|
|
| Pagina 5 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef: DT schreef: 69 schreef: Aalst-trainer Marc Dillen kan voor het eerst beroep doen op aanwinst Iakovlevski. Lord haakt echter geblesseerd af en wordt in de oorspronkelijke selectie vervangen door de herstelde Lorenzo Wouter. Gaat de miserie dan nooit ophouden? hopelijk valt het allemaal mee wan een Lord in vorm is onmisbaar! Was gisteren tijdens de reservenwedstrijd ook al een onderwerp van discussie... Lord heeft deze week nagenoeg niet getraind. Mijn schrik alszou Wouter in de kern zitten werd meteen bevestigd gisteren. Hij zou normaal met de reserven heroptreden maar aangezien Lord geblesseerd zou zijn, werd met hem geen risico genomen en zou hij meteen bij de kern genomen worden. Ik begrijp dat er concurrentie is nu met zoveel spelers maar dan moet de strijd toch wel eerlijk gestreden worden... Wat heeft Wouter nu in godsnaam al bewezen??? Ligt bovendien al in de lappenmand sinds Woluwe, ook onzen Dimi sukkelde van de ene blessure in de andere (en heeft bijna niet getraind deze week) en die geraken geselecteerd zonder een match te spelen???? Van Damme zit bij de kern van 16, wat wil zeggen dat er nog 1 moet afvallen... De bank zal Lambrecht, Vandenbrande, Couly en Iakovlievski zijn - stond allemaal al vast voor de reservenmatch van gisteren. Lord geblesseerd, dus Wouter in de ploeg... Hoe erg ik het zelf ook vind, Arnold zal geen potten meer breken voor ons want hij wordt hier gewoon buiten gekeken... Die wordt mentaal gewoon sinds dag 1 van de voorbereiding gekraakt. En voor de mensen die denken dat hij hinkte bij het vieren tegen Racing Gent en daarom niet fit is -> niet fit zijn is zeker niet de reden dat hij niet geselecteerd wordt want gisteren in de reservenmatch was er van een blessure niks maar dan ook niks te merken... Bewoog goed en als er al gevaar kwam, kwam het via hem. (die "kans" van Iakovlevski in het verslag op de officiële site in de eerste helft was een egoïstische poging vanop 35 meter die zelfs niet tot aan de zestien meter geraakte.) Die testen waaruit Arnold als fysiek sterkste kwam, liegen ook niet hoor. Hij wordt gewoon als een hond behandeld en dat vind ik persoonlijk niet kunnen... Respect hoort er steeds te zijn en dat is er duidelijk niet... wat er ook achter de schermen mag gespeeld hebben of nog steeds speelt, die gast knalde er in vierde 21 binnen, speelde vorig seizoen op verzoek van alles en iedereen nog de laatste competitiewedstrijden (markant feit was dat hij tegen Zottegem 90 minuten met de reserven moest spelen en ook nog in de echte wedstrijd de tweede helft moest spelen) en de fysiek zeer belastende eindronde met twee matchen op 4 dagen hoewel hij net 7 maanden buiten strijd was... En dan zet je hem bij het huisvuil... Iedereen die deze club sinds vierde klasse volgt, weet dat bij Arnold het koppeke meer nog dan bij andere spelers fris moet zitten... Voelt hij vertrouwen, dan excelleert hij... Nu wordt hij mentaal gekraakt, dus zijn de prestaties navenant. Als er dan van de club uit wordt meegewerkt daaraan, dan stel ik me daar vragen bij... En nog iets wat me van het hart moet: de mensen die Cedric Boto gisteren bezig hebben gezien die vallen achterover als ze lezen wie er wel en niet werd geselecteerd voor de match op Diegem want die gast verdiende zijn selectie absoluut (en speelde zelfs op een plaats die niet de zijne was). En niet afkomen nu dat het uit voorzorg is hé want Wouter en Iakovlevski hebben minder training en wedstrijdritme in de benen dan Boto en die zijn er morgen wel bij... Ik ben een supporter van de club Eendracht Aalst, maar bij wat er nu gebeurt frons ik toch de wenkbrauwen... Buiten Kabongo zitten alle "aanwinsten" in de kern, dat zegt volgens mij genoeg... Raar, heel raar... Ik zal hier wel veel mensen tegen krijgen nu doordat ik het bovenstaande heb gezegd, maar het zij zo: ik stel me vragen op basis waarvan de selectie wordt gemaakt... Mij hebt ge alleszins niet tegen,ik kan er ook niet bij hoe sommigen geselecteerd geraken en andere dat volgens mij beter zijn , gewoon niet geselecteerd worden. RAAR ZEER RAAR |
| 15 Nov 2008, 19:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
arnold is gewoon te duur, hij rendeert niet (meer) en ze willen er vanaf...
denk da ge ni verder moet zoeken (btw ikzelf ben pro arnold;) ) _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Nov 2008, 20:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Beste DT,
ik ben ervan overtuigd dat je supporter bent van Eendracht Aalst. Daaraan zijn Eendracht-supporters te herkennen: elke supporter vindt dat de selectie fout is, dat er favoritisme is, dat de trainer er niks van kent. Dat is al altijd zo geweest... Ik hoor mijn vader nog vertellen over een Eendracht Aalst - Sint-Truiden. Mayama was niet opgesteld, en de ploeg werd uitgejouwd toen ze opkwam. (blijkbaar hebben Aalst-supporters altijd een voorkeur gehad voor gekleurde spelers, ik vind dat eigenlijk wel sympathiek...). In de Vloek van Blavier staat er een vlugschrift tegen Geert Van Roy en zowat de hele ploeg. En ik kan zo nog uren doorgaan... Zelf doe ik daar niet aan mee omdat ik geen zicht heb op de beweegredenen van de trainers. Naief als ik ben denk ik dat die mensen, net als ik, ter goeder trouw handelen, maar ben ik ervan overtuigd dat ze, net als ik, er af en toe vierkant naast zitten in hun keuzes... Als supporter zet ik me gewoon achter de elf die op het veld staan en moedig die aan. Ik denk eigenlijk dat dat nooit kwaad kan. Als iemand mij aanmoedigt, dan ga ik ook beter presteren, dus dat zal voor die spelers ook wel gelden zeker. En als ze beter gaan presteren dan is er meer kans dat ze winnen en dat ik content naar huis kan gaan... Maar als anderen dat leuk vinden om het oneens te zijn met de trainers, voor mij niet gelaten. Ik vind het wel iets te ver gaan als je insinueert of zonder bewijzen beschuldigt dat iemand ter kwader trouw zou zijn... By the way: die fameuze EA-STVV eindigde op 3-0 voor Aalst zonder Mayama! |
| 15 Nov 2008, 20:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
zoals ik al zei ik vind het raar maar als we zondag winnen heeft de trainer gelijk
NEM |
| 15 Nov 2008, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
hansken schreef: arnold is gewoon te duur, hij rendeert niet (meer) en ze willen er vanaf... denk da ge ni verder moet zoeken (btw ikzelf ben pro arnold;) ) Ja Hansken, ik weet ook dat het gene goedkopen is maar euh dan moesten ze hem maar geen contract van 3 jaar gegeven hebben... en als ze hem wat meer vertrouwen zouden geven, zou hij wel renderen... En als ze beter hebben, zal Arnold zich daar ook wel bij neerleggen - maar gedurende de voorbereiding en de tien afgelopen matchen is gebleken dat Arnold (hoe zwak hij ook bezig was bij momenten) nog altijd de beste spits was en is. Zoals je zelf al lachend hier al hebt laten vallen, je mag echt blij zijn dat je de matchen niet kan bijwonen -> en dat is wat me stoort - er was geen geld vorig seizoen om Troch te houden, Ewen moest weg en nu Arnold ook. Maar je haalt wel een Franck, een Van Mieghem, je verlengt het contract van Couly (is ook gene goedkopen maar die wordt ook van de ene op de andere dag op de bank gegooid) en je haalt met Wouter, Kabongo, Iakovlevski drie spitsen binnen waarvan je zeker weet dat er maximaal 1 van zal spelen. Als je dan die kosten ziet, voor een spelpeil dat echt bedroevend is (op de match tegen Racing Gent na) en je ziet de ene na de andere van de "anciens" op de keien gezwierd worden zonder verbetering op het veld, dan vind ik dat om kotsmisselijk van te worden. Waar ik voor vrees hé in januari is dat er een pak zullen moeten opkrassen (dat is een feit want we zitten bijna met 30 man) en dat het de mannen zullen zijn, die ons op termijn nog het meeste plezier zouden kunnen opleveren die zullen moeten gaan. De kern voor Diegem zal mijns insziens (plus Jens en Lord en eventueel nog Van Dender) de kern zijn waarmee we het seizoen zullen rondmaken en al de rest die er nu niet bijzit zal mogen vliegen incl. Arnold, Boto, etc. Daarnaast trekt dat gevoel van "alles is toch al beslist" zich ook door bij de jongeren en dat vind ik erg om constateren. Als je bijvoorbeeld een Boto fit kan houden, eens een systeem zou zoeken dat past bij de spelers die je hebt en niet krampachtig wil blijven spelen met alle namen "omdat die toevallig gekocht zijn en dus moeten spelen" dan ben je veel goedkoper af en zal je zien dat de mensen weer met plezier naar den Iendracht komen kijken... Want het volk gaat lopen hoor... De remonte die we de afgelopen twee jaar hebben ingezet, wordt van binnenuit kapot gemaakt en dat vind ik bijzonder jammer... |
| 15 Nov 2008, 20:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
salvador schreef: Ik vind het wel iets te ver gaan als je insinueert of zonder bewijzen beschuldigt dat iemand ter kwader trouw zou zijn... Volledig akkoord met uw repliek Salvador, maar tussen het aanhalen van zaken die ik constateer en effectief insinueren of beschuldigen, zit er toch nog een groot verschil hé... En het is mijn mening enkel, ik vind het alleen merkwaardig dat we na twee heel degelijke seizoenen enorm veel moeite hebben om gewoon voetbal te spelen. In vergelijking met vorig seizoen diende je "maar" 2 basisspelers te vervangen en wat is het resultaat - een pak spelers die je heb bijgekocht die het niveau niet halen wat je ervan verwacht... Als de "remedie" dan is -> de oude garde buiten, dan vind ik dat erg...zeker als het niet om de kwaliteiten gaat Antwoord eerlijk: vind jij het ook niet eigenaardig dat de definitieve selectie al bekend is nog voor de reservenmatch is gespeeld waarin er maar liefst 7 A-kernspelers moeten opdraven... |
| 15 Nov 2008, 20:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Dit is de ploeg die ik morgen aan de aftrap verwacht: De Veirman, T. Spotbeen, Seminck, Dessaer, De Schutter, Van Damme of Coulibaly, Van Mieghem, Aelbrecht, Franck, Steurs, Boussoufa
Wat de selectie betreft: ik stel mij ook vragen bij sommige dingen maar het is de trainer die beslist (da denk ik toch) en laten we gewoon hopen dat de geselecteerden zijn gelijk bewijzen op het veld! |
| 15 Nov 2008, 20:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Dit is de ploeg die ik morgen aan de aftrap verwacht: De Veirman, T. Spotbeen, Seminck, Dessaer, De Schutter, Van Damme of Coulibaly, Van Mieghem, Aelbrecht, Franck, Steurs, Boussoufa Wat de selectie betreft: ik stel mij ook vragen bij sommige dingen maar het is de trainer die beslist (da denk ik toch) en laten we gewoon hopen dat de geselecteerden zijn gelijk bewijzen op het veld! Van Damme mag zowiezo niet starten dacht ik en aangezien dat er al in de krant stond dat hij met dezelfde 11ging spelen zal het buiten lord dezelfde ploeg als tegen gent-zeehaven zijn. |
| 15 Nov 2008, 21:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Kijk, ik ga niet veel kijken, maar 2 weken geleden was ik er, en ik zag behoorlijk voetbal voor derde en naar het schijnt de beste match van het seizoen.
Dus, ik hoop niet alleen maar ik denk ook dat de trainer weet waar hij mee bezig is. Waarom niet met zijn allen er achter gaan taan tot het tegendeel op het veld en in de eerste ploeg bewezen wordt. Ik hoed me ervoor om me al te zeer blind te staren op prestaties bij de reserven... En alstublief beseffen dat we niet elke week met 4-5 goalen verschil gaan winnen. De eerste helft van het seizoen in vierde zal voor altijd uniek blijven, hé, mensen (wat trouwens al meteen bleek uit de tweede helft van datzelfde seizoen...) |
| 15 Nov 2008, 21:14 |
|
|
Ancien
salvador schreef: Kijk, ik ga niet veel kijken, maar 2 weken geleden was ik er, en ik zag behoorlijk voetbal voor derde en naar het schijnt de beste match van het seizoen. Dus, ik hoop niet alleen maar ik denk ook dat de trainer weet waar hij mee bezig is. Waarom niet met zijn allen er achter gaan taan tot het tegendeel op het veld en in de eerste ploeg bewezen wordt. Ik hoed me ervoor om me al te zeer blind te staren op prestaties bij de reserven... En alstublief beseffen dat we niet elke week met 4-5 goalen verschil gaan winnen. De eerste helft van het seizoen in vierde zal voor altijd uniek blijven, hé, mensen (wat trouwens al meteen bleek uit de tweede helft van datzelfde seizoen...) Absoluut - heb mijn mening geventileerd en ik hoop dat ik morgen ongelijk krijg... En steunen zal ik net zoals de afgelopen jaren zeker doen - ik ben alvast op post morgen (ticketje gekocht gisteren) |
| 15 Nov 2008, 21:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben het in grote mate eens met de posts van DT.
Arnold, de man die ons 2 jaar geleden nog 1 miljoen euro moest opbrengen, moet volgens mij altijd bij de kern zitten. En het kan dat hij zich tijdens zijn blessure niet goed verzorgd heeft (zoals ik soms hoor), maar dan moet je hem nu proberen beter begeleiden en terug op niveau helpen krijgen met vertrouwen. Een Arnold in vorm is van onschatbare waarde. Maar ik denk dat hij met de winterstop zal vertrekken Wat Boto betreft vrees ik ook dat hij weg zal moeten. Nochtans een hele goeie voetballer, maar zijn blessures zijn er te veel aan. Zonde van de blessure van Lord. Iedereen is nu wel bijna fit, maar Lord is degene waar we het minste alternatief voor hebben. De keuze voor Wouter snap ik toch ook niet goed. Net terug uit blessure en nog niks getoond. Wat mij betreft liever Niels Spotbeen. Ik denk/hoop dat Wouter morgen wel niet zal starten. De opstelling van Zwawi lijkt me een mogelijkheid. Of anders Bousaffa op links en Iakovlevski starten. Maar ik denk niet dat Iako al direct zal starten. |
| 15 Nov 2008, 23:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Volgens mij zal Steurs naar voor schuiven en zal De Schutter linksachter worden. Coulibaly of Van Damme (waarom zou die nie mogen starten?) er dan bij op het middenveld en voor de rest dezelfde namen als tegen Gent Zeehaven.
Ik verwacht mij trouwens aan een gesloten match waarin het zal aankomen om dat ene kansje ook af te maken. Diegem zal traditioneel massaal achter den bal kruipen en mooie voetbal verwacht ik dus helemaal nie, daar zijn 2 ploegen voor nodig die willen en dat zal straks niet zo zijn. |
| 16 Nov 2008, 9:44 |
|
|
Reserve
Met deze ploeg(zeker als je al spitsen als Arnold en Boto kan missen dan moeten ze zich sterk voelen) mag je dat ene kansje niet afwachten. Gewoon ervoor gaan en de volle buit meepakken. Ik verwachtte ook dat vdb de plaats van Spotbeen zou overnemen maar blijkbaar zal dit ook niet gebeuren.
|
| 16 Nov 2008, 10:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Er is mij vandaag alweer één ding duidelijk: na de weliswaar makkelijke overwinning tegen een onnoemelijk zwak Gent, denken ze alweer dat ze plots goed bezig zijn ... Jongens toch, Arnold niet eens in de selectie, Lord, van wie al bijna heel het seizoen al ons gevaar komt, geblesseerd en Wouter, die in een heel seizoen nog geen goeie pass gegeven heeft, dan weer wél in de kern ... Ze zijn echt van plan om zichzelf blaaskes blijven wijs te maken tot het einde van het seizoen ...
|
| 16 Nov 2008, 11:00 |
|
|
Ancien
Ik begin mij af te vragen of ze wel willen promoveren dit seizoen als ik zie dat men Lorenzo Wouter in de selectie opneemt, wat heeft die in hemelsnaam al bewezen de voorbereiding heeft hij voor het grootste stuk niet meegedaan en is daarna van de ene kwetsuur in de andere gevallen en nu plots mag meneer al meespelen?
Dit ruikt hier duidelijk naar een voorkeursbehandeling wat enorm frustrerend moet zijn voor andere spelers die normaal wel in aanmerking kwamen voor een selectie. Enfin als het juist zijn bedoeling is om niet te verliezen dan is er van een titelrol dit jaar geen sprake meer want dan gaan we nog meermaals het deksel op de neus krijgen, de aanval is in mijn ogen nog altijd de beste verdediging, we hebben nu eenmaal aanvallend ingestelde spelers en je moet toch uitgaan van je eigen kwaliteiten. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Nov 2008, 11:32 |
|
| Pagina 5 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 17 Volgende |