voor Zottegem en Oudenaarde geteld (en tot dezelfde opmerkingen van de supporters van die teams - zie hun forums hieromtrent). Union heeft voldoende gradins om de bezoekende kop van Anderlecht te ontvangen maar reserveert die alleen voor eigen supporters. Resultaat, er staat daar op een tribune voor 4.000 man elke twee weken 150 man. Toen wij er met Zottegem waren, hebben enkele supporters te horen gekregen dat het zo was in tweede klasse en het Union bestuur geopteerd heeft van alles te laten zoals het was omdat ze toch wel snel zouden teruggekeerd zijn. Tja, met hun uitslagen tot hiertoe zal het voor een andere keer zijn. Een goede raad : ga in grote groep met sjaaltjes weggestoken tickets kopen voor de gradins (10 euro) en ga vervolgens terug in groep naar het vak voor bezoekers met de boodschap dat je verkeerd zat. Enkele Zottegemnaars hebben dat succesvol toegepast en niet moeten bijbetalen. Oh, en nog een goede raad, zeg aan jullie trainers die eventueel met de wagen rijden om zich niet te parkeren voor de tribune. Die plaatsen zijn gereserveerd voor de Union oudjes en elke wagen van bezoekers (inclusief bestuur en trainers) wordt weggesleept. De stewards zeiden dat onze hulptrainer er mocht staan maar tijdens de wedstrijd liet een andere steward de wagen wegslepen. Union : de volkse club van Brussel. Men uere. |
| 23 Sep 2008, 17:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
didierdb schreef: zwetwit schreef: dat heeft allemaal te maken met het voorval in de eindronde van vorig seizoen, we gaan dat nog tegenkomen wees gerust, maar 537 plaatsen is weinig dus slaan ze de prijs efkes op om te compenseren zekers, 15€ in 3de is ronduit schandalig dat betaal je in 1ste klasse voor een staanplaats in een topper Ik lees enkele berichtjes op het forum dat de toegangsprijs in het Joseph Mariën stadion voor EA supporters naar omhoog zou zijn gegaan omwille van het feit dat het om een risicowedstrijd gaat en de feiten van vorig jaar op Wezet. Dat klopt niet. Het is de 3de thuiswedstrijd van Union en dezelfde tarieven hebben ook voor Zottegem en Oudenaarde geteld (en tot dezelfde opmerkingen van de supporters van die teams - zie hun forums hieromtrent). Union heeft voldoende gradins om de bezoekende kop van Anderlecht te ontvangen maar reserveert die alleen voor eigen supporters. Resultaat, er staat daar op een tribune voor 4.000 man elke twee weken 150 man. Toen wij er met Zottegem waren, hebben enkele supporters te horen gekregen dat het zo was in tweede klasse en het Union bestuur geopteerd heeft van alles te laten zoals het was omdat ze toch wel snel zouden teruggekeerd zijn. Tja, met hun uitslagen tot hiertoe zal het voor een andere keer zijn. Een goede raad : ga in grote groep met sjaaltjes weggestoken tickets kopen voor de gradins (10 euro) en ga vervolgens terug in groep naar het vak voor bezoekers met de boodschap dat je verkeerd zat. Enkele Zottegemnaars hebben dat succesvol toegepast en niet moeten bijbetalen. Oh, en nog een goede raad, zeg aan jullie trainers die eventueel met de wagen rijden om zich niet te parkeren voor de tribune. Die plaatsen zijn gereserveerd voor de Union oudjes en elke wagen van bezoekers (inclusief bestuur en trainers) wordt weggesleept. De stewards zeiden dat onze hulptrainer er mocht staan maar tijdens de wedstrijd liet een andere steward de wagen wegslepen. Union : de volkse club van Brussel. Men uere. Bedankt voor de tips, maar volgens mij is dat haalbaar voor enkele mensen en niet voor alle Eendrachtsupporters. Ik zou opteren om gezamelijk protest te voeren ! Ofwel iedereen binnen aan een degelijke prijs ofwel niemand, enkel zo kan je resultaat halen (zie de actie van KVM op Denderleeuw). Van het gebrek aan bezoekende supporters bij zo'n actie gaan ze niet wakker liggen, gezien vele clubs in derde zelfs geen supporters meenemen op verplaatsing. Maar wanneer iedereen buiten blijft staan zitten ze met een zeer onveilige situatie en moeten ze wel ingrijpen. Daarom is het van belang dat zoveel mogelijk mensen volharden in het protest. 15 protesterende supporters zitten in no time in den bak, 500 boze mensen ontwijk je niet zomaar. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Sep 2008, 17:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Volgens mij gaanze daar juist wel wakker van liggen wij zijn de ploeg om geld aan te verdienen in derde ,dus in feite versta ik zelfs niet waaromze maar 500supporters toelaten.
|
| 23 Sep 2008, 17:41 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ginder zien ze ze ook goe vliegen zeker
Als er voor vrijdag eensgezindheid is over een actie, dan ga ik ook ni achter tickets, anders probeer ik toch. Ik zie vb Ajuin zeker zijn tickets gaan halen en dan is die actie ook al voor een groot stuk om zeep.Ik zak alleszins af naar Sint-Gillis, met of zonder ticket, desnoods blijvek op den bus zitten ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 23 Sep 2008, 17:42 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
ik zit van 't weekend nu wel in San Francisco, maar ik boycot mentaal mee !!
echt schandalig, amai ! Heb 2 goede alternatieven gelezen : 1. ofwel sjaals wegsteken, een ticket van 10 euro kopen en dan in het stadion sjaals weer bovenhalen. Ze zullen verschieten ! 2. ofwel inderdaad massaal aanwezig zijn en buiten duidelijk protesteren. Union zal toch ook wel nagelbijten dan, want ik ben er zeker van dat ze wel degelijk 15x500 = 7500 euro gebudgeteerd zullen hebben... Als ze dat volledig mislopen, hebben ze wel een probleempje denk ik... als voorzitter zou ik dan ook snel beslissen om 10 euro te vragen en zo 5000 euro te rapen... Maar voor optie 2 zou het wel beter zijn indien er een officieel protest vanuit het bestuur samen met de supportersfederatie aan Union wordt overgemaakt. ben benieuwd hoe dit afloopt... en mensen, a.u.b. geen rellen in Union !! Hou u in, bijt op uw tanden, whatever. Het loopt daar ook vol met "Noordafrikaanse nieuwe Belgen" en toen in 2de klasse was het daar ook bal na de match. ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 23 Sep 2008, 17:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ons bestuur zo beter zeggen trek julie plan met 540 tickets
we zullen eens zien wat ze dan gaan doen ik boycot ook mee als het moet ik mag dan nog uit antwerpen komen |
| 23 Sep 2008, 18:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
jaande, de brusselse dikkenekken
ik hoop en wens dat ze een goei rammeling krijge de zondag _________________
|
| 23 Sep 2008, 18:22 |
|
|
Ancien
Ik begrijp niet goed dat men van BZ dergelijke beslissingen kan nemen men laat een vijfhonderdtal misnoegde fans toe die 15 euro moeten betalen in een stadium van een gewezen eersteklasser!
Of moest men een tribune voorzien gevuld met de ordediensten die gratis hun namiddagje voetbal kunnen meepikken. Laat de verantwoordelijken van de supportersclubs zo snel mogelijk bijeenkomen of het niet aangewezen is om bij wijze van protest tegen de huidige gang van zaken om thuis te blijven! Dan kan den union op hun kin kloppen in de plaats van hun zakken te vullen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2008, 18:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bij deze officieel, den dezen blijft thuis... 'k ga in de terugronde dan ne keer meer mee op verplaatsing
![]() |
| 23 Sep 2008, 18:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Pffff, manmanman 15 euro... Die zijn uk goe zot. Ik ga wel de verplaatsing maken. Kzal dan wel samen met de verbechio op den bus blijven zitten.
|
| 23 Sep 2008, 18:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
vrijdag allen naar de voorverkoop, ticket vragen met briefke van 10 en eentje van 5 dat ge bij het afgeven in de hand houdt, direct buiten lopen en opgelost
![]() _________________
|
| 23 Sep 2008, 18:51 |
|
| Pagina 3 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 16 Volgende |