Diegem - Eendracht aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17
 Diegem - Eendracht aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Diegene die gisteren de prestatie van Tim in twijfel hebben getrokken hebben alleszins de decibelmeter niet in het oog gehouden tijdens zijn vervanging,want verdiend applaus was er hoor!!!
Ikzelf ben ook geen Aelbrecht fan maar gisteren heeft hij een zéér degelijke match gespeeld een grote inzet getoond.
Al die trainers hier moeten ietskes realistischer zijn en beter de match volgen.
Afbreken en bekakken daarmee gaan we de ploeg niet vooruit helpen,op naar de volgende match en hopend op een stilaan beter spelpeil. :EA:

Die dat Aelbrecht gisteren slecht zagen spelen stonden waarschijnlijk een hele match achter de goal aan de kantine.Trouwens zolang Dillen trainer is gaan we niet veel beter voetbal zien vrees ik en waar dat Lieven en Dillen dat goed spel zagen vraag ik mij ook af.Trouwens de ploeg afbreken en de waarheid zeggen zijn 2dingen é.

Inderdaad, hoe vaak ik ook al sakkerde op Aelbrecht...deze keer was hij gewoon goed, ik zou zelfs meer durven zeggen...De match kantelde na zijn wissel! Kreeg/Krijgt dan ook terecht punten in MVDM. Maar het moet ook gezegd, één zwaluw maakt de lente niet. Hij zal nog moeten bevestigen.

17 Nov 2008, 18:46
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
champagne schreef:

het is niet dillen die de ploeg opstelt maar GDR!!!

1. Je valt in herhaling .
2. En als je zelf te veel kind bent om je eigen naam te zeggen dan moet je ook iemand anders niet bij naam noemen.
3. Er zijn in de regio genoeg andere ploegen waar je wekelijks kan naar gaan kijken. Doe ons een plezier.

17 Nov 2008, 19:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Stijn schreef:
champagne schreef:

2. En als je zelf te veel kind bent om je eigen naam te zeggen dan moet je ook iemand anders niet bij naam noemen.
3. Er zijn in de regio genoeg andere ploegen waar je wekelijks kan naar gaan kijken. Doe ons een plezier.

:D

17 Nov 2008, 19:44
Ancien

Is jullie niets opgevallen , Roel komt in de ploeg en hij brengt onmiddellijk the fightersspirit in de ploeg, want als ik Franck en Van Mieghem zie rondslofferen op het veld daar krijg ik gewoon het zuur van.
Kevin Franck het is alsof hij schrik heeft van zijn tegenstrever telkens een pasje achteruit maar een laterale pas of dieptepas mag je gewoon vergeten.
Ik denk dat we in de toekomst beter het middenveld overslaan en in de voorhoede spelers posteren die loopvermogen hebben en een aktie kunnen maken.
De fameusen trainer die ze binnengehaald hebben zou vroeger nog in geen honderd jaar trainer van den Iendracht geweest zijn, waar hebben ze dienen uitgehaald ofwel is het een marionet en stellen anderen de ploeg op, kwestie om bepaalde spelers te doen spelen met eventuele geldbelangen in het achterhoofd tijdens de volgende transferperiode.
We mankeren een trainer die zijn strepen heeft verdiend en mede hierdoor het gezag kan afdwingen bij de spelers.
Als je moet uitblinkers zoeken moet je alweer bij de verdediging zijn met Dennis in de hoofdrol, het is pas zijn tweede wedstrijd en hij kon telkens de match bepalen zonder wedstrijdritme , dat zegt veel over de klasse van sommige spelers. :hmm:

17 Nov 2008, 20:03
Ancien

Nabeschouwing
16-11-2008: Diegem Sport- VC EA 2002 ( Derde Klasse)
”Punt behaald door karakter te tonen….”

Wanneer je op het veld van Diegem achterkomt weet je dat je een moeilijke wedstrijd tegemoet gaat. Nochtans zag ik tot de 0-1 het beste Eendracht dat we dit seizoen reeds aan het werk zagen. Daarna lieten we ons iets te veel vangen aan het spel van de thuisploeg. Diegem staat er immers om bekend niet meteen een voetballende ploeg te zijn en ook tijd winnen is hen niet vreemd. Neem daarbij nog eens de scheidsrechter die niet meteen in ons voordeel fluit en je hebt alle ingrediënten voor een lastige partij. We behalen toch nog een puntje in de tweede helft en dat is zonder meer verdiend te noemen. We tonen hiermee dat we over het nodige karakter beschikken om een achterstand weg te werken.
Ik opteerde voor Lorenzo Wouter op de linkerflank om de gekwetste Lionel Lord te vervangen omdat ik hierdoor niet de hele ploeg – die twee weken geleden een knappe prestatie leverde tegen Gent-Zeehaven - zou moeten door elkaar gooien. Met Boussu Dour Borinage wacht volgende week opnieuw een te duchten tegenstander maar we zijn het aan onze ambities verplicht om voor de drie punten te proberen gaan.

:whistle:

17 Nov 2008, 20:11
toevallige voorbijganger

Het is logisch dat Denis de trainer voorbij loopt tijdens zijn rush naar de bank , de enige die iets van lof geeft aan de spelers is wel de keepertrainer wanneer erop doel dient afgewerkt te worden in de week , hij is soms te fier om bij zijn aankomst in de kleedkamer alle spelers te begroeten ? het is al voorgevallen dat meneer reeds in de bus zat te wachten op zijn spelers zonder dat hij eerst bij hen langskwam ?

17 Nov 2008, 20:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Stijn schreef:
champagne schreef:

En moesten ze eens doen wat de trainer hen vraagt het zou ook al schelen.

En als ik naast het plein de trainer had verstaan, dan konden die op het veld hem ook horen.
Maar bon, Limpens buiten en het ging allemaal wel keren :plat:
ps: de naam van die laatste smiley is "plat", das 't zelfde als een deel van ons ploeg

17 Nov 2008, 20:15
Ancien

Bram schreef:
Stijn schreef:
champagne schreef:

En als ik naast het plein de trainer had verstaan, dan konden die op het veld hem ook horen.Maar bon, Limpens buiten en het ging allemaal wel keren :plat:
ps: de naam van die laatste smiley is "plat", das 't zelfde als een deel van ons ploeg

Terechte opmerking want ik stond ook in de omgeving wat de trainer daar uitpiepte kon geen enkele speler ooit op het veld verstaan :stom:, dat was in mijn ogen gewoon de show verzorgen.

17 Nov 2008, 20:22
Miniem

Hugo dat Franck op Diegem niet goed gespeeld heeft ben ik volledig mee akkoord,maar wat zou je willen als je supporters van op de tribune constant zitten te roepen ga naar binnen en blijf binnen.Bij zulke kommentaren zou de ambitie bij mij ook weg zijn want zeg nu zelf is de oplossing dan dat de verdedigers met de bal naar voor lopen of hem naar voor rammen.En het voetballen bestaat nog steeds uit elf spelers dus waarom altijd op dezelfde kakken,mijn indruk was gisteren waarom Spotbeen en niet Roel op rechts dan kan je via een afgelegde bal eens de flank afdwijlen,maar gisteren meermaals gezien dat Thomas zijn bal aan Franck geeft en dan blijft staan waardoor deze wel moet draaien met de bal want op dat moment staat hij met de rug naar de voorspelers waar of niet .DIT IS MIJN MENING OVER VOETBAL en ik haal alleen deze aan omdat ik vind dat de kritiek uit de tribune niet altijd terecht is. Want gehoord voor de wedstrijd we zullen eens zien wat Franck en Van Mieghem vandaag gaan doen op zo een manier kan je onmogelijk naar het voetbal kijken want dat is zoeken om te zoeken missers vind je altijd bij iedereen.

17 Nov 2008, 20:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Tes mé wel al opgevallen dat de commentaar dak een poar weken gelejen al gegeven em, op nen bepoljde speler, altoid mor weerkomt. En dat degene die na dienen commentaar geven nie oitgemokt werren vér kloeitzak en dergeloike.

17 Nov 2008, 20:37
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Hugo schreef:
Bram schreef:

En als ik naast het plein de trainer had verstaan, dan konden die op het veld hem ook horen.Maar bon, Limpens buiten en het ging allemaal wel keren :plat:

Terechte opmerking want ik stond ook in de omgeving wat de trainer daar uitpiepte kon geen enkele speler ooit op het veld verstaan :stom:, dat was in mijn ogen gewoon de show verzorgen.

:plat:

17 Nov 2008, 20:38
forumlegende

Website: http://www.eendracht-aalst.be
lot schreef:
Hugo schreef:
Bram schreef:

:plat:

of zoals ze zeggen: een goed verstaander heeft maar een half woord nodig

17 Nov 2008, 20:42
Ancien

demol schreef:
Hugo dat Franck op Diegem niet goed gespeeld heeft ben ik volledig mee akkoord,maar wat zou je willen als je supporters van op de tribune constant zitten te roepen ga naar binnen en blijf binnen.Bij zulke kommentaren zou de ambitie bij mij ook weg zijn want zeg nu zelf is de oplossing dan dat de verdedigers met de bal naar voor lopen of hem naar voor rammen.En het voetballen bestaat nog steeds uit elf spelers dus waarom altijd op dezelfde kakken,mijn indruk was gisteren waarom Spotbeen en niet Roel op rechts dan kan je via een afgelegde bal eens de flank afdwijlen,maar gisteren meermaals gezien dat Thomas zijn bal aan Franck geeft en dan blijft staan waardoor deze wel moet draaien met de bal want op dat moment staat hij met de rug naar de voorspelers waar of niet .DIT IS MIJN MENING OVER VOETBAL en ik haal alleen deze aan omdat ik vind dat de kritiek uit de tribune niet altijd terecht is. Want gehoord voor de wedstrijd we zullen eens zien wat Franck en Van Mieghem vandaag gaan doen op zo een manier kan je onmogelijk naar het voetbal kijken want dat is zoeken om te zoeken missers vind je altijd bij iedereen.

Besten ik ben niet degene die op het veld spelers staat uit te schelden maar hier op het forum wil ik wel mijn eigen mening eens kwijt, wat niet wil zeggen dat ik ook altijd gelijk heb, en het is toch normaal dat de zogezegde (vedetten) het meeste kritiek moeten slikken.
Het was o.a. Alain Van Mieghem die in een artikel in de krant zegde "Ik begin maar te spelen als het om de knikkers gaat" van een zekere pretentie gesproken dit zegt toch veel over de instelling van bepaalde spelers.

17 Nov 2008, 20:43
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Die Wouter kan nog geen deuk in een pakje boter trappen én heeft een kutattitude. Voor één keer had ik zelfs een rode kaart voor onze ploeg toegejuicht, maar de ref hield het onbegrijpelijk bij geel. Wouter is een speler die haar wat centen wil komen rapen door een partijtje of twee per maand te komen shotten. Jammer genoeg lopen er nog een aantal met die mentaliteit rond. Zet een Roel op het veld die een ploeg kan opfokken en begeesteren en je ziet bijna letterlijk de kopjes omhoog gaan. Boussoufa kon plots veel meer met een Roel die hem stimuleerde. Werk nog wat meer op die gast zijn goede mentaliteit en Boussoufa zal wel eens ontploffen. Iakovlevski... da's een ander paar mouwen. Zwier voor mijn part dan een goede junior in de spits (als Arnold en Boto afgeschreven zijn), die zal tenminste knokken.

17 Nov 2008, 20:53
Vaste Waarde

Klein vraagje tussendoor: heeft iemand het laatste nieuws van regio dender in huis?

17 Nov 2008, 20:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17