|
|
| Pagina 296 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 294 295 296 297 298 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
Casual1919 schreef: Ahn, ik dacht al dat dat zo'n pop was zoals de Bokkal Boys een hebben. Moar die mannen van de Bokkal Boys emmen zo gien lelijk scharminkel ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Nov 2008, 3:18 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Ik ging vandaag, zoals elke morgen, mijn brievenbus leegmaken en tot mijn eigen verbazing zag ik een brief van FCV Dender EH in mijn bus liggen. Ik geloofde mijn ogen niet en deed dus snel de brief open. Hier zat een uitnodiging in voor een herfstwandeling ofzoiets met, indien je reserveert, 2 gratis kaarten voor de thuiswedstrijd tegen een andere Oost-Vlaamse fusieclub: Lokeren. Ik vind dit allemaal toch straf hoor als ze zo mensen willen binden aan de club. Ik woon op 25 kilometer van Denderleeuw en ze beginnen mij hier al te bestoken met sluikreclame...
Dit wou ik hier toch even neerpennen want was redelijk verontwaardigd, die brief is natuurlijk meteen in de prullenbak beland! Ik zet geen voet binnen in dat stadion (tenzij in het uitvak natuurlijk!) |
| 14 Nov 2008, 17:35 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Groot gelijk!
|
| 14 Nov 2008, 17:45 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 46 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
Roel1919 schreef: Ik ging vandaag, zoals elke morgen, mijn brievenbus leegmaken en tot mijn eigen verbazing zag ik een brief van FCV Dender EH in mijn bus liggen. Ik geloofde mijn ogen niet en deed dus snel de brief open. Hier zat een uitnodiging in voor een herfstwandeling ofzoiets met, indien je reserveert, 2 gratis kaarten voor de thuiswedstrijd tegen een andere Oost-Vlaamse fusieclub: Lokeren. Ik vind dit allemaal toch straf hoor als ze zo mensen willen binden aan de club. Ik woon op 25 kilometer van Denderleeuw en ze beginnen mij hier al te bestoken met sluikreclame... Dit wou ik hier toch even neerpennen want was redelijk verontwaardigd, die brief is natuurlijk meteen in de prullenbak beland! Ik zet geen voet binnen in dat stadion (tenzij in het uitvak natuurlijk!) is die brief nie op naam ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 14 Nov 2008, 19:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
denderfan1 schreef: Roel1919 schreef: Ik ging vandaag, zoals elke morgen, mijn brievenbus leegmaken en tot mijn eigen verbazing zag ik een brief van FCV Dender EH in mijn bus liggen. Ik geloofde mijn ogen niet en deed dus snel de brief open. Hier zat een uitnodiging in voor een herfstwandeling ofzoiets met, indien je reserveert, 2 gratis kaarten voor de thuiswedstrijd tegen een andere Oost-Vlaamse fusieclub: Lokeren. Ik vind dit allemaal toch straf hoor als ze zo mensen willen binden aan de club. Ik woon op 25 kilometer van Denderleeuw en ze beginnen mij hier al te bestoken met sluikreclame... Dit wou ik hier toch even neerpennen want was redelijk verontwaardigd, die brief is natuurlijk meteen in de prullenbak beland! Ik zet geen voet binnen in dat stadion (tenzij in het uitvak natuurlijk!) is die brief nie op naam ![]() Gij hebt er ook enen gekregen zeker... Das goed voor is met uw vrouwke te doen, ne keer uitwaaien tijdens de herfstwandeling van FC Verbroedering Dender Eendracht Hekelgem. Als het even hard waait, als da ulle naam lang is, zitte er goe voor me dunkt ![]() |
| 15 Nov 2008, 7:16 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 46 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
zwawi schreef: denderfan1 schreef: Roel1919 schreef: Ik ging vandaag, zoals elke morgen, mijn brievenbus leegmaken en tot mijn eigen verbazing zag ik een brief van FCV Dender EH in mijn bus liggen. Ik geloofde mijn ogen niet en deed dus snel de brief open. Hier zat een uitnodiging in voor een herfstwandeling ofzoiets met, indien je reserveert, 2 gratis kaarten voor de thuiswedstrijd tegen een andere Oost-Vlaamse fusieclub: Lokeren. Ik vind dit allemaal toch straf hoor als ze zo mensen willen binden aan de club. Ik woon op 25 kilometer van Denderleeuw en ze beginnen mij hier al te bestoken met sluikreclame... Dit wou ik hier toch even neerpennen want was redelijk verontwaardigd, die brief is natuurlijk meteen in de prullenbak beland! Ik zet geen voet binnen in dat stadion (tenzij in het uitvak natuurlijk!) is die brief nie op naam ![]() Gij hebt er ook enen gekregen zeker... Das goed voor is met uw vrouwke te doen, ne keer uitwaaien tijdens de herfstwandeling van FC Verbroedering Dender Eendracht Hekelgem. Als het even hard waait, als da ulle naam lang is, zitte er goe voor me dunkt ![]() zolang ze maar geen getallen in onzen naam zetten ist goe straks een wandeling naart stadion ze en terugkomend met hopelijk 3 points aja vrijdag is de maandag precies nie é ,hoe kommet _________________ fcv dender for ever |
| 15 Nov 2008, 13:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
denderfan1 schreef: zolang ze maar geen getallen in onzen naam zetten ist goe Dat is waar, die hebben jullie al genoeg in jullie stamnummer ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Nov 2008, 13:17 |
|
|
Freak
in het stamnummer van denderhoutem , bedoel je.
![]() |
| 15 Nov 2008, 14:18 |
|
|
Scholier
waly 2 schreef: in het stamnummer van denderhoutem , bedoel je. ![]() ons atom waar is den tijd ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Nov 2008, 14:37 |
|
|
Freak
en het geld van vijverman.
![]() |
| 15 Nov 2008, 15:25 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: en het geld van vijverman. ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Nov 2008, 15:30 |
|
|
Scholier
waly 2 schreef: en het geld van vijverman. ![]() ja dan hadden we munyaneza , kielo lezi ,dosumnu ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 15 Nov 2008, 16:03 |
|
|
Freak
dosumnu?
|
| 15 Nov 2008, 16:18 |
|
|
forumlegende |
waly 2 schreef: dosumnu? misschien een onbekende afrikaanse spits die bij hun iets gepresteerd heeft? ma ik denk eerder da hij het op dosunmu heeft _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Nov 2008, 16:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Het licht is uit voor Dender...
Letterlijk, zelfs... ![]() |
| 15 Nov 2008, 22:10 |
|
| Pagina 296 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 294 295 296 297 298 … 711 Volgende |