|
|
| Pagina 12 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Gekwetste spelers
pattaboem schreef: Rubriek: "kunnen we ook winnen tegen de voorlaatste? onderaan: wedstrijdinfo Zoals gezegd, in de voorbeschouwing die ik geschreven heb, dus helemaal geen officiële informatie. |
| 30 Okt 2008, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
En die informatie uit de krant... komt dan uiteindelijk toch van het Eendrachtbestuur... Ik neem aan dat kranten geen roddels schrijven van supporters, maar zich informeren bij de organisatie in kwestie...
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Okt 2008, 11:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
pattaboem schreef: Ik neem aan dat kranten geen roddels schrijven van supporters, maar zich informeren bij de organisatie in kwestie... Hm, daar zou ik zelfs geeneens zo zeker van zijn. |
| 30 Okt 2008, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Zeker ben je natuurlijk nooit. Maar beroepshalve ben ikzelf wel nauw betrokken met journalistiek en deonthologisch zou het zo moeten zijn.
Feit is dat de officiele site inderdaad in alle toonaarden zwijgen over onze Belgische Rus, terwijl ze eerst hadden aangekondigd dat hij snel zou spelen. Op zich is deze verzwijgende houding op de officiele site wel vol vraagtekens ... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Okt 2008, 11:26 |
|
|
Ik heb een sterk vermoeden dat de webmaster van de officiële site, ook artikels en forumcommentaren leest op deze site/forum.
Ik heb vaak de indruk dat de officiele site weinig reacties ontwikkelt, om foutieve interpretaties of loze geruchten recht te zetten. Nu heb ik het wel over geschreven artikels en rubrieken op deze site. Niet over zever, of forumcommentaren in de stijl van : "ik heb horen zeggen dat..." _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Okt 2008, 11:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
pattaboem schreef: Ik heb een sterk vermoeden dat de webmaster van de officiële site, ook artikels en forumcommentaren leest op deze site/forum. Hoeft dat niet te lezen, het wordt volgens mij snel doorgegeven wat er zich hier op het forum afspeelt. Wat niet wegneemt dat de webmaster hier zeker mag komen lezen en meeschrijven natuurlijk :-). |
| 30 Okt 2008, 14:27 |
|
|
Mensen die over de juiste informatie beschikken zijn zeker altijd welkom op het forum. In die zin zou hij een aanwinst zijn. Maar ik denk niet dat dit het geval is.
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Okt 2008, 15:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
pattaboem schreef: En die informatie uit de krant... komt dan uiteindelijk toch van het Eendrachtbestuur... Ik neem aan dat kranten geen roddels schrijven van supporters, maar zich informeren bij de organisatie in kwestie... bwa, op het forum van Anderlecht hebben ze ooit is met gans den hoop gelanceerd dat Anderlecht Mark Viduka ging kopen om Jan Koller op te volgen. Was totaal uitgevonden, dag erna in de krant: Viduka naar Anderlecht? Schitterend... ![]() _________________
|
| 30 Okt 2008, 18:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Ik neem aan dat kranten geen roddels schrijven van supporters, maar zich informeren bij de organisatie in kwestie... Dat neem je volgens mij dan toch volledig verkeerd aan. |
| 30 Okt 2008, 19:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik zou de kranten niet al te zeer overschatten, en al zeker niet meer al het over sport en plaatselijke journalisten gaat... (pas op: ik ben ooit dicht betrokken geweest bij een heel ophefmakende moordzaak en wat ik toen gelezen heb grensde ook aan het onwaarschijnlijke). Ik loop niet al te hoog op over deontologie van journalisten. "Het moet een hele opdracht zijn om elke dag een krant vol te schrijven" zei mijn vader. Het is er regelmatig aan te zien...
En voor diegenen die denken dat ik spoken zie, die moeten zich maar eens herinneren wat er vorig jaar na Dender-Aalst gebeurd is. Ik ben het niet vergeten, ik heb toen mijn abonnement op "Het Nieuwsblad" opgezegd. |
| 30 Okt 2008, 22:07 |
|
|
Wat kranten schrijven zou deonthologisch moeten neergeschreven worden met de intentie de objectiviteit en de juistheid na te streven. Dat is inderdaad niet altijd het geval. Gelukkig streven de (meeste) journalisten ernaar om deze code te respecteren. Daarom dat ik er vanuit ging dat het bericht over de kwetsuur van Dimitri Lakovlesvki objectief is, en uit de juiste bron is vernomen (bestuur EA).
Wie dat tegenspreekt in een veralgemening naar de pers (dat je het dus een krant nooit moet geloven...) gaat te ver. Dan hoef je de krant meer te lezen... Trouwens die discusie over "Is Dimitri gekwetst?" of "zijn zijn papieren niet inorde" moet toch gemakkelijk te achterhalen zijn, door diegenen die de trainingen gaan bekijken. Niet-gekwetst en enkel papieren niet in orde, zou Dimitri elke keer op het oefenveld moeten staan... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 31 Okt 2008, 22:18 |
|
|
Blijkbaar weet niemand op dit forum of Lakovleski meetraint met het eerste elftal, of hij bijzondere oefeningen doet om zijn zogezegde kwetsuur te revalideren, of dat er met hem fysiek niets aan de hand is (papieren dus niet inorde).
Hallo,... waar zitten de die-hards die ook de trainingen gaan bekijken en iets meer kunnen vertellen ? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Nov 2008, 11:04 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
toen hij hier 1 week was heeft de trainer mij zelf gezegd dat dimitri ongeveer 4 weken out zou zijn. ze hebben hem toch aangetrokken omdat men er veel van verwacht en er nog ploegen achterzaten.
|
| 01 Nov 2008, 11:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
maximke schreef: toen hij hier 1 week was heeft de trainer mij zelf gezegd dat dimitri ongeveer 4 weken out zou zijn. ze hebben hem toch aangetrokken omdat men er veel van verwacht en er nog ploegen achterzaten. Gekwetst of niet spelen mag hij toch niet,aangezien hij niet speelgerechtigd is. |
| 01 Nov 2008, 12:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Iendrachter90 schreef: maximke schreef: toen hij hier 1 week was heeft de trainer mij zelf gezegd dat dimitri ongeveer 4 weken out zou zijn. ze hebben hem toch aangetrokken omdat men er veel van verwacht en er nog ploegen achterzaten. Gekwetst of niet spelen mag hij toch niet,aangezien hij niet speelgerechtigd is. Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van. Men durft gewoon officieel niet toegeven dat hij gekwetst is. Misschien kostte hij minder omdat hij gekwetst is, lijkt wel Hattrick. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 01 Nov 2008, 14:20 |
|
| Pagina 12 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 Volgende |