de Dendertopic - Pagina 279 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 277 278 279 280 281 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: de Dendertopic
nonkel marcel schreef:
Casual1919 schreef:
Doe zo verder zou ik zeggen. Zowat elke club in Belgie heeft het met jullie wel gehad en de rest bekijkt jullie als een boerenclub! Enkel en alleen omwille van jullie grote mond.

We liggen dan ook helemaal niet wakker van wat de rest van België van ons denkt, de rest van België stelt namelijk zelf niets voor (met uitzondering van Standard momenteel).En ik geloof wel dat die "meerdere clubs uit de lagere reeksen" belangrijke lessen kunnen leren uit ons parcours, zeker omdat de reacties van hun sups doorgaans doorspekt zijn van afgunst, frustratie en jaloezie. Immers, een club waar niemand van wakker ligt, daar wordt niet over gesproken en aangezien deze topic al 286 blz bevat...

Doe jullie ding, wij zullen het onze wel doen. Ondanks de 4-1 op Mechelen hebben we ons goed geamuseerd en is er geen enkel probleem geweest. Geen lessen te trekken? Ik denk dat er nog veel een puntje kunnen zuigen aan het gedrag van onze supporters.

Jullie tijd zal misschien nog wel komen, wij hebben wellicht nu het beste gehad. We zullen elkaar dus nog wel tegenkomen, maar hoger dan 2de zal dat dan toch niet zijn.
Wacht nog maar eventjes, ge zit zelf nog maar 2 jaar in 1ste klasse.
Tot dan toe ging het hier ook nog allemaal voor de wind. Het is maar doordat men koste wat koste in 1ste klasse wilt blijven dat je stilletjes aan kopje onder gaat.

Zoals iemand al zei: ik wil jullie wel nog eens een degradatie zien overleven. En of jullie dat nu willen hebben of niet, er komt een dag waarop het wel zal gebeuren.

04 Okt 2008, 11:46
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Dender 2 - 0 in het verlies op tubeke :lol:

04 Okt 2008, 21:15
forumlegende

Leeftijd: 69
nieven ajoin schreef:
Dender 2 - 0 in het verlies op tubeke :lol:

Bossie boiten,bossie boiten,bossie boiten :plat: :plat:

04 Okt 2008, 21:19
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
ik snap wel ni hoe ge bij die 2de goal zo plots kunt blijven stilstaan ze :?
soit tubeke heeft nu zn eerste winst vast, ook is plezant vr die manne

05 Okt 2008, 0:41
Scholier

Nu moogde is lache ja, met reden zelf :( . Tzal e lang seizoen worden, ma da wisten we al op voorhand.

05 Okt 2008, 0:44
forumlegende

Leeftijd: 43
Denderfan1 (iedereen heeft zo zijn gebreken ;) ) die hier ook op ons forum zit ken ik persoonlijk en een paar weken terug zei hij tegen mij dat ze in het drieluik Zulte-Waregem, Mechelen, Tubeke wel ne kloof zouden slaan met 6 of 7 op 9 :hmm:
Awel, het tegendeel is waar en het kloofje da ze hadden is zelfs helemaal weg nu. Het wordt ginder aan de Rendac inderdaad een lang seizoen om de rechtstreekse degradatie te ontlopen.

05 Okt 2008, 7:43
Freak

Leeftijd: 42
Kpeis dat de miserie ginder op Dender nu echt ingezet is :D die 2de goal was weer op zen Denders :plat:

05 Okt 2008, 9:25
forumlegende

Amper1 jaartje hebben ze hier uit de hoogte komen doen,gelachen,gedanst van vreugde toen het inderdaad niet goed ging bij ons,awel nu weten ze ook eens hoe het aanvoelt wanneer het slecht gaat.
Het zal ginder serieus beginnen stinken,en als ze bossie buiten smijten gaan ze moeten dokken,ofwel met de winterstop een aantal (redders)aantrekken,véél minder toeschouwers en een aantal miskopen en de rest volgt wel zeker!!!!! :whistle: :whistle:
Jullie hebben genoeg met ons gelachen blaaskaken. :fuck: :fuck:

05 Okt 2008, 9:30
Rode kaart
Rode kaart

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Amper1 jaartje hebben ze hier uit de hoogte komen doen,gelachen,gedanst van vreugde toen het inderdaad niet goed ging bij ons,awel nu weten ze ook eens hoe het aanvoelt wanneer het slecht gaat.
Het zal ginder serieus beginnen stinken,en als ze bossie buiten smijten gaan ze moeten dokken,ofwel met de winterstop een aantal (redders)aantrekken,véél minder toeschouwers en een aantal miskopen en de rest volgt wel zeker!!!!! :whistle: :whistle:

Wat ik me nu eigenlijk afvraag, hoe oud ben je? Het is moeilijk, maar probeer toch nog een iets hoger niveau te halen dat wat wij momenteel op het veld moeten zien. Trouwens, het is nu niet dat het vorig seizoen bij ons goed ging, gewoon met veel geluk erin gebleven.

'k Ga nu al vele jaren naar het voetbal kijken, hier is veel meer aan de hand dat gewoon een "spijtig" misverstand in de verdediging. Fc Nerds, olé olé! :plat:

05 Okt 2008, 9:37
forumlegende

nonkel marcel schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:

Wat ik me nu eigenlijk afvraag, hoe oud ben je? Het is moeilijk, maar probeer toch nog een iets hoger niveau te halen dat wat wij momenteel op het veld moeten zien. Trouwens, het is nu niet dat het vorig seizoen bij ons goed ging, gewoon met veel geluk erin gebleven.

'k Ga nu al vele jaren naar het voetbal kijken, hier is veel meer aan de hand dat gewoon een "spijtig" misverstand in de verdediging. Fc Nerds, olé olé! :plat:

Wat ik verkondig in vorige post is zeker en vast hetgeen een groot gedeelte van de iendrachtsupporters momenteel over jullie denken.
En wat betreft niveau,lees eens de posts op jullie forum,en ga daar een beetje de moraalridder uithangen.

05 Okt 2008, 9:47
Scholier

Leeftijd: 46
Website: http://www.fcvdendereh.be
zwawi schreef:
Denderfan1 (iedereen heeft zo zijn gebreken ;) ) die hier ook op ons forum zit ken ik persoonlijk en een paar weken terug zei hij tegen mij dat ze in het drieluik Zulte-Waregem, Mechelen, Tubeke wel ne kloof zouden slaan met 6 of 7 op 9 :hmm:
Awel, het tegendeel is waar en het kloofje da ze hadden is zelfs helemaal weg nu. Het wordt ginder aan de Rendac inderdaad een lang seizoen om de rechtstreekse degradatie te ontlopen.

ja zwawi :hmm: wa kan ik daar op zeggen ?
ik ben beschaamd in de spelers hun plaats :stom:
na de gelijke spelen tegen bruhhe en gba zag ik het goe zitten (ge kent de é :lol: )
maar wat ik op mechelen en tubeke zag kan toch niet :crazy:
ons verdediging :kots:
voetbal theeft toch iet ééééééééééééé :wadde:
en mergen weer alles geven op den bowling :banana:

05 Okt 2008, 11:38
Scholier

aja zwawi jij ging e kaartje kopen van ons eetfestijn zeker :D :D
ge kunt dan direct stadion nekeer bekijken ,tis in de feestzaal op den fc

05 Okt 2008, 11:44
forumlegende

Leeftijd: 43
[quote="denderfan1"]aja zwawi jij ging e kaartje kopen van ons eetfestijn zeker :D :D
ge kunt dan direct stadion nekeer bekijken ,tis in de feestzaal op den fc[/quote

Zie ik er ziek uit ofzo? Alle ja, moest ik komen eten, na da eten misschien wel :kots:

05 Okt 2008, 11:49
Scholier

zwawi schreef:
denderfan1 schreef:
aja zwawi jij ging e kaartje kopen van ons eetfestijn zeker :D :D
ge kunt dan direct stadion nekeer bekijken ,tis in de feestzaal op den fc[/quote

Zie ik er ziek uit ofzo? Alle ja, moest ik komen eten, na da eten misschien wel :kots:

:lol: :lol: :lol:
ge wetj ik zou bij jullie ook komen eten é :plat:
khoop daje 3 punten pakt straks
een debyken in 2de volgend jaar zie ik zitten ;)

05 Okt 2008, 11:57
Nationale Ploeg

Hoe je het draait of keert een degradatie zal vooral extrasportief pijnlijk zijn denk ik. Je zal zien hoe rap dat die opportunist-supporters en sponsors weg zijn eens de neerwaartse spiraal is ingezet. We spreken uit ervaring.

05 Okt 2008, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 277 278 279 280 281 711