|
|
| Pagina 2 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Dimitri Iakovievski
Jeroen schreef: Dan is't van een ander ploeg dat ze hadden gewonnen met grote cijfers. Ofwel zit ik er volledig naast ![]() Ik peis dat het het laatste zal zijn, want dit zijn de uitslagen van de reserven van Germinal Beerschot dit seizoen :15/08/2008 19:30 GERMINAL BEERSCHOT ANTW. K.RC.GENK 1 - 3 22/08/2008 19:30 FC.V.DENDER E.H. GERMINAL BEERSCHOT ANTW. 0 - 3 29/08/2008 19:30 GERMINAL BEERSCHOT ANTW. K.VC.WESTERLO 1 - 1 15/09/2008 19:30 K.SV.ROESELARE GERMINAL BEERSCHOT ANTW. 3 - 3 19/09/2008 19:30 GERMINAL BEERSCHOT ANTW. CERCLE BRUGGE K.SV. 1 - 0 29/09/2008 19:30 K.AA.GENT GERMINAL BEERSCHOT ANTW. 1 - 0 03/10/2008 19:30 GERMINAL BEERSCHOT ANTW. KV.KORTRIJK 2 - 1 |
| 13 Okt 2008, 16:12 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Heb op internet gevonden dat zijn vorige club 17e geëindigd is in de Italiaanse C1. Hij zou ook al geselecteerd zijn geweest voor de U20 maar ik weet niet of dat voor België was of voor de Russen. Als je daarin geraakt, zal je wel iets kunnen zeker?
Afwachten ... |
| 13 Okt 2008, 16:17 |
|
|
Reserve
Zal wel weer afwachten worden zeker. Maar als het voor in een 4-5-1 te spelen is, hadden ze beter hun geld op zak gehouden. Probleem zit zich in het zwakke middenveld en niet vooraan.
|
| 13 Okt 2008, 16:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
elfahem schreef: Voor de paniekaankopen Kabongo, Wouter en Iakovenko hadden we toch wel ene goeien kunnen kopen zeker ?! Wouter : akkoord, maar diene Iakovlevski hebben we nog niet zien spelen en er wordt al gesproken van een paniekaankoop.En Kabongo wisselt goeie acties af met mindere goeie, aangezien het nog ne jonge speler is, graag nog wat krediet. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 13 Okt 2008, 17:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
de langen schreef: elfahem schreef: Voor de paniekaankopen Kabongo, Wouter en Iakovenko hadden we toch wel ene goeien kunnen kopen zeker ?! Wouter : akkoord, maar diene Iakovlevski hebben we nog niet zien spelen en er wordt al gesproken van een paniekaankoop.En Kabongo wisselt goeie acties af met mindere goeie, aangezien het nog ne jonge speler is, graag nog wat krediet. Zo denk ik er ook over. Geef die kerel eerst een kans! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Okt 2008, 17:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
http://www.hellasverona.it/fotonewsgiov ... rimav0607B).jpg
link ga nie als ge de link op adresbalk zet lukt het wel |
| 13 Okt 2008, 17:38 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 26 Jan 2006, 16:39 Berichten: 63 Leeftijd: 44 |
Je kan in ieder geval wel stellen dat dit een paniekaankoop is en wel om volgende redenen:
1) er zijn spitsen genoeg al momenteel: Nguekam, Kabongo, Boto, Lord (in beperkte mate) (en allemaal buitenlanders...) 2) waarom moet je begin oktober er nog zo nodig iemand bij gaan halen? (=> omdat de spitsen die er zijn geen goal kunnen maken???) We krijgen er nu godbetert nog een halve Rus bij Gaat hij wél kunnen scoren? NOPE!!! Probleem ligt bij middenveld, wanneer er geen aanvoer is vanuit middenveld mag er zelfs nog een spits uit de Faröer, San Marino, Liechtenstein of Papua New Guinea bijkomen, die zal ook niet in dit opzet slagen... Gooi die barslechte Kevin Franck in eerste geval al uit de ploeg + laat Alain Van Mieghem "verstoppertje spelen" bij FC Doggen, maar niet bij E.Aalst, want enkel op 31/10 zal hij kunnen schitteren tijdens zijn spookfeest "Halloween"... Jammer voor ons, de vele honderden supporters die gisteren 13 euro en een leuke nazomerse zondag hebben laten verloren gaan, want wat gisteren werd vertoond was echt de schaamte voorbij Ik ga al 15 jaar kijken, quasi elke week, maar deze ploeg slaat echt alles, maar daar kunnen de spelers niets aan doen, kwaliteit heeft de ploeg verlaten, de beste spelers zaten gisteren in de tribune... In feite onbegrijpelijk dat we 4e staan op dit moment, spelen die andere ploegen dan nog slechter? Ik weet wel: met dezelfde ploeg van vorig jaar speel je alle tegenstanders tot hiertoe binnen de 45' op een hoopje... OK, ik ga misschien kritiek krijgen op deze post, maar ik schets enkel een realistisch beeld van de huidige situatie, wou dat ook anders was... |
| 13 Okt 2008, 18:11 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
@ Tom
Ge zetj wel beter mé nen alven Ris want as zénj va of iejer zen groeijtva oant oostfront eit gevogten, tein gommen me onzen "alven Ris" nog goei momenten meemoaken. (betern nen alven Ris in a keeeken dan tamzakken in a salon) |
| 13 Okt 2008, 18:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
jowwan schreef: @ Tom Ge zetj wel beter mé nen alven Ris want as zénj va of iejer zen groeijtva oant oostfront eit gevogten, tein gommen me onzen "alven Ris" nog goei momenten meemoaken. (betern nen alven Ris in a keeeken dan tamzakken in a salon) @ jowwan...sebiet nor doggen keiremis? potje drinken ![]() |
| 13 Okt 2008, 18:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Tom B&W schreef: Je kan in ieder geval wel stellen dat dit een paniekaankoop is en wel om volgende redenen: 1) er zijn spitsen genoeg al momenteel: Nguekam, Kabongo, Boto, Lord (in beperkte mate) (en allemaal buitenlanders...) 2) waarom moet je begin oktober er nog zo nodig iemand bij gaan halen? (=> omdat de spitsen die er zijn geen goal kunnen maken???) We krijgen er nu godbetert nog een halve Rus bij Gaat hij wél kunnen scoren? NOPE!!! Probleem ligt bij middenveld, wanneer er geen aanvoer is vanuit middenveld mag er zelfs nog een spits uit de Faröer, San Marino, Liechtenstein of Papua New Guinea bijkomen, die zal ook niet in dit opzet slagen... Gooi die barslechte Kevin Franck in eerste geval al uit de ploeg + laat Alain Van Mieghem "verstoppertje spelen" bij FC Doggen, maar niet bij E.Aalst, want enkel op 31/10 zal hij kunnen schitteren tijdens zijn spookfeest "Halloween"... Jammer voor ons, de vele honderden supporters die gisteren 13 euro en een leuke nazomerse zondag hebben laten verloren gaan, want wat gisteren werd vertoond was echt de schaamte voorbij Ik ga al 15 jaar kijken, quasi elke week, maar deze ploeg slaat echt alles, maar daar kunnen de spelers niets aan doen, kwaliteit heeft de ploeg verlaten, de beste spelers zaten gisteren in de tribune... In feite onbegrijpelijk dat we 4e staan op dit moment, spelen die andere ploegen dan nog slechter? Ik weet wel: met dezelfde ploeg van vorig jaar speel je alle tegenstanders tot hiertoe binnen de 45' op een hoopje... OK, ik ga misschien kritiek krijgen op deze post, maar ik schets enkel een realistisch beeld van de huidige situatie, wou dat ook anders was... ik vind het vooral een eenzijdig en volledig persoonlijk beeld Franck en Van Mieghem brengen zeker nog niet wat ze potentieel in huis hebben maar "barslecht" ??????? soit, het is weer de periode van met modder gooien naar spelers aan 't worden blijkbaar, altijd goed voor de moraal ![]() |
| 13 Okt 2008, 18:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
'k hoop dat diene gast zondag 3 potten maakte en iedereen naar huis speelt. GEEF DIE GAST TOCH EEN KANS. Als ge ziet wa kansen da nen Aelbrecht hier al gekregen heeft
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Okt 2008, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
witzwet schreef: 'k hoop dat diene gast zondag 3 potten maakte en iedereen naar huis speelt. GEEF DIE GAST TOCH EEN KANS. Als ge ziet wa kansen da nen Aelbrecht hier al gekregen heeft ![]() en als ge Tim nu ziet spelen, is em die 'laatste kans' aan t grijpen ook. voor de rest VOL-LE-DIG akkoord, miljaar zeg |
| 13 Okt 2008, 18:59 |
|
|
Ancien
Tom B&W schreef: Je kan in ieder geval wel stellen dat dit een paniekaankoop is en wel om volgende redenen: 1) er zijn spitsen genoeg al momenteel: Nguekam, Kabongo, Boto, Lord (in beperkte mate) (en allemaal buitenlanders...) 2) waarom moet je begin oktober er nog zo nodig iemand bij gaan halen? (=> omdat de spitsen die er zijn geen goal kunnen maken???) We krijgen er nu godbetert nog een halve Rus bij Gaat hij wél kunnen scoren? NOPE!!! Probleem ligt bij middenveld, wanneer er geen aanvoer is vanuit middenveld mag er zelfs nog een spits uit de Faröer, San Marino, Liechtenstein of Papua New Guinea bijkomen, die zal ook niet in dit opzet slagen... Gooi die barslechte Kevin Franck in eerste geval al uit de ploeg + laat Alain Van Mieghem "verstoppertje spelen" bij FC Doggen, maar niet bij E.Aalst, want enkel op 31/10 zal hij kunnen schitteren tijdens zijn spookfeest "Halloween"... Jammer voor ons, de vele honderden supporters die gisteren 13 euro en een leuke nazomerse zondag hebben laten verloren gaan, want wat gisteren werd vertoond was echt de schaamte voorbij Ik ga al 15 jaar kijken, quasi elke week, maar deze ploeg slaat echt alles, maar daar kunnen de spelers niets aan doen, kwaliteit heeft de ploeg verlaten, de beste spelers zaten gisteren in de tribune... In feite onbegrijpelijk dat we 4e staan op dit moment, spelen die andere ploegen dan nog slechter? Ik weet wel: met dezelfde ploeg van vorig jaar speel je alle tegenstanders tot hiertoe binnen de 45' op een hoopje... OK, ik ga misschien kritiek krijgen op deze post, maar ik schets enkel een realistisch beeld van de huidige situatie, wou dat ook anders was... Ik begrijp je ontgoocheling van gisteren tenvolle het was een erbarmelijke vertoning van een zogezegde titelkandidaat! Wat onze nieuwe spits betreft is het natuurlijk afwachten, ik ben het volledig met je eens dat de aanvoer vanuit het middenveld onvoldoende is om onze aanvallers te laten renderen. Hopelijk zijn er nog wat centjes over om tijdens de volgende transferperiode nog een spelverdeler aan te werven. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Okt 2008, 19:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ge gaat nu toch ni zeggen da ge allemaal het tijdperk stolpa/queré vergeten zijt zeker
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Okt 2008, 19:44 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Tom B&W schreef: Gaat hij wél kunnen scoren? NOPE!!! Gij moet nen hele straffe kerel zijn dat gij da nu al kunt zeggen Akkoord dat de aanvoer vanuit het middenveld ondermaats is, maar wie weet maakt den dezen die enkele kansen wél af... _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Okt 2008, 19:47 |
|
| Pagina 2 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |