|
|
| Pagina 292 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: de Dendertopic
Het verhaal in het Nieuwsblad over dender ziet er niet zo mooi uit.
|
| 28 Okt 2008, 12:35 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
De naam Dender in dat artikel kan je vervangen door zowat alle ploegen uit de rechterkolom die dit seizoen moeten vechten tegen de degradatie. Ik vind niet dat daar wereldschokkende zaken instaan.
|
| 28 Okt 2008, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
nonkel marcel schreef: De naam Dender in dat artikel kan je vervangen door zowat alle ploegen uit de rechterkolom die dit seizoen moeten vechten tegen de degradatie. Ik vind niet dat daar wereldschokkende zaken instaan. Als er zoveel clubs dezelfde problemen hebben dat ziet het er goed uit voor de jupilercompetitie. |
| 28 Okt 2008, 13:14 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Dit wordt een cruciaal seizoen voor heel wat clubs, zeker met 4 potentiële zakkers.
De problemen worden erger voorgesteld dan dat ze zijn en met Smajic hebben we een absoluut goudhaantje in huis. Als ik zie welke clubs er al hun interesse hebben laten blijken, gaan we na dit seizoen ne serieuze slag slaan...ne spaarpot die goed van pas zal komen om de toekomst van de club te vrijwaren bij een eventuele degradatie. Daar nog 500.000 EUR bij aan TV-gelden, waardoor ik denk dat we ten opzichte van 3/4de van de overige tweedeklassers een serieuze voorsprong zouden hebben. Maar 't is zover nog niet. Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 28 Okt 2008, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2008, 13:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
nonkel marcel schreef: Dit wordt een cruciaal seizoen voor heel wat clubs, zeker met 4 potentiële zakkers. De problemen worden erger voorgesteld dan dat ze zijn en met Smajic hebben we een absoluut goudhaantje in huis. Als ik zie welke clubs er al hun interesse hebben laten blijken, gaan we na dit seizoen ne serieuze slag slaan...ne spaarpot die goed van pas zal komen om de toekomst van de club te vrijwaren bij een eventuele degradatie. Zou de verkoop van Smajic het enorm verlies kunnen goedmaken dat ontstaat bij een degradatie ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Okt 2008, 13:22 |
|
|
Het zou de pijn in ieder geval serieus kunnen verzachten. Ik ben ervan overtuigd dat Smajic aan het eind van dit seizoen zal vertrekken voor, naar onze normen, een bom geld.
|
| 28 Okt 2008, 13:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
nonkel marcel schreef: Het zou de pijn in ieder geval serieus kunnen verzachten. Ik ben ervan overtuigd dat Smajic aan het eind van dit seizoen zal vertrekken voor, naar onze normen, een bom geld. Weet niet wat er van klopt, daarom deze vraag: Ik heb vernomen dat die Smajic voor een belachelijk lage prijs wegkan. Stond zo in zijn contract, anders wou hij niet tekenen. Hopelijk voor jullie klopt dit niet... _________________
|
| 28 Okt 2008, 14:21 |
|
|
Kan ik me niet over uitspreken.
Kan me moelilijk voorstellen dattem voor minder wegkan dan dattem gekost heeft. |
| 28 Okt 2008, 14:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
nonkel marcel schreef: Kan ik me niet over uitspreken. Kan me moelilijk voorstellen dattem voor minder wegkan dan dattem gekost heeft. Mja, daarmee dat ik het ook vroeg. Nu ja, zolang ge er winst op maakt is het goed hé. Wel raar, vorig jaar nog medisch afgekeurd op Anderlecht met hartproblemen. Zegt veel over de medische staff op Anderlecht natuurlijk. _________________
|
| 28 Okt 2008, 15:01 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Sven KSK Opwijk schreef: Zegt veel over de medische staff op Anderlecht natuurlijk. Deze is dan ook niet voor niks de laatste 2 weken niet onbesproken gebleven wat betreft Frutos en Legear. _________________ FC Dender |
| 28 Okt 2008, 16:23 |
|
|
Fredster schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Zegt veel over de medische staff op Anderlecht natuurlijk. Deze is dan ook niet voor niks de laatste 2 weken niet onbesproken gebleven wat betreft Frutos en Legear. Het is datgene dat ik dan ook bedoel... _________________
|
| 28 Okt 2008, 17:22 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Fredster schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Zegt veel over de medische staff op Anderlecht natuurlijk. Deze is dan ook niet voor niks de laatste 2 weken niet onbesproken gebleven wat betreft Frutos en Legear. 't Kan ook zijn dat die problemen er weldegelijk zijn he, maar dat Dender het risico pakt omdat het écht ne goeien is en ze de goei nie echt voor 't uitkiezen hebben. Allé, ik weet het niet, maar hierop de medische staf afrekenen is wa flauwkes. Dieje Frutos ook allé, toch een beetje plattekes van het allemaal op een ander te steken. Moest de halve ploeg nu geblesseerd zijn, hij had nog recht van spreken, maar 't is enkel Frutos zelf die zo sukkelt. Misschien eens in eigen boezem kijken... En Legear, diejen is zo slim als de steenslag op mijnen oprit! _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Okt 2008, 17:32 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Kweet het, maar als zo ne speler al 2 seizoenen moet meedraaien.
3 à 4 matchen spelen en telkens weer voor een lange periode geblesseerd, dan zou de medische staf zo ne speler toch al lang hebben moeten afgekeurd en hem doorsturen naar een andere club. Eenmaal hij op het veld staat scoort frutos, daar kunt ge niet rond. Maar het is maar heel triestig als zo ne speler maar 10 matchen op een seizoen speelt. Wat Smajic betreft kan ik er wel inkomen dat een ploeg als Dender meer risico's neemt als Anderlecht aangezien de speler in kwestie bij Dender veel minder belast zal worden als bij anderlecht (aantal matchen en trainingen, druk,...). _________________ FC Dender |
| 28 Okt 2008, 17:44 |
|
|
nonkel marcel schreef: Dit wordt een cruciaal seizoen voor heel wat clubs, zeker met 4 potentiële zakkers. De problemen worden erger voorgesteld dan dat ze zijn en met Smajic hebben we een absoluut goudhaantje in huis. Als ik zie welke clubs er al hun interesse hebben laten blijken, gaan we na dit seizoen ne serieuze slag slaan...ne spaarpot die goed van pas zal komen om de toekomst van de club te vrijwaren bij een eventuele degradatie. Daar nog 500.000 EUR bij aan TV-gelden, waardoor ik denk dat we ten opzichte van 3/4de van de overige tweedeklassers een serieuze voorsprong zouden hebben. Maar 't is zover nog niet. Uw bestuur rekent wel anders blijkbaar; bij een degradatie moet je niet te veel verwachten van volgend seizoen(en) zeggen ze zelf. |
| 28 Okt 2008, 18:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Klopt het trouwens dat gemeente Denderleeuw borgt staat voor de afbetaling van het stadion, maar dat bij een degradatie deze kosten vervallen op Dender ? Er zou alleszins al een put zijn van 300.000 euro. Of is dat cafepraat ?
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Okt 2008, 18:05 |
|
| Pagina 292 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 290 291 292 293 294 … 711 Volgende |