Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Een jaartje spelen met het oog op behoud, en na dit seizoen eens serieus grote kuis houden.
Indien mogelijk mag er met nieuwjaar zelfs al ingegrepen worden van mij.

20 Okt 2008, 9:31
Ancien

Leeftijd: 46
Zienaa schreef:
Een jaartje spelen met het oog op behoud, en na dit seizoen eens serieus grote kuis houden.

Dat mag zeker maar euhm ik denk niet dat er veel ploegen zitten te wachten op spelers met zware contracten die ons blijkbaar ook niet naar een hoger niveau kunnen tillen... Franck blijf ik ondanks alles het voordeel van de twijfel gunnen - je gaat me niet vertellen dat hij die fantastische kruisballen niet meer kan geven - maar er zijn er anderen die nog niks hebben getoond zoals een Van Mieghem...

Wat ik ook niet snap is dat we al onze spitsen demotiveren door ze allemaal op de flank te willen posteren - Boto moest het in de beker doen, Kabongo in nagenoeg al zijn matchen, gisteren Boussoufa... Dat die gasten dan met de grond gelijk maken, kan je wel verwachten dan... Laat verdorie een Spotbeen staan op rechts - ook al stonden er gisteren al na twintig minuten te mekkeren op hem, ze moesten snel toegeven dat het voorlopig het beste alternatief voor Jens is...

20 Okt 2008, 10:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Kaffersan schreef:
Vooreerst even exuseren voor de kwast die hier twee pagina's eerder bullshit kwam posten in onze naam. Niks mee te maken. Ik kan kan best begrijpen dat je je vandaag als Iendracht supporter in de zak gezet voelt. Waren wij zoveel beter? Neen, dat denk ik niet. Maar waren wij zoveel meer efficiënt? Ja, dat was wel duidelijk. Alle kansen op een hoopje hadden we d'er geen vijf, maar we hebben er wel één binnen gelapt. Gijle nie, that's the fucking difference. Ik heb echt geen behoefte om aan leedvermaaik te doen, maar vorig seizoen zijn wij ook kompleet onterecht met 3-0 naar Zottegem terug gestuurd. En toen vonde gijle da normaal. Wij nie. Nu is het even anders, en zeg wat ge wilt maar die goal van onze Wouter mag er echt wel zijn!!!
Goed, wij hebben deze keer gewonnen, ik kijk al uit naar de terugkeer match!
By the fucking way, hoe vriendelijk jullie stewards zijn, zo fucking klote zijn ulle flikken. Trouwens ook dikke fuck aan die paar randdebielen die vonden dat ze moesten komen amok maken. Allez, groeten en tot de terugmatch! :drank:
De Zottegem-fans hebben alvast een goede indruk op mij gemaakt: 2 bussen, redelijk wat volk en ook ambiance. Dat jullie na de match "Iendracht kan niet mee" zitten te zingen en te vieren is eigelijk ook maar normaal als je hier komt winnen. Spijtig genoeg zitten er onder onze supporters een deel pubers die het steeds nodig vinden om daarop in te gaan (terwijl 90 procent gaat lopen als er nog maar iets gebeurt). Van mij part mochten jullie zelf nog komen vieren aan de café's voor het stadion, maar dan was't zowiezo ambras geweest met onze pseudo-hooligans. Ondanks grappige figuren als Partyman en die pipo van gisteren, vind ik Zottegem één van de aantrekkelijkste ploegen uit derde. Spijtig van het toch wel mindere stadion met piste.

20 Okt 2008, 12:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
DT schreef:
Zienaa schreef:

Dat mag zeker maar euhm ik denk niet dat er veel ploegen zitten te wachten op spelers met zware contracten die ons blijkbaar ook niet naar een hoger niveau kunnen tillen... Franck blijf ik ondanks alles het voordeel van de twijfel gunnen - je gaat me niet vertellen dat hij die fantastische kruisballen niet meer kan geven - maar er zijn er anderen die nog niks hebben getoond zoals een Van Mieghem...

Wat ik ook niet snap is dat we al onze spitsen demotiveren door ze allemaal op de flank te willen posteren - Boto moest het in de beker doen, Kabongo in nagenoeg al zijn matchen, gisteren Boussoufa... Dat die gasten dan met de grond gelijk maken, kan je wel verwachten dan... Laat verdorie een Spotbeen staan op rechts - ook al stonden er gisteren al na twintig minuten te mekkeren op hem, ze moesten snel toegeven dat het voorlopig het beste alternatief voor Jens is...

Mja, ge ziet duidelijk dat Spotbeen iets kan maar ik vind hem toch nog te weinig aanwezig in een match. Die gast kan er zeker en vast geraken (en verdient zijn kans dus), maar om wekelijks in de basis te staan vind ik hem nog iets te licht. Boussoufa vond ik niet slecht... Geef die jongen een kans !

20 Okt 2008, 12:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Door omstandigheden met verblijf van schoonmoeder in OLV en plaatsing hond jacky zullen de foto's pas deze avond laat gepost worden.

Wachten is een gave naar het schijnt :D

20 Okt 2008, 13:17
Vaste Waarde

DT schreef:
Stijn schreef:

Nog 2 bemerkingen :
* Die die het nodig achten van de ploeg uit te fluiten, wil je alstublieft in een kist kruipen en wachten tot je sterft? Ziekelijke mensen. Het draaide misschien niet, maar ze hebben er verdorie wel voor gevochten. Er waren er zelfs een pak die floten toen een kwartier voor het einde, bij een 0-1 achterstand, een verdediger (Thomas Spotbeen, nog niet zolang wedstrijdfit) vervangen werd door een aanvallende middenvelder (Aelbrecht).
Als je daarvoor begint te fluiten ben je echt heel zwaar ziek in je hoofd, en is het hoog tijd, mogelijk zelfs al te laat, dat je daar laat naar kijken.

* Het wedstrijdverslag op de website mag ook best wat objectiever. Men spreekt daar bijvoorbeeld over 'de verdiende en logische treffer van Sottegem'. Laat ons serieus blijven, die mannen waren ook bijzonder zwak, en als je over een 'logische treffer' spreekt, moet je echt al kans op kans versierd hebben. En als wij al niet verdienden van te winnen dan die mannen zeker niet.

Met alle respect, maar die zaken over zwaar ziek in je hoofd en in een kist kruipen, hebben bitter weinig te maken met wat er op een voetbalveld getoond wordt. Als die fluiters er niet meer zijn, zijn er ook geen centen meer. Je spreekt, net zoals ik, van een degelijke eerste helft, maar je moet ook durven toegeven dat het na vijfentwintig minuten en zeker in de tweede helft van geen meter meer liep. De driehoek op het middenveld draaide vanaf dan ook vierkant, Couly hebben we niet meer gezien die tweede helft en er kwam geen bal meer goed door ook. Seminck moest de ballen naar voor brengen en dat is zeker zijn sterkste punt niet.

De mensen die fluiten, hebben mijn insziens al heel lang op hun tanden moeten bijten want we zien al vier maanden hetzelfde voetbal. Zie jij nog kruisballen van Franck los uit de enkel zoals tegen KVSK United? Moeten we alles slikken wat we te zien krijgen? Buiten een helft op Wetteren, 30 minuten op Waregem en 30 minuten vandaag in de eerste helft moet je zelfs als eeuwige positivo durven inzien dat het niet loopt. Hebben de mensen dan het recht niet om ff de ploeg wakker te schudden??? Het aanmoedigen zet hun ook niet aan tot heldendaden hoor...

Al dat gewauwel over vertrouwen, we komen er wel etc. is bullshit - neem een deel van hun salaris weg wat ze hier op het einde van de maand verdienen en zullen misschien een beetje harder lopen. We beheersen zelfs de basisprincipes niet - drie zuivere passen na elkaar geven lukte niet in de tweede helft... hard op doel trappen evenmin. Waar zie jij dat vechten in terug? In het teruglopen bij de tegengoals vorige week? In het laten lopen bij die Zottegemnaar twee minuten voor tijd waar ze er met drie lopen op te kijken???

Fluiten bij die vervanging? Het zal wel zijn - niet zozeer omwille van de ingreep aanvaller voor verdediger, wel voor het feit dat Roel niet meer vooruit kwam door zijn blessure en ze die gast blijkbaar helemaal kapot willen laten gaan... Is gewoon onverantwoord die nog te laten spelen en meer nog, je helpt er uw ploeg geen meter mee vooruit...

Kritiek uiten mag toch wel zeker? Zottegem verdiende inderdaad geen drie punten, maar doordat je zelf geen kansen creeërt, kan je er donder op zeggen dat je het deksel op de neus krijgt...

Ah, ik dacht al dat ik den enigste was die dienen post erover vond... In de kist kruipen, ziek in het hoofd? Zoals je schrijft, hebben de fluiters zeker gelijk. Het ging idd niet om het feit dat een verdediger moest plaats ruimen voor een aanvallende speler maar wel om de speler zelf. Er was keuze genoeg om te vervangen behalve de Spotbeens. Want wat heeft Bousoffa meer gebracht dan Niels?

En als het wedstrijdverslag op de website objectiever moet, jouw analyse toch ook. Aantal grote kansen gezien voor Aalst, ikke niet zelle, buiten diene laatste kopbal van de Roel. Dat was een open doelkans en dat nog de nek omwringen...

20 Okt 2008, 13:23
Ancien

Jeroen schreef:
Mja, ge ziet duidelijk dat Spotbeen iets kan maar ik vind hem toch nog te weinig aanwezig in een match. Die gast kan er zeker en vast geraken (en verdient zijn kans dus), maar om wekelijks in de basis te staan vind ik hem nog iets te licht. Boussoufa vond ik niet slecht... Geef die jongen een kans !

Heb je ook gelijk in, maar ik vrees dat we Kabongo, Boto, Boussoufa...geen cadeau doen door hen op de flank uit te spelen. Bij mij zou altijd 1 van hen achter Arnold of Iakovlievski spelen als zwervende spits, je ziet aan de acties van een Kabongo, van een Boussoufa dat het centrale mannen zijn, die gevaarlijk worden als ze recht voor doel opduiken... Nu moeten die gasten meeverdedigen, dribbelen, de achterlijn halen en dan ook nog eens een perfecte voorzet afleveren...naar niemand... Niels Spotbeen is de enige in de kern momenteel die het veld op die positie breed kan houden en die net als Jens zijn momenten kiest om naar binnen te komen... Al de andere komen altijd naar binnen... Ik vond het brede veld op Zulte-Waregem de ideale kans om dat uitgebreid te testen, maar neen... daar lieten ze Roel de hele rechterflank bestrijken tegen 2 man...

Wat me opvalt is dat de trainer de juiste dynamiek erin krijgt om alles of niets te spelen als het 0-0 staat en er een slotoffensief moet komen, maar van geen hout pijlen lijkt te kunnen maken bij een achterstand, dan is het lange ballen gooien en hopen dat hij goedvalt...

20 Okt 2008, 13:29
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
DT schreef:
De mensen die fluiten, hebben mijn insziens al heel lang op hun tanden moeten bijten want we zien al vier maanden hetzelfde voetbal. Moeten we alles slikken wat we te zien krijgen? Buiten een helft op Wetteren, 30 minuten op Waregem en 30 minuten vandaag in de eerste helft moet je zelfs als eeuwige positivo durven inzien dat het niet loopt. Hebben de mensen dan het recht niet om ff de ploeg wakker te schudden??? Het aanmoedigen zet hun ook niet aan tot heldendaden hoor...

Fluiten bij die vervanging? Het zal wel zijn - niet zozeer omwille van de ingreep aanvaller voor verdediger, wel voor het feit dat Roel niet meer vooruit kwam door zijn blessure en ze die gast blijkbaar helemaal kapot willen laten gaan... Is gewoon onverantwoord die nog te laten spelen en meer nog, je helpt er uw ploeg geen meter mee vooruit...

Kritiek uiten mag toch wel zeker? Zottegem verdiende inderdaad geen drie punten, maar doordat je zelf geen kansen creeërt, kan je er donder op zeggen dat je het deksel op de neus krijgt...

De mensen die nu fluiten waren er waarschijnlijk niet bij toen we enkele jaren geleden match na match verloren met verschrikkelijk slecht voetbal. Als je het nu vergelijkt met toen, dan zitten we nu in de hemel. Zeggen dat die mensen al lang op hun tanden moeten bijten hebben vind ik naast de kwestie, die mensen zijn gewoon niet gewend van op hun tanden te bijten, dat is het.

Al even frappant is dat zij die het nodig achten van te fluiten, dat dat het enige geluid is dat ze maken. Applaus voor een goeie pas, of eens een liedje meezingen, dat hoeft niet.

En je mag het nog oneens zijn met de wissel, beginnen fluiten als je bij een achterstand een verdediger door een aanvallende middenvelder vervangt, laat ons serieus blijven.
Dan moet het zijn dat ge echt heel graag spelers uitfluit.
Als er voor zulke dinges moet gefloten worden, wat moesten we dan enkele jaren geleden doen in volle miserie-tijd.

20 Okt 2008, 14:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Ik val nog liever dood dan dat ik spelers begin uit te fluiten :EA:

20 Okt 2008, 15:27
Ancien

Stijn schreef:
De mensen die nu fluiten waren er waarschijnlijk niet bij toen we enkele jaren geleden match na match verloren met verschrikkelijk slecht voetbal. Als je het nu vergelijkt met toen, dan zitten we nu in de hemel. Zeggen dat die mensen al lang op hun tanden moeten bijten hebben vind ik naast de kwestie, die mensen zijn gewoon niet gewend van op hun tanden te bijten, dat is het.

Al even frappant is dat zij die het nodig achten van te fluiten, dat dat het enige geluid is dat ze maken. Applaus voor een goeie pas, of eens een liedje meezingen, dat hoeft niet.

En je mag het nog oneens zijn met de wissel, beginnen fluiten als je bij een achterstand een verdediger door een aanvallende middenvelder vervangt, laat ons serieus blijven.
Dan moet het zijn dat ge echt heel graag spelers uitfluit.
Als er voor zulke dinges moet gefloten worden, wat moesten we dan enkele jaren geleden doen in volle miserie-tijd.

Ik ben er zeker van zelfs dat die mensen er toen ook waren en laten we nu net hetzelfde meemaken als toen - we zien net identiek hetzelfde soort voetbal - breien, veel goede wil, maar geen kansen en geen doelpunten... Dit is hetzelfde voetbal als onder Maurice De Schrijver - toen ging het ook allemaal wel in orde komen want we hadden kwaliteit genoeg om erin te blijven - maar wat was het resultaat? Ook toen kregen we keer op keer een open kans in de eerste minuten (Lecompte, De Langhe, Bruno) meestal zelfs alleen naar de keeper en trapten we ook geen deuk in een pak boter. Ook daar speelde je een draak van een voorbereiding... Nu zeggen dat we in vergelijking met toen in de hemel zitten qua voetbal, dat is pas naast de kwestie...

Die mannen die op het veld staan, zijn geen mannekes van 5 jaar hé die voor hun plezier een balletje trappen - d'er zitten verdorie full-time profs tussen die op het einde van de maand dubbel zoveel verdienen als jij en ik en ogottekes 4 matchen moeten spelen op een maand, en dan mag een mens nog eens niet fluiten?? Komaan hé mannen, beetje serieus blijven... Trouwens, als we een applaus moeten geven voor een goede pass, hebben we ook ni teveel werk dit seizoen hoor. Soms moeten mensen ook eens keihard op hun verantwoordelijkheid worden gewezen... Die mannen zijn toch ni van papier of porselein zeker???

20 Okt 2008, 15:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DT schreef:
Ik ben er zeker van zelfs dat die mensen er toen ook waren en laten we nu net hetzelfde meemaken als toen - we zien net identiek hetzelfde soort voetbal - breien, veel goede wil, maar geen kansen en geen doelpunten... Dit is hetzelfde voetbal als onder Maurice De Schrijver - toen ging het ook allemaal wel in orde komen want we hadden kwaliteit genoeg om erin te blijven - maar wat was het resultaat? Ook toen kregen we keer op keer een open kans in de eerste minuten (Lecompte, De Langhe, Bruno) meestal zelfs alleen naar de keeper en trapten we ook geen deuk in een pak boter. Ook daar speelde je een draak van een voorbereiding... Nu zeggen dat we in vergelijking met toen in de hemel zitten qua voetbal, dat is pas naast de kwestie...

Die mannen die op het veld staan, zijn geen mannekes van 5 jaar hé die voor hun plezier een balletje trappen - d'er zitten verdorie full-time profs tussen die op het einde van de maand dubbel zoveel verdienen als jij en ik en ogottekes 4 matchen moeten spelen op een maand, en dan mag een mens nog eens niet fluiten?? Komaan hé mannen, beetje serieus blijven... Trouwens, als we een applaus moeten geven voor een goede pass, hebben we ook ni teveel werk dit seizoen hoor. Soms moeten mensen ook eens keihard op hun verantwoordelijkheid worden gewezen... Die mannen zijn toch ni van papier of porselein zeker???

Het trekt inderdaad op niks nu, maar dat seizoen waar gij naar verwijst, hadden we halfweg het seizoen amper 8 punten, terwijl we er nu na acht matchen toch al 12 hebben en halfweg de rangschikking staan. Ook al is het nu ook niet goed, ik vind nog altijd dat de vergelijking niet opgaat. Bovendien weet ge nu dat er met Dessaer, Van Dender en Podevijn nog een pak kwaliteit moet terugkeren uit blessure.
Pas op, we mogen natuurlijk niet blind zijn voor de problemen, zoals een enorm gebrek aan scorend vermogen. Maar met de ploeg uit te fluiten, gaan we er al zeker niet komen hoor. Als iemand me hier duidelijk kan uitleggen wie er precies bij gebaat is om de spelers uit te fluiten, mogen ze altijd proberen, maar volgens mij is der nog nooit ne speler beter gaan spelen omdat hij door zijn eigen supporters uitgefloten werd.

Het probleem nu is dat ge al bekanst verplicht zijt van de nul te houden als ge iets wilt rapen. Zeven doelpunten op acht matchen, das echt wel heel mager. Vorig seizoen konden ze uit alle hoeken een goal maken. Met Podevijn en Lord de buitenspelers, met Verheyden en Troch de middenvelders, in het begin Arnold in de spits ook. Nu hebt ge genen enkele middenvelder die een goal kan maken, of zelfs een poging doet om er één te maken, en hangt ge volledig af van Lord, die ook al gene pure goalgetter is, en van uwen enige spits (Arnold) die momenteel ook al geen goal meer kan maken. Tenzij Iakovlevski de verhoopte witte merel blijkt te zijn, zie ik voor dit probleem binnen deze kern niet meteen een oplossing. Want der mogen der al op Arnold kreften, maar laten we wel wezen, mannen als Boto en Kabongo gaan het tij nog veel minder keren hoor. En dan zullen we moeten concluderen dat ge in deze kern waarschijnlijk wel genoeg kwaliteit hebt om uit de problemen te blijven (zeker op defensief vlak lopen er toch nog enkele serieuze kleppers rond als iedereen fit is), maar voor de prijzen meedoen, zal er waarschijnlijk wel niet inzitten hé.

20 Okt 2008, 15:49
Ancien

Bartos schreef:
Het trekt inderdaad op niks nu, maar dat seizoen waar gij naar verwijst, hadden we halfweg het seizoen amper 8 punten, terwijl we er nu na acht matchen toch al 12 hebben en halfweg de rangschikking staan. Ook al is het nu ook niet goed, ik vind nog altijd dat de vergelijking niet opgaat. Bovendien weet ge nu dat er met Dessaer, Van Dender en Podevijn nog een pak kwaliteit moet terugkeren uit blessure.
Pas op, we mogen natuurlijk niet blind zijn voor de problemen, zoals een enorm gebrek aan scorend vermogen. Maar met de ploeg uit te fluiten, gaan we er al zeker niet komen hoor. Als iemand me hier duidelijk kan uitleggen wie er precies bij gebaat is om de spelers uit te fluiten, mogen ze altijd proberen, maar volgens mij is der nog nooit ne speler beter gaan spelen omdat hij door zijn eigen supporters uitgefloten werd.

Het probleem nu is dat ge al bekanst verplicht zijt van de nul te houden als ge iets wilt rapen. Zeven doelpunten op acht matchen, das echt wel heel mager. Vorig seizoen konden ze uit alle hoeken een goal maken. Met Podevijn en Lord de buitenspelers, met Verheyden en Troch de middenvelders, in het begin Arnold in de spits ook. Nu hebt ge genen enkele middenvelder die een goal kan maken, of zelfs een poging doet om er één te maken, en hangt ge volledig af van Lord, die ook al gene pure goalgetter is, en van uwen enige spits (Arnold) die momenteel ook al geen goal meer kan maken. Tenzij Iakovlevski de verhoopte witte merel blijkt te zijn, zie ik voor dit probleem binnen deze kern niet meteen een oplossing. Want der mogen der al op Arnold kreften, maar laten we wel wezen, mannen als Boto en Kabongo gaan het tij nog veel minder keren hoor. En dan zullen we moeten concluderen dat ge in deze kern waarschijnlijk wel genoeg kwaliteit hebt om uit de problemen te blijven (zeker op defensief vlak lopen er toch nog enkele serieuze kleppers rond als iedereen fit is), maar voor de prijzen meedoen, zal er waarschijnlijk wel niet inzitten hé.

Bartos, ik zeg niet dat ik het fluiten goedkeur, maar ik zeg dat ik het wel kan begrijpen en dat we die mannen toch ook niet oeverloos moeten bepamperen. We spelen archislecht voetbal al sinds de voorbereiding en er zit nog steeds geen beterschap in. Tien tot twintig minuten voetbal op een match van 90 minuten is toch te weinig voor een ploeg die pretendeert om over te gaan. De enige die voor gevaar zorgt is Lord, wel dat was in de voorbereiding ook al zo. De rest klopt gewoon niet en de simpelste dingen mislukken. Als ik dan na de vorige overwinningen thuis (met de hakken over de sloot) de coach telkens hoor roepen dat de zege "deugd doet voor het vertrouwen", dan zou ik dat de match nadien wel eens willen zien en moeten ze met dat "vertrouwen" toch wel tegen 1 fluitje kunnen zeker? Zijn het mannen of balletdansers??

Dat we blijven aanmodderen in een 4-5-1 zou ondertussen ook al wel duidelijk mogen zijn, maar we volharden in de boosheid. Met Dessaer, Van Dender en Podevijn zit er inderdaad nog kwaliteit te wachten, maar het feit dat Jens pas ten vroegste met Nieuwjaar terug verwacht mag worden, gaat het aanvallend probleem, de diepgang, etc. met Dessaer en Van Dender niet meteen opgelost geraken. Van Dender is opnieuw hervallen dus moet je ook vraagtekens durven plaatsen bij zijn terugkeer. Bovendien riskeer je met Jens hetzelfde als met Arnold door hem te snel te willen laten spelen. Je ziet met Arnold hoe het niet moet - als je die laatste gast dan bij aanvang van dit seizoen bij het huisvuil zet (verschillende bronnen bevestigen dit) continue afbreekt en te kakken zet, is het niet meer dan logisch dat hij niks meer kan: mentaal zit die gast aan de grond... En door de verkeerde tactiek met de spelers die voor handen zijn, maak je het voor hem alleen maar erger. Hij staat verdorie meer in de middencirkel dan in de vijandige zestien! Is niet alleen zijn schuld hoor...

Fluiten is inderdaad niet de oplossing, maar de spelersgroep blijven ontvangen als "helden" na een match is er toch ook over? Nog eens - voor sommigen is dat hun werk hé, mag je dan geen discrete kritiek uiten? Ze mogen al blij zijn dat er nog zoveel volk op dat bij wijlen geklungel komt kijken...

En ja Bartos, in dat halfjaar hadden we inderdaad maar 8 punten na de heenronde en nu al twaalf, maar bij die twaalf zitten vier punten uit wel twee heeel lichte penalty's telkens in de laatste minuut van een match... Akkoord, ze tellen ook maar als je met 8 punten staat op dit moment en rekening houdend met het vertoonde spel, zou je er eigenlijk niks kunnen op zeggen... Ook dat moet men durven inzien - dus de hemel nu??? Ik denk het niet.

Je weet maar al te goed dat ik hier de voorbije seizoenen de ploeg alsook de trainer door dik en dun heb verdedigd, maar ik vind dat we nu net iets teveel begrip tonen en we de spelers teveel betuttelen. En ik denk nog altijd dat er voldoende kwaliteit is, maar vind het hoogst merkwaardig dat er niks maar dan ook niks lukt. Dat kan toch niet allemaal aan het vertrek van 2 spelers liggen???

En dat fluiten bij die wissel zo opblazen: iedereen weet waarom er werd gefloten bij die wissel, dus mag je dat mijn insziens best laten zien. De spelers in kwestie zullen het zelf ook wel doorgehad hebben zeker waarover het ging? De trainer zou Roel beter beschermen ivm zijn blessure ipv hem telkens op te stellen...

20 Okt 2008, 16:24
Freak

Leeftijd: 35
Ace schreef:
DT schreef:
Stijn schreef:

Nog 2 bemerkingen :
* Die die het nodig achten van de ploeg uit te fluiten, wil je alstublieft in een kist kruipen en wachten tot je sterft? Ziekelijke mensen. Het draaide misschien niet, maar ze hebben er verdorie wel voor gevochten. Er waren er zelfs een pak die floten toen een kwartier voor het einde, bij een 0-1 achterstand, een verdediger (Thomas Spotbeen, nog niet zolang wedstrijdfit) vervangen werd door een aanvallende middenvelder (Aelbrecht).
Als je daarvoor begint te fluiten ben je echt heel zwaar ziek in je hoofd, en is het hoog tijd, mogelijk zelfs al te laat, dat je daar laat naar kijken.

* Het wedstrijdverslag op de website mag ook best wat objectiever. Men spreekt daar bijvoorbeeld over 'de verdiende en logische treffer van Sottegem'. Laat ons serieus blijven, die mannen waren ook bijzonder zwak, en als je over een 'logische treffer' spreekt, moet je echt al kans op kans versierd hebben. En als wij al niet verdienden van te winnen dan die mannen zeker niet.

Met alle respect, maar die zaken over zwaar ziek in je hoofd en in een kist kruipen, hebben bitter weinig te maken met wat er op een voetbalveld getoond wordt. Als die fluiters er niet meer zijn, zijn er ook geen centen meer. Je spreekt, net zoals ik, van een degelijke eerste helft, maar je moet ook durven toegeven dat het na vijfentwintig minuten en zeker in de tweede helft van geen meter meer liep. De driehoek op het middenveld draaide vanaf dan ook vierkant, Couly hebben we niet meer gezien die tweede helft en er kwam geen bal meer goed door ook. Seminck moest de ballen naar voor brengen en dat is zeker zijn sterkste punt niet.

De mensen die fluiten, hebben mijn insziens al heel lang op hun tanden moeten bijten want we zien al vier maanden hetzelfde voetbal. Zie jij nog kruisballen van Franck los uit de enkel zoals tegen KVSK United? Moeten we alles slikken wat we te zien krijgen? Buiten een helft op Wetteren, 30 minuten op Waregem en 30 minuten vandaag in de eerste helft moet je zelfs als eeuwige positivo durven inzien dat het niet loopt. Hebben de mensen dan het recht niet om ff de ploeg wakker te schudden??? Het aanmoedigen zet hun ook niet aan tot heldendaden hoor...

Al dat gewauwel over vertrouwen, we komen er wel etc. is bullshit - neem een deel van hun salaris weg wat ze hier op het einde van de maand verdienen en zullen misschien een beetje harder lopen. We beheersen zelfs de basisprincipes niet - drie zuivere passen na elkaar geven lukte niet in de tweede helft... hard op doel trappen evenmin. Waar zie jij dat vechten in terug? In het teruglopen bij de tegengoals vorige week? In het laten lopen bij die Zottegemnaar twee minuten voor tijd waar ze er met drie lopen op te kijken???

Ah, ik dacht al dat ik den enigste was die dienen post erover vond... In de kist kruipen, ziek in het hoofd? Zoals je schrijft, hebben de fluiters zeker gelijk. Het ging idd niet om het feit dat een verdediger moest plaats ruimen voor een aanvallende speler maar wel om de speler zelf. Er was keuze genoeg om te vervangen behalve de Spotbeens. Want wat heeft Bousoffa meer gebracht dan Niels?

En als het wedstrijdverslag op de website objectiever moet, jouw analyse toch ook. Aantal grote kansen gezien voor Aalst, ikke niet zelle, buiten diene laatste kopbal van de Roel. Dat was een open doelkans en dat nog de nek omwringen...

Niels spotbeen heeft ook een grote kans gehad,maar voor de rest inderdaad niks.

20 Okt 2008, 16:36
Ancien

Jullie zien het nog redelijk positief de meeste mensen die ik vandaag ontmoet heb die gisteren waren gaan kijken vonden dit het erbarmelijkste voetbal van de laatste jaren nog veel slechter als toen we naar vierde zijn getuimeld waarvan er zondag reeds velen niet meer komen kijken!
Als het zo verder gaat speel je binnenkort voor ongeveer 1500 man.
Dan spreek ik mij nog niet uit over dienen fameuzen wondertrainer amaai wat een wissels er liepen gisteren in de verdediging op de flanken twee verdedigers rond goed voor provenciale, ik durf gerust namen noemen De Roel en Steurs.
De hoofdschuldigen zijn de verantwoordelijken van het transferbeleid en daarmee zijn we uitgesproken, alle transfers zijn dikke miskopen.
Of spelers nu geliefd zijn of niet interesseerd mij geen barst de weg naar boven is de enige weg om te overleven, als we dit jaar weer niet promoveren zijn de gevogen niet te overzien sponsors en vele fans die definitief afhaken.
Ik volg den iendracht al meer dan 40 jaar en ik verzeker u dat er nu moet ingegrepen worden voor het te laat is want een bestuur met 2 personen die het voor het zeggen hebben en die alleen instaan voor de transfers is gewoon een lachertje we spelen niet meer in vierde klasse mannen !
Dit is mijn ongezouten mening van de gang van zaken voor de rest probeer ik mijn zware ontgoocheling van gisteren te verwerken en hoop ik op betere dagen want anders is het vervolg van de compititie degradatievoetbal!!! :(

20 Okt 2008, 17:06
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Mariner schreef:
Ik val nog liever dood dan dat ik spelers begin uit te fluiten :EA:

groot gelijk, iemand die dat doet kan beter thuis blijven of zelf gaan voetballen in den osbroek

20 Okt 2008, 17:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23