|
|
| Pagina 9 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Gekwetste spelers
Den deze komt terug bij de oscarnominaties
DAAR DEED IK HET VOOR!!!! eindelijk een oscarnominatie da heeft me wel weer veel domme opmerkinge gekost ze Kan ik doar oeik e foto van moaken van dienen Oscar ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Sep 2008, 22:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Kan ik doar oeik e foto van moaken van dienen Oscar ? ![]() Daarover worden beter geen foto's verspreid ![]() |
| 23 Sep 2008, 22:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Kan ik doar oeik e foto van moaken van dienen Oscar ? ![]() Daarover worden beter geen foto's verspreid ![]() Als er gien foto's meigen getrokken werren zoas in de Assiezenzoal zal ek een tekeningsken moaken mé potloeid . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Sep 2008, 22:57 |
|
|
forumlegende |
Jan schreef: Dries schreef: da heeft me wel weer veel domme opmerkinge gekost ze ![]() U nie wegsteken achter een eventuele oscarnominatie hé ![]() *no reply* ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Sep 2008, 23:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Onderkroiper schreef: Jan schreef: Onderkroiper schreef: Kan ik doar oeik e foto van moaken van dienen Oscar ? ![]() Daarover worden beter geen foto's verspreid ![]() Als er gien foto's meigen getrokken werren zoas in de Assiezenzoal zal ek een tekeningsken moaken mé potloeid . ![]() Dat mag wel, maar als er een uitspraak is gevallen. Daarvoor is iedereen onschuldig tot tegendeel bewezen... ![]() |
| 24 Sep 2008, 9:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Onderkroiper schreef: Den deze komt terug bij de oscarnominaties DAAR DEED IK HET VOOR!!!! eindelijk een oscarnominatie da heeft me wel weer veel domme opmerkinge gekost ze Kan ik doar oeik e foto van moaken van dienen Oscar ? ![]() as ge hem nen appel geeft om vast te houden (insiderken haha)_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 25 Sep 2008, 16:19 |
|
|
Ancien
Weet er al iemand iets meer over de kwetsuren van Roel en Van Dender?
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Okt 2008, 19:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting)
over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Okt 2008, 23:17 |
|
|
Ancien
hansken schreef: roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting) over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen Bedankt voor de inlichting 't is toch wel raar al die banale kwetsuren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2008, 18:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hugo schreef: hansken schreef: roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting) over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen Bedankt voor de inlichting 't is toch wel raar al die banale kwetsuren. ![]() Beter als anale kwetsuren denk ik dan ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Okt 2008, 18:42 |
|
|
Ancien
Casual1919 schreef: Hugo schreef: hansken schreef: roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting) over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen Bedankt voor de inlichting 't is toch wel raar al die banale kwetsuren. ![]() Beter als anale kwetsuren denk ik dan ! Rare denkwijze is dit soms jouw behoefte? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2008, 19:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hugo schreef: Casual1919 schreef: Hugo schreef: hansken schreef: roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting) over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen Bedankt voor de inlichting 't is toch wel raar al die banale kwetsuren. ![]() Beter als anale kwetsuren denk ik dan ! Rare denkwijze is dit soms jouw behoefte? ![]() ben er zeker van dat casual dit als een grapje bedoelde ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Okt 2008, 19:14 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Hugo schreef: Casual1919 schreef: Hugo schreef: hansken schreef: roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting) over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen Bedankt voor de inlichting 't is toch wel raar al die banale kwetsuren. ![]() Beter als anale kwetsuren denk ik dan ! Rare denkwijze is dit soms jouw behoefte? ![]() ben er zeker van dat casual dit als een grapje bedoelde ![]() Geen probleem 'k ben al wat ouder en we zaten duidelijk niet op dezelde golflengte. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Okt 2008, 19:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Hugo schreef: hansken schreef: roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting) over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen Bedankt voor de inlichting 't is toch wel raar al die banale kwetsuren. ![]() Beter als anale kwetsuren denk ik dan ! Vraag dat maar aan de keeper van den haag... ![]() |
| 17 Okt 2008, 11:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Xander schreef: Casual1919 schreef: Hugo schreef: hansken schreef: roel gaat binnen 2weken onder de scanner, wat er tot die tijd met hem gebeurt is nog onduidelijk (niet spelen/wel spelen met inspuiting) over van dender begin ik me toch stillaan ook wel vragen te stellen Bedankt voor de inlichting 't is toch wel raar al die banale kwetsuren. ![]() Beter als anale kwetsuren denk ik dan ! Vraag dat maar aan de keeper van den haag... ![]() ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Okt 2008, 11:19 |
|
| Pagina 9 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 14 Volgende |