|
|
| Pagina 17 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Der zén der ier een poar oan't solliciteren vér een plosjken op de schoeit van de Geert, moin gedacht.
Ge meegt na nog positivo zoin zoeveel da ge wiljt, mor een poar kansen ???? Kém er twieje geteljd, Spotbién en die enorme kans van de Roel. Vér de rest 0.0 oever de hiéle loin. As ge mé den bal in de keeper zoin eirmen loeipt en da oeik tot een kans rekent, stellek mé vroagen wie dat er ziek es in zoine kop. Franck eet idd twieje of droi kiéren Lord in't strotjn gestierd den iérsten teim mor de rest van de match eet em zén zelven bezig geaaven mé ballekes opzoi en nor achter te spelen, es da de draaischoif van de ploeg ? Soit, tes gién avance tzal der nie mé beteren mé etgeen da ge ier allemol leest. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Okt 2008, 17:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
na Aelbrecht en Troch vorig jaar, De Veirman in de eindronde, Limpens in de voorbereiding is nu Geert De Ridder de kop van jut...
Wel opvallend dat diegenen die dat roepten eerst ook 200% overtuigd waren dat de fout enkel en alleen bij Limpens lag Eens leren omgaan met een nederlaag zou ook veel uit doen. In het voetbal kan het even snel berop als bergaf gaan... men spreekt hier trouwens over dat bewuste seizoen in 3de toen we zakten... die vergelijking gaat wel helemaal niet op ! Ook al was het toen slecht, de supporters stonden als 1 blok achter de ploeg en voor neuten was er geen plaats. Toegegeven, er waren er wel maar een goeie 200 mee toen op verplaatsing naar Racing Waregem in het gure sneeuwweer. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Okt 2008, 18:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: na Aelbrecht en Troch vorig jaar, De Veirman in de eindronde, Limpens in de voorbereiding is nu Geert De Ridder de kop van jut... Wel opvallend dat diegenen die dat roepten eerst ook 200% overtuigd waren dat de fout enkel en alleen bij Limpens lag Eens leren omgaan met een nederlaag zou ook veel uit doen. In het voetbal kan het even snel berop als bergaf gaan... men spreekt hier trouwens over dat bewuste seizoen in 3de toen we zakten... die vergelijking gaat wel helemaal niet op ! Ook al was het toen slecht, de supporters stonden als 1 blok achter de ploeg en voor neuten was er geen plaats. Toegegeven, er waren er wel maar een goeie 200 mee toen op verplaatsing naar Racing Waregem in het gure sneeuwweer. Maar we wonnen wel hé! De eerste van Glorieux onder andere... De terugreis was aartsgevaarlijk...tegen een goei veertig à vijftig op de autosnelweg... Wel leuk om die gasten 4 keer de lijnen proper te zien maken... |
| 20 Okt 2008, 18:22 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bram schreef: na Aelbrecht en Troch vorig jaar, De Veirman in de eindronde, Limpens in de voorbereiding is nu Geert De Ridder de kop van jut... Wel opvallend dat diegenen die dat roepten eerst ook 200% overtuigd waren dat de fout enkel en alleen bij Limpens lag Eens leren omgaan met een nederlaag zou ook veel uit doen. In het voetbal kan het even snel berop als bergaf gaan... men spreekt hier trouwens over dat bewuste seizoen in 3de toen we zakten... die vergelijking gaat wel helemaal niet op ! Ook al was het toen slecht, de supporters stonden als 1 blok achter de ploeg en voor neuten was er geen plaats. Toegegeven, er waren er wel maar een goeie 200 mee toen op verplaatsing naar Racing Waregem in het gure sneeuwweer. Zonder Geert af te breken, moet ge toch toegeven dat zijn transfers dit seizoen nog niet gebracht hebben wat er mocht van verwacht worden. Een aantal zijn zelfs miskopen aant blijken. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Okt 2008, 18:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Em ekik gezeid da Geert de kop van jut es ?
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Okt 2008, 18:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wie heeft het over u ?
Geert/het bestuur heeft trouwens in alles de eindverantwoordelijkheid, dus als het fout gaat is het inderdaad zijn verantwoordelijkheid. Maar ik voel nu al aan wat voor een sfeertje het hier de komende weken gaat worden als we eens niet een reeks overwinningen gaan neer zetten... dan wordt hij even vuil behandelt als Aelbrecht, Troch, De Veirman, Limpens en anderen die moesten geslachtofferd worden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Okt 2008, 18:50 |
|
|
Bram schreef: Wie heeft het over u ? Geert/het bestuur heeft trouwens in alles de eindverantwoordelijkheid, dus als het fout gaat is het inderdaad zijn verantwoordelijkheid. Maar ik voel nu al aan wat voor een sfeertje het hier de komende weken gaat worden als we eens niet een reeks overwinningen gaan neer zetten... dan wordt hij even vuil behandelt als Aelbrecht, Troch, De Veirman, Limpens en anderen die moesten geslachtofferd worden. Ik voeljde mé oangesproeken omdak ik Geert in moine post vernoemt ad. As ge verantwoerdelékhed etj est altoid azoe. Goaget goed tein kroigde bloemekes, goaget slecht tein kroigde nen iémer str... oever a. Liéren mé leven, kritiek kroigde altoid. Oeik al wiljde goed doen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Okt 2008, 18:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Aalst was den eersten helft goe, den tweede helft zoals we dit jaar gewoon zijn: een stel bange wezels, staart tussen de benen en niemand die een goeie kans kan afdwingen.
Een beetje tegenstand wint sowieso tegen dit onmondig Aalst. Moreels trapt de bal wel waar hij moet hangen, Spotbeen kreeg een gelijkaardige kans in de eerste helft...naast. Als je de analyse van de kern maakt tot dusver: te weinig kwaliteit en een hoop miskopen: Van Mieghem, Boussouffa, Wouter. Steurs was een aankoop in de breedte. Daarbij een Lord da nie draait, Nguekam die aan het 'demba-syndroom' lijdt, een gekwetste Dessaer-Podevijn-Van Dender, Aelbrecht die niks kan en Franck lost de verwachtingen niet in,... Wie draait wel? Seminck en De Schutter. Oplossing: seizoen uitspelen en winnen tegen degradatiekanditaten, m.a.w, nu MOET een 6 op 6, en dan grote kuis: De Veirman, Aelbrecht, Wouter, Boussouffa, Nguekam, Van Mieghem, Lambrecht, Van den Brande...Haal wat goei spelers uit ambitieloze ploegen zoals Wetteren, Zottegem, Waregem, Sint-Niklaas, Peruwelz terwijl altijd naar buitenlanders te vissen. En hebt je het geld niet?? Spreek dan de correcte ambities uit! Komen doen we toch! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 20 Okt 2008, 19:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Lord wist me gisteren te vertellen dat diene Boussouffa nochtans op training heel mooie dingen laat zien, mij heeft hij echter ook nog niet kunnen overtuigen...
|
| 20 Okt 2008, 19:46 |
|
|
Vaste Waarde
Gijzegem Vaneigest schreef: Lord wist me gisteren te vertellen dat diene Boussouffa nochtans op training heel mooie dingen laat zien, mij heeft hij echter ook nog niet kunnen overtuigen... Ik heb van Lieven hetzelfde gehoord. Mss last van faalangst, met al die trainers in het publiek is dat wel te begrijpen... _________________ Broer van ja |
| 20 Okt 2008, 20:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nieven ajoin schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Lord wist me gisteren te vertellen dat diene Boussouffa nochtans op training heel mooie dingen laat zien, mij heeft hij echter ook nog niet kunnen overtuigen... Ik heb van Lieven hetzelfde gehoord. Mss last van faalangst, met al die trainers in het publiek is dat wel te begrijpen... Ja en dat zijn er heeeeeeelll veel hoor,zeker als deze van het forum op de tribune zaten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Okt 2008, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
witzwet schreef: Aalst was den eersten helft goe, den tweede helft zoals we dit jaar gewoon zijn: een stel bange wezels, staart tussen de benen en niemand die een goeie kans kan afdwingen. Een beetje tegenstand wint sowieso tegen dit onmondig Aalst. Moreels trapt de bal wel waar hij moet hangen, Spotbeen kreeg een gelijkaardige kans in de eerste helft...naast. Als je de analyse van de kern maakt tot dusver: te weinig kwaliteit en een hoop miskopen: Van Mieghem, Boussouffa, Wouter. Steurs was een aankoop in de breedte. Daarbij een Lord da nie draait, Nguekam die aan het 'demba-syndroom' lijdt, een gekwetste Dessaer-Podevijn-Van Dender, Aelbrecht die niks kan en Franck lost de verwachtingen niet in,... Wie draait wel? Seminck en De Schutter. Oplossing: seizoen uitspelen en winnen tegen degradatiekanditaten, m.a.w, nu MOET een 6 op 6, en dan grote kuis: De Veirman, Aelbrecht, Wouter, Boussouffa, Nguekam, Van Mieghem, Lambrecht, Van den Brande...Haal wat goei spelers uit ambitieloze ploegen zoals Wetteren, Zottegem, Waregem, Sint-Niklaas, Peruwelz terwijl altijd naar buitenlanders te vissen. En hebt je het geld niet?? Spreek dan de correcte ambities uit! Komen doen we toch! Respekt voor ieders mening maar hiermee vraagt ge nu toch wa veel. In het midden gelaten over de namen die je hier noemt, maar waar denkt gij na uwe 6/6 al die "goei" spelers te gaan halen? Da zijn er waarschijnlijk allemaal die zitten te wachten, zonder ploeg, om naar hier te kunnen komen. Al die namen die ge hier opnoemt hebben al bewezen dat het erin zit. Tkomt er alleen niet genoeg uit. De ene week zijt ge man van de match en de week erop zetten ze in een lijst om buiten gewenst te worden... Probeer daar de logica eens van in te zien ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Okt 2008, 20:17 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Vwalla tis de supporters hun fout
ok er is veel druk op EA en de supporters durven kritisch zijn maar zo is het éénmaal. Als ge bij ons komt spelen moet ge kunnen voetballen maar ook met de druk omgaan. En eerlijk gezegd betwijfel ik het dat de druk Boussoufa doet verlammen. Hij lijkt zich van niet teveel iets aan te trekken. (uiterlijk dan toch)Ik vind terechte kritiek kunnen. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Okt 2008, 20:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
witzwet schreef: Aalst was den eersten helft goe, den tweede helft zoals we dit jaar gewoon zijn: een stel bange wezels, staart tussen de benen en niemand die een goeie kans kan afdwingen. Een beetje tegenstand wint sowieso tegen dit onmondig Aalst. Moreels trapt de bal wel waar hij moet hangen, Spotbeen kreeg een gelijkaardige kans in de eerste helft...naast. Als je de analyse van de kern maakt tot dusver: te weinig kwaliteit en een hoop miskopen: Van Mieghem, Boussouffa, Wouter. Steurs was een aankoop in de breedte. Daarbij een Lord da nie draait, Nguekam die aan het 'demba-syndroom' lijdt, een gekwetste Dessaer-Podevijn-Van Dender, Aelbrecht die niks kan en Franck lost de verwachtingen niet in,... Wie draait wel? Seminck en De Schutter. Oplossing: seizoen uitspelen en winnen tegen degradatiekanditaten, m.a.w, nu MOET een 6 op 6, en dan grote kuis: De Veirman, Aelbrecht, Wouter, Boussouffa, Nguekam, Van Mieghem, Lambrecht, Van den Brande...Haal wat goei spelers uit ambitieloze ploegen zoals Wetteren, Zottegem, Waregem, Sint-Niklaas, Peruwelz terwijl altijd naar buitenlanders te vissen. En hebt je het geld niet?? Spreek dan de correcte ambities uit! Komen doen we toch! Ik denk nochtans dat zeker de Veirman erdoor ant kommen is. Akoord hij heeft mijnen tikker e paar keer doen gaan de leste match ma kom _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 20 Okt 2008, 20:25 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: nieven ajoin schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Lord wist me gisteren te vertellen dat diene Boussouffa nochtans op training heel mooie dingen laat zien, mij heeft hij echter ook nog niet kunnen overtuigen... Ik heb van Lieven hetzelfde gehoord. Mss last van faalangst, met al die trainers in het publiek is dat wel te begrijpen... Ja en dat zijn er heeeeeeelll veel hoor,zeker als deze van het forum op de tribune zaten. Bennek erboi? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Okt 2008, 20:32 |
|
| Pagina 17 van 23 |
[ 339 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 23 Volgende |