Aan Troch zijn mouw trekken? - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Aan Troch zijn mouw trekken? 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Aan Troch zijn mouw trekken?
Inderdaad, een ploeg die niet draait, daar moet verandering in komen.
Ik geloof dat hij al meer dan 20 verschillende spelers heeft laten starten en Troch is daar nooit bij...

Buiten een handvol invalbeurtjes van om en bij 10 minuten is er van hem nog niet veel sprake geweest.

Het avontuur kan dus met andere woorden snel voorbij zijn, ook al heb je een contract van meerdere jaren.

En veel zullen ze niet moeten dokken, in het achterhoofd houdend dat de basiswedde van een neo-prof niet bijster hoog zal liggen.

13 Nov 2008, 11:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Daarin ziet ge dat Roeselare ook structureel ziek is, wat ooit begon als een ambitieuze amateurploeg die met de voeten op de grond bleef is uitgedraaid op een zoveelste doodzieke club die er alles aan doet om te overleven in 1ste klasse.

13 Nov 2008, 19:48
Freak

Bram schreef:
Daarin ziet ge dat Roeselare ook structureel ziek is, wat ooit begon als een ambitieuze amateurploeg die met de voeten op de grond bleef is uitgedraaid op een zoveelste doodzieke club die er alles aan doet om te overleven in 1ste klasse.

Het gevolg van als kleine club te snel/te hoog willen doorgroeien.
Zulke clubs zijn gedoemd om te vergaan.

13 Nov 2008, 19:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Mja, in 1ste komen er dan ook zoveel personen op uw club af die niet allemaal goede bedoelingen hebben.... en zo begint dat.
En het erge is dat clubs beroep MOETEN doen op die mannen hé, als ge neen zegt tegen sommige makelaars of financierders zijt ge zeker een vogel voor de kat.
En op de duur worden ze dan afhankelijk van die gangsters en ja.... zijn ze ook een vogel voor de kat.

13 Nov 2008, 20:01
forumlegende

Leeftijd: 69
Bram schreef:
Mja, in 1ste komen er dan ook zoveel personen op uw club af die niet allemaal goede bedoelingen hebben.... en zo begint dat.
En het erge is dat clubs beroep MOETEN doen op die mannen hé, als ge neen zegt tegen sommige makelaars of financierders zijt ge zeker een vogel voor de kat.
En op de duur worden ze dan afhankelijk van die gangsters en ja.... zijn ze ook een vogel voor de kat.

En wij kunnen ervan meespreken hé :whistle:

13 Nov 2008, 20:16
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bram schreef:

vind ik ook... je ziet vaak kleine ploegen met een hele rijke geldschieter zonder enige achterban eerst eventjes "boomen", om dan op termijn helemaal terugvallen (die ploegen spreken dan over een groot "hinterland" maar ze vergeten er dan wel bij te zeggen dat van dat hele "hinterland" er eigenlijk maar weinig geïnteresseerd zijn in het voetbal)... anderzijds zie je dan andere kleurrijke, traditierijke clubs zomaar afglijden naar reeksen onder hun waarde (turnhout, boom, aalst, racing mechelen, berchem sport, antwerp, lierse, ...)

uiteindelijk is het alleen maar spijtig dat met het verdwijnen van die laatste categorie clubs en bij gratie van enkele steenrijke geldschieters bij die kleine broertjes, er toch veel verloren gaat aan uitstraling in onze eerste klasse... nu ja, ik vind zeker niet dat je naar een soort van NBA-systeem zou moeten gaan... maar de regionale, lokale politiek had ons voetbal al 20 jaar eerder toch wat beter naar waarde kunnen schatten (ivm onderwijs, sociale rol, netwerk tool tss bedrijven en overheden) ik denk dat het verschil met de ons omringende landen (qua niveau, qua aandacht, qua stadions) dan ook wat minder groot had geweest.
vrije markt is nodig om een zichzelf voedende markt in stand te houden, maar enige deugdelijke sturing (fin steun mits garanties) vanuit de overheid zou heel wat hebben geholpen (dat zien we nu ook met de fin. crisis), maar ja daarvoor moet je dan wel een daadkrachtige overheid hebben, wat je met ons verlamde politiek landschap amper kan verwachten

13 Nov 2008, 21:07
Freak

Leeftijd: 35
Troch is terug geblesseerd dus zal weer een paar weken ofzo niet spelen voor roeselare.

15 Nov 2008, 21:07
forumlegende

Leeftijd: 43
Iendrachter90 schreef:
Troch is terug geblesseerd dus zal weer een paar weken ofzo niet spelen voor roeselare.

Ja en tis alweer de enkel...

16 Nov 2008, 9:39
nieuw in de eerste ploeg

Ik heb troch altijd goeie speler gevonden voor aalst. Ook als hij iets minder aan spelen was had hij zijn flitsen. Maar troch gaat niks aan het probleem veranderen. Wouter , boussouffa, kabongo enzoverder ..... blijken niet de trefzekere spitsen te zijn ..... Daar nijpt het schoentje......Ook onze nieuwste aanwinst lijkt me meer een targetspits dan koele afwerker .... Dessaer is goed bezig om op termijn topschutter te worden.....
Als je vooralsnog troch zou brengen ,.....wat zou je dan met van mieghem moeten aanvangen? Die speelt gewoon degelijk maar hij kan niet op middenveld spelen en ze der vooraan nog nekeer gaan inshotten ook...
Had het bestuur een trefzekere spits gekocht was er nu van troch geen sprake....En wat betreft laatstgenoemde hoop ik dat hij toch zijn kansen nog krijgt bij roeselare.

17 Nov 2008, 21:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marc2 schreef:
Als je vooralsnog troch zou brengen ,.....wat zou je dan met van mieghem moeten aanvangen? Die speelt gewoon degelijk maar hij kan niet op middenveld spelen en ze der vooraan nog nekeer gaan inshotten ook...

Van Mieghem speelt degelijk :wow: :wow: :wow: ? Geen enkele goeie pas, elk duel verloren, geen inzet, loopt meestal zelfs in de weg, dat is voor mij niet goed genoeg, zo simpel is het. Ik hoop dat hij toch laat zien waarom hij bijvoorbeeld ooit basisspeler was bij Antwerp en we onze mening moeten herzien, maar dan zal het toch veel beter moeten hoor.

18 Nov 2008, 9:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
En toch is het op Troch zijn positie en de positie van verdedigende mid dat het schoentje nijpt. Als je daar kwaliteit rondlopen hebt zullen je spitsen vanzelf scoren. Kijk maar naar Arnold. Die kan nog geen deuk in een pakske boter trappen, maar met Troch achter zich werd die toch regelmatig vrijgespeeld voor de goal (zelfs al werkte hij dan maar aan 50 % af).
De Veirman legt de vinger op de wonde in HLN: niet met zijn uitspraak dat het voetbal crescendo gaat (want daar kan ik hem niet volgen), maar wel met het feit dat er geen diepgang is. Misschien moet Franck de volgende match maar 's als captain worden aangeduid zodat hij zelf mag kiezen welke richting ze spelen, want voor hem is dat blijkbaar niet altijd duidelijk.

18 Nov 2008, 9:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bartos schreef:
marc2 schreef:

Van Mieghem speelt degelijk :wow: :wow: :wow: ? Geen enkele goeie pas, elk duel verloren, geen inzet, loopt meestal zelfs in de weg, dat is voor mij niet goed genoeg, zo simpel is het. Ik hoop dat hij toch laat zien waarom hij bijvoorbeeld ooit basisspeler was bij Antwerp en we onze mening moeten herzien, maar dan zal het toch veel beter moeten hoor.

Dat ze van mieghem eens op de plaats van franck zetten en franck op de bank .
Van mieghem heeft nog geen enkele keer op zijn plaats mogen spelen,die van nr 10.
tis volgens mij wel franck die voor iedereen zijn voeten loopt.hoeveel keer heeft hij al naar de goal gedaan op zijn 11 matchen ? ne keer of 3 denk ik . troch shotte op een match al ne keer of 3,4 nor de goal.

18 Nov 2008, 17:51
Freak

dat denk ik er ook van,franck loopt alleen maar in de weg van van mieghem.

18 Nov 2008, 18:00
Ancien

Leeftijd: 46
witteken schreef:
Dat ze van mieghem eens op de plaats van franck zetten en franck op de bank .
Van mieghem heeft nog geen enkele keer op zijn plaats mogen spelen,die van nr 10.
tis volgens mij wel franck die voor iedereen zijn voeten loopt.hoeveel keer heeft hij al naar de goal gedaan op zijn 11 matchen ? ne keer of 3 denk ik . troch shotte op een match al ne keer of 3,4 nor de goal.

Ik denk dat de een niet voor de ander moet onderdoen hoor - Franck kwam (akkoord tegen Diegem was het niet goed) in de tien voorgaande matchen tenminste de bal nog opeisen onder alle omstandigheden, Van Mieghem speelt op die momenten gewoon heel graag verstoppertje... Vandaar nog mijn lichte voorkeur voor Franck. Ik blijf erbij, je kan maar met 1 van de twee in de ploeg starten - was al duidelijk na drie matchen. Maar gewoon om ze beide eens te prikkelen en hun uitstraling van "het zal wel ne keer lukken hoor ooit" eens te kunnen doorprikken, zou ik ze beide eens met de reserven laten spelen en eens het duo Couly / De Schutter laten opdraven met Tim ervoor of met twee echte spitsen. Ook Couly heeft nog nooit op zijn eigenlijke positie mogen spelen hé dit jaar en hij heeft dat sturende ook in zich + op die positie gaat die zeker een paar keer op doel trappen.

En wat er ook van zei - Franck is gekocht als een nummer tien, de trainer wil er een nummer tien van maken, het bestuur ook maar Franck is een Ewen Verheyden met minder diepgang. Franck kan de lijnen uitzetten als hij twee man voor zich heeft.

Een vergelijking met Troch moet je niet maken want Troch was ook geen echte nummer tien - Troch is echt een pure hangende spits die zelf een actie kan maken uit het niets en het zelf kan afmaken ook, dus met een neus voor goals. Daarbij is hij vooral heel voetbalintelligent, ziet hij waar de bal moet komen en waar hij vooral zelf moet zijn waardoor hij nummer tien eigenschappen heeft. Maar was meer spits dan middenvelder anders knal je er gemiddeld geen 15 in per seizoen. Enne, meneer Troch was altijd aanspeelbaar - dit jaar kunnen de kreften die Troch vorig jaar verweten niet in duel te gaan merken wat het verschil maakt in voetbal -> als hangende spits knokken tot op de eigen helft toe en dan futloos zijn na 60 minuten en geen enkele geslaagde actie of intelligent genoeg zijn, praktisch nooit tot op de eigen helft terugzakken, maar in balbezit wel steeds aanwezig zijn en aanspeelbaar zijn en je moment kiezen om toe te slaan...

En Franck en Van Mieghem zijn pure centrale middenvelders, met verschillende kwaliteiten (Franck's passing is sterk en is vaak niet van de bal te krijgen / Van Mieghem bestrijkt veel veld en heeft veel loopvermogen) maar in sé zijn het twee dezelfde spelers. En in onze ploeg kunnen ze niet samenspelen omdat ze enerzijds geen van de twee diep genoeg spelen waardoor onze spits op een eiland staat en anderzijds te weinig recupererend vermogen hebben om als pure defensieve middenvelder te kunnen blijven staan. Bovendien willen ze allebei de bal vaak voelen,waardoor we blijven vervallen in traag en inspiratieloos gebrei. Was al zo in de voorbereiding...en is nog steeds zo. Tegen een gehandicapt KVSK United in de voorbereiding konden ze dat nog verdoezelen, maar als het echt om de knikkers gaat, is het gewoon veel te veel van hetzelfde...

18 Nov 2008, 18:57
Vaste Waarde

DT schreef:
Ik denk dat de een niet voor de ander moet onderdoen hoor - Franck kwam (akkoord tegen Diegem was het niet goed) in de tien voorgaande matchen tenminste de bal nog opeisen onder alle omstandigheden, Van Mieghem speelt op die momenten gewoon heel graag verstoppertje... Vandaar nog mijn lichte voorkeur voor Franck. Ik blijf erbij, je kan maar met 1 van de twee in de ploeg starten - was al duidelijk na drie matchen. Maar gewoon om ze beide eens te prikkelen en hun uitstraling van "het zal wel ne keer lukken hoor ooit" eens te kunnen doorprikken, zou ik ze beide eens met de reserven laten spelen en eens het duo Couly / De Schutter laten opdraven met Tim ervoor of met twee echte spitsen. Ook Couly heeft nog nooit op zijn eigenlijke positie mogen spelen hé dit jaar en hij heeft dat sturende ook in zich + op die positie gaat die zeker een paar keer op doel trappen.

En wat er ook van zei - Franck is gekocht als een nummer tien, de trainer wil er een nummer tien van maken, het bestuur ook maar Franck is een Ewen Verheyden met minder diepgang. Franck kan de lijnen uitzetten als hij twee man voor zich heeft.

Een vergelijking met Troch moet je niet maken want Troch was ook geen echte nummer tien - Troch is echt een pure hangende spits die zelf een actie kan maken uit het niets en het zelf kan afmaken ook, dus met een neus voor goals. Daarbij is hij vooral heel voetbalintelligent, ziet hij waar de bal moet komen en waar hij vooral zelf moet zijn waardoor hij nummer tien eigenschappen heeft. Maar was meer spits dan middenvelder anders knal je er gemiddeld geen 15 in per seizoen. Enne, meneer Troch was altijd aanspeelbaar - dit jaar kunnen de kreften die Troch vorig jaar verweten niet in duel te gaan merken wat het verschil maakt in voetbal -> als hangende spits knokken tot op de eigen helft toe en dan futloos zijn na 60 minuten en geen enkele geslaagde actie of intelligent genoeg zijn, praktisch nooit tot op de eigen helft terugzakken, maar in balbezit wel steeds aanwezig zijn en aanspeelbaar zijn en je moment kiezen om toe te slaan...

En Franck en Van Mieghem zijn pure centrale middenvelders, met verschillende kwaliteiten (Franck's passing is sterk en is vaak niet van de bal te krijgen / Van Mieghem bestrijkt veel veld en heeft veel loopvermogen) maar in sé zijn het twee dezelfde spelers. En in onze ploeg kunnen ze niet samenspelen omdat ze enerzijds geen van de twee diep genoeg spelen waardoor onze spits op een eiland staat en anderzijds te weinig recupererend vermogen hebben om als pure defensieve middenvelder te kunnen blijven staan. Bovendien willen ze allebei de bal vaak voelen,waardoor we blijven vervallen in traag en inspiratieloos gebrei. Was al zo in de voorbereiding...en is nog steeds zo. Tegen een gehandicapt KVSK United in de voorbereiding konden ze dat nog verdoezelen, maar als het echt om de knikkers gaat, is het gewoon veel te veel van hetzelfde...

Ben blij dat er nog mensen met voetbalverstand zijn. (y)

18 Nov 2008, 21:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10