|
|
| Pagina 10 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Mariner schreef: tzalwel, dammen maar rap onze capo weerhebben men snelcursus aan crazy alex is blijkbaar toch ni vo nix geweest alsk et zo hoor ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Nov 2008, 13:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: Mariner schreef: tzalwel, dammen maar rap onze capo weerhebben men snelcursus aan crazy alex is blijkbaar toch ni vo nix geweest alsk et zo hoor ![]() hij was zondag verdomd goed op dreef, sfeer was nog eens zalig, bij de thuismatchen was het geleden van de eindronde _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Nov 2008, 13:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
We kunnen alleen maar hopen (en dromen) , maar zeker niks voorspellen. We hebben geen glazen bol om bvb de blessuretegenslagen te voorspellen voor de komende 20 wedstrijden.
Bovendien zoals gezegd : er is geen enkele topfavoriet die er met kop en schouders bovenuitsteekt... ook wij niet. Volgens mij wordt de ploeg kampioen die het minst wordt getroffen door blessures en tegelijk wat wordt geholpen door de geluksfee. Dit zal bepalend zijn voor puntenverschil op de titel-eindstreep. De eindronde wordt meer dan ooit een roulettespel. Maar ik vrees voor het niveauverschil tussen tweede en derde klasse die mij vrij groot lijkt, nu er geen topfavorieten zijn in derde. Om bij deze topic te blijven : ik hoop dat Iakovleski het nodige verschil zal maken die we nodig hebben voor de titel. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 05 Nov 2008, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Met alle respect voor woluwe-zaventem en wetteren maar als deze ploegen al aan top spelen vind ik dat een serieuze indicatie om de zwakte van de reeks uit te drukken. Het niveau in de andere reeks zal veel hoger liggen.
Daarmee zie ik het eigenlijk als een cadeautje om in die reeks kampioen te spelen. Eindronde is inderdaad loterij en inclusief het bijkomen van de tweedeklassers een erg zware dobber. Ze moeten gewoon mikken op die titel. Onze nieuwe voorspeler blijkt klaarblijkelijk een targetspits te zijn. In ieder geval zou hij het offensieve compartiment door zijn balvastheid en gestalte moeten kunnen doen draaien. Er zouden meer afspeelmogelijkheden rondom hem moeten komen. Na een halfuurtje speeltijd kun je nog moeilijk beoordelen maar laat het als een hoopgevende prestatie klinken. |
| 19 Nov 2008, 8:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Na een halfuurtje speeltijd kun je nog moeilijk beoordelen maar laat het als een hoopgevende prestatie klinken. Veel hoopgevend heb ik niet gezien aan den helft die Iakovlevski mogen spelen heeft. Zowat alle mankementen van al onze spitsen verenigd in ene speler. Soit, hopelijk was hij gewoon maar onder de indruk van zijn debuut en laat hij wel nog mooie dingen zien. |
| 19 Nov 2008, 9:14 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, zijn gestalte gebruikte hij goed en hij kan goed balletje kaatsen. Ik heb ook gezegd dat het "hoopgevende" prestatie is en niet meer dan dat. Maargoed, nogmaals, degene die voor vuurwerk en zeker al oorlog zou kunnen zorgen in het strafschopgebied wordt over het hoofd gezien !!! De creatieve oplossing ligt voor de hand en wordt net als onder limpens nu ook door dillen niet gebruikt althans zeker niet van bij aftrap......De supporters zouden misschien beter nekeer een petitie tekenen om vandenbrande in die spits te zetten en papiertje onder de deur van trainer dillen steken.
|
| 19 Nov 2008, 16:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Geef sjottereminksi eerst ne keer de kans om iets te bewijzen, wa kunde nu over nog geen half uur voetbal over die gast zeggen?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Nov 2008, 16:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: Geef sjottereminksi eerst ne keer de kans om iets te bewijzen, wa kunde nu over nog geen half uur voetbal over die gast zeggen? prachtig ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2008, 20:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Onderkroiper schreef: Mariner schreef: Geef sjottereminksi eerst ne keer de kans om iets te bewijzen, wa kunde nu over nog geen half uur voetbal over die gast zeggen? prachtig ![]() ik denk dat we dit seizoen een halve russiche ploeg lopen hebben ... we hebben ook nog Sjotteremoversky (Arnold), Legemtrugski (Franck), Loopindewegsky (Van Mieghem) en andere Wouterskiers zelle ... |
| 20 Nov 2008, 11:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
the_red_ant69 schreef: Onderkroiper schreef: Mariner schreef: Geef sjottereminksi eerst ne keer de kans om iets te bewijzen, wa kunde nu over nog geen half uur voetbal over die gast zeggen? prachtig ![]() ik denk dat we dit seizoen een halve russiche ploeg lopen hebben ... we hebben ook nog Sjotteremoversky (Arnold), Legemtrugski (Franck), Loopindewegsky (Van Mieghem) en andere Wouterskiers zelle ... Vooral onze Russische vierling, de gebroeders Komttekortski, maken furore dit seizoen . |
| 20 Nov 2008, 12:11 |
|
|
the_red_ant69 schreef: Onderkroiper schreef: Mariner schreef: Geef sjottereminksi eerst ne keer de kans om iets te bewijzen, wa kunde nu over nog geen half uur voetbal over die gast zeggen? prachtig ![]() ik denk dat we dit seizoen een halve russiche ploeg lopen hebben ... we hebben ook nog Sjotteremoversky (Arnold), Legemtrugski (Franck), Loopindewegsky (Van Mieghem) en andere Wouterskiers zelle ... zalig ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Nov 2008, 12:12 |
|
|
Freak
en pakteremafofekrijgtroodski dan?
![]() |
| 20 Nov 2008, 19:38 |
|
|
toevallige voorbijganger ![]() Lid geworden op: 13 Mei 2007, 17:48 Berichten: 18 Leeftijd: 56 Locatie: AALST |
En dan die russen die op de bank zitten Coulibalski , roelbrandski , en vliegervangski.
Misschien na de winterstop nog 2 Denen kopen...breutnödig, en heugnödig !!! _________________ The one and only Black&White |
| 20 Nov 2008, 20:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Kris schreef: En dan die russen die op de bank zitten Coulibalski , roelbrandski , en vliegervangski. Misschien na de winterstop nog 2 Denen kopen...breutnödig, en heugnödig !!! waarschijnlijk bedoelt ge Coulibankski... zolang da ge nog kunt lachen met uw miserie... _________________ MCMXIX |
| 21 Nov 2008, 2:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Al een geluk dat Rotsindebrandingski (Seminck) en Ikkanalleski (Dessear) hier nog lopen!
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Nov 2008, 15:47 |
|
| Pagina 10 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 Volgende |