|
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Dirk schreef: En dan nu de werkelijkheid -> de eerste helft was nog slechter als tegen Zottegem ( jazeker dat is zelfs nog mogelijk). Van Mieghem in de plaats van Van Damme ? Waarom ?? Geen Spotbeentjes in de kern ? Waarom ?? Weeral een onuitgegeven elftal aan de aftrap, goe bezig ! Franck jonges toch elke week bevestigd hij hoe ik als voetballer over hem denk. Hij was deze week iets beter ? Inderdaad, ik geef het toe, zijn passes achteruit en opzij kwamen nu ten minste toe. Een geluk dat Dame Fortuna aan onze kant staat of we kunnen ons opmaken voor degradatievoetbal, het niveau is er in ieder geval al. quasi een hele ploeg speelt strontvoetbal maar 't zijn altijd dezelfde die de kaas gefret hebben bij sommigen ![]() |
| 26 Okt 2008, 21:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
CeltiC1919 schreef: quasi een hele ploeg speelt strontvoetbal maar 't zijn altijd dezelfde die de kaas gefret hebben bij sommigen ![]() Tis boter. ![]() |
| 26 Okt 2008, 21:39 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Casual1919 schreef: rollo29 schreef: Dirk schreef: Ik heb zelfs niet in mijn handjes geklapt Maar veel plezier heb ik ook niet gehad, kan ook moeilijk hé.Je moet geen zondebokken zoeken, ze bieden zichzelf aan. net als de supporters met een iq van 23. en als je niet wil juichen bij een overwinning wat sta je daar dan eigenlijk te doen man??? of kom je enkel in de hoop dat het slecht afloopt? om te kunnen zagen ofzo?????? blijf dan thuis hé onnozele kloot. of ben je alleen supporter als het goed gaat dan? proficiat da zijn de echte jong!!! dan sta ik daar nog liever met 500 man dan met zulke klootzakjes als gij. Met alle respect voor ieders mening kan ik wel bevestigen dat Dirk weldegelijk tot de 'echte' behoord. Diene mens komt al jaren trouw kijken, ook in de tijd toen het nog veel slechter ging dan nu. Een andere manier van supporteren hebben we misschien wel. Maar wat we wel hebben is repect voor elkaar. Dat mag je wel eens leren, Rollo. dus de mensen die al 20 jaar komen kijken mogen de ploeg uitfluiten dan? ik kom kijken van de laatste matchen in eerste dus echt veel succesjes (buiten de titel in vierde) heb ik ook nog nie mogen meemaken.geeft mij dat dan ook het recht om spelers uit te fluiten? of kom ik daarvoor nog nie lang genoeg? rare jongens toch... sorry maar iemand die niet blij is met een overwinning van zijn ploeg kan toch beter een andere hobby zoeken. kom je dan kijken om ze zien te verliezen ofwa? iendracht won vandaag in de laatste minuut en ik was blij met die overwinning!! _________________ iendracht! Laatst gewijzigd door rollo29 op 26 Okt 2008, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Okt 2008, 21:47 |
|
|
Reserve
Gunther schreef: Laten we de laatste 20 minuten onthouden. De rest is niet noemenswaardig. Arnold niet in de ploeg vandaag maar hebben we hem gemist? Ik denk het niet. En kom nu niet zeggen dat hij op een verdediging weegt eh want wint nooit meer een kopduel, lullige balcontroles enz.... Boussoufa deed het volgens mij niet slecht, begon zelfs beter te spelen toen Kabongo naar de kant ging had ik de indruk. Top is hij niet maar wie wel.... VDB heeft gescoord maar mag zeker niet opgehemeld worden, zen spelpeil moet veel beter en vooral zijn uitvoetballen. Wat me wel enorm stoort is de bal die door de doelman weer in het spel wordt gebracht. Men geeft de tegenstander steeds de kans om rustig de plaatsen in te nemen. Breng op zen minst wat tempo in de match eh. OK, dit zal wel zo opgedragen zijn door trainer maar toch.. Op naar de volgende pot voetbal Voor mij moet Arnold toch minimum op de bank zitten. Dienen gast moet voor de goal aangespeeld worden maar ze krijgen daar met moeite ne voorzet. Lord ne goeie tweede helft, dat klopt zolang hij maar in de voeten aangespeeld wordt en niet moet verdedigen ! |
| 26 Okt 2008, 21:48 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
s@té schreef: CeltiC1919 schreef: quasi een hele ploeg speelt strontvoetbal maar 't zijn altijd dezelfde die de kaas gefret hebben bij sommigen ![]() Inderdaad, sommigen maken er hier duidelijk een sport van om Franck af te breken. Hij kwam in de eerste helft constant de bal vragen maar kreeg hem nauwelijks. Neen, Van Mieghem trapte liever lange ballen naar voor, die niet toe kwamen. Ik ga Franck hier ook niet gaan ophemelen, want hij moet zeker nog veel meer tonen, maar hij was zeker niet de zwakste vandaag. Waarom Thomas Spotbeen niet mocht starten is mij ook een raadsel. Wel goed dat Dillen dingen probeert, nu met Kabongo en Boussouffa, daar Arnold toch niet zijn niveau haalt. Maar ja, Kabongo kan toch niet overtuigen en Boussoufa zal toch ook meer moeten bewijzen dan hetgene hij vandaag heeft laten zien. Misschien kan volgende week onze Rus eens laten zien hoe je moet scoren , want wat Lord vandaag weer laat liggen, da's heel erg. _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 26 Okt 2008, 22:00 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Dirk schreef: Ik heb zelfs niet in mijn handjes geklapt Maar veel plezier heb ik ook niet gehad, kan ook moeilijk hé.Je moet geen zondebokken zoeken, ze bieden zichzelf aan. een leuk experiment zou zijn om de supporters die willen zingen en de ploeg willen aanmoedigen in een vak te steken, en de klootzakken die willen zagen elke week een paar spelers willen viseren en de ploeg willen uitfluiten in een ander vak te droppen. eens zien naar wie de spelers lopen bij een doelpunt.. ![]() _________________ iendracht! |
| 26 Okt 2008, 22:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Hoge bomen vangen veel wind. Niet vergeten dat Franck en Van Mieghem als de grote transfers werden binnengehaald. Verheyden mocht het verplicht afbollen. Ze hadden er zogezegd betere op het oog. Dan is het toch niet te verwonderen dat de verwachtingen wat hen betreft hoog gespannen staan? Voor mijn part is de kritiek op het spel van Franck en V. Mieghem dus terecht.
Van Steurs, Kabongo, Wouter, Boussoufa, etc. geen slecht woord, want van hen wisten we op voorhand dat het niet veel soeps zou zijn. Die jongens doen hun best maar beter kunnen ze niet. |
| 26 Okt 2008, 22:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
elfahem schreef: Hoge bomen vangen veel wind. Niet vergeten dat Franck en Van Mieghem als de grote transfers werden binnengehaald. Verheyden mocht het verplicht afbollen. Ze hadden er zogezegd betere op het oog. Dan is het toch niet te verwonderen dat de verwachtingen wat hen betreft hoog gespannen staan? Voor mijn part is de kritiek op het spel van Franck en V. Mieghem dus terecht. Van Steurs, Kabongo, Wouter, Boussoufa, etc. geen slecht woord, want van hen wisten we op voorhand dat het niet veel soeps zou zijn. Die jongens doen hun best maar beter kunnen ze niet. De nagel op de kop Eens dat het klikt op het veld tussen de spelers, komt de rest vanzelf . ( Hoop ik )_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Okt 2008, 22:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
zwawi schreef: Het enige da kik morgen wil, is da we op het einde van de match de drie punten hebben en hoe da gebeurt of met wie, da kan mij momenteel genen bal schelen. Voila, hiermee verwijs ik naar mijn post van gisteren en daar blijf ik bij. Uiteindelijk is de score na 90 minuten het enige dat telt, de rest is bijzaak! |
| 26 Okt 2008, 22:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
rollo29 schreef: Dirk schreef: Ik heb zelfs niet in mijn handjes geklapt Maar veel plezier heb ik ook niet gehad, kan ook moeilijk hé.Je moet geen zondebokken zoeken, ze bieden zichzelf aan. een leuk experiment zou zijn om de supporters die willen zingen en de ploeg willen aanmoedigen in een vak te steken, en de klootzakken die willen zagen elke week een paar spelers willen viseren en de ploeg willen uitfluiten in een ander vak te droppen. eens zien naar wie de spelers lopen bij een doelpunt.. ![]() Als ge uw gedacht zegt, zijt ge dus ne klootzak? Allez count me in, want ook ik vond het een snertpartij. Waarom jongens als Spotbeen en Van Damme een plaats op de bank krijgen en een tamzak als een Van Miegem na een weekske "griep" telkens weer opnieuw in de basis gedropt wordt is mij een raadsel. Ook Roel scoort vandaag de winning-goal. Ik moet zeggen dat ik hem wel 1000 keer liever in de aanval zag staan dan in de verdediging. Want daar trok het op niks! Verder vond ik dat we vandaag toch serieus verwend geweest zijn! Franck plaatst de eerste helft zowaar een schot tussen de palen Ook de plaatsbal van Boussoufa was het eerste deftig geplaatst schot op doel dat ik dit seizoen op den eendracht gezien heb. En zeggen dat die gast nog bij het grotere deel de boter fret. Er zijn er die geen schot op doel kunnen geven, laat staan tussen de palen. De drie punten zijn het belangrijkste, alweer dat cliché... ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 26 Okt 2008, 22:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
rollo29 schreef: een leuk experiment zou zijn om de supporters die willen zingen en de ploeg willen aanmoedigen in een vak te steken, en de klootzakken die willen zagen elke week een paar spelers willen viseren en de ploeg willen uitfluiten in een ander vak te droppen. eens zien naar wie de spelers lopen bij een doelpunt.. ![]() Spijtig dat het middenste zinnetje nogal uitdagend geformuleerd is, even herformuleren... Een leuk experiment zou zijn om de supporters die willen zingen en de ploeg willen aanmoedigen in een vak te steken, en de toeschouwers die liever hun ongenoegen luidop uiten en spelers wel eens willen viseren en de ploeg willen uitfluiten in een ander vak te droppen. eens zien naar wie de spelers lopen bij een doelpunt. Zo zie ik dat experiment helemaal zitten... Dikke 10 jaar of iets meer geleden speelde Liverpool eens een desastreus seizoen. Na een met 1-2 verloren thuiswedstrijd tegen Manchester United zakten ze zelfs weg tot in de gevarenzone. De spelers werden na de douche en toen ze alweer gereed waren om naar huis te gaan terug het veld op gestuurd... om de spionkop te gaan groeten die ruim een half uur na de wedstrijd nog altijd stond te zingen om hen een hart onder de riem te steken... Zo kan het dus ook, hé, mensen. Wij zijn fier Eendracht-supporters te zijn, maar hoe komt het dat veel spelers hier minder kunnen dan op een ander (Franck nu, De Langhe?) : omdat we een ontzettend kritisch publiek zijn. Olivier Lamberg zei ooit over het Eendracht-publiek iets in de zin van: "Weet je wanneer je voelt hoe een kracht er van het Eendracht-publiek uitgaat: als ze allemaal voor de tegenstander beginnen te supporteren." Het komt de laatste tijd niet meer voor, maar als het minder gaat op het veld gaat het algauw ook heel wat minder in de tribune. En de supporters die zeggen dat het hun goed recht is om te kankeren als het niet goed is, awel, die hebben gelijk. Net zoals de spelers het recht hebben om uit vorm te zijn en slechte matchen te spelen. Als je magie wil, dan zal je met zijn allen samen die magie moeten creëren... By the way: Liverpool heeft Chelsea zijn eerste thuisnederlaag in vier jaar competitie aangesmeerd en staat alleen op kop, en ik kan u verzekeren: de spelers van Chelsea zijn nochtans beter dan die van Liverpool, en ze waren dat ook vandaag... Maar de supporters van Liverpool zijn tien keer beter dan die van Chelsea, en ze waren dat ook vandaag. Soms maakt dat nu net het verschil... Allez, ze gaan weer allemaal zeggen dat ik preek... |
| 26 Okt 2008, 23:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Eerste helft was zeer slecht. Deed echt pijn aan de ogen.
Tweede helft daarentegen was goed : verschillende grote kansen en de oververdiende treffer in de slotminuten. Het voetbal in de tweede helft was misschien niet altijd even oogstrelend, maar er was inzet, en de kansen kwamen. Als ge naar een andere match in derde klasse A gaat kijken, het mag nog een hoog geklasseerde zijn, ga je ook geen champagne-voetbal zien. Om het sprankelend voetbal van de voorbije seizoenen te brengen hebben we op dit moment nu éénmaal niet de kwaliteiten. Gezien de (beperktere) kwaliteiten van de huidige spelersgroep vond ik ze een goede tweede helft spelen. Als ge er echter ook rekening meehoudt dat ge tegen een van de zwakste ploegen uit de reeks speelde (La lou geen beleving, geen fysieke kracht, kansen verknoeien, ...) dan moeten we natuurlijk ook niet te veel van de daken roepen. De betere spelers bij ons vooral De Schutter, Lord, Roel. Boussoufa startte voor het eerst. Zeker geen topspeler, maar van alles wat we al van Kabongo - Wouter - Boussoufa - Niels Spotbeen gezien hebben was zijn tweede helft van het beste. Wel rot dat Roel daar een gele kaart krijgt en daardoor volgende week geschorst is. Ik zou graag eens weten op basis van welk reglement die gele kaart is uitgedeeld. Of het zou moeten zijn dat het nu verboden is van een goal te vieren. |
| 26 Okt 2008, 23:23 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Ja jongens, hoe zijn we met deze ploeg ooit aan 15 punten geraakt? Het is eigenlijk onbegrijpelijk ...
Enfin, vandaag de eerste van twee zespuntenmatchen gewonnen, wat mij betreft. Nu volgende week nog drie punten en ons zorgeloos en glansloos seizoen is veilig gesteld. In deze reeks moet ge nochthans duidelijk echt niet veel in huis hebben om met uw vingers in de neus de kop te spelen. Maar goed, het moet spîjtig genoeg toch nog iéts zijn ... Het is inderdaad een beetje simpel om er nu één speler uit te halen om hem te overladen met alle zonden, want er zijn er wel een redelijk aantal die in aanmerking komen om te vervangen. Daarnaast moogt ge echter wel gerust zeggen dat onze Franck wel elke week bij die groep van spelers mag gerekend worden, ook al speelde hij misschien een "betere" match vandaag (alles is nu eenmaal relatief, zeker in deze toch wel eerder barre tijden). En aan diegenen die zo graag Kabongo wouden zien spelen: ik hoop dat ze hem vandaag goed gezien hebben. Dat ze Arnold, die nu werkelijk nog nóóit iets bewezen heeft, maar rap wegdoen als ge zo een topper in uw rangen lopen hebt ... (de laatste zin is ironisch bedoeld, voor diegenen die het niet goed begrepen hebben). |
| 26 Okt 2008, 23:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Ik ben de laatste om onze spelers af te breken en heb nog maar weinig gereageerd na wedstrijden maar wat van miegem op het plein staat te doen vraag ik mij toch telekens af... maar soit mijn bescheiden mening over hem.
Steurs die heel veel inzet toonde, hij gaat er wel voor! Aelbrecht vond ik niet slecht invallen. Hopelijk trekt de ploeg zich op aan deze overwinning en zijn we nu vertrokken ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Okt 2008, 0:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Drie belangrijke punten binnen en daarmee is alles gezegd zeker.
Ik ben niet iemand die snel kritiek gaat geven of gaat zagen, maar deze keer moet het mij van het hart. Wanneer gaan we nu nog eens voetbal zien op den Iendracht? Want dat hebben we dit seizoen nog niet gezien. T was vandaag niet slecht, maar barslecht. Gelukkig waren die van La Lou nog grotere knoeiers dan die van ons. Als diene nr. 6 van La Lou een beetje kan sjotten, is het bij de rust 0-3. Ongelooflijk hoe we dit seizoen al aan 15 punten komen als ge ziet hoe slecht we spelen. Mij lijkt derde klasse A dit seizoen een enorm zwakke reeks. Nog geen enkele van de ploegen waar we dit seizoen tegen gespeeld hebben, heeft indruk op mij gemaakt (k moet wel toegeven dat ik de match op Woluwe-Zaventem gemist heb). Als ge iets of wat deftig speelt, wordt ge los kampioen in deze reeks. Met onze ploeg van 2 jaar geleden in vierde, zouden we hier makkelijk de kop spelen. Ik vind nog altijd dat we een goed bestuur hebben en heb veel vertrouwen in Geert en co, maar we moeten kunnen toegeven dat de transfers dit seizoen tot hiertoe een flop zijn. Bovendien heb ik de indruk dat bepaalde spelers altijd moeten spelen (omdat ze de laatste transfers met een vet contract zijn?). Op welke basis Van Mieghem en Franck (was vandaag iets beter: hij speelde al wat dieper, dook al eens op in de zestien van de tegenstander en durfde zowaar naar doel trappen) altijd een ganse match moeten spelen is mij een raadsel. Couli, Arnold, ... krijgen zoveel krediet niet. Spotbeen speelt vorige week een berenmatch en moet nu weer plaats ruimen voor een Van Mieghem die dit seizoen nog geen 5 minuten goed gespeeld heeft. K heb Van Mieghem daar vandaag balcontroles zien doen: als Arnold dat doet, wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Over Arnold gesproken, onze vedette van 2 jaar geleden die ons 1 miljoen euro moest opleveren, de man die vorig jaar ondanks nog niet fit absoluut de eindronde moest spelen, de man die ons al zoveel belangrijke diensten bewezen heeft. Maar dit seizoen wordt hij blijkbaar bij het huisvuil gezet en is men hem liever kwijt dan rijk . OK, Arnold is momenteel op zoek naar zijn beste vorm, maar voor mij is en blijft hij een belangrijke speler voor ons.Vorige week ging het hier op het forum ook over ons seizoen toen we naar vierde gezakt zijn en dat het toen zoveel slechter was. Qua puntenoogst was het toen slechter en het afwerken was nog dramatischer dan nu, maar qua spel twijfel ik toch hoor. Ik vond ons toen dikwijls een goeie match spelen en massa's kansen versieren, alleen werden de kansen vakkundig verprutst (k heb op t werk toen dikwijls gezegd dat we onverdiend verloren hadden zenne). Dit seizoen lukt het ons zelfs niet om een deftige match te spelen en echt veel kansen versieren we ook al niet. En ja, ik was vandaag blij dat we ondanks de strontmatch toch nog gewonnen hebben. En neen, ik heb onzen Iendracht op geen enkel moment uitgefloten. En ja, ik heb geapplaudisseerd na de match. Maar dat applaus telkens weer toen ze voorbijkwamen als ze daar aan het uitlopen waren, vond ik toch wat te veel van het goede. Zoveel eer hebben ze vandaag ook niet verdiend. Zo, dit moest me even van het hart. En laat de kritiek dat ik genen echten ben of dat ik een zaag ben nu maar komen. Ik weet wel beter. ![]() A ja, bijna vergeten. K was blij dat de Roel vandaag van voor ging spelen. Zo was hij minder een gevaar voor onszelf. Want zijn match op de back was vandaag weeral gene vetten (om het braaf uit te drukken). Vooraan was het veel beter met zijn goal als bekroning. |
| 27 Okt 2008, 0:57 |
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |