|
|
| Pagina 2 van 3 |
[ 39 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Beste speler en trainer aller tijden van den iendracht
|
| 20 Okt 2008, 17:12 |
|
|
toevallige voorbijganger
Lid geworden op: 27 Jul 2006, 15:03 Berichten: 18 Locatie: gasthoisstroot |
DOEL: De Schrijver Hans
VERDEDIGING: Van Quallie MIDDENVELD: Peter Van Wambeke AANVAL:Salvador, Gilles De Bilde TRAINER: De Caje _________________ ...one day..we will be back...!! |
| 11 Nov 2008, 20:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
wim delclef schreef: DOEL: De Schrijver Hans VERDEDIGING: Van Quallie MIDDENVELD: Peter Van Wambeke AANVAL:Salvador, Gilles De Bilde TRAINER: De Caje Met vijf spelers gaat ge wel nie veel matchen winnen, peis ek . |
| 12 Nov 2008, 9:29 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: wim delclef schreef: DOEL: De Schrijver Hans VERDEDIGING: Van Quallie MIDDENVELD: Peter Van Wambeke AANVAL:Salvador, Gilles De Bilde TRAINER: De Caje Met vijf spelers gaat ge wel nie veel matchen winnen, peis ek .Kwaliteit kiezen boven kwantiteit heeft toch zijn grenzen vind ik. ![]() |
| 12 Nov 2008, 10:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Urzua schreef: Bartos schreef: wim delclef schreef: DOEL: De Schrijver Hans VERDEDIGING: Van Quallie MIDDENVELD: Peter Van Wambeke AANVAL:Salvador, Gilles De Bilde TRAINER: De Caje Met vijf spelers gaat ge wel nie veel matchen winnen, peis ek .Kwaliteit kiezen boven kwantiteit heeft toch zijn grenzen vind ik. ![]() ![]() |
| 12 Nov 2008, 14:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Doel: Hans De Schrijver
Verdediging: Florian Urban-Fredje Van Der Hoorn-Godwin Okpara middenvelders: Mozes Chunga-Harald Meyssen-Peter Van Wambeke-Luc Limpens Aanval: Gilles De Bilde- ? Salvator- Edi Krncevic Trainer: Lazlo Fazekas _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Nov 2008, 17:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
witzwet schreef: Doel: Hans De Schrijver Verdediging: Florian Urban-Fredje Van Der Hoorn-Godwin Okpara middenvelders: Mozes Chunga-Harald Meyssen-Peter Van Wambeke-Luc Limpens Aanval: Gilles De Bilde- ? Salvator- Edi Krncevic Trainer: Lazlo Fazekas Salvator kan ik me niet meer herinneren, maar ja, ik ga nog maar 40 jaar kijken, en mijn vader heeft me wel veel verteld maar van voor den oorlog wist hij ook niks... 't Zal wel Salvador zijn, zeker? ![]() |
| 12 Nov 2008, 23:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wat mij hier opvalt dat er geen vooroorlogse namen zijn
Misschien de tentoonstelling 90 jaar afwachten om sommige namen eens op te frissen uit het archief ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Nov 2008, 0:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Wat mij hier opvalt dat er geen vooroorlogse namen zijn Misschien de tentoonstelling 90 jaar afwachten om sommige namen eens op te frissen uit het archief ![]() Dolf De buck moet hier ook wel een fenomeen geweest zijn _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Nov 2008, 10:26 |
|
|
Ancien
Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Wat mij hier opvalt dat er geen vooroorlogse namen zijn Misschien de tentoonstelling 90 jaar afwachten om sommige namen eens op te frissen uit het archief ![]() Dolf De buck moet hier ook wel een fenomeen geweest zijn Inderdaad Mariner een monument in de geschiedenis van EA aangesloten bij den Eendracht van zijn 10 jaar en hij zou vervolgens 26 jaar voor onze club spelen. Internationaal 8 A-selecties en 27 maal voor de reserven of wat men nu het beloftenelftal noemt. Het enige wat hij betreurde is het feit dat de mensen van EA nooit meer contact met hem opgenomen hebben om een eventuele functie binnen de club uit te oefenen. Als hij eens naar den iendracht kwam moest hij zelfs zijn inkomkaartje betalen, tot op de dag van vandaag zie ik trouwens weinig gewezen spelers van EA in de technische staf wat ik tenzeerste betreur.Enfin Dolf De Buck is na een lange slopende ziekte op 31 augustus 1984 in de O.L.Vrouwkliniek overleden. Voor zo een speler moest er een standbeeld staan voor het P.Cornelisstadium, dit zou het juiste eerbetoon geweest zijn voor de grootste speler van den iendracht aller tijden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Nov 2008, 14:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Carolius Vooght moet ook wel een fenomeen geweest zijn in die periode voor de oorlog.
Als ik mij die topic van een tijdje geleden zo wat herinner over de "topscorer allertijden van EA" _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Nov 2008, 19:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hugo schreef: Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Wat mij hier opvalt dat er geen vooroorlogse namen zijn Misschien de tentoonstelling 90 jaar afwachten om sommige namen eens op te frissen uit het archief ![]() Dolf De buck moet hier ook wel een fenomeen geweest zijn Inderdaad Mariner een monument in de geschiedenis van EA aangesloten bij den Eendracht van zijn 10 jaar en hij zou vervolgens 26 jaar voor onze club spelen. Internationaal 8 A-selecties en 27 maal voor de reserven of wat men nu het beloftenelftal noemt. Het enige wat hij betreurde is het feit dat de mensen van EA nooit meer contact met hem opgenomen hebben om een eventuele functie binnen de club uit te oefenen. Als hij eens naar den iendracht kwam moest hij zelfs zijn inkomkaartje betalen, tot op de dag van vandaag zie ik trouwens weinig gewezen spelers van EA in de technische staf wat ik tenzeerste betreur.Enfin Dolf De Buck is na een lange slopende ziekte op 31 augustus 1984 in de O.L.Vrouwkliniek overleden. Voor zo een speler moest er een standbeeld staan voor het P.Cornelisstadium, dit zou het juiste eerbetoon geweest zijn voor de grootste speler van den iendracht aller tijden. ![]() Als er ooit moest een nieuw stadion komen zou een 'hall of fame' voor echte clubspelers (zoals De Buck) zeker niet misstaan. Dat moet niet veel zijn, een foto'ke aan de muur ofzo. Zou trouwens schitterend zijn, zoiets. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Nov 2008, 19:48 |
|
|
Ancien
Casual1919 schreef: Hugo schreef: Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Wat mij hier opvalt dat er geen vooroorlogse namen zijn Misschien de tentoonstelling 90 jaar afwachten om sommige namen eens op te frissen uit het archief ![]() Dolf De buck moet hier ook wel een fenomeen geweest zijn Inderdaad Mariner een monument in de geschiedenis van EA aangesloten bij den Eendracht van zijn 10 jaar en hij zou vervolgens 26 jaar voor onze club spelen. Internationaal 8 A-selecties en 27 maal voor de reserven of wat men nu het beloftenelftal noemt. Het enige wat hij betreurde is het feit dat de mensen van EA nooit meer contact met hem opgenomen hebben om een eventuele functie binnen de club uit te oefenen. Als hij eens naar den iendracht kwam moest hij zelfs zijn inkomkaartje betalen, tot op de dag van vandaag zie ik trouwens weinig gewezen spelers van EA in de technische staf wat ik tenzeerste betreur.Enfin Dolf De Buck is na een lange slopende ziekte op 31 augustus 1984 in de O.L.Vrouwkliniek overleden. Voor zo een speler moest er een standbeeld staan voor het P.Cornelisstadium, dit zou het juiste eerbetoon geweest zijn voor de grootste speler van den iendracht aller tijden. ![]() Als er ooit moest een nieuw stadion komen zou een 'hall of fame' voor echte clubspelers (zoals De Buck) zeker niet misstaan. Dat moet niet veel zijn, een foto'ke aan de muur ofzo. Zou trouwens schitterend zijn, zoiets. Een prachtige droom hopelijk kunnen we dat ooit eens meemaken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Nov 2008, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Casual1919 schreef: Hugo schreef: Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Wat mij hier opvalt dat er geen vooroorlogse namen zijn Misschien de tentoonstelling 90 jaar afwachten om sommige namen eens op te frissen uit het archief ![]() Dolf De buck moet hier ook wel een fenomeen geweest zijn Inderdaad Mariner een monument in de geschiedenis van EA aangesloten bij den Eendracht van zijn 10 jaar en hij zou vervolgens 26 jaar voor onze club spelen. Internationaal 8 A-selecties en 27 maal voor de reserven of wat men nu het beloftenelftal noemt. Het enige wat hij betreurde is het feit dat de mensen van EA nooit meer contact met hem opgenomen hebben om een eventuele functie binnen de club uit te oefenen. Als hij eens naar den iendracht kwam moest hij zelfs zijn inkomkaartje betalen, tot op de dag van vandaag zie ik trouwens weinig gewezen spelers van EA in de technische staf wat ik tenzeerste betreur.Enfin Dolf De Buck is na een lange slopende ziekte op 31 augustus 1984 in de O.L.Vrouwkliniek overleden. Voor zo een speler moest er een standbeeld staan voor het P.Cornelisstadium, dit zou het juiste eerbetoon geweest zijn voor de grootste speler van den iendracht aller tijden. ![]() Als er ooit moest een nieuw stadion komen zou een 'hall of fame' voor echte clubspelers (zoals De Buck) zeker niet misstaan. Dat moet niet veel zijn, een foto'ke aan de muur ofzo. Zou trouwens schitterend zijn, zoiets. Een prachtige droom hopelijk kunnen we dat ooit eens meemaken. Ik heb onlangs tickets geruild met Nederlandse supporter die in Rotterdam woont . Deze persoon wist mij te vertellen dat op de tentoonstelling van het 100 jarig bestaan er een fotogallerij was van alle 750 spelers die ooit in de eerste ploeg speelden. Echt adembenement om dit eens te bekijken . Maar wie heeft er nog foto's van de spelers vanaf 1919 ? Dus dringend allemaal opzoek naar deze foto's indien ze bestaan . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Nov 2008, 12:12 |
|
|
Ancien
Onderkroiper ik heb deze week meerdere foto's gescand van uit het boek "de vloek van Blavier" en deze geupload naar de fotosite is er nu iets misgelopen of niet maar tot hiertoe is er nog geen spoor van mijn foto's.
Ik zou het spijtig vinden want dat heeft mij enkele dagen werk gekost, gelukkig heb ik alles per jaartal in mapjes opgeslagen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Nov 2008, 12:23 |
|
| Pagina 2 van 3 |
[ 39 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende |