|
|
| Pagina 6 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Van al de thuismatchen dit seizoen zal ik met veel plezier mijn ingangstickets bij houden, heb er al enkele liggen...
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 22 Sep 2008, 19:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
IendrachterForLife schreef: Van al de thuismatchen dit seizoen zal ik met veel plezier mijn ingangstickets bij houden, heb er al enkele liggen... ![]() Dat is goed nieuws, ik hoop dat er veel mogen volgen De tickets op verplaatsing zijn ook belangrijk want ik neem meestal een zittribune en tickets uit de staantribune heb ik dan niet . Andere prijs en kleur . De Iendrachtsupporters dragen hun hart op de juiste plaats want kreeg links en rechts reeds wat tickets . Vele kleintjes maken 1 groot . Nu nog de specialekes zoals de business seats en uitnodigingen . Zitten er hier forumbezoekers die deze gebruiken Wordt vervolgd . . . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Sep 2008, 22:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Nog een speciale dank aan alle Stewards die er voor zorgden dat de flyers van Den Onderkroiper bij de supporters terecht kwamen
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Sep 2008, 23:28 |
|
|
Mijn dank aan de supporters die vandaag hun ticket bijhielden voor mij .
Deze keer kunnen we wel spreken van een ticket en géén cinemabonnetje Als er nog forumbezoekers zijn die hun ticket alsnog aan mij kwijt willen sturen me maar een PB .Thanks GEZOCHT een exemplaar van de tegenpartij _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Sep 2008, 23:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Mijn dank aan de supporters die vandaag hun ticket bijhielden voor mij . Deze keer kunnen we wel spreken van een ticket en géén cinemabonnetje Als er nog forumbezoekers zijn die hun ticket alsnog aan mij kwijt willen sturen me maar een PB .Thanks GEZOCHT een exemplaar van de tegenpartij Ik dacht dat een ticket 15 Eurokes kostte? Is dat ticket op de foto er een van de thuissupporters misschien? |
| 30 Sep 2008, 11:19 |
|
|
Urzua schreef: Onderkroiper schreef: Mijn dank aan de supporters die vandaag hun ticket bijhielden voor mij . Deze keer kunnen we wel spreken van een ticket en géén cinemabonnetje Als er nog forumbezoekers zijn die hun ticket alsnog aan mij kwijt willen sturen me maar een PB .Thanks GEZOCHT een exemplaar van de tegenpartij Ik dacht dat een ticket 15 Eurokes kostte? Is dat ticket op de foto er een van de thuissupporters misschien? Ik had de eer samen met Zwawi en De Nieven Ajoinboer op het plein te mogen en moest hierdoor langs de hoofdingang gaan . Toen ik daar Unionsupporters zag heb ik vlug gevraagd een fotoken te mogen nemen van het ticket . Dus het bewijs dat ticket voor de staanplaatsen slechts 10 € was . Ondertussen kreeg ik reeds een ticket uit de hoofdtribune met rode kleur maar ook 15 € . De Aalsterse tickets waren geel . Dus in de hoofdtribune ( centraal ) was de prijs even hoog als op de zijflanken ![]() Dus het groene exemplaar nog gezocht . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2008, 11:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Ik had de eer samen met Zwawi en De Nieven Ajoinboer op het plein te mogen en moest hierdoor langs de hoofdingang gaan . Toen ik daar Unionsupporters zag heb ik vlug gevraagd een fotoken te mogen nemen van het ticket . Dus het bewijs dat ticket voor de staanplaatsen slechts 10 € was . Ondertussen kreeg ik reeds een ticket uit de hoofdtribune met rode kleur maar ook 15 € . De Aalsterse tickets waren geel . Dus in de hoofdtribune ( centraal ) was de prijs even hoog als op de zijflanken ![]() Dus het groene exemplaar nog gezocht . Ik contacteer onmiddellijk een aantal mensen! Hopelijk hebben ze hun ticket nog. Als ze het hebben contacteer ik je zo spoedig mogelijk !!! |
| 30 Sep 2008, 19:59 |
|
|
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Ik had de eer samen met Zwawi en De Nieven Ajoinboer op het plein te mogen en moest hierdoor langs de hoofdingang gaan . Toen ik daar Unionsupporters zag heb ik vlug gevraagd een fotoken te mogen nemen van het ticket . Dus het bewijs dat ticket voor de staanplaatsen slechts 10 € was . Ondertussen kreeg ik reeds een ticket uit de hoofdtribune met rode kleur maar ook 15 € . De Aalsterse tickets waren geel . Dus in de hoofdtribune ( centraal ) was de prijs even hoog als op de zijflanken ![]() Dus het groene exemplaar nog gezocht . Ik contacteer onmiddellijk een aantal mensen! Hopelijk hebben ze hun ticket nog. Als ze het hebben contacteer ik je zo spoedig mogelijk !!! Solidair zijn ze wel op dit forum _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2008, 20:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Sarcastisch ook
![]() |
| 30 Sep 2008, 20:54 |
|
|
Jeroen schreef: Sarcastisch ook ![]() Een chance dat er nog gien Onderkroipers zen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2008, 21:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Sarcastisch ook ![]() Een chance dat er nog gien Onderkroipers zen ![]() nie met eenen hebben we meer as genoeg ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 30 Sep 2008, 21:19 |
|
|
Ondertussen voor de liefhebbers nog wat Eendracht geschiedenis gepost.
Een tiental oudere exemplaren. Deze doorlopende uitnodiging is tot nu toe het ouste gedateerde ingangsbewijs dat ik tegenkwam . Hopelijk zijn er nog oudere exemplaren te vinden. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2008, 21:31 |
|
|
Gaskonijn schreef: Onderkroiper schreef: Jeroen schreef: Sarcastisch ook ![]() Een chance dat er nog gien Onderkroipers zen ![]() nie met eenen hebben we meer as genoeg ![]() Gelikkig eeft em moar ien oeig da goat wa zen zen noaste joar as zen twiede oeig genezen zal zen . Een tweede Gaaskonijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2008, 21:35 |
|
|
Ere wie ere toekomt, want ik kreeg vandaag met de post (ondanks staking) een 30-tal voetbaltickets, van allerlei wedstrijden waaronder Eendrachtmatchen opgestuurd door Nonkel Marcel. Jawel ..... berucht en beroemd op den Dendertopic
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2008, 16:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper, verzamel je tickets nu het nog kan, want er wilt blijkbaar iemand je hobby verpesten.
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... D=9P21FHBK ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Okt 2008, 23:41 |
|
| Pagina 6 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 35 Volgende |