|
|
| Pagina 278 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 276 277 278 279 280 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: de Dendertopic
Mariner schreef: AlostanA schreef: nonkel marcel schreef: Na dergelijke feiten? 't Is nu niet dat er wc-leidingen en -potten losgerukt zijn of dat er nen agent zijn oog kwijt is he. Los van het betere spuw -en briquéwerk tov Vleminckx (pipo's zijn trouwens opgeschreven, en maar goed ook), hebben onze sups zich voorbeeldig gedragen en zijn ze positief gebleven tot aan het laatste fluitsignaal. Ploeg blijven aanmoedigen, en ewa humor en sarcasme doen de nodige wonderen. Gisteren een goei patat gehad, op zich is dat eens niet slecht. Toch leuk om te lezen hier hoe onze prestaties, zelfs op een maandagavond, met argusogen gevolgd worden. Het sociaal leven van een aantal hier moet toch wel énorm boeiend zijn. Zegt den diejen dat hier ver op dat forum woont Ik volg het inderdaad met veeeeeeeel plezier. FCD olé olé ![]() Nooit gedacht dat ooit te zeggen, maar Marcel heeft gelijk. Hadde nu echt niks interessanter te doen dan naar malinwa-Denjer te zien? ![]() ook ik heb gekeken en me goed geamuseerd. Eerst met de iendracht en dan met denjer, het leven kan toch zooooo schoon zijn. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 30 Sep 2008, 13:14 |
|
|
Freak
allé,dender nipt verloren op mechelen
misschien moeten ze hun trainer maar buitensmijten. . binnenkort komt er geen kat meer zien ![]() |
| 30 Sep 2008, 17:53 |
|
|
Freak
en hun forum ligt ook al plat.
![]() |
| 30 Sep 2008, 17:55 |
|
|
Scholier
Ze hebben ons forum er nu zelf helemaal afgesmeten. Zonder e woordjen uitleg, manmanman
![]() |
| 01 Okt 2008, 9:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
dat belooft
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Okt 2008, 9:59 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Voor wie er van uit gaat de sfeer bij de supporters van Dender altijd het vriespunt bereikt, ge moet maar eens op het forum van Malinwa gaan lezen.
Ge moet met geen 10.000 man zijn en niet altijd winnen om er den ambiance in te brengen ![]() _________________ FC Dender |
| 01 Okt 2008, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
sjneer_fcd schreef: Ze hebben ons forum er nu zelf helemaal afgesmeten. Zonder e woordjen uitleg, manmanman ![]() anders hier verder doen : http://www.stom-forum.com/ is volgens mij zelfs in het Denderleeuws dialect |
| 01 Okt 2008, 11:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
sjneer_fcd schreef: Ze hebben ons forum er nu zelf helemaal afgesmeten. Zonder e woordjen uitleg, manmanman ![]() Groot onderhoud ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 01 Okt 2008, 13:13 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
sjneer_fcd schreef: Mannekes, ge zijt ier nog zieliger als ik weet ni watte. 3 maand nix van ullen laten horen en bij t eerste verlies kome ze weer allemaal af. En terwijl moet ge nog altijd matchkes tegen woluwe, wetteren, union,... spelen, dat is natuurlijk om over naar huis te schrijven ![]() ik zou maar geen te dikke nek opzetten, ge zijt goe op weg om daar binnenkort ook weer tegen te spelen.. want ge denkt toch nie met de kosten die ge nu aant maken zijt een degradatie naar 2de gaat overleven? zo stom zijde toch nie hé?? ![]() _________________ iendracht! |
| 03 Okt 2008, 21:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
sjneer_fcd schreef: Mannekes, ge zijt ier nog zieliger als ik weet ni watte. 3 maand nix van ullen laten horen en bij t eerste verlies kome ze weer allemaal af. En terwijl moet ge nog altijd matchkes tegen woluwe, wetteren, union,... spelen, dat is natuurlijk om over naar huis te schrijven ![]() Ik zou toch maar mijn grote mond houden als ik jouw was. Waar halen jullie tegenwoordig die pretentie om clubs uit de lagere reeksen als minderwaardig te beschouwen wanneer je eigen club bestaat uit een samenraapsel van dode clubs? Doe zo verder zou ik zeggen. Zowat elke club in Belgie heeft het met jullie wel gehad en de rest bekijkt jullie als een boerenclub! Enkel en alleen omwille van jullie grote mond. Onthou wel dat meerdere clubs uit de lagere reeksen geen lessen van jullie hebben te leren, op eender wel gebied. Onze tijd komt nog wel ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Okt 2008, 0:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Casual1919 schreef: Doe zo verder zou ik zeggen. Zowat elke club in Belgie heeft het met jullie wel gehad en de rest bekijkt jullie als een boerenclub! Enkel en alleen omwille van jullie grote mond. We liggen dan ook helemaal niet wakker van wat de rest van België van ons denkt, de rest van België stelt namelijk zelf niets voor (met uitzondering van Standard momenteel).En ik geloof wel dat die "meerdere clubs uit de lagere reeksen" belangrijke lessen kunnen leren uit ons parcours, zeker omdat de reacties van hun sups doorgaans doorspekt zijn van afgunst, frustratie en jaloezie. Immers, een club waar niemand van wakker ligt, daar wordt niet over gesproken en aangezien deze topic al 286 blz bevat... Doe jullie ding, wij zullen het onze wel doen. Ondanks de 4-1 op Mechelen hebben we ons goed geamuseerd en is er geen enkel probleem geweest. Geen lessen te trekken? Ik denk dat er nog veel een puntje kunnen zuigen aan het gedrag van onze supporters. Jullie tijd zal misschien nog wel komen, wij hebben wellicht nu het beste gehad. We zullen elkaar dus nog wel tegenkomen, maar hoger dan 2de zal dat dan toch niet zijn. |
| 04 Okt 2008, 10:18 |
|
|
Freak
zegt de grote voetbalkenner.
![]() |
| 04 Okt 2008, 10:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
rollo29 schreef: sjneer_fcd schreef: Mannekes, ge zijt ier nog zieliger als ik weet ni watte. 3 maand nix van ullen laten horen en bij t eerste verlies kome ze weer allemaal af. En terwijl moet ge nog altijd matchkes tegen woluwe, wetteren, union,... spelen, dat is natuurlijk om over naar huis te schrijven ![]() ik zou maar geen te dikke nek opzetten, ge zijt goe op weg om daar binnenkort ook weer tegen te spelen.. want ge denkt toch nie met de kosten die ge nu aant maken zijt een degradatie naar 2de gaat overleven? zo stom zijde toch nie hé?? ![]() Hij heeft toch gelijk zeker voor een stuk ,alsze goe spelen geen woord en alsze verliezen zenze hier ze ,terwijl dat we zelf met moeite een match kunnen winnen.Laat gewoon is rust waar dat rust is zoals de vorige 3maand en natuurlijk denken die van dender dat ze heel de wereld aan kunnen nu ze nog in eerste klasse spelen laat die jongens toch genieten van hun laatste maanden. ![]() |
| 04 Okt 2008, 10:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: rollo29 schreef: sjneer_fcd schreef: Mannekes, ge zijt ier nog zieliger als ik weet ni watte. 3 maand nix van ullen laten horen en bij t eerste verlies kome ze weer allemaal af. En terwijl moet ge nog altijd matchkes tegen woluwe, wetteren, union,... spelen, dat is natuurlijk om over naar huis te schrijven ![]() ik zou maar geen te dikke nek opzetten, ge zijt goe op weg om daar binnenkort ook weer tegen te spelen.. want ge denkt toch nie met de kosten die ge nu aant maken zijt een degradatie naar 2de gaat overleven? zo stom zijde toch nie hé?? ![]() Hij heeft toch gelijk zeker voor een stuk ,alsze goe spelen geen woord en alsze verliezen zenze hier ze ,terwijl dat we zelf met moeite een match kunnen winnen.Laat gewoon is rust waar dat rust is zoals de vorige 3maand. Dat vind ik ook , waarom moet er altijd vuurtje gestookt worden ? Ik vraag mij af wie hier baat bij heeft ? Zouden we zowel onze positieve als negatieve punten gewoon kunnen bespreken. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Okt 2008, 10:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Iendrachter90 schreef: Hij heeft toch gelijk zeker voor een stuk ,alsze goe spelen geen woord en alsze verliezen zenze hier ze ,terwijl dat we zelf met moeite een match kunnen winnen.Laat gewoon is rust waar dat rust is zoals de vorige 3maand en natuurlijk denken die van dender dat ze heel de wereld aan kunnen nu ze nog in eerste klasse spelen laat die jongens toch genieten van hun laatste maanden. ![]() ![]() In een normaal seizoen met 2 zakkers, zag ik er ons wel inblijven. 4 ploegen achter ons houden, zie ik niet gebeuren en als ge al op een eindronde moet speculeren...Idem dito voor jullie: best kampioen worden, want die eindronde wordt ook verre van simpel. |
| 04 Okt 2008, 10:50 |
|
| Pagina 278 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 276 277 278 279 280 … 711 Volgende |