Dimitri Iakovlevski | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Dimitri Iakovlevski 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Dimitri Iakovlevski
Weer al iets om zondag naar uit te kijken, indien hij geselecteerd wordt voor de match tegen Zottegem (zie officiele site EA).
Als er iemand weet of dit een centrumaanvalller of een linker of rechterflankaanvaller is, posten zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door de langen op 13 Okt 2008, 10:12, 2 keer totaal gewijzigd.

13 Okt 2008, 9:23
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Dimitri Iakovievski
de langen schreef:
Weer al iets om zondag naar uit te kijken, indien hij geselecteerd wordt voor de match tegen Zottegem (zie officiele site EA).
Als er iemand weet of dit een centrumaanvalller of een linker of rechterflankaanvaller is, posten zou ik zeggen.

Oh my God - blijkbaar heeft die vorige week een hele week meegetraind, maar voelde hij zich te groot om de match met de reserven te spelen... en toch meteen een contract... Ik hoop dat het genen tweeden Wouter is... Da tribunneken boven de spelerstunnel gaat goed gevuld zijn als iedereen fit is. Nu kan er zeker en vast niet meer gezaagd worden over de grootte van de kern hé (nu nog de kwaliteit en we zijn er) :lol:

13 Okt 2008, 9:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Die gast zou wel degelijk iets kunnen. Het bestuur heeft hem al meermaals gescout en hij hakte begin dit seizoen eigenhandig de reserven van FC Dender in de pan door een keer of 4 te scoren (kdenk wel dat Dender met 10-0 verloor op GBA).

Afwachten hé. 20 jaar en een Belg, niet direct reden om negatief te worden vind ik.

13 Okt 2008, 9:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Volgens wat ik gehoord heb, zou het ne redelijken stevigen zijn. 1m90 ofzo. Zo zouden we niet meer alleen afhangkelijk zijn van Arnold om vanvoor duels te winnen.

13 Okt 2008, 10:04
Rode kaart
Rode kaart

Jeroen schreef:
Die gast zou wel degelijk iets kunnen. Het bestuur heeft hem al meermaals gescout en hij hakte begin dit seizoen eigenhandig de reserven van FC Dender in de pan door een keer of 4 te scoren (kdenk wel dat Dender met 10-0 verloor op GBA).

Afwachten hé. 20 jaar en een Belg, niet direct reden om negatief te worden vind ik.

De reserven van GBA wonnen begin dit seizoen niet met 0-10 maar met 0-3 van onze reserven, een stand die met de rust al op het scorebord stond. Hij scoorde 2 mooie doelpunten tegen een weliswaar erg zwakke verdediging. Daarmee dus dat kamerplant Limpens op dat duel aanwezig was. ;)

13 Okt 2008, 10:34
Ancien

Jeroen schreef:

Ik wil zeker niet negatief doen hoor, maar vind zo'n instelling om bij een nieuwe club aan de slag te gaan al maar raar. Niet meer of niet minder. Anderzijds mag je nog 28 spitsen bijkopen, als je maar met 1 spits speelt en de rest opvult met middenvelders die noch aanvallend, noch defensief iets bijbrengen, verandert dat nog niks. Ik schreeuw hier al weken aan een stuk dat Kabongo gewoon rond Arnold moet zwerven met Lord en Niels Spotbeen op de flanken (die laatste tot Podevijn terugkeert) en dan sta je alvast met 4 aanvallend ingestelde spelers die allemaal op hun positie zullen staan. Het enige onderdeel wat absoluut niet werkt is ons middenveld en dan met name het centrale gedeelte en de rechtsmidden... En daar wordt nagenoeg nooit aan getornd, ook al brengt het niks maar dan ook niks op. Geef ze allemaal naalden mee op het veld en ze kunnen op het einde van de match OPC voorzien van een regiment aan supportersjaals...

Nu moet Lord op rechtsmidden spelen, Kabongo moet invallen op linksmidden (allez jonges, dat is toch voor mee te lachen zeker???) en Steurs mag dan van opleiding wel een linksvoor zijn, je moet nog altijd talent hebben ook en voor die positie heeft hij dat helemaal niet. Er wordt beweerd dat hij snel is, maar hij wordt er in elk duel in snelheid afgelopen, hoe verklaar je dat dan? Het erge is dat mannen zoals een Lord en Kabongo dan nog worden uitgefloten ook terwijl die gasten hemel en aarde bewegen om toch voor dreiging te zorgen, terwijl ze nagenoeg nooit op hun vertrouwde positie mogen spelen en de rest gewoon het spel niet ziet.

Ik vind dat al frustrerend, wat moet dat dan bij die gasten niet zijn?? Als Dessaer en Van Dender terugkeren uit blessure en Van Damme en De Schutter blijven op dit niveau spelen hé, zie ik een Franck, een Van Mieghem, een Steurs en een Aelbrecht eerlijk gezegd niet meer terugkeren... Alleen speelt objectiviteit geen rol en spelen er duidelijk andere dingen mee want hoe sommigen in de ploeg komen of blijven, moet je mij toch eens wijsmaken (of hoe Wouter bijvoorbeeld plots uit het niets die basisplaats kreeg tegen Woluwe). Een Niels Spotbeen krijgt zelfs geen tweede kans na een eerste basisplaats (logisch dat die nog wat moest wennen)... maar op dat veld van Zulte-Waregem was hij toch de ideale man voor op rechts zeker??? Voorts ook Thomas Spotbeen weer in de ploeg wat mij betreft... Jammer dat Van Damme geschorst is volgende week, want ik had graag eens gezien wat men met Van Mieghem had gedaan...

13 Okt 2008, 11:20
Scholier

Leeftijd: 55
DT schreef:
de langen schreef:

Oh my God - blijkbaar heeft die vorige week een hele week meegetraind, maar voelde hij zich te groot om de match met de reserven te spelen... en toch meteen een contract... Ik hoop dat het genen tweeden Wouter is... Da tribunneken boven de spelerstunnel gaat goed gevuld zijn als iedereen fit is. Nu kan er zeker en vast niet meer gezaagd worden over de grootte van de kern hé (nu nog de kwaliteit en we zijn er) :lol:

het is een echte diepe spits, naar het schijnt zeer sterk met de bal aan de voet, ik zeg wel naar het schijnt, we zullen wel zien zeg ik altijd maar we gaan hem zeker niet op voorhand afbreken. als hij natuurlijk echt goed is dan zal het heet worden onder anderen hun voeten dat spreekt voor zich,maar ja afwachten

13 Okt 2008, 13:26
Freak

Leeftijd: 35
zwetwit schreef:
DT schreef:
de langen schreef:

het is een echte diepe spits, naar het schijnt zeer sterk met de bal aan de voet, ik zeg wel naar het schijnt, we zullen wel zien zeg ik altijd maar we gaan hem zeker niet op voorhand afbreken. als hij natuurlijk echt goed is dan zal het heet worden onder anderen hun voeten dat spreekt voor zich,maar ja afwachten

Hij kant moeilijk slechter doen als de spitsen op dit moment é onze 6spitse samen 1goal op7matchen aléja komaan en dan moogde nog zagen op franck en gans het middenveld wat kabongo bv laat liggen 5minuten voor tijd .

13 Okt 2008, 13:30
Ancien

Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Ik moet DT gelijk geven dat we meer nood hebben aan een klasse middenvelder maar je weet nooit dat hij een meerwaarde betekent voor de ploeg. :hmm:
We zitten nu in de kern met 5 of 6 aanvallers of is Boto misschien afgeschreven voor het voetbal gezien zijn vele blessures?
De vraag is of er nog centen zullen over zijn om tijdens de volgende transferperiode ons middenveld te versterken? :?

13 Okt 2008, 13:40
Iendracht.be - beheer

Hugo schreef:
De vraag is of er nog centen zullen over zijn om tijdens de volgende transferperiode ons middenveld te versterken? :?

Dikke contracten als Van Mieghem en Franck proberen kwijtgeraken en jongeren die er voor gaan (zoals De Schutter die uit de reserven van Lokeren kwam) en die echt iets bijbrengen proberen binnenhalen.

13 Okt 2008, 13:49
Nationale Ploeg

Voor de paniekaankopen Kabongo, Wouter en Iakovenko hadden we toch wel ene goeien kunnen kopen zeker ?!

13 Okt 2008, 13:49
Freak

Leeftijd: 35
elfahem schreef:
Voor de paniekaankopen Kabongo, Wouter en Iakovenko hadden we toch wel ene goeien kunnen kopen zeker ?!

Hebben we diejen ook al gekocht van anderlecht amaai,we moeten veel geld hebben ;)

13 Okt 2008, 13:55
Ancien

Leeftijd: 38
Smetje schreef:
Dikke contracten als Van Mieghem en Franck proberen kwijtgeraken en jongeren die er voor gaan (zoals De Schutter die uit de reserven van Lokeren kwam) en die echt iets bijbrengen proberen binnenhalen.

Denk niet dat dat in het geval van Van Mieghem makkelijk zal zijn, ik meen mij te herinneren dat toen hij hier tekende er sprake was van een contract van lange duur..

13 Okt 2008, 14:25
Ancien

elfahem schreef:

Ik blijf vertrouwen hebben in Kabongo, maar ja als ze u als centrumspits liever zien doodlopen op de flank omdat er rechts naast Arnold absoluut een linkerflankspeler moet spelen en er achter de diepe spits onzichtbare infiltranten moeten opduiken ipv logischerwijze een zwervende spits op te stellen... Goe voor het vertrouwen! En geen wonder dat je dan zo'n kansen gaat missen... Het is duidelijk dat Dillen ook geen typeploeg in gedachten heeft. Een slechte twintig minuten en je vliegt naar de bank waar anderen met een degelijke invalbeurt van 10 minuten de volgende keer gewoon in de basis staan. Maar allez, met al die spitsen gaan we in een 5-5 spelen zonder middenveld

13 Okt 2008, 14:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
nonkel marcel schreef:
Jeroen schreef:

De reserven van GBA wonnen begin dit seizoen niet met 0-10 maar met 0-3 van onze reserven, een stand die met de rust al op het scorebord stond. Hij scoorde 2 mooie doelpunten tegen een weliswaar erg zwakke verdediging. Daarmee dus dat kamerplant Limpens op dat duel aanwezig was. ;)

Dan is't van een ander ploeg dat ze hadden gewonnen met grote cijfers. Ofwel zit ik er volledig naast :D

13 Okt 2008, 15:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11