Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
s@té schreef:
Prodialoog schreef:
Wat heb ik vandaag gezien?

- Dat onze spelers individueel uit de voeten kunnen maar problemen hebben om samen te spelen. En daar kunnen het bestuur en de trainer blijkbaar niets aan veranderen.

- Dat Arnold en Lionel niets anders deden dan elkaar de schuld geven van alles en nog wat en alleen elkaar aanspeelden als het niet anders kon.

- Dat het normaal is om een verdediger op te offeren voor een aanvallende middenvelder bij een achterstand. Als je overschakeld van een 4 mans naar een 3 mans verdedeging is het logisch dat je een centrale verdediger opgeeft.

- Dat onze supporters vandaag meer lawaai maken op het forum dan in het stadion. Bedankt Zottegem voor het brengen van het grootste stuk van de sfeer vandaag.

En volgende week zit ik weer in het stadion op mijn zelfde zitje in de hoop dat het dan gaat beteren....

Zit veel waarheid in vind ik. Ik begrijp de wissel ook wel maar zou ook eerder Roel (die bijna niet meer vooruit kon) gewisseld hebben ipv Spotbeen.

Lijkt me nog het minste te zijn van alles vandaag. Die wissel kan zeker gerechtvaardigd worden. Zeker als je ziet welke kopbalkans Roel nog de nek omwringt in de laatste minuten. Ene Spotbeen had ik op dat moment niet meer voor doel gezien, ondanks zijn sterke (!!) prestatie vandaag.

Het trekt gewoon op niks. Te laks, te mat, te doordacht. Geen geheel. Los dat maar eens op (n) Dit wordt een heel grijs seizoen. Hopen op een periodetitel. Meer zit er absoluut niet in.

Vandaag werd een ballonnetje opgelaten ivm eventuele terugkeer van Troch. Nooit gedacht dat ik dit zou moeten toegeven, maar ik hoop het!

Laatst gewijzigd door BVW op 19 Okt 2008, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Okt 2008, 22:27
Ancien

Leeftijd: 38
Boris schreef:
Hugo schreef:
Noem je dat een bestuur! :whistle:

Hiermee schiet ge wel den hoofdvogel af. Proficiat.

En achter een vraag komt een vraagteken, geen uitroepteken.

Tenzij het een uitroep is! :D

Grapje natuurlijk e Boris, ik volg je redenering.

19 Okt 2008, 22:27
Ancien

Leeftijd: 38
BVW schreef:
Vandaag werd een balonnetje opgelaten ivm eventuele terugkeer van Troch. Nooit gedacht dat ik dit zou moeten toegeven, maar ik hoop het!

Hopelijk is dat waar. Ik wil hem nog persoonlijk gaan halen! :EA:

19 Okt 2008, 22:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
s@té schreef:
BVW schreef:
Vandaag werd een ballonnetje opgelaten ivm eventuele terugkeer van Troch. Nooit gedacht dat ik dit zou moeten toegeven, maar ik hoop het!

Hopelijk is dat waar. Ik wil hem nog persoonlijk gaan halen! :EA:

*** Com'on you Spurs ***

19 Okt 2008, 22:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
De eerste helft begon goed voor ons en als we aan de rust leiden met 1-0 is er niemand die daar iets kan op zeggen denk ik. De eerste helft was Sottegem wel uitzonderlijk zwak en hadden ze -buiten die fase aan de cornervlag met die keeper- geen enkele uitgespeelde kans. De tweede helft zette Sottegem wat meer druk en hadden we het iets moeilijker, maar toch blijf ik erbij dat deze "derby" geen winnaar verdiende. Bij ons stokt het duidelijk bij de opbouw en wordt er veel te snel naar de lange bal gegrepen. Ik wil hier nu zeker niet Franck met al zonden van Israel overladen, want in de tweede helft waren er wel meer spelers die ondermaats speelden, maar hij was toch weer nergens vandaag vond ik. In het systeem dat we nu spelen is de nummer 10 gewoon heel belangrijk en daarvoor komt Franck gewoon tekort. Bijna geen enkele actie maken, geen enkele deftige pas over meer dan 3 meter en vaak stond hij achter Coulibaly en De Schutter. Volgens mij heeft Franck wel de kwaliteiten, maar niet die om op den 10 in dit systeem te spelen. Ook de trainer draagt dus verantwoordelijkheid in het keer op keer falen van Franck door hem in een positie te duwen die hij gewoon niet aankan. Waarom trouwens zo halstarrig vasthouden aan een systeem waar je gewoon de spelers niet voor hebt? Ik had deze kritiek ook al bij Limpens waarbij ik het niet veranderen van systeem in zijn schoenen schoof, maar ik begin meer en meer te geloven da de trainer niet aan het systeem mag raken. Normaal gezien wordt het systeem toch altijd afgesteld op kwaliteiten van de spelers die je voor handen hebt. Waarbij we bij iets anders komen: de aankooppolitiek. Die is dit jaar toch wel de mist ingegaan als je ziet met wat voor paniekaankopen we opgescheept zitten. Pas op spelers die allemaal iets kunnen, maar zijn ze beter dan wat we al hebben lopen? Daarom hoop ik dat De Ridder teruggrijpt naar wat de vorige twee seizoenen zo goed lukte: spelers halen uit derde die de reeks kennen en er in uitblinken, die gemotiveerd zijn om voor een ploeg zoals den iendracht te spelen. Nuja nu de titel ver af lijkt mogen ze van mij wat jongeren laten rijpen in de a-kern, die zullen wel al hetzelfde kunnen brengen als een wouter, boussoufa, kabongo en ga zo maar door. Om dan om het einde van het seizoen eens de grove borstel door de a-kern te halen.

Het gefluit bij de wissel van T.Spotbeen kon ik trouwens goed verstaan, hij was goed bezig en Roel had het duidelijk moeilijker en moeilijker waarom hem dan niet uit zijn lijden verlossen? Denk daaraan voor je hier mensen in hen kist wenst. Om toch af te sluiten met een positieve noot: wat een match van Seminck en De Schutter. T.Spotbeen en Steurs hebben ook een goede match gespeeld.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 19 Okt 2008, 22:37, 2 keer totaal gewijzigd.

19 Okt 2008, 22:30
Ancien

Leeftijd: 46
Stijn schreef:
Het is vooral voorin dat het schoentje enorm wringt. We scoorden tot op heden maar 7 goals... Verdedigend zat alles wel goed, en ook het middenveld draaide best wel.
Met een driehoek Deschutter - Couly - Franck recupereer je heel veel ballen, maar de aansluiting naar voor is toch al een heel seizoen een probleem.

Nog 2 bemerkingen :
* Die die het nodig achten van de ploeg uit te fluiten, wil je alstublieft in een kist kruipen en wachten tot je sterft? Ziekelijke mensen. Het draaide misschien niet, maar ze hebben er verdorie wel voor gevochten. Er waren er zelfs een pak die floten toen een kwartier voor het einde, bij een 0-1 achterstand, een verdediger (Thomas Spotbeen, nog niet zolang wedstrijdfit) vervangen werd door een aanvallende middenvelder (Aelbrecht).
Als je daarvoor begint te fluiten ben je echt heel zwaar ziek in je hoofd, en is het hoog tijd, mogelijk zelfs al te laat, dat je daar laat naar kijken.

* Het wedstrijdverslag op de website mag ook best wat objectiever. Men spreekt daar bijvoorbeeld over 'de verdiende en logische treffer van Sottegem'. Laat ons serieus blijven, die mannen waren ook bijzonder zwak, en als je over een 'logische treffer' spreekt, moet je echt al kans op kans versierd hebben. En als wij al niet verdienden van te winnen dan die mannen zeker niet.

Met alle respect, maar die zaken over zwaar ziek in je hoofd en in een kist kruipen, hebben bitter weinig te maken met wat er op een voetbalveld getoond wordt. Als die fluiters er niet meer zijn, zijn er ook geen centen meer. Je spreekt, net zoals ik, van een degelijke eerste helft, maar je moet ook durven toegeven dat het na vijfentwintig minuten en zeker in de tweede helft van geen meter meer liep. De driehoek op het middenveld draaide vanaf dan ook vierkant, Couly hebben we niet meer gezien die tweede helft en er kwam geen bal meer goed door ook. Seminck moest de ballen naar voor brengen en dat is zeker zijn sterkste punt niet.

De mensen die fluiten, hebben mijn insziens al heel lang op hun tanden moeten bijten want we zien al vier maanden hetzelfde voetbal. Zie jij nog kruisballen van Franck los uit de enkel zoals tegen KVSK United? Moeten we alles slikken wat we te zien krijgen? Buiten een helft op Wetteren, 30 minuten op Waregem en 30 minuten vandaag in de eerste helft moet je zelfs als eeuwige positivo durven inzien dat het niet loopt. Hebben de mensen dan het recht niet om ff de ploeg wakker te schudden??? Het aanmoedigen zet hun ook niet aan tot heldendaden hoor...

Al dat gewauwel over vertrouwen, we komen er wel etc. is bullshit - neem een deel van hun salaris weg wat ze hier op het einde van de maand verdienen en zullen misschien een beetje harder lopen. We beheersen zelfs de basisprincipes niet - drie zuivere passen na elkaar geven lukte niet in de tweede helft... hard op doel trappen evenmin. Waar zie jij dat vechten in terug? In het teruglopen bij de tegengoals vorige week? In het laten lopen bij die Zottegemnaar twee minuten voor tijd waar ze er met drie lopen op te kijken???

Fluiten bij die vervanging? Het zal wel zijn - niet zozeer omwille van de ingreep aanvaller voor verdediger, wel voor het feit dat Roel niet meer vooruit kwam door zijn blessure en ze die gast blijkbaar helemaal kapot willen laten gaan... Is gewoon onverantwoord die nog te laten spelen en meer nog, je helpt er uw ploeg geen meter mee vooruit...

Kritiek uiten mag toch wel zeker? Zottegem verdiende inderdaad geen drie punten, maar doordat je zelf geen kansen creeërt, kan je er donder op zeggen dat je het deksel op de neus krijgt...

19 Okt 2008, 22:32
Ancien

Leeftijd: 45
Titus schreef:
ik begin meer en meer te geloven da de trainer niet aan het systeem mag raken

Dat vermoeden heb ik hier al eens geuit, maar ik kreeg er toen een paar over mij.

19 Okt 2008, 22:32
Ancien

Leeftijd: 46
Boris schreef:
Titus schreef:

Dat vermoeden heb ik hier al eens geuit, maar ik kreeg er toen een paar over mij.

Sommige mensen zien de waarheid niet graag onder ogen hé. Wat nog erger is, is dat niemand lijkt te beseffen dat we met Troch in een 4-4-1-1 speelden, met een Ewen en een Dugardeyn (later Couly) naast elkaar op het middenveld en Troch als zwervende spits achter Arnold eerder dan een echte nummer tien... Troch was een hangende spits met kwaliteiten van een nummer tien, maar speelde nooit echt als een nummer tien. Ewen verdeelde het spel, Troch liep in de gaten...

Dit jaar speel je willens nillens in een echte 4-5-1 met twee puur verdedigende middenvelders en een aanvallende (vandaag twee centrale en 1 erachter) - ramp daarbij is dat de ruimte waar Troch twee jaar liep (tussen middenveld en punt) nooit, maar dan ook nooit wordt ingevuld in de wedstrijd. Enige optie wat mij betreft, is dat je met vier echte middenvelders speelt (twee flanken en twee centraal) en je als overbrugging naar Arnold (die veel te ver moet terugkomen om een bal op te halen) een spits zet met snelheid die rond Arnold kan zwerven...een Kabongo. Zal die ook blij zijn om eens op zijn plaats te mogen spelen...

19 Okt 2008, 22:46
Reserve

Boris schreef:
Titus schreef:

Kan bijna niet anders...begint telkens opnieuw met datzelfde systeem te spelen. Zou wel eens een catastrofaal seizoen kunnen worden. Hopelijk maken ze niet dezelfde fout als in het verleden door een te hoog aantal toeschouwers te budgetteren. Want op deze manier gaan ze op het einde van het seizoen geen 1000 toeschouwers meer trekken.

19 Okt 2008, 22:47
forumlegende

Leeftijd: 45
pfff wat leest ge hier allemaal
1 ding onthou ik van vandaag: dat De Schutter nen dikke speler is

19 Okt 2008, 23:54
Scholier

Ik vind dat iemand met een blessure (Roel) zelfs niet mag starten. Hij krijgt vandaag terechte kritiek maar is niet 100% fit. Trainer ??? Waarschijnlijk keert Dennis terug volgende week, dan kan Niels op de flank spelen ipv Roel. Roel moet leren op zijn positie te blijven en niet gaan ronddolen en veel ruimte laten in zijn rug. De goal valt ook omdat Seminck moet komen helpen op zijn flank, hoge bal en en sterke Seminck weg om de bal te ontzetten. Nog een speler voor op de bank volgende week : Arnold.
Hopelijk kunnen we starten met onze nieuwe aanwinst, alhoewel ik vandaag heb horen zeggen dat hij terug last heeft van zijn oude blessure. Tzal toch nie waar zijn zeker ...
Ook vond ik het voetbal al beter als 2 weken geleden, maar het moet nog veel beter. Eindelijk hebben we geen enkele keer de bal tussen de palen gekregen behalve een flauw schotje van Franck in de 1ste helft. Van hem verwacht ik ook eens een goede wedstrijd.
Na de wedstrijd spelers uitfluiten heeft geen zin, dit zal de oplossing niet zijn.
Volgende week ben ik er terug met verse moed.

20 Okt 2008, 0:20
Vaste Waarde

Edit.

20 Okt 2008, 0:35
Miniem

Website: http://www.ksvsottegem.be
Vooreerst even exuseren voor de kwast die hier twee pagina's eerder bullshit kwam posten in onze naam. Niks mee te maken. Ik kan kan best begrijpen dat je je vandaag als Iendracht supporter in de zak gezet voelt. Waren wij zoveel beter? Neen, dat denk ik niet. Maar waren wij zoveel meer efficiënt? Ja, dat was wel duidelijk. Alle kansen op een hoopje hadden we d'er geen vijf, maar we hebben er wel één binnen gelapt. Gijle nie, that's the fucking difference. Ik heb echt geen behoefte om aan leedvermaaik te doen, maar vorig seizoen zijn wij ook kompleet onterecht met 3-0 naar Zottegem terug gestuurd. En toen vonde gijle da normaal. Wij nie. Nu is het even anders, en zeg wat ge wilt maar die goal van onze Wouter mag er echt wel zijn!!!
Goed, wij hebben deze keer gewonnen, ik kijk al uit naar de terugkeer match!
By the fucking way, hoe vriendelijk jullie stewards zijn, zo fucking klote zijn ulle flikken. Trouwens ook dikke fuck aan die paar randdebielen die vonden dat ze moesten komen amok maken. Allez, groeten en tot de terugmatch! :drank:

20 Okt 2008, 3:39
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
gij hebt duidelijk een fucking probleem

20 Okt 2008, 7:55
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Vroeger in den tijd was er nog het big brother-huis
dan kunde da soort fuckin' ventjes allemaal samensteken en had ge 'r gene last nemeer van...

over de match... niet gezien, dus kan ik ni veel zeggen
alleen is wel duidelijk dat we onze ambities best een beetje bijstellen
tkan ook eens tegenvallen

20 Okt 2008, 8:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 23