|
|
| Pagina 22 van 37 |
[ 541 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: songs
red cap schreef: kleine mededeling: de beste teksten en songs worden uitgevonden op de saaiste wedstrijden! vb. strofe van het busje : op torhout vb. jipiiiiiijajeeeee jipiiiijajoooo: na een saaie eerste helft op wetteren ... hier zie, leefde gij nog? ca va? _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Nov 2008, 13:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: nieven ajoin schreef: tof En dan nu de verklaring van den tekst? zijde gij nen ethymoloog of zoiet?Amaai dat zjn hier geleerde bollen in deze topic . Ik leer nog steeds dingen bij dank zij Den Iendracht etymologie; de geschiedenis van een woord. etymologie; de studie naar de verandering van vorm en betekenis van woorden. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2008, 13:56 |
|
|
Vaste Waarde |
red cap schreef: kleine mededeling: de beste teksten en songs worden uitgevonden op de saaiste wedstrijden! vb. strofe van het busje : op torhout vb. jipiiiiiijajeeeee jipiiiijajoooo: na een saaie eerste helft op wetteren ... jipiiiiiijajeeee jipiiiijajoooo is gewoon mee over gekomen van onze trip naar villa ![]() _________________
|
| 05 Nov 2008, 17:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Deze is nog tof ;
http://www.youtube.com/watch?v=JfnubQGw ... re=related Jooo lololoooo Jooo lolololooooo Com'on Iendracht Oilsjt Iendracht Kampioen .... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Nov 2008, 20:04 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Volledig mee eens !!!
Echt super lieke en helemaal ni moeilijk ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 13 Nov 2008, 23:30 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
da een van standard is nog een goeken
wooo o o o o oooo aaallee iendracht nja kvond link ni ,hopelek kunde der u iet bij voorstellen ![]() |
| 05 Dec 2008, 20:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
overlaatst Lenny Kravitz gehoord met are you gonna go my way
denk da we daar ook wel iet moeten kunnen van maken,opt ritme van die gitaren |
| 06 Dec 2008, 11:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Da nief lieken da vorig weekend geprobeerd is geweest, welk was da?
Want de meesten kosten nie meezingen want ze kosten den tekst nie ![]() _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 23 Jan 2009, 17:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Twan schreef: Da nief lieken da vorig weekend geprobeerd is geweest, welk was da? Want de meesten kosten nie meezingen want ze kosten den tekst nie ![]() kweetet, ma er was toen gezegt da op verplaatsing te beginnen, zodanig da daar een kleinere groep da al kan leren kennen... zodat we de volgende thuismatch kunne starte met een mega-sfeeractie en een nieuw liedjen! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Jan 2009, 20:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
een liedje voor Thomas Troch
Tomas was nen ajuin ole-ole ![]() |
| 24 Jan 2009, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zouden de liedjes die momenteel tijdens de wedstrijden gezongen worden hier eens met tekst gepost kunnen worden? De meeste ken ik van buiten maar er zitten er toch enkele tussen waarvan ik één of meerdere woorden maar ni kan verstaan.
|
| 18 Dec 2009, 11:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zienaa schreef: Zouden de liedjes die momenteel tijdens de wedstrijden gezongen worden hier eens met tekst gepost kunnen worden? De meeste ken ik van buiten maar er zitten er toch enkele tussen waarvan ik één of meerdere woorden maar ni kan verstaan. Typ eens een begin, of een stuk dat je wel kent. Wy vullen wel aan! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Dec 2009, 11:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
awel, ik vraag mij den tekst af van "ik ben een voil janet.."
|
| 18 Dec 2009, 12:04 |
|
|
forumlegende
ajoin_bart schreef: awel, ik vraag mij den tekst af van "ik ben een voil janet.." De volledigen tekst is terug te vinden op http://www.karikatier.tk/ onder de rubriek Oilsjterse liekes en als titel 'Hier is een voil Jeannet' 't Gedeelte dat de spionkop zingt is 't volgende: Ik ben een voil jeannet met toeter en trompet op eren kop nog rap een blomstik opgezetj oan eren brieje korsee al d' akseswaars zen mee Het is de schrik van 't stad en van de stammenee Kom 'on ik tel tot tien Lotj a na nog isj zien me veel ambiance en pret, een echte voil jeannet lalalalalala... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 18 Dec 2009, 12:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Zienaa schreef: Zouden de liedjes die momenteel tijdens de wedstrijden gezongen worden hier eens met tekst gepost kunnen worden? De meeste ken ik van buiten maar er zitten er toch enkele tussen waarvan ik één of meerdere woorden maar ni kan verstaan. Typ eens een begin, of een stuk dat je wel kent. Wy vullen wel aan! Wel om te beginnen da van 'Fantastico' ofzo. En dan ook nog iets van 'Supporter Iëndracht Oilsjt is everything' De meeste flarden van teksten schieten mij wel pas te binnen wanneer ik gedronken heb. |
| 18 Dec 2009, 12:18 |
|
| Pagina 22 van 37 |
[ 541 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 37 Volgende |