|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Union Saint-Gilles - Eendracht Aalst
zwawi schreef: Tis inderdaad schandalig veel om op zo een houten bankske te zitten. Maar ik heb hier verleden week ewa spel gemaakt omda die oefenmatch nie mocht bijgewoond worden en ik ben dan ook nu nie van plan om thuis te blijven zelle. 15 euro is te veel maar mijn ploeg speelt en daar moek gewoon zijn, al wast bij manier van spreken 30 euro. anders moet gij u na de match naar huis haasten en een verslag typen, als voornemen? :-) |
| 23 Sep 2008, 23:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Uwe eendracht trui voor ene keer thuislaten en u een plaatsnemen bij de thuisploeg en probleem is opgelost.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. Laatst gewijzigd door de langen op 24 Sep 2008, 8:13, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Sep 2008, 0:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ik vind het ook duur 15 euro voor een wetstrijd in 3de klas
zondag nog naar feyenoord-ajax gaan zien en het was ook 15 euro en in augustus ben ik naar la havre-OM gaan zien het koste mij 8 euro |
| 24 Sep 2008, 6:46 |
|
|
Ancien
belangrijke mededeling: flikkendag gaat niet door in Gent maar in Brussel op Union Saint Gilles 't zal daar best gezellig worden!
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2008, 8:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
15 euro is inderdaad schandalig veel, maar ik heb nu precies toch geen goesting om voor die 5 euro die we meer moeten betalen dan anders mijne voetbal te mankeren. Daar doen we trouwens ook de ploeg geen plezier mee. Ik herinner me nog dat we enkele jaren geleden in tweede klasse in Antwerp maar liefst 20 euro moesten betalen (of zes jaar geleden nog 12,50 euro in Kortrijk in derde klasse). Toen was er ook geen boycot en ging iedereen naar de match. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ge zomaar alles moet pikken, maar ik vrees dat ge er weinig kunt tegen doen. En met niet te gaan, straft ge misschien in de eerste plaats jezelf.
|
| 24 Sep 2008, 8:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: 15 euro is inderdaad schandalig veel, maar ik heb nu precies toch geen goesting om voor die 5 euro die we meer moeten betalen dan anders mijne voetbal te mankeren. Daar doen we trouwens ook de ploeg geen plezier mee. Ik herinner me nog dat we enkele jaren geleden in tweede klasse in Antwerp maar liefst 20 euro moesten betalen (of zes jaar geleden nog 12,50 euro in Kortrijk in derde klasse). Toen was er ook geen boycot en ging iedereen naar de match. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ge zomaar alles moet pikken, maar ik vrees dat ge er weinig kunt tegen doen. En met niet te gaan, straft ge misschien in de eerste plaats jezelf. Ja maar stel u in de plaats van onze jongere supporters die nog school lopen. Ik denk dat deze verplaatsing een aanzienlijke hap is uit hun zakgeld. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Sep 2008, 8:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bartos schreef: 15 euro is inderdaad schandalig veel, maar ik heb nu precies toch geen goesting om voor die 5 euro die we meer moeten betalen dan anders mijne voetbal te mankeren. Daar doen we trouwens ook de ploeg geen plezier mee. Ik herinner me nog dat we enkele jaren geleden in tweede klasse in Antwerp maar liefst 20 euro moesten betalen (of zes jaar geleden nog 12,50 euro in Kortrijk in derde klasse). Toen was er ook geen boycot en ging iedereen naar de match. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ge zomaar alles moet pikken, maar ik vrees dat ge er weinig kunt tegen doen. En met niet te gaan, straft ge misschien in de eerste plaats jezelf. Ja maar stel u in de plaats van onze jongere supporters die nog school lopen. Ik denk dat deze verplaatsing een aanzienlijke hap is uit hun zakgeld. Ongetwijfeld, al zal 10 euro dat misschien ook wel zijn. Ik zeg het, ik vind het ook veel teveel hé, maar spijtig genoeg is het leven duur geworden. Ik peis dat ge in eerste klasse bijna nergens nog onder de 20 euro een verplaatsing kunt meemaken. |
| 24 Sep 2008, 8:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: 15 euro is inderdaad schandalig veel, maar ik heb nu precies toch geen goesting om voor die 5 euro die we meer moeten betalen dan anders mijne voetbal te mankeren. Daar doen we trouwens ook de ploeg geen plezier mee. Ik herinner me nog dat we enkele jaren geleden in tweede klasse in Antwerp maar liefst 20 euro moesten betalen (of zes jaar geleden nog 12,50 euro in Kortrijk in derde klasse). Toen was er ook geen boycot en ging iedereen naar de match. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ge zomaar alles moet pikken, maar ik vrees dat ge er weinig kunt tegen doen. En met niet te gaan, straft ge misschien in de eerste plaats jezelf. De laatste 20 jaar neem ik steeds een zittribune op verplaatsing en de hoge prijs ben ik gewend . Ik stel voor NIETS te drinken of te eten aan en in het stadion . Laat ze hun drank zelf uit drinken en sausiskes zelf opeten . Liever een pint drinken op den bus dan in de kantine of drankstand iets te verteren . In de cafés aan den overkant kunnen we wel iets drinken want die mensen kunnen er niets aan doen dat het geldwolven bij Union zijn. ![]() Ik zal als het mag samen met Zwawi op het plein komen om foto's te nemen . OPC kan er een spandoek worden gemaakt met het ongenoegen om deze praktijken aan de kaak te stellen ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Sep 2008, 8:31 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: 15 euro is inderdaad schandalig veel, maar ik heb nu precies toch geen goesting om voor die 5 euro die we meer moeten betalen dan anders mijne voetbal te mankeren. Daar doen we trouwens ook de ploeg geen plezier mee. Ik herinner me nog dat we enkele jaren geleden in tweede klasse in Antwerp maar liefst 20 euro moesten betalen (of zes jaar geleden nog 12,50 euro in Kortrijk in derde klasse). Toen was er ook geen boycot en ging iedereen naar de match. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ge zomaar alles moet pikken, maar ik vrees dat ge er weinig kunt tegen doen. En met niet te gaan, straft ge misschien in de eerste plaats jezelf. De laatste 20 jaar neem ik steeds een zittribune op verplaatsing en de hoge prijs ben ik gewend . Ik stel voor NIETS te drinken of te eten aan en in het stadion . Laat ze hun drank zelf uit drinken en sausiskes zelf opeten . Liever een pint drinken op den bus dan in de kantine of drankstand iets te verteren . In de cafés aan den overkant kunnen we wel iets drinken want die mensen kunnen er niets aan doen dat het geldwolven bij Union zijn. ![]() Ik zal als het mag samen met Zwawi op het plein komen om foto's te nemen . OPC kan er een spandoek worden gemaakt met het ongenoegen om deze praktijken aan de kaak te stellen ? ![]() Geen slecht idee van da drinken en eten het zou zwaar op hun maag liggen als ze met hun klodden blijven zitten want wie weet welke schandalige prijs moeten we niet betalen voor een pintje of ne rotte sausis! Goed gezien ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2008, 9:12 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: 15 euro is inderdaad schandalig veel, maar ik heb nu precies toch geen goesting om voor die 5 euro die we meer moeten betalen dan anders mijne voetbal te mankeren. Daar doen we trouwens ook de ploeg geen plezier mee. Ik herinner me nog dat we enkele jaren geleden in tweede klasse in Antwerp maar liefst 20 euro moesten betalen (of zes jaar geleden nog 12,50 euro in Kortrijk in derde klasse). Toen was er ook geen boycot en ging iedereen naar de match. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ge zomaar alles moet pikken, maar ik vrees dat ge er weinig kunt tegen doen. En met niet te gaan, straft ge misschien in de eerste plaats jezelf. De laatste 20 jaar neem ik steeds een zittribune op verplaatsing en de hoge prijs ben ik gewend . Ik stel voor NIETS te drinken of te eten aan en in het stadion . Laat ze hun drank zelf uit drinken en sausiskes zelf opeten . Liever een pint drinken op den bus dan in de kantine of drankstand iets te verteren . In de cafés aan den overkant kunnen we wel iets drinken want die mensen kunnen er niets aan doen dat het geldwolven bij Union zijn. ![]() Ik zal als het mag samen met Zwawi op het plein komen om foto's te nemen . OPC kan er een spandoek worden gemaakt met het ongenoegen om deze praktijken aan de kaak te stellen ? ![]() Geen slecht idee van da drinken en eten het zou zwaar op hun maag liggen als ze met hun klodden blijven zitten want wie weet welke schandalige prijs moeten we niet betalen voor een pintje of ne rotte sausis! Goed gezien ![]() Iendracht supporters die me de rust den drankstand negeren Vergetj et... De Jan is mee ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 24 Sep 2008, 9:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Allemaal blijven buiten staan lijkt mij inderdaad moeillijk realiseerbaar. Het idee van onderkroiper om niets te consumeren in en rond het stadion vind ik wel schitterend. We kunnen dan nog steun geven aan de ploeg maar kunnen Union wel een financiële prik geven. De supportersclubs moeten dan wel goed samenwerken en iedereen op de bus grondig informeren over het hoe en waarom van deze actie. Tijdens de rust het stadion verlaten om iets te drinken aan de bus zal wel niet toegelaten worden door de flikken. Het zal dus ook van sommige aalstenaars wel een serieuze inspanning vragen om deze beproeving te doorstaan
Alleszins het overwegen waar vind ik, en daarna kunnen ze dan hun schade inhalen op de terugreis wat dan ook nog eens goed is voor de kas van onze supportersclubs. Wel genoeg vooraad inslaan zou ik zeggen wat als ze op de terugweg ook nog eens komen droog te staan zou dit bij sommigen wel eens ongewenste neveneffecten kunnen teweegbrengen vrees ik ![]() |
| 24 Sep 2008, 9:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef: Ajuin schreef: Verbechio schreef: Ginder zien ze ze ook goe vliegen zeker Als er voor vrijdag eensgezindheid is over een actie, dan ga ik ook ni achter tickets, anders probeer ik toch. Ik zie vb Ajuin zeker zijn tickets gaan halen en dan is die actie ook al voor een groot stuk om zeep.Ik zak alleszins af naar Sint-Gillis, met of zonder ticket, desnoods blijvek op den bus zitten ![]() Ik zal wel weer de boosdoener worden ... Onze supportersclub heeft intussen 109 inschrijvingen op de teller (waarvan 73 busabonnementen). Ik kan niet spreken voor al deze supporters en wil deze mensen hun voetbal niet afnemen. Zonder tegenbericht ga ik dus inderdaad vrijdag mijn tickets gaan afhalen. Ik begrijp alle kritiek van onze supporters omtrent de kostprijs van de tickets en ik ben het er 200% mee eens maar een boycot lijkt me zinloos. Ook de club zelf heeft al tevergeefs druk uitgeoefend bij Union zonder resultaat. Zij boycotten dan ook de receptie terplaatse. Morgen zullen we alle ingeschreven personen per sms contacteren om na te gaan of ze aan deze prijs nog van plan zijn om mee te gaan. Meer kunnen we jammer genoeg niet doen. Ik denk dat het superbelangrijk is dat we als twaalfde man achter onze ploeg staan. Men verwacht zondag amper 150 thuissupporters, waardoor we terug een "thuismatch" kunnen spelen. Koen Ge zijt hiermee ni echt den boosdoener e Koen aangezien ge inderdaad zoals nieven ajoin zegt u leden wilt hun ticket kunne geve... maar ik denk ook wel dat vele leden enorm lastig zijn/gaan zijn dat ze 15 euro moeten betalen ipv 10 of zelfs 12-13 zoals vorig jaar op waregem... Hier het bewijs 13 Euro en ook al een half jaar geleden he de prijzen ook overal gestegen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Sep 2008, 10:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
13 euro tegen RC Waregem was dan ook op de grote tribune van Zulte Waregem - dat was veel maar t was dan ook een deftige accomodatie (+ ze zullen extra opkuis gehad hebben wegens carnavalmatch)
Enfin, den dezen blijft zondag thuis ... met kinderen derbij, k heb geen zin in rellen voor/tijdens/na de match (waar toch een redelijke kans toe is, er zullen wel SV'ers en allochtonen rond het dudenpark komen hangen vrees ik) |
| 24 Sep 2008, 10:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
the_red_ant69 schreef: 13 euro tegen RC Waregem was dan ook op de grote tribune van Zulte Waregem - dat was veel maar t was dan ook een deftige accomodatie (+ ze zullen extra opkuis gehad hebben wegens carnavalmatch) Enfin, den dezen blijft zondag thuis ... met kinderen derbij, k heb geen zin in rellen voor/tijdens/na de match (waar toch een redelijke kans toe is, er zullen wel SV'ers en allochtonen rond het dudenpark komen hangen vrees ik) Den eersten dat zondag durft rellen,dieje moeste ze derek afschieten .Dat is voor velen weer een uitstekende manier om te rellen natuurlijk bv die met stadionverbod dat naar ginder gaan alleen om te rellen en dat is dan weer is schitterende reclame voor ons. |
| 24 Sep 2008, 12:39 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: Dries schreef: Ajuin schreef: Verbechio schreef: Ginder zien ze ze ook goe vliegen zeker Als er voor vrijdag eensgezindheid is over een actie, dan ga ik ook ni achter tickets, anders probeer ik toch. Ik zie vb Ajuin zeker zijn tickets gaan halen en dan is die actie ook al voor een groot stuk om zeep.Ik zak alleszins af naar Sint-Gillis, met of zonder ticket, desnoods blijvek op den bus zitten ![]() Ik zal wel weer de boosdoener worden ... Onze supportersclub heeft intussen 109 inschrijvingen op de teller (waarvan 73 busabonnementen). Ik kan niet spreken voor al deze supporters en wil deze mensen hun voetbal niet afnemen. Zonder tegenbericht ga ik dus inderdaad vrijdag mijn tickets gaan afhalen. Ik begrijp alle kritiek van onze supporters omtrent de kostprijs van de tickets en ik ben het er 200% mee eens maar een boycot lijkt me zinloos. Ook de club zelf heeft al tevergeefs druk uitgeoefend bij Union zonder resultaat. Zij boycotten dan ook de receptie terplaatse. Morgen zullen we alle ingeschreven personen per sms contacteren om na te gaan of ze aan deze prijs nog van plan zijn om mee te gaan. Meer kunnen we jammer genoeg niet doen. Ik denk dat het superbelangrijk is dat we als twaalfde man achter onze ploeg staan. Men verwacht zondag amper 150 thuissupporters, waardoor we terug een "thuismatch" kunnen spelen. Koen Ge zijt hiermee ni echt den boosdoener e Koen aangezien ge inderdaad zoals nieven ajoin zegt u leden wilt hun ticket kunne geve... maar ik denk ook wel dat vele leden enorm lastig zijn/gaan zijn dat ze 15 euro moeten betalen ipv 10 of zelfs 12-13 zoals vorig jaar op waregem... Hier het bewijs 13 Euro en ook al een half jaar geleden he de prijzen ook overal gestegen ![]() Wat me eraan doet denken... ik moet nog eens zien voor u allemaal ticketjes en abonnementen in te scannen en door te sturen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Sep 2008, 12:54 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 236 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |