|
|
| Pagina 7 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Bartos schreef: Citeer: Artikel 1469 Toegangsbewijzen: bijzondere gevallen 1. Principes 11. Indien een wedstrijd stopgezet wordt na het einde van de eerste helft, worden de tickets noch terugbetaald, noch gevalideerd voor een andere wedstrijd. 12. Bij algemene afgelasting, of wanneer de wedstrijd wordt uitgesteld vóór de aanvang of stopgezet voor het einde van de eerste speelhelft, moeten de verkochte tickets terugbetaald worden aan de toeschouwers die erom vragen. Blijkbaar kunnen de tickets inderdaad niet terugbetaald worden. Ik vrees dat iedereen wel opnieuw zal moeten betalen dan. Ik vraag me wel af wat ze met abonnees gaan doen. Gaan die moeten betalen deze keer? Hangt af van club tot club. Bij ons hebben ze zogezegd recht op 16 matchen. Nu mogen die gewoon terug binnen. Drie jaar geleden was dat hun zogenaamde gratis match dan. Maar dat kiest het bestuur zelf. _________________
|
| 24 Nov 2008, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bartos schreef: Kalisj schreef: En wat met het reeds betaalde entreegeld? Hoe gaan ze dat oplossen? Ik denk wel dat iedereen met zijn ticket (dus mensen, niet wegsmijten) volgende keer terug zal binnenmogen zeker. Ik kan me niet herinneren of er een precedent is van een match van ons die halfweg gestopt is. Alleszins voor de club wel een aderlating natuurlijk als ge de match nog eens moet organiseren zonder dat ge inkomstgeld kunt incasseren (wat doet ge met premies van spelers bijvoorbeeld?). Ze kunnen wel twee keer hun restaurant opendoen. Dat compenseert toch wat. |
| 24 Nov 2008, 11:57 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Ik vind toch dat er een kleine inspanning mag geleverd worden voor de supporters die in weer en wind toch hun ploeg komen steunen.....
Of een kleine compensatie door maar 4 euro te vragen..... _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 24 Nov 2008, 12:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: Bartos schreef: Kalisj schreef: En wat met het reeds betaalde entreegeld? Hoe gaan ze dat oplossen? Ik denk wel dat iedereen met zijn ticket (dus mensen, niet wegsmijten) volgende keer terug zal binnenmogen zeker. Ik kan me niet herinneren of er een precedent is van een match van ons die halfweg gestopt is. Alleszins voor de club wel een aderlating natuurlijk als ge de match nog eens moet organiseren zonder dat ge inkomstgeld kunt incasseren (wat doet ge met premies van spelers bijvoorbeeld?). Ze kunnen wel twee keer hun restaurant opendoen. Dat compenseert toch wat. we zullen een extra pintjen drinken ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Nov 2008, 12:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ik ben gisteren nog nooit zo vroeg thuis geweest ,half zes. Normaal is dat altijd een uur of drie later
Mijn madam begrijpt er niks meer van. Apropos ben ik de enige die zijn ticket heeft weggesmeten gisteren? IK doe dit altijd en blijkt nu misschien een slechte gewoonte te zijn maar soit zou het nu niet zo erg vinden om opnieuw te moeten betalen. De abbonees zullen volgens mij wel gewoon gratis binnen mogen en dat zou niet meer dan logisch. Die mensen mogen ook eens beloond worden. Voor ons als thuisclub is dit financieel toch een extraatje aangezien ge gisteren toch uw inkomsten hebt gehaald uit restaurant en kantines. |
| 24 Nov 2008, 12:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
chunga schreef: Ik ben gisteren nog nooit zo vroeg thuis geweest ,half zes. Normaal is dat altijd een uur of drie later Mijn madam begrijpt er niks meer van. Apropos ben ik de enige die zijn ticket heeft weggesmeten gisteren? IK doe dit altijd en blijkt nu misschien een slechte gewoonte te zijn maar soit zou het nu niet zo erg vinden om opnieuw te moeten betalen. De abbonees zullen volgens mij wel gewoon gratis binnen mogen en dat zou niet meer dan logisch. Die mensen mogen ook eens beloond worden. Voor ons als thuisclub is dit financieel toch een extraatje aangezien ge gisteren toch uw inkomsten hebt gehaald uit restaurant en kantines.Ziet ge nu, als ge het ticket voor Den Onderkroiper had gereserveerd kon je zeker gratis opnieuw binnen . Hoe kunnen ze dat in feite controleren of een ticket van gisteren hetzelfde is als voor de andere wedstrijden ? toch de tickets van de staantribune (Roltickets met verschillende kleuren ) ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Nov 2008, 12:32 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Dat is volgens mij idd ondoenbaar om diegene die betaald hadden, voor niets binnen te laten. Die tickets zijn alle keren dezelfde. Ge kunt evengoed nu naart stadion gaan en daar 1 vd grond rapen. Tzal te betalen worden of ze zouden vanuit het bestuur iets speciaals moeten doen.
We zullen dan een weeksken langer spelen zeker voor de winterstop ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Nov 2008, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Aan de hand van het nummer rechts misschien? Gisteren is men beginnen tickets verkopen vanaf nr 4000, ik zeg zo maar iets. Alhoewel ik vrijwel zeker ben dat men opnieuw zal moeten betalen aangezien er 45 min gespeeld zijn. Ik meen mij te herinneren dat in het verleden eens een wedstrijd werd afgelast voor de aanvang v/d match (storm tegen Lierse) en toen iedereen bij het buitengaan een bewijs(vrijkaart) kreeg. Aangezien ze dit nu niet hebben gedaan zal het dus te betalen worden.
|
| 24 Nov 2008, 13:13 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
Stef DV schreef: Mijn moeder en stiefvader 3u gereden naar kortenberg, een kameraad die ns was komen kijken, eveneens 3u, naar zottegem. Wij in stadion blijven hangen tot u of 8 en dan op 20 min-tjes in lé De beslissing betreffende de wedstrijd wordt op de bond genomen, niets is zeker... Tis maar te hopen dat het niet den 21e december is want den 20e trouwt Lieven geen sjans wellicht, en de lieven nog minder cfr bericht op de officiele webiste. Via deze weg wil VC EA 2002 duidelijkheid geven omtrent de gevolgtrekkingen m.b.t. de stopgezette wedstrijd tussen VC EA 2002 en Royal Boussu Dour Borinage. Het bondsreglement stipuleert dat de scheidsrechter van dienst 'een verslag terzake dient te maken en door te sturen naar de bevoegde instanties'. VC EA 2002 contacteerde deze ochtend de bevoegde instanties van de kbvb en kreeg er te horen dat men er 'geval per geval' ging bekijken omdat pakweg niet alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip werden stopgezet. Het spreekt echter voor zich dat er een nieuwe datum dient gezocht om deze wedstrijd te herspelen/af te werken en VC EA 2002 nam daartoe reeds telefonisch contact op met Royal Boussu Dour Borinage. VC EA 2002 verwacht eerstdaags het akkoord (via de officiële weg) van RBDB inzake de nieuwe datum, zijnde zondag 21 december (15.00u). |
| 24 Nov 2008, 13:45 |
|
|
Vaste Waarde
Via deze weg wil VC EA 2002 duidelijkheid geven omtrent de gevolgtrekkingen m.b.t. de stopgezette wedstrijd tussen VC EA 2002 en Royal Boussu Dour Borinage. Het bondsreglement stipuleert dat de scheidsrechter van dienst 'een verslag terzake dient te maken en door te sturen naar de bevoegde instanties'. VC EA 2002 contacteerde deze ochtend de bevoegde instanties van de kbvb en kreeg er te horen dat men er 'geval per geval' ging bekijken omdat pakweg niet alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip werden stopgezet.
Het spreekt echter voor zich dat er een nieuwe datum dient gezocht om deze wedstrijd te herspelen/af te werken en VC EA 2002 nam daartoe reeds telefonisch contact op met Royal Boussu Dour Borinage. VC EA 2002 verwacht eerstdaags het akkoord (via de officiële weg) van RBDB inzake de nieuwe datum, zijnde zondag 21 december (15.00u). Bron: eendracht-aalst.be _________________ Broer van ja |
| 24 Nov 2008, 13:46 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Mjaaaaa de Lieven... komt da tegen!
Dat wordt een heel rustige trouwfeest, Stef ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 24 Nov 2008, 13:48 |
|
|
Vaste Waarde
Boris schreef: Mjaaaaa de Lieven... komt da tegen! Dat wordt een heel rustige trouwfeest, Stef ![]() Ja das heel triest... Geen feest. Hopelijk feest de zondag he ![]() _________________ Broer van ja |
| 24 Nov 2008, 13:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Boris schreef: Mjaaaaa de Lieven... komt da tegen! Dat wordt een heel rustige trouwfeest, Stef ![]() Inderdaad, ik peis dat ze rap gepasseerd zal zijn. Das wel echt brute pech natuurlijk. |
| 24 Nov 2008, 13:50 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Boris schreef: Mjaaaaa de Lieven... komt da tegen! Dat wordt een heel rustige trouwfeest, Stef ![]() Inderdaad, ik peis dat ze rap gepasseerd zal zijn. Das wel echt brute pech natuurlijk. Als er de 21e moet gevoetbald worden gaat het feest niet door, zijne voetbal komt voor alles. ![]() _________________ Broer van ja |
| 24 Nov 2008, 13:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stef DV schreef: Bartos schreef: Boris schreef: Mjaaaaa de Lieven... komt da tegen! Dat wordt een heel rustige trouwfeest, Stef ![]() Inderdaad, ik peis dat ze rap gepasseerd zal zijn. Das wel echt brute pech natuurlijk. Als er de 21e moet gevoetbald worden gaat het feest niet door, zijne voetbal komt voor alles. ![]() Dan zal het inderdaad wel nen hele rustigen trouw worden . En gene huwelijksnacht ook dan ? |
| 24 Nov 2008, 13:56 |
|
| Pagina 7 van 29 |
[ 425 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 29 Volgende |