Aan Troch zijn mouw trekken? - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Aan Troch zijn mouw trekken? 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Aan Troch zijn mouw trekken?
Een terugkeer van Thomas zou een schitterende zaak zijn. Maar ik vrees dat het nauwelijks haalbaar zal zijn.Tenzij Roeselare natuurlijk een stuk van zijn loon wil blijven betalen en hij zijn auto mag houden. Thomas is ons in elk geval nog niet vergeten en een terugkeer langs de grote poort zou mooi zijn. Langs de andere kant zou het ook wel enorm veel druk op Thomas leggen, want iedereen zou in hem "de redder" zien.

Voor ons is het eigenlijk hopen dat hij onder de nieuwe Roeselare trainer ook geen kansen krijgt. Enkel dan is een terugkeer misschien mogelijk.

29 Okt 2008, 0:06
Junior

Leeftijd: 46
WLM: [email protected]
tees gezever is nutteloos!... :crazy: 't gebeurt toch niet!
zlfs niet in sintemette-periode! :cry:

29 Okt 2008, 0:07
Junior

WLM: [email protected]
Smetje schreef:
Een terugkeer van Thomas zou een schitterende zaak zijn. Maar ik vrees dat het nauwelijks haalbaar zal zijn.Tenzij Roeselare natuurlijk een stuk van zijn loon wil blijven betalen en hij zijn auto mag houden. Thomas is ons in elk geval nog niet vergeten en een terugkeer langs de grote poort zou mooi zijn. Langs de andere kant zou het ook wel enorm veel druk op Thomas leggen, want iedereen zou in hem "de redder" zien.

Voor ons is het eigenlijk hopen dat hij onder de nieuwe Roeselare trainer ook geen kansen krijgt. Enkel dan is een terugkeer misschien mogelijk.

niet op jou smetje!
enkel 't feit dat Troch hier tees seizoen bijna onmogelijk nog een kans op ea-terugkeer maakt

29 Okt 2008, 0:10
Ancien

lolo schreef:
Smetje schreef:

niet op jou smetje!
enkel 't feit dat Troch hier tees seizoen bijna onmogelijk nog een kans op ea-terugkeer maakt

Het zal wel zijn! Plus er ook nog even op attent maken dat vorig seizoen in de periode januari - februari, op een moment dat we nog steeds alle troeven in handen hadden om te promoveren (eindronde al op zak + nog steeds aan kop in het klassement) er al door beide partijen werd aangegeven dat er geen verlenging van de overeenkomst zou inzitten... Ik wil maar zeggen - toen zag alles er voor de ploeg, etc. nog veel rooskleuriger uit qua promotie (na een meer dan degelijke heenronde, een fantastisch bekerparcours, etc.) en zelfs al op dat moment raakten beide partijen er niet uit...

Dan zou er dan nu toch een mirakel moeten gebeuren, mocht het met Nieuwjaar plots wel lukken, zeker als je weet dat hij prof is voor nog minstens 1,5 jaar, daardoor ook zijn werk kon opgeven, met een nieuwe lei start onder de nieuwe trainer bij Roeselare en ook onze ploeg al een paar keer heeft zien spelen waar het, heel zacht uitgedrukt, niet denderend loopt. Er kan veel, maar Thomas is een verstandige kerel (ook niet meer piepjong dus terecht ook aan zijn eigen carrière denkend) en die gaat volgens mij niet op zijn stappen terugkeren.

Hij heeft voor velen, terecht, een heldenstatus hier en alles wat hij eventueel nog zou doen voor onze club, kan hem enkel meer kwaad dan goed doen (zeker als je ziet hoe hij vorig jaar al werd afgemaakt in vergelijking met het jaar ervoor)...

Trouwens - ex-spelers die zijn teruggekeerd hebben nooit meer potten gebroken hoor in een recent verleden -> kijk maar naar Koen Van der Heyden, Tim Reigel, Davy Claessens ook net na zijn terugkeer van bij RKC, etc.

29 Okt 2008, 9:04
Freak

Aad de Mos zei vorig weekend in een of ander sportprogramma nav de wedstrijd Anderlecht-KVM ook dat 'terugkeren na een succesperiode nooit zo mooi is als de eerste keer'.

Hetzelfde zou wel eens kunnen gelden voor Thomas en Eendracht Aalst.

29 Okt 2008, 11:15
Scholier

Leeftijd: 55
Roeselare telt 34 spelers

Dennis Van Wijk is terug op Schiervelde. De opdracht oogt loodzwaar: Roeselare in eerste klasse houden. Van Wijk eist de sportieve leiding op bij de West-Vlaamse club. Hij beslist welke spelers aangeworven worden, van wie het contract kan verlengd worden en wie de club kan verlaten.

"Ik stel mijn groep zèlf samen", verduidelijkt Dennis Van Wijk in HLN. "Ik moet kunnen beslissen met wie wie ik aan de slag ga." De aanstelling van Van Wijk betekent goed nieuws voor Bjorn Smits, Davy Van Hoyweghen en Yoeri Decquévy.

"Waarom moeten zij vegeteren bij de beloften? Van mij krijgen ze een eerlijke kans om zich te rehabiliteren. Daarna zal een evaluatie volgen."

Met de terugkeer van deze spelers loopt het aantal spelers in de A-kern op tot dertig. Dennis Van Wijk hoopt in januari enkele versterkingen aan te kunnen trekken. Dat zal echter met bescheiden middelen moeten gebeuren, want de clubkas is bijna leeg. "We moeten eerst spelers verpatsen", aldus Van Wijk.

Dennis Van Wijk wist STVV niet in eerste klasse te houden en kreeg in juli de bons op Staaien. Hij ging daarna aan de slag als scout voor het Engelse West Bromwich Albion. In negen wedstrijden sprokkelde Roeselare slechts twee punten. Van Wijk hoopt de club in eerste te kunnen houden.

"Ik wil vermijden dat er op mijn cv een tweede degradatie vermeld wordt. Bij Sint-Truiden kon ik de selectie niet zelf samenstellen. Er werden mij spelers opgedrongen die het niveau niet aankonden."

"ik vrees voor thomas dat hij bij de mogelijke vertrekkers zou kunnen zijn"

30 Okt 2008, 10:35
Nationale Ploeg

Hier is hij alvast welkom den Thomas :-)

02 Nov 2008, 10:00
Gele Kaart
Gele Kaart

Leeftijd: 57
We hebben toch zooooo ne goeie voorzitter met veeeeeeeeeeeeel geld ????? Dat hij da nu is bewijst

02 Nov 2008, 18:46
Freak

Leeftijd: 35
Obelix schreef:
We hebben toch zooooo ne goeie voorzitter met veeeeeeeeeeeeel geld ????? Dat hij da nu is bewijst

Ze hebben vandaag bewezen dat ze het kunnen ,dus ik zie niet in waarom troch moet komen.Trouwens,alsge troch koopt moet ge verkopen ook .

02 Nov 2008, 18:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Obelix schreef:

:kots:

02 Nov 2008, 23:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Mariner schreef:
Obelix schreef:

:kots:

Inderdaad :stom: :nieje:

03 Nov 2008, 0:42
Scholier

Obelix schreef:

fuck off cunt! We beginnen nu al ewa deftig te spelen, ma toch moeje maar blijven kreften. goe bezig... pffff
:fuck:

03 Nov 2008, 0:56
forumlegende

Toch een markant feit : voor de bekerwedstrijd van Roeselare tegen derdeklasser Turnhout zat Troch niet eens in de wedstrijdkern.

Ook de laatste wedstrijden, waar trainer Geeraerd en Van Wijk al wat experimenteerden, was van Troch geen spoor.

Ik vrees ervoor dat ze z'n contract zullen ontbinden aan de winterstop, en dan?

12 Nov 2008, 13:40
forumlegende

Leeftijd: 69
Dani schreef:
Toch een markant feit : voor de bekerwedstrijd van Roeselare tegen derdeklasser Turnhout zat Troch niet eens in de wedstrijdkern.

Ook de laatste wedstrijden, waar trainer Geeraerd en Van Wijk al wat experimenteerden, was van Troch geen spoor.

Er zijn er toch al een aantal die door de mand gevallen zijn en indien we er enkele kunnen transfereren mag Thomas direct terugkomen,maar wie zijn wij!!!

12 Nov 2008, 14:10
Ancien

Dani schreef:

Volgens de site van Roeselare was Troch wel degelijk bij de negentien geselecteerden in de competitiewedstrijden onder Van Wijck... Dat hij niet bij de kern voor een bekerwedstrijd tegen een derdeklasser zit, ja zie... Ik vind het wel raar dat Thomas gewoon geen echte kans krijgt...als je ziet hoe die mannen lopen te sukkelen, zelfs verliezen tegen Tubeke, hallooo...

13 Nov 2008, 2:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10