|
|
| Pagina 18 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 49 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
ook verplicht te gaan zitten, dat is 13€ dan
|
| 02 Okt 2008, 6:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Verbechio schreef: Voor de match tegen Waregem zijn er al richtlijnen bekendgemaakt. Tis wa zot om al nen topic te openen dus post ik ze hier Richtlijnen thuiswedstrijd Aalst Deze wedstrijd gaat door in het Regenboogstadion! Richtlijnen thuiswedstrijd tegen VC Eendracht Aalst Net zoals vorig jaar wordt de thuiswedstrijd tegen “den Eendracht” in het Regenboogstadion gespeeld. Dit houdt een aantal consequenties, met betrekking tot de verkeerssituaties in voor de supporters van beide ploegen. Wij vragen beleefd om zich hieraan te houden om moeilijkheden te vermijden. Voor de supporters van RC Waregem: · Alle KRC Waregem fans zullen na de wedstrijd van op de parking A verplicht worden om de site Regenboogstadion te verlaten in de richting van de H. Lebbestraat. · Er zal geen enkele supporter toegelaten worden om zich in de richting van het kruispunt Verbindingsweg – Zuiderlaan (parking bezoekers) te begeven, dit tot zolang de bezoekende supporters vertrokken zijn. · Er geldt een parkeerverbod langs de verbindingsweg alsook in de Zuiderlaan (gedeelte tussen Verbindingsweg en parking A & B) en uiteraard ook op de voorbehouden parking voor bezoekers (aan het jeugdcentrum). · Uit veiligheidsoverweging vraagt de Politie dat geen enkele KRC Waregem supporter het stadion verlaat voor het eindsignaal. · Alle Waregem supporters in de tribune kant Zuiderlaan (HOOFDTRIBUNE) · Eten & drank zijn toegelaten op de tribunes Voor de supporters van VC E Aalst: · De parking bezoekende supporters bevindt zich aan het jeugdcentrum langs de verbindingsweg. (kruispunt Verbindingsweg – Zuiderlaan). Dit geldt zowel voor de bussen als voor supporters met persoonlijk vervoer. · Alle Aalst supporters in de tribune kant Vijvers (vakken O,P,Q,R en S) · Personen die hun voertuig op parking B plaatsen, kunnen worden verzocht hun voertuig elders te parkeren! · Eten & drank zijn toegelaten op de tribunes · Reisweg: E40 richting Gent, afslag Zwijnaarde en voeg in op de E17 richting Kortrijk. Neem afslag 5 Waregem en voeg in op de Expressweg/ N382 (ga rechtdoor over één rotonde). Sla dan (kort na de rotonde) rechtsaf bij de Verbindingsweg (N 382b). Op het einde van deze verbindingsweg bevindt zich de parking voorbehouden aan bezoekers. Was vorig jaar een leuke verplaatsing. Carnavalsmatch in e schoon stadionneken Spijtig, ik had liever dat de match gewoon bij hen zou doorgaan. Zal ni echt gezellig zijn om met zo weinig volk in zo groot stadion te spelen. Dit alles is trouwens een beslissing van de stad en de politie, niet van de club Waregem. Flikken zijn bang voor onze "harde kern". De club Waregem betreurt deze beslissing, ook zullen zij hierdoor een serieuze rekening gepresenteerd krijgen, ordediensten zullen massaal aanwezig zijn. _________________
|
| 02 Okt 2008, 18:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Deze middag een klapke gedaan met Patrick De Vlaeminck, keeper van Peruwelz. Hij werkt in een broodjeszaak in Brussel. Sympathieke pé. Heb koffieke aangeboden gekregen. Hij woont in Aalst en heeft nog een kapperszaak op de Leo De Bethunelaan...
|
| 03 Okt 2008, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
elfahem schreef: Deze middag een klapke gedaan met Patrick De Vlaeminck, keeper van Peruwelz. Hij werkt in een broodjeszaak in Brussel. Sympathieke pé. Heb koffieke aangeboden gekregen. Hij woont in Aalst en heeft nog een kapperszaak op de Leo De Bethunelaan... Komt regelmatig kijken naar Aalst. Zit hier meer dan op Peruwelz denk ik. Zelfs op reservenmatchen al een paar keer gezien. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Okt 2008, 13:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bram schreef: elfahem schreef: Deze middag een klapke gedaan met Patrick De Vlaeminck, keeper van Peruwelz. Hij werkt in een broodjeszaak in Brussel. Sympathieke pé. Heb koffieke aangeboden gekregen. Hij woont in Aalst en heeft nog een kapperszaak op de Leo De Bethunelaan... Komt regelmatig kijken naar Aalst. Zit hier meer dan op Peruwelz denk ik. Zelfs op reservenmatchen al een paar keer gezien. Die heeft toch bij ons gespeeld hé? Da jaar in derde na het faillisement? |
| 03 Okt 2008, 14:03 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ja, een half seizoen denk ik. En zelfs niet alle matchen want er was nog een 2de keeper (Ken Wouters ) die ook een paar matchen keepte. Na nieuwjaar kwam Ivan De Corte over
_________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Okt 2008, 14:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Ja, een half seizoen denk ik. En zelfs niet alle matchen want er was nog een 2de keeper (Ken Wouters ) die ook een paar matchen keepte. Na nieuwjaar kwam Ivan De Corte over De Vlaemynck en Ken Wouters waren ook wel redelijk evenwaardig toen ... allebei vliegenvangers. |
| 03 Okt 2008, 14:15 |
|
|
Bartos schreef: Bram schreef: Ja, een half seizoen denk ik. En zelfs niet alle matchen want er was nog een 2de keeper (Ken Wouters ) die ook een paar matchen keepte. Na nieuwjaar kwam Ivan De Corte over De Vlaemynck en Ken Wouters waren ook wel redelijk evenwaardig toen ... allebei vliegenvangers. De Corte zijn eerste matchen ook trouwens... en zijn laatste matchen ook weer eigenlijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Okt 2008, 16:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bartos schreef: Bram schreef: Ja, een half seizoen denk ik. En zelfs niet alle matchen want er was nog een 2de keeper (Ken Wouters ) die ook een paar matchen keepte. Na nieuwjaar kwam Ivan De Corte over De Vlaemynck en Ken Wouters waren ook wel redelijk evenwaardig toen ... allebei vliegenvangers. Mja, maar als ge hem nu bij Peruwelz bezig ziet (onder andere op Sottegem verleden week) zou ik nie direct zeggen da het ook effectief ne vliegenvanger is. |
| 04 Okt 2008, 7:24 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05 Berichten: 84 |
zwawi schreef: Bartos schreef: Bram schreef: Ja, een half seizoen denk ik. En zelfs niet alle matchen want er was nog een 2de keeper (Ken Wouters ) die ook een paar matchen keepte. Na nieuwjaar kwam Ivan De Corte over De Vlaemynck en Ken Wouters waren ook wel redelijk evenwaardig toen ... allebei vliegenvangers. Mja, maar als ge hem nu bij Peruwelz bezig ziet (onder andere op Sottegem verleden week) zou ik nie direct zeggen da het ook effectief ne vliegenvanger is. Tja, amai vliegenvanger. Had Péruwelz die vorig weekend niet gehad was de score zonder twijfel 4 of 5-2 voor Sottegem geweest. Heeft minstens drie loepzuiver gemaakte goals nog met wereldreflex uitgehouden. Heeft het daarna van ons wel mogen horen (heeft ook nog jaar bij ons gespeeld) en durfde het aan om zijn middenvinger uit te steken... dus zo sympathiek... betwijfel ik ten sterkste... _________________ New website: http://www.egmontarmy.be New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/ |
| 04 Okt 2008, 10:17 |
|
|
Ge kunt nen goede keeper zijn, maar daarmee alleen komt ge er niet op den Eendracht.
Mentaal moet ge minstens nog eens dubbel zo sterk zijn... voorbeelden genoeg. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Okt 2008, 11:48 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
zwawi schreef: Bartos schreef: Bram schreef: Ja, een half seizoen denk ik. En zelfs niet alle matchen want er was nog een 2de keeper (Ken Wouters ) die ook een paar matchen keepte. Na nieuwjaar kwam Ivan De Corte over De Vlaemynck en Ken Wouters waren ook wel redelijk evenwaardig toen ... allebei vliegenvangers. Mja, maar als ge hem nu bij Peruwelz bezig ziet (onder andere op Sottegem verleden week) zou ik nie direct zeggen da het ook effectief ne vliegenvanger is. Al veel keepers gezien die op een ander super zijn en op den iendracht niks waard. Dan zijn het in mijn ogen ook vliegenvangers... _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Okt 2008, 13:18 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
la lou - union : 0 - 0
gent zeehaven - woluwe zaventem = 0 - 2. de laatste blijven het goed doen met 16 op 18. |
| 04 Okt 2008, 22:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De Segers schreef: la lou - union : 0 - 0 gent zeehaven - woluwe zaventem = 0 - 2. de laatste blijven het goed doen met 16 op 18. En da wil net als vorige week zeggen da ge moet winnen om voeling te houden met de leidersplaats. |
| 05 Okt 2008, 7:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: De Segers schreef: la lou - union : 0 - 0 gent zeehaven - woluwe zaventem = 0 - 2. de laatste blijven het goed doen met 16 op 18. En da wil net als vorige week zeggen da ge moet winnen om voeling te houden met de leidersplaats. Ge ziet die mannen zijn vertrokken en inderdaad er moet gewonnen worden . In feite moet ge elke week winnen tenzij je reeds meerdere punten los staat dan kan je eens puntenverlies veroorloven . Maar nu weet je, het moet, en dat veroorzaakt weeral stress ![]() Zal slibberen worden na weeral zoveel regen deze nacht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2008, 8:28 |
|
| Pagina 18 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 49 Volgende |