|
|
| Pagina 13 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Verbechio schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Seminck ontsnapt bovendien aan rood, was weldegelijk een fout op die doorgebroken speler van Zottegem... opt moment zelf d8 ik dant geen fout was, de beelden zeggen wel iets anders idd ![]() tja, 't was ook niet echt ne arbiter voor in Engeland , langs 2 kanten floot hij op zjin zachtst gezegd spelbedervend |
| 19 Okt 2008, 20:53 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Seminck ontsnapt bovendien aan rood, was weldegelijk een fout op die doorgebroken speler van Zottegem... 2weken geleden had hij ook rood moeten krijgen voor iemand alleen op doel neer te halen. Goe bezig mannen als hij met de jaarwisseling weg is kunt ge de Roel op zijn plaats zetten! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Okt 2008, 20:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Seminck ontsnapt bovendien aan rood, was weldegelijk een fout op die doorgebroken speler van Zottegem... 2weken geleden had hij ook rood moeten krijgen voor iemand alleen op doel neer te halen. Goe bezig mannen als hij met de jaarwisseling weg is kunt ge de Roel op zijn plaats zetten! ![]() Seminck zal ons niet verlaten voor het einde van het seizoen(want anders is volledig de ploeg omzeep),vanaf dan betwijfel ik het en als ge roel op zijn plaats gaat zetten kunde beter derek me 10beginnen. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 19 Okt 2008, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Okt 2008, 20:55 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Seminck ontsnapt bovendien aan rood, was weldegelijk een fout op die doorgebroken speler van Zottegem... 2weken geleden had hij ook rood moeten krijgen voor iemand alleen op doel neer te halen. Goe bezig mannen als hij met de jaarwisseling weg is kunt ge de Roel op zijn plaats zetten! ![]() om de 2-3 weken als hij niet geschorst is.......... |
| 19 Okt 2008, 20:57 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 19 Okt 2008, 20:14 Berichten: 5 |
tsjoep schreef: ksvs supporter schreef: Bram schreef: :wave: Wat een bijeenSCHOLING van kinders daar na de match ség, Volgens mij hebben de flikken hun bepist vant lachen als ze er daar sommigen zagen staan ![]() geef gewoon toe tis verdiend voor den sv wa doen die vuile ajoinen ier in derde klasse just ajoinen eten zeker wij blijven achter ons ploeg en breken ze nooit af wij vechten ni en gulder wel ooooo wat waren wij bang na de match hahaha alsk aan ulder denk moek ![]() jongen toch tis al bijna 21u , bedtijd!! a ik dacht van u want ik hoorde zo juist u moeder roepen da ze klaar ligt op bed precies bang als ge daar op straat stond van ons ge waard allemaal zo stil ik heb overt laatst gelezen da nen echten ajoin zijn ploeg blijft aanmoedigen tot het bittere einde maar dat heb ik toch niet gehoord ze vandaag! OOOOHHHH EGMONT ARMY THE ONE AND ONLY WE'RE ESSEVEE!! |
| 19 Okt 2008, 20:59 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Seminck ontsnapt bovendien aan rood, was weldegelijk een fout op die doorgebroken speler van Zottegem... 2weken geleden had hij ook rood moeten krijgen voor iemand alleen op doel neer te halen. Goe bezig mannen als hij met de jaarwisseling weg is kunt ge de Roel op zijn plaats zetten! ![]() Seminck zal ons niet verlaten voor het einde van het seizoen(want anders is volledig de ploeg omzeep),vanaf dan betwijfel ik het en als ge roel op zijn plaats gaat zetten kunde beter derek me 10beginnen. Seminck zal ons niet verlaten ...._________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Okt 2008, 21:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
ksvs supporter schreef: tsjoep schreef: ksvs supporter schreef: Bram schreef: :wave: Wat een bijeenSCHOLING van kinders daar na de match ség, Volgens mij hebben de flikken hun bepist vant lachen als ze er daar sommigen zagen staan ![]() geef gewoon toe tis verdiend voor den sv wa doen die vuile ajoinen ier in derde klasse just ajoinen eten zeker wij blijven achter ons ploeg en breken ze nooit af wij vechten ni en gulder wel ooooo wat waren wij bang na de match hahaha alsk aan ulder denk moek ![]() jongen toch tis al bijna 21u , bedtijd!! a ik dacht van u want ik hoorde zo juist u moeder roepen da ze klaar ligt op bed precies bang als ge daar op straat stond van ons ge waard allemaal zo stil ik heb overt laatst gelezen da nen echten ajoin zijn ploeg blijft aanmoedigen tot het bittere einde maar dat heb ik toch niet gehoord ze vandaag! OOOOHHHH EGMONT ARMY THE ONE AND ONLY WE'RE ESSEVEE!! van in eerste tot in 4e ale ga nu maar slapen ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 19 Okt 2008, 21:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Den eerste helft 1 goede kans voor ons bij de voorzet van Steurs naar Niels Spotbeen. Sottegem kon er weinig tegenover stellen en ik vond ons de betere ploeg. Na de pauze ook maar 1 goede kans gezien en deze was voor de bezoekers toen Glenn Coppens alleen kon doorgaan. De goal noem ik niet echt een kans want de bal komt daar terecht met het nodige geluk via het hoofd van Coulibaly dacht ik. De afwerking daarentegen was wel knap, niks op aan te merken. En de kopkans van Roel net voor tijd viel eigenlijk ook uit de lucht. Kortom, een zwakke match die eigenlijk geen winnaar verdiende.
Ik hoorde vandaag iemand zeggen dat we veel te moeilijk scoren maar als ge simpelweg geen kansen in mekaar knutselt, dan gade ook nie scoren!!! Demol zegt hier da Franck telkens aanspeelbaar is. Klopt maar hij komt den bal wel telkens bij de verdediging ophalen waardoor de "stofzuigers" (vandaag De Schutter en Couli) zelfs dieper staan dan hij en waardoor het verbindingspunt met den aanval (Franck zelf dus) weg is. Het zou moeten omgekeerd zijn. Couli die den bal ophaalt en kan inleveren bij Franck en Kevin moet dan voor de laatste pass zorgen, dat is den taak van ne spelverdeler! Nu ja, volgende week doen we er in elk geval best aan van te winnen of we kunnen stilaan naar onder beginnen kijken... |
| 19 Okt 2008, 21:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Seminck ontsnapt bovendien aan rood, was weldegelijk een fout op die doorgebroken speler van Zottegem... 2weken geleden had hij ook rood moeten krijgen voor iemand alleen op doel neer te halen. Goe bezig mannen als hij met de jaarwisseling weg is kunt ge de Roel op zijn plaats zetten! ![]() Seminck zal ons niet verlaten voor het einde van het seizoen(want anders is volledig de ploeg omzeep),vanaf dan betwijfel ik het en als ge roel op zijn plaats gaat zetten kunde beter derek me 10beginnen. Seminck zal ons niet verlaten ....Alsge mijn zin niet moest verstaan niet dat het dat zal zijn maar toch:hij gaat niet weg met de jaarwisseling. |
| 19 Okt 2008, 21:03 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 19 Okt 2008, 20:14 Berichten: 5 |
borre31 schreef: ksvs supporter schreef: tsjoep schreef: ksvs supporter schreef: Bram schreef: :wave: Wat een bijeenSCHOLING van kinders daar na de match ség, Volgens mij hebben de flikken hun bepist vant lachen als ze er daar sommigen zagen staan ![]() geef gewoon toe tis verdiend voor den sv wa doen die vuile ajoinen ier in derde klasse just ajoinen eten zeker wij blijven achter ons ploeg en breken ze nooit af wij vechten ni en gulder wel ooooo wat waren wij bang na de match hahaha alsk aan ulder denk moek ![]() jongen toch tis al bijna 21u , bedtijd!! a ik dacht van u want ik hoorde zo juist u moeder roepen da ze klaar ligt op bed precies bang als ge daar op straat stond van ons ge waard allemaal zo stil ik heb overt laatst gelezen da nen echten ajoin zijn ploeg blijft aanmoedigen tot het bittere einde maar dat heb ik toch niet gehoord ze vandaag! OOOOHHHH EGMONT ARMY THE ONE AND ONLY WE'RE ESSEVEE!! van in eerste tot in 4e ale ga nu maar slapen ![]() ik ga zeker ni op nen ajoin zijn bevel weg ze ga nog wa ajoinen snijden en moakt er soep van |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ksvs supporter schreef: tsjoep schreef: ksvs supporter schreef: Bram schreef: :wave: Wat een bijeenSCHOLING van kinders daar na de match ség, Volgens mij hebben de flikken hun bepist vant lachen als ze er daar sommigen zagen staan ![]() geef gewoon toe tis verdiend voor den sv wa doen die vuile ajoinen ier in derde klasse just ajoinen eten zeker wij blijven achter ons ploeg en breken ze nooit af wij vechten ni en gulder wel ooooo wat waren wij bang na de match hahaha alsk aan ulder denk moek ![]() jongen toch tis al bijna 21u , bedtijd!! a ik dacht van u want ik hoorde zo juist u moeder roepen da ze klaar ligt op bed precies bang als ge daar op straat stond van ons ge waard allemaal zo stil ik heb overt laatst gelezen da nen echten ajoin zijn ploeg blijft aanmoedigen tot het bittere einde maar dat heb ik toch niet gehoord ze vandaag! OOOOHHHH EGMONT ARMY THE ONE AND ONLY WE'RE ESSEVEE!! alè proficiat , bol het nu maar af pipo! |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Gijzegem Vaneigest schreef: Laatste minuut moet het altijd 0-2 worden, spits van Zottegem kon nog een pintje gaan bestellen, iedereen liet hem rustig begaan... Nooit gezien in 3de klasse !!!! De kansen die wij missen is echt niet meer te doen, zeker 6 open doelkansen worden vakkundig verknoeid... Middenveld zorgt bovendien nog steeds voor veel te weinig gevaar + aansluiting naar de spitsen toe, wanneer gaat iemand van die gasten eens op doel trappen (en liefst binnen de palen ) ????? Inderdaad! Dat toont de mentaliteit van onze ploeg. Er zitten rotte appels tussen en zolang die er niet uitgegooid worden zal er niks veranderen. En zoals sommigen hier zeggen is het inderdaad onbegrijpelijk dat Thomas Spotbeen plaats moet ruimen terwijl Roel gans de match mag blijven staan. Het fluitconcert van het publiek bij de vervanging was terecht en sprak boekdelen! Arnold Nguekam mag nog 3 jaar proberen, er komt niks meer van en wie Franck hier staat te verdedigen....jongens toch.... ![]() _________________
|
| 19 Okt 2008, 21:05 |
|
|
Eerst en vooral proficiat met de ontvangst, stewards waren heel vriendelijk, we zijn al stukken slechter behandeld geweest (kunnen jullie ook wel zeggen hé :-) )
Het spel zelf was een typische derby en ook typerend voor 2 ploegen zonder zelfvertrouwen. De goal viel uit de lucht volgens sommigen al vond ik dat die een tijdje in de lucht hing. Prachtig binnen getrapt, niemand kon er iets aan doen. Aalst kon heel weinig terug doen al redt De Cabooter wel nog een voorzet (ongelooflijk dat dit niet wordt getoond op TV Oost). Uiteindelijk wordt er ons nog een penalty ontnomen na een duidelijke fout, zowel in de tribune was dat duidelijk als op de beelden. De heethoofden na de match was er wat over maar daar kunnen we nu eenmaal niets aan doen, We hebben uiteindelijk geen problemen gehad door opnieuw die stewards die vriendelijk reageerden naar ons toe, heel wat anders dan de politie! Nog veel geluk voor volgend seizoen al is het nu al duidelijk dat de match KSV Sottegem-Eendracht een geladen derby zal worden ![]() Laatst gewijzigd door wouter_ksv op 19 Okt 2008, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Okt 2008, 21:08 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Bram schreef: :wave: Wat een bijeenSCHOLING van kinders daar na de match ség, Volgens mij hebben de flikken hun bepist vant lachen als ze er daar sommigen zagen staan ![]() ksvs supporter... dit gaat over jou... allee op naar uw bedje klein ventje... oogjes toe, snaveltje dicht... of uw mama zal ![]() |
| 19 Okt 2008, 21:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wouter_ksv schreef: Eerst en vooral proficiat met de ontvangst, stewards waren heel vriendelijk, we zijn al stukken slechter behandeld geweest (kunnen jullie ook wel zeggen hé :-) ) Het spel zelf was een typische derby en ook typerend voor 2 ploegen zonder zelfvertrouwen. De goal viel uit de lucht volgens sommigen al vond ik dat die een tijdje in de lucht hing. Prachtig binnen getrapt, niemand kon er iets aan doen. Aalst kon heel weinig terug doen al redt De Cabooter wel nog een voorzet (ongelooflijk dat dit niet wordt getoond op TV Oost). Uiteindelijk wordt er ons nog een penalty ontnomen na een duidelijke fout, zowel in de tribune was dat duidelijk als op de beelden. De heethoofden na de match was er wat over maar daar kunnen we nu eenmaal niets aan doen, We hebben uiteindelijk geen problemen gehad door opnieuw die stewards die vriendelijk reageerden naar ons toe, heel wat anders dan de politie! Nog veel geluk voor volgend seizoen al is het nu al duidelijk dat de match KSV Sottegem-Eendracht een geladen derby zal worden ![]() alè toch ene slimmen van zottegem , merci wouter. |
| 19 Okt 2008, 21:11 |
|
| Pagina 13 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 23 Volgende |