|
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 26 Nov 2007, 22:27 Berichten: 40 Locatie: Zottegem Website: http://www.ksvsottegem.be |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Allez versta gijle dat nu niet: liever over bezoekersaantallen discuteren dan over den uitslag, want over die laatste viel vorig jaar niet te veel te zeveren
Back to business: legt den bal maar gereed, zet de Safir maar koud en begin maar hamburgers te bakken. We kommen af voor 't feestje. Tot zondag. ![]() |
| 17 Okt 2008, 22:51 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05 Berichten: 74 Locatie: Zottegem Website: http://www.ksvsottegem.be |
Onze beloften hebben alvast het goede voorbeeld gegeven: Beloften KSVS - E. Aalst 6-1.
_________________ De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen ! |
| 17 Okt 2008, 23:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
cassi schreef: Was niet echt de bedoeling om die discussie weer aan te wakkeren, eerder om het hoge aantal van partyman te relativeren en de kerk ergens in het midden te houden. No offence! Moesten alle bezoekende ploegen hetzelfde aantal supporters meebrengen, dan zou de kas wat meer gespijst worden. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Okt 2008, 0:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Kevin Franck zou geblesseerd zijn aan de adductoren. Hij zou echter pijnstillers nemen zodat hij morgen kan spelen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 18 Okt 2008, 10:08 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
cassi schreef: Onze beloften hebben alvast het goede voorbeeld gegeven: Beloften KSVS - E. Aalst 6-1. Onze beloften hebben precies nog nie veel potten gebroken vandejaar. Spees, wa is da daar allemaal he man?! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 18 Okt 2008, 10:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Boris schreef: cassi schreef: Onze beloften hebben alvast het goede voorbeeld gegeven: Beloften KSVS - E. Aalst 6-1. Onze beloften hebben precies nog nie veel potten gebroken vandejaar. Spees, wa is da daar allemaal he man?! ![]() Kbegin toch ook meer en meer in een verband te geloven ![]() Maja als ge de opstelling meestal ziet, merkte dat het allemaal zeer jonge gastjes zijn, zonder veel A-kernspelers. ps ge moet ni geloven dat da ne waardemeter is e mannen, de reserven hebben buiten de openingsmatch tegen Wetteren vant seizoen nog ni gewonnen. (nu zelfs 5 keer op rij verloren) _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Okt 2008, 10:25 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Verbechio schreef: Boris schreef: cassi schreef: Onze beloften hebben alvast het goede voorbeeld gegeven: Beloften KSVS - E. Aalst 6-1. Onze beloften hebben precies nog nie veel potten gebroken vandejaar. Spees, wa is da daar allemaal he man?! ![]() Kbegin toch ook meer en meer in een verband te geloven ![]() Maja als ge de opstelling meestal ziet, merkte dat het allemaal zeer jonge gastjes zijn, zonder veel A-kernspelers. ps ge moet ni geloven dat da ne waardemeter is e mannen, de reserven hebben buiten de openingsmatch tegen Wetteren vant seizoen nog ni gewonnen. (nu zelfs 5 keer op rij verloren) Tja, da staat ook altijd als excuus in 't verslag dat het een jonge ploeg was. Da kunt ge natuurlijk al 's tegenkomen bij beloften he. 't Zullen bij d'ander reserveploegen ook wel jonge gasten zijn zeker? En uiteindelijk zijn er dit seizoen al veel A-kern spelers geblesseerd geweest en die spelen telkens mee bij de reserven wanneer ze terug fit zijn. Spees, uitleg man! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 18 Okt 2008, 11:22 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 26 Nov 2007, 22:27 Berichten: 40 Locatie: Zottegem Website: http://www.ksvsottegem.be |
Boris schreef: Verbechio schreef: Boris schreef: cassi schreef: Onze beloften hebben alvast het goede voorbeeld gegeven: Beloften KSVS - E. Aalst 6-1. Onze beloften hebben precies nog nie veel potten gebroken vandejaar. Spees, wa is da daar allemaal he man?! ![]() Kbegin toch ook meer en meer in een verband te geloven ![]() Maja als ge de opstelling meestal ziet, merkte dat het allemaal zeer jonge gastjes zijn, zonder veel A-kernspelers. ps ge moet ni geloven dat da ne waardemeter is e mannen, de reserven hebben buiten de openingsmatch tegen Wetteren vant seizoen nog ni gewonnen. (nu zelfs 5 keer op rij verloren) Tja, da staat ook altijd als excuus in 't verslag dat het een jonge ploeg was. Da kunt ge natuurlijk al 's tegenkomen bij beloften he. 't Zullen bij d'ander reserveploegen ook wel jonge gasten zijn zeker? En uiteindelijk zijn er dit seizoen al veel A-kern spelers geblesseerd geweest en die spelen telkens mee bij de reserven wanneer ze terug fit zijn. Spees, uitleg man! ![]() Eerlijkheidshalve wel even zeggen dat er bij onze reserven wel een paar mannen bij lopen die ofwel vorig jaar vaste waarde waren in de A-kern (Haeck, Deweer) of die nu af en toe invallen in de A-kern (Depaepe). Ook A-kern speler De Blander (terugkerend na lichte blessure) stond gisteren op het veld. Maar al wat telt is de uitslag morgen om 16h45! |
| 18 Okt 2008, 16:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Boris schreef: Verbechio schreef: Boris schreef: cassi schreef: Onze beloften hebben alvast het goede voorbeeld gegeven: Beloften KSVS - E. Aalst 6-1. Onze beloften hebben precies nog nie veel potten gebroken vandejaar. Spees, wa is da daar allemaal he man?! ![]() Kbegin toch ook meer en meer in een verband te geloven ![]() Maja als ge de opstelling meestal ziet, merkte dat het allemaal zeer jonge gastjes zijn, zonder veel A-kernspelers. ps ge moet ni geloven dat da ne waardemeter is e mannen, de reserven hebben buiten de openingsmatch tegen Wetteren vant seizoen nog ni gewonnen. (nu zelfs 5 keer op rij verloren) Tja, da staat ook altijd als excuus in 't verslag dat het een jonge ploeg was. Da kunt ge natuurlijk al 's tegenkomen bij beloften he. 't Zullen bij d'ander reserveploegen ook wel jonge gasten zijn zeker? En uiteindelijk zijn er dit seizoen al veel A-kern spelers geblesseerd geweest en die spelen telkens mee bij de reserven wanneer ze terug fit zijn. Spees, uitleg man! ![]() Zoveel hebben er nog nie meegespeeld. Boussoufa enkele matchen, Thomas Spotbeen, Arnold en Boto ne keer nen helft, lambrecht een match of 2 denk ik. Is gewoon een (ik denk) uniek project in Belgie (alleszins een project da ge amper ziet) : de beloftevolle jongens een kans geven om wedstrijden te laten spelen tegen telkens oudere spelers. Gemiddeld is de tegenstander dit seizoen altijd al MINSTENS 2 jaar ouder geweest dan onze kern. Om een voorbeeld te geven, de ploegopstellingen van beide ploegen gisteren: Zottegem: Louvet Joost 3/1/89 Declercq Tijs 3/3/88 De Paepe Jeroen 18/2/82 Hellebaut Michiel 17/3/89 Van Acker Mathieu 17/3/88 N'reus Kantcheu Yannick 27/9/87 (ben niemeer zeker van de naam) De Blander 25/2/87 Haeck Didier 26/12/83 Camara Alpha 3/4/84 De Weer Lander 4/5/85 Van Caneghem David 8/12/83 Broodcorens Niels 15/3/90 Maschelein Marijn 26/2/88 VC EA Nils Vervaene 5/4/91 Glenn Gersis 11/10/91 William Snoeck 24/6/91 Yannis Meysmans 25/4/91 Vincent De Spiegeleer 20/11/91 Adalberto Hillario Ferreira Neto 21/7/87 (braziliaansen tester) Niels Spotbeen 14/4/89 Youri De Meersman 14/9/91 Tijsh Van Gerven 30/8/92 Ruud Limpens 17/5/89 Kenny Van Belle 3/9/91 David Debecker 9/4/90 Niels Rosez 11/4/89 Sven Vijverman 12/6/92 Jeremy Van Gelder 23/8/91 Reken zelf maar uit... en hoe ge t draait of keert, leeftijd doet zeker nog uit bij die gasten. en de score was inderdaad héél groot, maar t is nu eenmaal een leerschool, een opleiding. Verder heb k daar van den delegue van Zottegem gehoord dat er enkel 2 spelers uit de beloftekern meededen. Reken uit bij ons. Tis gewoon een keuze da gemaakt wordt, en persoonlijk vind ik da een goei, wa zijt ge tenslotte met een ploeg vol fossielen in nen beloftekern (da dan nog is moeten betaald worden ook), die uiteindelijk toch geen mogelijkheden meer hebben naar een 1ste elftal naartoe. Verder nodig ik IEDEREEN is uit om te kijken naar een reservenmatch, en kan er gezien worden dat deze kern zeker op een balleke kan shotten (ook gisteren, waar bij regelmaat zelfs heel goed werd rondgetikt.) Laatst gewijzigd door Spees op 19 Okt 2008, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Okt 2008, 17:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Spees schreef: Verder nodig ik IEDEREEN is uit om te kijken naar een reservenmatch, en kan er gezien worden dat deze kern zeker op een balleke kan shotten (ook gisteren, waar bij regelmaat zelfs heel goed werd rondgetikt.) Ik kan alleen maar beamen dat ik van de reserven al meer voetbal heb gezien dan van onze eerste ploeg dit seizoen... Hopelijk krijgt Niels Spotbeen morgen opnieuw zijn kans... En aangezien onze Belgische Rus blijkbaar een grote indruk maakt op training, ben ik eens benieuwd of Arnold zal spelen... |
| 18 Okt 2008, 18:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Spees schreef: [Adalberto Hillario Ferreira Neto 21/7/87 (braziliaansen tester) Met naam en al, ge maakt vorderingen ![]() |
| 18 Okt 2008, 18:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik heb het eens uitgerekend (cijferfreak als ik ben) en het verschil is gemiddeld bijna 4 jaar...
Ik vind dat ze gelijk hebben, zo leer je voetballen... |
| 18 Okt 2008, 18:14 |
|
|
Ancien
salvador schreef: Ik heb het eens uitgerekend (cijferfreak als ik ben) en het verschil is gemiddeld bijna 4 jaar... Ik vind dat ze gelijk hebben, zo leer je voetballen... Juist laat die jonge bende tussenin eens op hun donder krijgen dat is geen ramp ze kunnen er juist veel uit leren. Als ik die leeftijden bekijk amaai een piepjonge bende moet ik zeggen waarvan de meesten nog veel progressie kunnen maken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2008, 20:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Er stond er dus welgeteld 1 tussen die ouder is dan 20 jaar, en dat is dan nog een tester, tegenover... 10 bij de tegenstander!
|
| 18 Okt 2008, 21:31 |
|
|
Ancien
salvador schreef: Er stond er dus welgeteld 1 tussen die ouder is dan 20 jaar, en dat is dan nog een tester, tegenover... 10 bij de tegenstander! Hopelijk zit er tussen die jonges ne salvador tussen in mijn ogen de beste spits aller tijden van den iendracht! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2008, 22:26 |
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |