Eerste klasse - Pagina 102 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 100 101 102 103 104 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Eerste klasse
denderfan1 schreef:
hugo is weer op dreef :hmm:
kben dender sup ma ik wens jullie de winst toe straks :kiss:
hugo :fuck:

:angel: :whistle:

02 Nov 2008, 14:13
Ancien

sjneer_fcd schreef:
En ik ben Dender sup en wens jullie een prachtige pandoering toe :D

Gisteren zuiver bepikt, waarom die derde goal afgekeurd wordt is mij een raadsel..

:haha: Bleiter :cry:

02 Nov 2008, 14:15
Freak

waarom dender bestaat is mij een raadsel. :p

02 Nov 2008, 14:19
Ancien

Leeftijd: 45
sjneer_fcd schreef:
waarom die derde goal afgekeurd wordt is mij een raadsel..

Losstaand van het feit of het al dan niet overtreding was, kan ik je wel zeggen dat iedereen al stopte bij het fluitsignaal en de bal er dan nog in ging. Ik zou dus niet van een 'afgekeurde goal' spreken. Da's een beetje makkelijk...

Van Den Eede, dieje mogen ze alleszins niet te veel meer in close-up pakken. Die ziet er werkelijk op sterven na dood uit!

02 Nov 2008, 21:27
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Net de beelden gezien van Club Brugge. Amaai die arbitrage. Die strafschop, en die dubbele gele kaart voor Verbrugghe!!! Mocht ik die scheidsrechter zijn ik zou mijne kop de eerste weken nergens durven laten zien.

02 Nov 2008, 21:43
Ancien

Leeftijd: 45
Die eerste kaart die Verbrugge krijgt, da's echt nog nooit getoond op een voetbalveld! Ze schippen de jongen zijne kop kapot en hij mag nog nie kwaad worden.
Voetbal is emotie!

Die tweede gele kaart, was vooral ne schonen duik (van Sonck?)

Die penalty krijgen ze ook cadeau...

Kortom: zonder hoerechance en zonder cadeaukes is Club maar een grijze middenmoot

02 Nov 2008, 21:45
Ancien

[quote="sjneer_fcd"]En ik ben Dender sup en wens jullie een prachtige pandoering toe :D

Liefste what's the score. :love: :lol:

02 Nov 2008, 22:50
Rode kaart
Rode kaart

Jongen, ge zit met een serieuze fixatie..Begint fameus zielig te worden.

Logisch gelijkspel, al werd die fase met VDE onterecht afgevlagd, gebeurt gewoon nix.
Frutos mag zich daarnet afdrukken op z'n tegenstander en zo de bal panklaar leggen voor de 1-3. Gisteren stampen ze enen van Kortrijk ver zenne kop af, geven ze diene gast nog een geel kaart..om nog maar van dienen belachelijke penalty te zwijgen.

02 Nov 2008, 23:13
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Boris schreef:
Die eerste kaart die Verbrugge krijgt, da's echt nog nooit getoond op een voetbalveld! Ze schippen de jongen zijne kop kapot en hij mag nog nie kwaad worden.
Voetbal is emotie!

Die tweede gele kaart, was vooral ne schonen duik (van Sonck?)

Die penalty krijgen ze ook cadeau...

Kortom: zonder hoerechance en zonder cadeaukes is Club maar een grijze middenmoot

Idd da was een schande! Voor tzelfde geld schippen ze op zijn oog. En die penalty was idd en lachertje....

02 Nov 2008, 23:23
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
nonkel marcel schreef:
Jongen, ge zit met een serieuze fixatie..Begint fameus zielig te worden.

Logisch gelijkspel, al werd die fase met VDE onterecht afgevlagd, gebeurt gewoon nix.
Frutos mag zich daarnet afdrukken op z'n tegenstander en zo de bal panklaar leggen voor de 1-3. Gisteren stampen ze enen van Kortrijk ver zenne kop af, geven ze diene gast nog een geel kaart..om nog maar van dienen belachelijke penalty te zwijgen.

Als zelfs Verheyen al toegeeft dat aan die fase van Frutos niets aan was, dan is het toch wel duidelijk? Hij gaat gewoon in duel met Van Dooren. Van Dooren gaat gewoon niet in duel, dat was het probleem.

Die goal van Wasilewski was natuurlijk wel buitenspel. Maar die goal van Gillet... HALLO?! Wat nen aflegger van Frutos seg, en dat zonder gekwetst te zijn. Dat is er gewoon over...

02 Nov 2008, 23:48
Ancien

Leeftijd: 38
Sven KSK Opwijk schreef:

Die goal van Wasilewski was natuurlijk wel buitenspel. Maar die goal van Gillet... HALLO?! Wat nen aflegger van Frutos seg, en dat zonder gekwetst te zijn. Dat is er gewoon over...

Die actie was inderdaad schitterend, prachtig afgelegd en schitterend binnengeschoten van Gillet.

Ik vind het wel triestig hoe Frutos zich daar laat vallen als hij zich vastliep -de vrije trap van de 1e goal?- en de ref trapt er dan nog in ook. :crazy:

03 Nov 2008, 2:26
Rode kaart
Rode kaart

Den Basil moest trouwens rood gehad hebben voor een slag naar Fadiga. Benieuwd of ze hem nu ook op basis van de TV-beelden gaan schorsen (zoals Fadiga).

Voor die duwfout is Verheyen nogal goed geplaatst, deed in z'n tijd zelf niets anders dan stampen en trekken. Ge moet es zien waar Frutos z'n handen waren.

Enfin, niet getreurd, ben content dat GBA verloren heeft, maar 't is wraakroepend dat onze 3-2 voor een onbestaande fout werd afgekeurd.

03 Nov 2008, 10:17
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
nonkel marcel schreef:
Den Basil moest trouwens rood gehad hebben voor een slag naar Fadiga. Benieuwd of ze hem nu ook op basis van de TV-beelden gaan schorsen (zoals Fadiga).

Voor die duwfout is Verheyen nogal goed geplaatst, deed in z'n tijd zelf niets anders dan stampen en trekken. Ge moet es zien waar Frutos z'n handen waren.

Enfin, niet getreurd, ben content dat GBA verloren heeft, maar 't is wraakroepend dat onze 3-2 voor een onbestaande fout werd afgekeurd.

Wasilewski zal ook geschorst worden, en terecht.

Kijk nog maar eens goed op de beelden van de andere kant, zoals gisteren in Studio 1, daarop is duidelijk te zien dat Van Dooren blijft staan ook al steunt Frutos niet.

03 Nov 2008, 13:54
Ancien

Ik ga straks eens kijken op RTB2 naar match1 daar zit daar een journalist ne zekere Stephane Pauwels.
Dienen heeft den iendracht verleden jaar goed slecht gemaakt na de wedstrijd tegen
La Louviere.
Hij verklaarde het volgende aalst is een ploeg zoals KV.Mechelen met een fameuse achterban maar de houding van de supporters was schandalig, met name toen ze begonnen te zingen van les wallons c'est du ..., :banana: wat hij er niet bij vertelde is het feit dat die wallenkoppen :boks: begonnen zijn met het zingen van les flamands sont des... :stom:
Nu ben ik eens nieuwsgierig hoe hij nu gaat reageren Stephane de lul :fuck: naar aanleiding van de feiten op Tubeke?

03 Nov 2008, 21:09
Freak

Vroeger was dat allemaal geen probleem, maar door de recente gebeurtenissen op politiek vlak zijn zulke spreekoren plots taboe. BE-LA-CHE-LIJK. Natuurlijk is het beter de eigen ploeg/club te steunen in de gezangen, maar de tegenstander een beetje jennen is altijd leuk, en vooral, dat is voetbal.

03 Nov 2008, 23:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 100 101 102 103 104 500