|
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
de langen schreef: Midden rechts : Van Damme. ![]() mja is dat niet meer ne verdedigende mid? Aleja van mij mag hij spelen hoor, liever ne jongere dat er zijne kop wilt voor leggen dan die sloffende anciens die nu op het plein staan. PFff het zit me echt hoog na vandaag. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 30 Nov 2008, 20:33 |
|
|
Miniem
En ons verdedigers treffen geen schuld of wat ik ga geen namen noemen maar bekijk eens goed de beelden op TV Oost hoe dat ze reageren bij de drie doelpunten ik stond erbij en ik keek ernaar of wat.Maar allé er is hoop voor velen hier want Franck heeft zijn tweede gele kaart gekregen dus nog even en hij is er niet bij.
|
| 30 Nov 2008, 20:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
demol schreef: Blijkbaar zijn het terug Franck en van Mieghem die de volle laag krijgen,nogthans de vele kansen die ze vooraan de nek omwringen?en zeg nu zelf het is hier al genoemd drie kansen en drie doelpunten zijn dit allemaal de fouten van deze twee.Franck staat toch ook al met drie doelpunten ook al zijn er penalty's bij want die moeten er ook in .Als je ziet wat die speler nog klemvast pakt op het einde van de match dan weet je het wel zeker. Zie jij dezelfde match? Vele kansen die gemist worden??? Dimi mist er 1 en maakt er 1... Dat waren dan onze kansen... Voor de rest creëren we er geen... Net zoals al het hele jaar het geval is. Vorig jaar creërden we minimaal 5 kansen op een wedstrijd en kon je zagen op de afwerker... Nu kopen we met Kabongo, Boussoufa, Iako en Wouter vier extra spitsen en blijf je met 1 ploeteren... Die vier bij elkaar betalen is een goede spits voor derde als je de rekening maakt... En dan heb je er met Arnold en Boto nog twee achter de hand - gezien waar Boto moest invallen??? Daar zakt je broek toch van af... Het middenveld is een ramp en dan heb ik het niet alleen over de spelers, maar als je na al die wedstrijden nog niet ziet waar het probleem ligt??? Dat moet je op training toch ook zien??? Of het nu Franck is of Van Mieghem, of het is Zidane of Messi - presteren of buiten... zo simpel is het... Zie het lijstje wie moest vertrekken in het verleden en zie het niveau wat we nu halen... Onze kampioenenploeg was een PLOEG met potentie, zet daar Lord bij en nog een degelijke spits en we waren beter gewapend dan nu... En of het bestuur dat nu graag hoort of niet hé, het is wel zo... Ze hebben terecht de bloemen opgevangen toen ze de successen konden opstapelen, maar dan moeten ze nu in mijn ogen ook zo groot zijn om toe te geven dat er verkeerde keuzes zijn gemaakt... niet in het minst met het aanstellen voor de nieuwe "trainer"... Met alle respect, maar wat die doet, kan ik ook hoor... En ik zal zoveel ni kosten peis ik... |
| 30 Nov 2008, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ik weet één ding, aan dit tempo spelen we na nieuwjaar thuis nog voor 1200-1500 man en trekken we nog met 400 op verplaatsing ...dit is nu al wekelijks een kutverloren zondagnamiddag, dan kan je beter thuis naar t veldrijden kijken
![]() |
| 30 Nov 2008, 20:47 |
|
|
forumlegende
the_red_ant69 schreef: ik weet één ding, aan dit tempo spelen we na nieuwjaar thuis nog voor 1200-1500 man en trekken we nog met 400 op verplaatsing ...dit is nu al wekelijks een kutverloren zondagnamiddag, dan kan je beter thuis naar t veldrijden kijken ![]() Dit vind ik een zeer optimistische voorspelling. |
| 30 Nov 2008, 20:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
the_red_ant69 schreef: ik weet één ding, aan dit tempo spelen we na nieuwjaar thuis nog voor 1200-1500 man en trekken we nog met 400 op verplaatsing ...dit is nu al wekelijks een kutverloren zondagnamiddag, dan kan je beter thuis naar t veldrijden kijken ![]() Het zal wel zijn... We stonden daar weer te blinken hé vandaag gelijk nen hoop onnozelaars... En wie er ook op het veld staat hé, voorlopig zijn het allemaal slachtoffers van het systeem... Hoeveel een-tijdscombinaties hebben we dit jaar al gezien?? Ik zou beter zeggen, hoeveel combinaties hebben we dit jaar al gezien... Bedroevend aantal gemaakte goals ook, Wetteren knalt er weer 4 in trouwens... |
| 30 Nov 2008, 20:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachter90 schreef: de langen schreef: Midden rechts : Van Damme. ![]() Droomt verder,zolang dat dillen hier trainer is komt die jongen er niet aan te pas ,hoe spijtig dit ook is. Van Damme laat het beste verhopen, maar midden rechts is die gast toch ook niet zijn beste positie ? Bon, ben vandaag niet gaan kijken maar blijkbaar was't weer tzelfde als alle weken... Ik weet niet wat er gebeurd is, maar De Ridder en co hebben toch wel ongelofelijk slecht ingekocht hoor. We hebben een overmaat aan centrale middenvelders en ze kunnen allemaal niet mee (Van Mieghem, Franck, Aelbrecht,...) Op links hebt ge een superspeler met Lord, op rechts hebt ge dan weer niemand. En voordat Podevijn weer op niveau is, is het seizoen waarschijnlijk ver voorbij (als hij nog zijn niveau haalt na bijna een jaar geblesseerd te zijn). Hetzelfde met Spotbeen, die jongen kan iets maar da's (nog) geen materiaal om voor de titel in derde klasse te gaan. Ik denk dat het voor iedereen nu wel dudelijk is dat dit een verloren seizoen is. Zonde, want zijn er volgend jaar geen 2 extra dalers uit tweede ? En dan over de trainer: onder Limpens was ik hun 4-5-1 meer dan beu, maar hij blijft gewoon hetzelfde spelen, en slaagt er dan nog in om op de flanken centrale middenvelders te zetten, of zelfs zonder diepe spits te spelen (op Diegem). Veel gesticuleren op de bank maar tactisch een dikke nul. Het is van De Wispelaere geleden dat we een trainer van niveau hadden... |
| 30 Nov 2008, 21:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
witzwet schreef: DT, Ben akkoord tot uw laatste alinea...Wat Van Mieghem op da veld liep te doen. Wat liep Franck daar te doen? Alain was in de eerste helft nog vrij redelijk. Aelbrecht TOTAAL onzichtbaar! Toch even herinneren: Couly werd hier binnengehaald als dé draaischijf, de betere van Dujardein. Komt niet eens meer in de ploeg, terwijl ne Franck...ach ja,.... Ons spelsysteem trekt op niks! Eén spits, zwalpend middenveld en twee backs die vol inzet zitten maar eigenlijk niet als titularissen op het plein mogen. Ze kunnen de lijn niet halen dus zijn totaal ongevaarlijk en onzeker in de opbouw. Boto wordt er ingebracht...ja, van vorig seizoen weten we wat die waard is hé! Transfers: totale mislukking: Boussoufa, Wouter, Kabongo kunne mee met het huisvuil. Franck: slechte passes in overmaat... Lord: Twee man op zijn kap en gedaan met spelen, gedaan met EA. De Veirman: Kan die gast eigenlijk deftig op nen bal shotten? Veel te onzeker én ook al geen alternatief op de bank. DUS Een seizoen om snel te vergeten. Roeien met de riemen die er zijn: Volgend seizoen een karrevracht nieuwe 'vedetten' en een lading buiten. Sorry ze gasten, Even goeie vrienden! Dit is een keiharde maar terechte weergave van de kern van dit seizoen! Hopelijk laat ons bestuur zich eens bijstaan door mensen die iets kennen van transfers naar volgend seizoen toe! _________________
|
| 30 Nov 2008, 21:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
De woorden van een speler uit de ploeg van Dillen in het verleden lijken steeds meer en meer uit te komen. " Wat voor een kieken halen ze nu binnen bij Aalst"
Akkoord, spelers onder hun niveau maar als trainer is het je taak om een ploeg op da veld te zetten endaar slaagt hij niet in.... Binnen 14 dagen naar Peruwelz of waar die match ook gespeeld wordt? Vergeet het, zonder mij....Ik ga geen uur bollen en zeker ni naar de Walen waar we toch steeds onderuit gaan! _________________
|
| 30 Nov 2008, 21:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Aan de rust moede altijd voorstaan vandaag. Lord legt de bal 2 keer panklaar voor Iakovlevski maar deze werkt jammer genoeg slechts aan 50 % af. Sint-Niklaas scoorde zonder kans want zo een afstandsknal noem ik geen kans. De Oliveira kreeg daar wel veel te veel ruimte om te schieten.
Na de pauze veel te weinig en het eerste schot tussen de palen (Dessaer) zagen we dan ook maar een dikke vijf minuten voor het einde. Sint-Niklaas kreeg zelf ook geen uitgespeelde kansen. De 2-1 komt er na balverlies bij ons en bij de 3-1 toonde De Oliveira nogmaals dat hij buskruit in zijn voeten heeft. In het slot komen we dan zelfs nog dichtbij een gelijkspel na de rode kaart voor Willockx maar het mocht niet zijn. Zo verliezen we (alweer) op verplaatsing van een ploeg die zeker niet beter is dan de onze. Ik heb trouwens nog geen enkele ploeg gezien die erboven uitsteekt. Hopelijk kunnen ze met nieuwjaar een aantal GERICHTE transfers doen (en geen paniekaankopen zoals Kabongo, Wouter, ...) en dan is er misschien toch nog iets mogelijk ![]() |
| 30 Nov 2008, 21:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gunther schreef: De woorden van een speler uit de ploeg van Dillen in het verleden lijken steeds meer en meer uit te komen. " Wat voor een kieken halen ze nu binnen bij Aalst" Akkoord, spelers onder hun niveau maar als trainer is het je taak om een ploeg op da veld te zetten endaar slaagt hij niet in.... Binnen 14 dagen naar Peruwelz of waar die match ook gespeeld wordt? Vergeet het, zonder mij....Ik ga geen uur bollen en zeker ni naar de Walen waar we toch steeds onderuit gaan! De match wordt in Aalst gespeeld naar alle waarschijnlijkheid. |
| 30 Nov 2008, 21:51 |
|
|
Ancien
zwawi schreef: Aan de rust moede altijd voorstaan vandaag. Lord legt de bal 2 keer panklaar voor Iakovlevski maar deze werkt jammer genoeg slechts aan 50 % af. Sint-Niklaas scoorde zonder kans want zo een afstandsknal noem ik geen kans. De Oliveira kreeg daar wel veel te veel ruimte om te schieten. Na de pauze veel te weinig en het eerste schot tussen de palen (Dessaer) zagen we dan ook maar een dikke vijf minuten voor het einde. Sint-Niklaas kreeg zelf ook geen uitgespeelde kansen. De 2-1 komt er na balverlies bij ons en bij de 3-1 toonde De Oliveira nogmaals dat hij buskruit in zijn voeten heeft. In het slot komen we dan zelfs nog dichtbij een gelijkspel na de rode kaart voor Willockx maar het mocht niet zijn. Zo verliezen we (alweer) op verplaatsing van een ploeg die zeker niet beter is dan de onze. Ik heb trouwens nog geen enkele ploeg gezien die erboven uitsteekt. Hopelijk kunnen ze met nieuwjaar een aantal GERICHTE transfers doen (en geen paniekaankopen zoals Kabongo, Wouter, ...) en dan is er misschien toch nog iets mogelijk ![]() Klopt Zwawi dat Sint-Niklaas zelf geen kansen afdwong, maar dat is bij al onze tegenstanders al het geval geweest...En vooral: door zelf tegen deze ploegen in het verleden al te hebben gespeeld, weet je toch waaraan je u kan verwachten??? Alle tegenstanders weten precies wat ze moeten doen om ons aan banden te leggen, maar wij vinden al het hele seizoen de zwakke plekken van onze tegenstander niet... Als je uw tegenstander niet scout, dat moet je zelf weten maar dan mag je toch wel verwachten dat je uw eigen ploeg op zijn sterkst kan opstellen... maar ook daar weer mis... De grootste namen spelen in een systeem waar ze de capaciteiten niet voor hebben. Daarnaast speelt de beste ploeg allesbehalve en zie je gewoon voetbal op provinciaal niveau... Buitenstaanders die ons bezigzien op een veld, zien in niks een derdeklasser met ambitie en als ik zie wie de lijnen mag uittekenen, vraag ik me af tot waar de ambitie nog reikt... |
| 30 Nov 2008, 22:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ik vond het al bij al zo slecht niet, zet die spits van FCN vandaag bij ons en we staan reeds na 10 minuten op een veilige 0-2 voorsprong en dan zou hier niemand klagen...
'k wil maar zeggen, ik heb dit seizoen al veel slechtere matchen gezien waar we wel punten hebben gepakt... btw: ik heb zelfs nooit gedacht aan de titel met deze ploeg... ![]() |
| 30 Nov 2008, 23:55 |
|
|
Ancien
Gijzegem Vaneigest schreef: Ik vond het al bij al zo slecht niet, zet die spits van FCN vandaag bij ons en we staan reeds na 10 minuten op een veilige 0-2 voorsprong en dan zou hier niemand klagen... 'k wil maar zeggen, ik heb dit seizoen al veel slechtere matchen gezien waar we wel punten hebben gepakt... btw: ik heb zelfs nooit gedacht aan de titel met deze ploeg... ![]() Ik hoopte dat de reactie eerst sarcastisch was maar blijkbaar niet... Als we ons nu als supporters al gaan verzoenen met zo'n wanprestatie - na de 1-0 hebben we weer nul komma nul voetbal gezien hé en na die eerste gemiste kans van den Dimi was het al tien minuten niks meer... dan geraak je zelf met moeite aan een 15 minuten goed spel... En niet afkomen dat we de titel niet ambieëren hé met deze kern -> dan moet je eerst uw beste spelers van de twee voorgaande jaren niet bij het huisvuil zetten, ze zeker niet vervangen door enkele dure contracten (zelfs een transfersom betalen) en je "trouwe supporterslegioen" een rad voor de ogen blijven draaien. We zitten in een onnoemlijk zwakke reeks en we slagen er nog in zo slap voor de dag te komen... Als we ze dan nog wat gaan aanmoedigen als ze als provinciale krabbers voortploeteren, dan zijn we echt goed af en is diene pipo nog wat zekerder van zijn plaats (geen nabeschouwing vandaag? Was nochtans curieus) En blijkbaar is een transfer van de door u geroemde hattrickman van vandaag afgeketst op een "niet nodig in onze kern" voor aanvang van het seizoen... Nog een opmerking - ALS we op voorsprong gekomen zouden zijn -> doet nog niks af aan het spelniveau hé - het mag al een wonder heten dat we aan 19 punten zijn geraakt... En even hierop verdergaand: ik hoorde vandaag veel zeggen - vorige week was het toch goed - ja, inderdaad maar onder bizarre omstandigheden en thuis... En als Boussu vorig weekeinde De Oliveira in zijn ploeg had gehad, dan stonden we ook al na 10 minuten met 0-2 in het, onder sneeuw bedolven, krijt... We zijn eind november en er blijven maar excuses aangehaald - tijd om de waarheid eens onder ogen te zien denk ik zo... Of je mag de volgende tien jaar TV-Oost derby's blijven spelen tegen Zottegem, Wetteren en Sint-Niklaas (als die al niet voor ons gepromoveerd zijn tenminste)... |
| 01 Dec 2008, 0:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Er was vandaag ne collega van mij, die in de buurt van Sint-Niklaas woont, eens komen kijken. Zijn terechte opmerking was dat er bij ons totaal geen systeem inzit en dat alle gevaar van Lord moet komen. Centraal op het middenveld een man teveel en ze lopen elkaar daar voor de voeten. Als hij dat van in het begin van de match al opmerkt, wordt het toch tijd dat onze trainer dat ook eens gaat zien. Ook merkte hij op dat onze ploeg te braaf speelt. Nooit geen "slim" foutje om een actie op het gepaste moment af te breken.
Wat Van Mieghem nog op dat plein loopt te doen, blijft mij een groot raadsel. K zou graag eens weten hoeveel procent van zijn passen aankomt. Bovendien niks van duelkracht. Wat ik nu ga zeggen is heel slecht en onsympathiek, maar den tegenstander die Van Mieghem eens van t plein sjot, gaat volgens mij op veel applaus kunnen rekenen. Ook Franck was weer heel slecht en loopt constant veel te teruggetrokken te spelen. Ook Iakovlevski zal niet de redder zijn. Die heeft de snelheid van een slak en zijn balcontroles zijn nog veel slechter dan van Arnold. Bovendien slaagt hij er ondanks zijn lengte nauwelijks in om een kopduel te winnen. En de kans die hij daar in het begin van de match mist Wat me ook opviel, is dat Bousouffa een kwartier op het plein stond, constant vrij stond en de bal vroeg, maar hem nooit kreeg. En Couli die daar op het einde de bal teruggeeft ![]() |
| 01 Dec 2008, 1:02 |
|
| Pagina 7 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 16 Volgende |