|
|
| Pagina 8 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
klopt...eerste draw van 't seizoen voor ons.
|
| 16 Nov 2008, 17:52 |
|
|
Scholier
schoonbroer stuurt: het is 1-1 geworden na slechte match en op z'n minst "verrassende" penalty voor Diegem.
|
| 16 Nov 2008, 17:55 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Op verplaatsing één punt en thuis de drie punten, zo speel je wel kampioen zeker?
Nu afwachten wat de andere uitslagen zijn. _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 16 Nov 2008, 17:55 |
|
|
Scholier
Andere uitslagen vallen mee. Enkel Fr.Borains springt over ons na winst.
Met de volgende thuiswedstrijd zal dat echter meteen rechtgezet zijn. Voor de rest: veel gelijke spelen. Woluwe-Zaventem blijft wel verbazen, maar zal wel verminderen zodra ze doorhebben dat de kampioen "moet" promoveren... ![]() |
| 16 Nov 2008, 18:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Uitgezonderd het seizoen in 4de klasse (en dan nog, want ik zwijg nog over de open kansen die hij week na week de nek omwrong in 4e) heeft Arnold hier als een slappe vod gespeeld. Niks rechtvaardigt een selectie voor de basiself of voor de bank. Boussoufa start als diepe spits, Iakovievski zit op de bank, daarmee zijn de namen voor Arnold zijn positie ingevuld. Basta. Wel Elfahem, net terug van Diegem en wat die "niks rechtvaardigt" betreft, heb ik er nochtans enkele hele mooie om te counteren -> ten eerste dat een slappe Arnold en een halffitte Boto nog altijd tien pakken beter is dan wat we momenteel hebben rondlopen (hoe erg ook), dat het gemekker dat Arnold te duur is en niet rendereert eens moet stoppen want hijzelf heeft zijn eigen contract niet opgemaakt dat voor drie seizoenen was en als geld het enige probleem was, hadden ze beter Arnold gesteund in zijn revalidatie en vooral erna om uw grote investering te beschermen en met winst door te verkopen dan onnodige kosten te doen en derderangsspitsen binnen te halen... Ik ga Iakovlievski niet de grond inboren maar wat hij liet zien, heeft Arnold ook al meermaals laten zien hoor. Ik heb hier waarschijnlijk het vuur aan de lont gestoken met de uitspraken na de reservenmatch en wat blijkt: ALLES KLOPT VERDORIE! Wouter start meteen in de basis voor de geblesseerde Lord en de rest de ploeg van tegen Racing Gent; Van Damme valt, raar toch hé, af als zestiende man en warempel ook de bank was toch ook wel niet Couly, Vandenbrande, Lambrecht en Iakovlievski zeker? Wat zagen we voor een match: een ploeg die gekomen was om niet te verliezen, geen ploeg die gekomen was om te winnen. De bal rondspelen maar 0,0 gevaar, dan een onduidelijke beslissing van de scheids en bal op de stip voor handspel. Sommigen zeiden terecht, anderen onterecht maar resultaat was wel de 1-0. Enige op niveau voor de rust waren Seminck, De Schutter, Steurs en vooral Dessaer en een goede Aelbrecht. Franck, Van Mieghem, Wouter ????? Geen idee of ze meededen - Boussoufa was het slachtoffer want kreeg geen enkele bal en als hij die dan al kreeg dan stond hij alleen tegen 2 tot 3 man. Bij rust een ontstellend zwakke Wouter (dat die een contract kreeg was al een verrassing, dat die vandaag mocht starten, is gewoon met alles wat wit zwart gekleurd is komen lachen) vervangen door Iakovlievski en dan toch twintig minuten sturm und drang met vooral gevaar op stilliggende ballen - geen uitgespeelde kansen. Ondertussen was ook Vandenbrande ingevallen voor Thomas Spotbeen en dan was er nog meer dreiging. Eerst nog een goeie redding op een vrije trap van Steurs maar enkele minuten later kon Dessaer, na een afvallende corner, een perfecte voorzet van Steurs (vanop rechts notabene) binnenkoppen. Het gevoel dat we er dan over konden lopen, was er echt, maar de scheidsrechter liet zich dan van zijn slechtste kant zien door twee tot drie overduidelijke en opzettelijke handsballen in het strafschopgebied van Diegem door de vingers te zien. Een twintig minuten voor tijd dan de in mijn ogen dodelijke wissel door Aelbrecht eruit te halen en Couly erin te zetten want de enige die de link tussen verdediging / middenveld en aanval op zich nam was meteen weg waardoor we in twee blokken begonnen te spelen zonder nog gevaar te creëren. Integendeel, het was Diegem dat nog twee tot drie uitstekende kansen had op de counter, waaronder een sublieme kopbal naar de grond die door De Veirman prachtig werd gered. Samenvatting: een terechte uitslag, na een slechte match die we enkel en alleen door wat opportunistischer te gaan spelen wat naar onze hand hebben kunnen zetten - erg om zeggen maar Dessaer en Vandenbrande blijven onze beste aanvallers. Alleen, als de scheidsrechter consequent was geweest, hadden we ook tenminste een penalty gekregen. Maar dat neemt niet weg dat we amper twee geslaagde combinaties op de mat konden leggen op 95 minuten en dat we buiten dreiging op corners en vrije schoppen geen kans hebben gehad. Hetzelfde verhaal als het hele seizoen - het probleem zit op het middenveld, waardoor de mannen vooraan voor een onmogelijke taak staan... En na 11 matchen in de competitie mag men toch terecht vaststellen: andere spelers ja, maar beter??? Verre van... En laat dat net mijn vrees zijn voor januari - de nieuwe zullen mogen blijven, de oude garde zal mogen gaan - maar als je die laatste ook eens op hun kwaliteiten zou gaan gebruiken, zou je nu geen strontvoetbal moeten aanschouwen. Beste mannen op het veld: Seminck, De Schutter, Steurs (de enige aanwinst die naam waardig), een goede invalbeurt van Roel (hoewel soms ongelukkig in zijn acties), een uitstekende Aelbrecht (alleen kan hij dat niveau geen 90 minuten aan) en de man van de wedstrijd nog maar eens Dessaer - beste verdediger, middenvelder en aanvaller. Dat zegt genoeg. |
| 16 Nov 2008, 19:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ik ben het niet steeds eens met de wissels van onzen trainer.Toen het 1-1 stond brachten we aanvallend voetbal en bestond de kans om de winning goal te maken.En dan haalt hij Aelbrecht,goe bezig en aanvallende middenvelder eraf voor Couli, verdedigende middenvelder.Ne keer die wissel doorgevoerd was de aanvallende dreiging weg.Het grote probleem is het scorend vermogen.Tot met nieuwjaar zou ik Roel in de spits zetten direct van in het begin, er komt meer dreiging van dan sommige aanvallers die vandaag in de ploeg stonden.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 16 Nov 2008, 19:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
de langen schreef: Ik ben het niet steeds eens met de wissels van onzen trainer.Toen het 1-1 stond brachten we aanvallend voetbal en bestond de kans om de winning goal te maken.En dan haalt hij Aelbrecht,goe bezig en aanvallende middenvelder eraf voor Couli, verdedigende middenvelder.Ne keer die wissel doorgevoerd was de aanvallende dreiging weg.Het grote probleem is het scorend vermogen.Tot met nieuwjaar zou ik Roel in de spits zetten direct van in het begin, er komt meer dreiging van dan sommige aanvallers die vandaag in de ploeg stonden. Yep en doordat hij Steurs, Vandenbrande en Boussoufa naar voor joeg naast onzen Dimi... kwam Franck linksback te staan, was de verdedigende organisatie weg en mocht Dessaer niet meer oprukken het laatste kwartier - zoals ik al zei, aangezien dat je beste speler is, die vooraan het verschil kon maken, verzwakte je van binnenuit je eigen team... Maar je zal zien, het zal wel allemaal de fout van de scheidsrechter zijn... |
| 16 Nov 2008, 19:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mijn gedacht over de match van vandaag:
We beginnen goed maar krijgen dan een domme penalty tegen. Seminck met hands, ik denk dat het wel zal kloppen want zo hard protesteerde hij niet. De volledig eerste helft waren we beter, maar puur omdat Diegem nog slechter was (het verhaal van veel matchen dit seizoen). Tweede helft maken we dan verdiend gelijk maar vanaf dan zat de ploeg er precies wat door en kreeg Diegem de beste kansen. Het was weeral is een match die voetballend op niks trok. Limpens was tactisch geen wonder, maar wat ik van onze nieuwe trainer is zowaar nog slechter. Waar haalt die man het in zijn hoofd om Arnold buiten de kern te zetten als hij vrijdag blijkbaar de beste man op het veld was. Waarom moet Lorenzo Wouter, iemand die volgens mij in provenciale nog niet meekan, starten ? Waarom starten we de match zonder een echte spits ? (NIEMAND liep centraal !) Het lijkt mij trouwens duidelijk dat spelers als Franck en Van Mieghem verplicht in de ploeg moeten staan. Ik krijg koppijn als ik Franck zie spelen. Het enige wat die jongen kan is passen achteruit geven, en het spel keer op keer vertragen. Bovendien zit hij er na een uur precies al door. Op zich is een punt op Diegem geen ramp, maar het is gewoon een feit dat we dit seizoen één (!!!) goede match hebben gespeeld. Aan klantenbinding zal er niet echt gedaan worden dit seizoen .. |
| 16 Nov 2008, 19:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
de reeks is blijkbaar ontzettend zwak, na elke match moet ge hier lezen da het weeral een zwakke/slechte match was...
as ze nu is deftig hun huiswerk doen me nievjaar, dan mag den titel blijkbaar geen probleem zijn? off-topic mss: net gehoord da 2mensen hhn pas hebbe mogen afgeven omdat ze hun middelvinger hadden opgestoken tijdens de match, ze zullen zich waarschijnlijk aan een stadionverbod mogen verwachten! kweet da onze supporters extra geviseerd worden, ma als ik hoor da de match echt positief is verlopen, er geen problemen waren what so ever.... dan stel ik mij toch vragen, zeker omdat ik weet dat dit echt FANATIEKE supporters zijn, geen agresieve fuck modern football! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 16 Nov 2008, 20:03 |
|
|
Freak
dt
een goede invalbeurt van Roel (hoewel soms ongelukkig in zijn acties).wat een invalbeurt was dat dan.? ![]() |
| 16 Nov 2008, 20:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Onbegrijpelijk dat dien Wouter hier rondloopt. Sorry he, maar zo heb je er dertien in een dozijn. Geef mij dan maar Vandamme. Wat ik ook vreemd vind, is dat je 4 spitsen hebt (arnold, iako, boto, bousouffa) en dat je toch nog Roel vooraan moet zetten. Begrijpe wie begrijpe kan!
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 16 Nov 2008, 20:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
de clerus schreef: Onbegrijpelijk dat dien Wouter hier rondloopt. Sorry he, maar zo heb je er dertien in een dozijn. Geef mij dan maar Vandamme. Wat ik ook vreemd vind, is dat je 4 spitsen hebt (arnold, iako, boto, bousouffa) en dat je toch nog Roel vooraan moet zetten. Begrijpe wie begrijpe kan! ![]() Vandaag is weeral bewezen dat steurs onzen beste aankoop is ,ook al beweren sommigen dat hij slecht is,een paniekaankoopje,.... . Wouter ja,hij zal misschien in de solden gestaan hebben? |
| 16 Nov 2008, 20:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Wil er in t vervolg iemand de zwawi trouwens van da plein houden aub? Verjaardag of niet, die hoort met zijn zatte botten niet thuis op da plein, als dat een voorbeeld moet zijn voor de supporters?
... hij werd trouwens volgens mij ook vriendelijk gevraagd op te hoepelen door iemand van de ploeg. |
| 16 Nov 2008, 20:59 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
DT schreef: elfahem schreef: Uitgezonderd het seizoen in 4de klasse (en dan nog, want ik zwijg nog over de open kansen die hij week na week de nek omwrong in 4e) heeft Arnold hier als een slappe vod gespeeld. Niks rechtvaardigt een selectie voor de basiself of voor de bank. Boussoufa start als diepe spits, Iakovievski zit op de bank, daarmee zijn de namen voor Arnold zijn positie ingevuld. Basta. Wel Elfahem, net terug van Diegem en wat die "niks rechtvaardigt" betreft, heb ik er nochtans enkele hele mooie om te counteren -> ten eerste dat een slappe Arnold en een halffitte Boto nog altijd tien pakken beter is dan wat we momenteel hebben rondlopen (hoe erg ook), dat het gemekker dat Arnold te duur is en niet rendereert eens moet stoppen want hijzelf heeft zijn eigen contract niet opgemaakt dat voor drie seizoenen was en als geld het enige probleem was, hadden ze beter Arnold gesteund in zijn revalidatie en vooral erna om uw grote investering te beschermen en met winst door te verkopen dan onnodige kosten te doen en derderangsspitsen binnen te halen... Ik ga Iakovlievski niet de grond inboren maar wat hij liet zien, heeft Arnold ook al meermaals laten zien hoor. Ik heb hier waarschijnlijk het vuur aan de lont gestoken met de uitspraken na de reservenmatch en wat blijkt: ALLES KLOPT VERDORIE! Wouter start meteen in de basis voor de geblesseerde Lord en de rest de ploeg van tegen Racing Gent; Van Damme valt, raar toch hé, af als zestiende man en warempel ook de bank was toch ook wel niet Couly, Vandenbrande, Lambrecht en Iakovlievski zeker? een onlogische bank vind ik da nie maar dat vandamme moet afvallen voor wouter?? ![]() _________________ iendracht! |
| 16 Nov 2008, 21:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jawatte, ik weet niet wie dit jaar de transfers gedaan heeft, maar het lijkt er alleszins op dat het iemand anders was dan de voorbije twee jaar zenne. ik denk dat we na een periode stillekesaan een eerste balans mogen opmaken, en globaal bekeken is die toch echt wel ontstellend negatief hoor. de kern heeft met het verlies van vooral claessens, troch en verheyden aan voetbaltalent ingeboet, wie dit niet ziet is denk ik stekeblind.
nu: ik weet ook.. het kunnen niet allemaal voltreffers zijn. een "goeie speler" kopen is altijd een risico en nooit een garantie. maar als je ziet wie vandaag de zwakkeren zijn (franck, van mieghem, wouter, iakovlevski) dan moeten we vaststellen dat de bal meer dan ene keer serieus is misgeslagen qua transfers. ik had eerlijk gezegd gehoopt dat diejen dimitri iakovlevski eindelijk ene was die het niveau kon opkrikken... maar als je die 15 minuten ziet spelen, weet je genoeg ik ben eigenlijk ook wa ontgoocheld over de gang van zaken tegenwoordig. in zowat elk interview met gelijk welke speler ist van "we gaan voor zo hoog mogelijk" terwijl een kind kan zien dat dit team niet in staat is om potten te breken... en ze hebben dan zo ne goeie website, die zo ongelofelijk goe in elkaar steekt, maar de visie van ons bestuur, of hun relaas over de laatste maanden, daar horen we toch ook bitter weinig over zenne. n beetje doodzonde voor al diegenen die in totaal met zeven autobussen naar diegem bollen om daar tien euro te leggen om ne kou op uwe nek op te doen. ik hoop dat dit nog lang gaat blijven duren, die massale steun ook op verplaatsing, want het is dat wat onze club zo speciaal maakt... maar dan mogen we wel eens wa meer te zien krijgen vind ik eerlijk gezegd, want het is al maaaaanden een zeer mager beestjen ik had eerlijk gezegd wat hoop na de match tegen gent, misschien tegen beter weten in (twas ook maar gent), maar ik moet zeggen dat het vandaag toch wel weer met de beide voetjes op de grond is zenne. laat ik positief afsluiten door te stellen dat niet iedereen heeft ontgoocheld vandaag: wat aelbrecht vandaag bracht: dat is wat we van den iendracht willen zien. naast aelbrecht vond ik op basis van hun gedrevenheid en werkkracht ook deschutter (weeral!) steurs en dessaer goe spelen. |
| 16 Nov 2008, 21:16 |
|
| Pagina 8 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 17 Volgende |