Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
Miniem

Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bartos schreef:
De Jean schreef:
Ik vraag me ook af hoe ze aan 350 man gaan geraken.

Als ze even goed kunnen tellen als die mannen van Zottegem lukt da wel :lol: .

Ik ging het juist zeggen: normaal gezien zit de teller van dienst wel bij ons hé! :lol: Als die van Willebroek nu ook nog ne keer gaan beginnen overdrijven dan is Sottegem-Willebroek straks nog ne risicomatch :whistle:
Ik heb de cijfers van Partyman nog niet gehad voor de match op Iendracht maar wat ik wel weet is dat de ingelegde bussen vol zitten wat dus iets van een 120 man is. Wat nog altijd meer is dan wat Willebroek volgens mij op een gemiddelde thuismatch heeft :plat:
'k Hoop alleen damme dit jaar niet opnieuw met 3-0 van Aalst naar huis moeten :hmm: Maar we hebben nu een nief vlag om ons onder weg te steken in dat geval ...
Er staat trouwens een klein foutje in jullie uitgebreide -en toch wel interessante- voorbeschouwing: wij hebben jammer genoeg met 1-2 verloren tegen Peruwelz en niet 2-2 gelijkgespeeld zoals vermeld staat.

16 Okt 2008, 18:23
Freak

Kaffersan schreef:
Bartos schreef:
De Jean schreef:

Ik ging het juist zeggen: normaal gezien zit de teller van dienst wel bij ons hé! :lol: Als die van Willebroek nu ook nog ne keer gaan beginnen overdrijven dan is Sottegem-Willebroek straks nog ne risicomatch :whistle:
Ik heb de cijfers van Partyman nog niet gehad voor de match op Iendracht maar wat ik wel weet is dat de ingelegde bussen vol zitten wat dus iets van een 120 man is. Wat nog altijd meer is dan wat Willebroek volgens mij op een gemiddelde thuismatch heeft :plat:
'k Hoop alleen damme dit jaar niet opnieuw met 3-0 van Aalst naar huis moeten :hmm: Maar we hebben nu een nief vlag om ons onder weg te steken in dat geval ...Er staat trouwens een klein foutje in jullie uitgebreide -en toch wel interessante- voorbeschouwing: wij hebben jammer genoeg met 1-2 verloren tegen Peruwelz en niet 2-2 gelijkgespeeld zoals vermeld staat.

In geel en blauw, kwestie van niet op te vallen :D

16 Okt 2008, 18:41
Ancien

Kaffersan schreef:
Bartos schreef:
De Jean schreef:

'k Hoop alleen damme dit jaar niet opnieuw met 3-0 van Aalst naar huis moeten :hmm: Maar we hebben nu een nief vlag om ons onder weg te steken in dat geval ...
Er staat trouwens een klein foutje in jullie uitgebreide -en toch wel interessante- voorbeschouwing: wij hebben jammer genoeg met 1-2 verloren tegen Peruwelz en niet 2-2 gelijkgespeeld zoals vermeld staat.

Ge meigt gerest zèn me 2-0 zemmen oeik content! :banana: :EA:

16 Okt 2008, 18:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.

Alle respect bart dat je al die tijd steekt ik die voorbeschouwingen en ik vind ze altijd intressant om lezen maar week na week worden ze langer.

Ik begin de indruk te krijgen dat je geholpen wordt door wheels armee!!!!! :D

16 Okt 2008, 18:51
Miniem

Website: http://www.ksvsottegem.be
Casual1919 schreef:
Kaffersan schreef:
Bartos schreef:
De Jean schreef:

....
'k Hoop alleen damme dit jaar niet opnieuw met 3-0 van Aalst naar huis moeten :hmm: Maar we hebben nu een nief vlag om ons onder weg te steken in dat geval ...Er staat trouwens een klein foutje in jullie uitgebreide -en toch wel interessante- voorbeschouwing: wij hebben jammer genoeg met 1-2 verloren tegen Peruwelz en niet 2-2 gelijkgespeeld zoals vermeld staat.

Ja dag Jan, ons altruïsme reikt nog niet zover dat we met een wit-zwart vlagske gaan rondlopen :nieje:. Zelfs niet als g'et schoon vraagt :D

16 Okt 2008, 19:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Kaffersan schreef:
Casual1919 schreef:
Kaffersan schreef:
Bartos schreef:
De Jean schreef:

....

Ja dag Tom, ons altruïsme reikt nog niet zover dat we met een wit-zwart vlagske gaan rondlopen :nieje:. Zelfs niet als g'et schoon vraagt :D

16 Okt 2008, 19:48
forumlegende

Leeftijd: 45
Casual1919 schreef:
Vorig seizoen enkel Mechelen, Sottegem en Lalouviere die met wat volk aanwezig waren. Verder niemand gezien !

en Ronse viel ook nog iet of wa mee

16 Okt 2008, 20:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Bartos schreef:
Boom 4-ever schreef:
Ik weet het, tis off topic maar dit wou ik jullie niet onthouden. Boom speelt bijna zijn derby op Willebroek. Op ons forum (http://www.blue-corner.be) zijn al enkele leuke zaken te lezen. Naar het schijnt moesten jullie in eigen stadion vocaal het onderspit delven voor het sterke supporterslegioen van Willebroek? :wadde: Hieronder de tekst van Iceman (Willebroek) en mijn reactie...

iceman 015 schreef:
Als jullie zo zeggen zouden ereen klein 700 onfretters naar willebroek komen,maar welle zullen wel wa meer lawaai maken me ons 300supporters .Da hemme welle al es gedaan op aalst vorig sezioen da was bijna 3000supporters en welle mee 100 die moesten aokzwijgen omda welle meer lawaai maakte ,dus vrienden vanover de rupel welle zulle wel brullen mee zijn 350 en lawaai veur 2000 maken

Boom 4-Ever schreef:
HA HA en nog eens Ha! Jullie meer lawaai gemaakt dan de supporters van Aalst? No Fucking way man!!!!!!!!!!!!!Zels al is 80% van de supporters van Aalst ziek, dan nog maken ze meer lawaai dan jullie!!!! :haha:

Ik wist geeneens dat Willebroek toen überhaupt volk meehad :? .

ben nog altijd onder de indruk van de helse sfeer die de bezoekers toen in ons stadion gebracht hadden!! Vandaar dat er 4500 man was op die match, het waren er zeker 2000 van Willebroek !

:zzz:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

16 Okt 2008, 20:37

Leeftijd: 68
Kaffersan schreef : " Ja dag Jan, ons altruïsme reikt nog niet zover dat we met een wit-zwart vlagske gaan rondlopen "

Voor de simpele forumbezoeker hier de uitleg :D Slimme gasten in Sottegem :lol:

Altruïsme is een handeling, een gewoonte of een ethische doctrine. Het woord is voor het eerst gevormd in 1851 door de filosoof Auguste Comte (1798 - 1857), afgeleid van het Latijnse woord "alter" (een ander) in de betekenis van onbaatzuchtig in tegenstelling tot het veel oudere woord egoïsme.

Altruïsme kan worden toegepast in de volgende vormen:

Anderen behulpzaam zijn met geen of nauwelijks eigenbelang (de informele definitie). Dit is verschillend van elkaar behulpzaam zijn, aangezien dat vaak gepaard gaat met eigenbelang.
Acties die anderen op een netto basis helpen met een negatief of neutraal effect op degene die de actie onderneemt ongeacht iemands persoonlijke filosofie, motivatie of de oorzaak van zijn acties. Dit type altruïstisch gedrag wordt in de ecologie vaak aangeduid als "commensalisme".
Een ethische doctrine die vindt dat individuen een morele plicht hebben elkaar te helpen, indien noodzakelijk tot de uitsluiting van diens eigen interesses of voordelen. Iemand die een dergelijke doctrine aanhangt staat bekend als een "altruïst".
Dit concept heeft een lange geschiedenis in het filosofische en ethische gedachtegoed en is sinds de jaren 70 een thema geworden voor psychologen, sociologen, evolutionair biologen, experimentele economen, speltheoretici en ethologen. Terwijl ideeën over altruïsme van een vakgebied invloed kunnen hebben op de andere vakgebieden, hebben de verschillende methoden en doelen van deze vakgebieden geleid tot verschillende zienswijzen m.b.t. altruïsme.

16 Okt 2008, 20:43
Freak

Leeftijd: 42
Bartos schreef:
Boom 4-ever schreef:
Ik weet het, tis off topic maar dit wou ik jullie niet onthouden. Boom speelt bijna zijn derby op Willebroek. Op ons forum (http://www.blue-corner.be) zijn al enkele leuke zaken te lezen. Naar het schijnt moesten jullie in eigen stadion vocaal het onderspit delven voor het sterke supporterslegioen van Willebroek? :wadde: Hieronder de tekst van Iceman (Willebroek) en mijn reactie...

iceman 015 schreef:
Als jullie zo zeggen zouden ereen klein 700 onfretters naar willebroek komen,maar welle zullen wel wa meer lawaai maken me ons 300supporters .Da hemme welle al es gedaan op aalst vorig sezioen da was bijna 3000supporters en welle mee 100 die moesten aokzwijgen omda welle meer lawaai maakte ,dus vrienden vanover de rupel welle zulle wel brullen mee zijn 350 en lawaai veur 2000 maken

Boom 4-Ever schreef:
HA HA en nog eens Ha! Jullie meer lawaai gemaakt dan de supporters van Aalst? No Fucking way man!!!!!!!!!!!!!Zels al is 80% van de supporters van Aalst ziek, dan nog maken ze meer lawaai dan jullie!!!! :haha:

Ik wist geeneens dat Willebroek toen überhaupt volk meehad :? .

Gelukkig bestaat er zoiets als de fotoside met bewijzen => http://twanneken.be/fotoalbum/albums/us ... roek08.jpg

gene vetten dus ma moestet da nu elke thuismatch zijn, we zouden content zijn ni waar :D
Wa mij ook opvalt bij die foto's is da de opkomst langs onze kant toen toch pakken hoger was

16 Okt 2008, 21:07

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
circa 150 man dus.

16 Okt 2008, 21:34
Ancien

Bram schreef:
circa 150 man dus.

Is dat de gevreesde Egmont Army! :D

16 Okt 2008, 21:43

Leeftijd: 68
Hugo schreef:
Bram schreef:
circa 150 man dus.

Nee nee 't zijn die mâanen van Willebroeck Hugo :lol:

16 Okt 2008, 21:55
Ancien

Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Bram schreef:
circa 150 man dus.

Nee nee 't zijn die mâanen van Willebroeck Hugo :lol:

miljaar 'k zen weir goe bezig :whistle:

16 Okt 2008, 22:01
Freak

Leeftijd: 42
Heb is op e rappeken gezocht naar foto's van vorig jaar tegen Sottegem.
Hier zieje iets op maar aantallen is moeilijk te schatten. Tis wel duidelijk dat ze met redelijk veel zijn en das een welgekomen verandering :D http://www.ksvsottegem.be/KSV%20Sottege ... 050927.jpg

16 Okt 2008, 22:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23