|
|
| Pagina 6 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Uiteraard moeten we ginder voor de volledige buit gaan maar we mogen ginder nie blind gaan aanvallen ook he gasten. Met overleg spelen en zeker de organisatie nie uit het oog verliezen. Ik win dan liever met 0-1 dan da we een spektakelrijke 3-3 ofzo zien.
|
| 16 Nov 2008, 11:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: Ik begin mij af te vragen of ze wel willen promoveren dit seizoen als ik zie dat men Lorenzo Wouter in de selectie opneemt, wat heeft die in hemelsnaam al bewezen de voorbereiding heeft hij voor het grootste stuk niet meegedaan en is daarna van de ene kwetsuur in de andere gevallen en nu plots mag meneer al meespelen? Dit ruikt hier duidelijk naar een voorkeursbehandeling wat enorm frustrerend moet zijn voor andere spelers die normaal wel in aanmerking kwamen voor een selectie. Enfin als het juist zijn bedoeling is om niet te verliezen dan is er van een titelrol dit jaar geen sprake meer want dan gaan we nog meermaals het deksel op de neus krijgen, de aanval is in mijn ogen nog altijd de beste verdediging, we hebben nu eenmaal aanvallend ingestelde spelers en je moet toch uitgaan van je eigen kwaliteiten. IK PEIS DA GEERT DE RIDDER HIER ACHTER STEEKT ? |
| 16 Nov 2008, 11:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Volgens mij zal Steurs naar voor schuiven en zal De Schutter linksachter worden. Coulibaly of Van Damme (waarom zou die nie mogen starten?) er dan bij op het middenveld en voor de rest dezelfde namen als tegen Gent Zeehaven. Ik verwacht mij trouwens aan een gesloten match waarin het zal aankomen om dat ene kansje ook af te maken. Diegem zal traditioneel massaal achter den bal kruipen en mooie voetbal verwacht ik dus helemaal nie, daar zijn 2 ploegen voor nodig die willen en dat zal straks niet zo zijn. Omdat hij met de beloften gespeeld heeft misschien? |
| 16 Nov 2008, 12:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
champagne schreef: Hugo schreef: Ik begin mij af te vragen of ze wel willen promoveren dit seizoen als ik zie dat men Lorenzo Wouter in de selectie opneemt, wat heeft die in hemelsnaam al bewezen de voorbereiding heeft hij voor het grootste stuk niet meegedaan en is daarna van de ene kwetsuur in de andere gevallen en nu plots mag meneer al meespelen? Dit ruikt hier duidelijk naar een voorkeursbehandeling wat enorm frustrerend moet zijn voor andere spelers die normaal wel in aanmerking kwamen voor een selectie. Enfin als het juist zijn bedoeling is om niet te verliezen dan is er van een titelrol dit jaar geen sprake meer want dan gaan we nog meermaals het deksel op de neus krijgen, de aanval is in mijn ogen nog altijd de beste verdediging, we hebben nu eenmaal aanvallend ingestelde spelers en je moet toch uitgaan van je eigen kwaliteiten. IK PEIS DA GEERT DE RIDDER HIER ACHTER STEEKT ? Enkel Geert zal dit weten zekers ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Nov 2008, 12:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: Volgens mij zal Steurs naar voor schuiven en zal De Schutter linksachter worden. Coulibaly of Van Damme (waarom zou die nie mogen starten?) er dan bij op het middenveld en voor de rest dezelfde namen als tegen Gent Zeehaven. Ik verwacht mij trouwens aan een gesloten match waarin het zal aankomen om dat ene kansje ook af te maken. Diegem zal traditioneel massaal achter den bal kruipen en mooie voetbal verwacht ik dus helemaal nie, daar zijn 2 ploegen voor nodig die willen en dat zal straks niet zo zijn. Omdat hij met de beloften gespeeld heeft misschien? Juist, da was ik uit het oog verloren |
| 16 Nov 2008, 12:28 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Most Karel Vooght ier leezen oe dagge
Arnold ophemelt; Arnold eit 1 goe seizoen gehad en 't es ier presies nen volkseldj. Vooght was 36 kiejeren beter en eit ewwa minder wierook rond zenne kop gekregen as Arnold na. |
| 16 Nov 2008, 12:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
champagne schreef: IK PEIS DA GEERT DE RIDDER HIER ACHTER STEEKT ? Ge moogt ook gewoon in kleine letters typen hoor. |
| 16 Nov 2008, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Uitgezonderd het seizoen in 4de klasse (en dan nog, want ik zwijg nog over de open kansen die hij week na week de nek omwrong in 4e) heeft Arnold hier als een slappe vod gespeeld. Niks rechtvaardigt een selectie voor de basiself of voor de bank. Boussoufa start als diepe spits, Iakovievski zit op de bank, daarmee zijn de namen voor Arnold zijn positie ingevuld. Basta.
|
| 16 Nov 2008, 14:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Stijn schreef: champagne schreef: IK PEIS DA GEERT DE RIDDER HIER ACHTER STEEKT ? Ge moogt ook gewoon in kleine letters typen hoor. Zijne caps lock zit vast... ![]() |
| 16 Nov 2008, 14:55 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
Geen tussenstanden
_________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 16 Nov 2008, 16:18 |
|
|
Nationale Ploeg
1-0 Diegem, mysterieuze penalty.
|
| 16 Nov 2008, 16:21 |
|
|
Lap zeg, gelukkig nog tijd om alles nog goed te maken....
_________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 16 Nov 2008, 16:33 |
|
|
't Blijft daar zo stil, geen goe teken....
| 16 Nov 2008, 17:08 |
|
|
Nationale Ploeg
1-1 Dessaer, weer hij.
Iendracht goe bezig, naar't schijnt. |
| 16 Nov 2008, 17:24 |
|
|
Scholier
Mijn zus en schoonbroer zitten daar. Het feit dat ik nog geen sms kreeg laat weinig goeds verhopen....
|
| 16 Nov 2008, 17:24 |
|
| Pagina 6 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 17 Volgende |