|
|
| Pagina 8 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
jawatte het was gisteren gewoonweg dramatisch... andere woorden heb ik niet. op geen enkel moment was er een PLOEG op het veld die ervoor wou gaan.
Een gebrek aan talent, dat kan ik gerust aanvaarden (de feiten zijn zoals ze zijn, met deze ploeg speel je tweede kolom en niets meer) maar dat ze er dan ook nog bijlopen alsof het allemaal toch niet zo erg is, daar kan ik niet bij. in de gazetten zitten zeveren over, "ik heb nog geeneen ploeg gezien die ons weggespeeld heeft", of "we doen nog steeds mee voor de prijzen" of "er is meer talent dan vorig jaar" of "we hebben een schitterende aanhang"... blablabla...onnozele gazettepraat ist. als ge spreekt over een kampioenenploeg; laat er dan alstublieft eerst een vechtersmentaliteit zijn eén scorend vermogen, als ge dat niet in uw ploeg hebt, moet ge u zelfs geen illusies maken! meer nog, as ze zo blijven voortknoeien, schiet van den iendracht niet te veel nie meer over. als er nu ook al spelers op het veld mogen staan die NIET eens KUNNEN VOETBALLEN (oa onze nieuwe nummer 7); dan hoeft het voor mij ook niet meer. ik hoop één ding jong: dit seizoen is zowiezo een maat voor niks... awel, dat ze deze winter nekeer een paar serieuze spelers én nen trainer kopen met het oog op volgend jaar, en dat ze van damme inpassen, en dat ze verdomme de rommel die ze hebben aangekocht deze zomer (en vooral erna) zo ver mogelijk dumpen. (let wel: alle respect voor ne steurs, die misschien moet passen tegen sterkere tegenstander vandaag, maar die er verdomme zijn eer op nahoudt, door voor elke meter grond te knokken). chapeau ook voor de spelers van nieuwkerken: elke week spelen die voor max 300 man... awel, maar die gaan er wél voor... misschien zijn het dat soort spelers, die het verdienen om voor "zo ne geweldigen aanhang" te spelen. bovendien konden die spelers WEL dribbelen, WEL hard lopen, en WEL afwerken. en chapeau voor ons eigen supporters om daar alle 2 weken zo ver naartoe te rijden. echt waar! voor te thuisblijvers: geloof mij: het was AFSCHUWELIJK SLECHT |
| 01 Dec 2008, 9:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Davy schreef: jawatte het was gisteren gewoonweg dramatisch... andere woorden heb ik niet. op geen enkel moment was er een PLOEG op het veld die ervoor wou gaan. Een gebrek aan talent, dat kan ik gerust aanvaarden (de feiten zijn zoals ze zijn, met deze ploeg speel je tweede kolom en niets meer) maar dat ze er dan ook nog bijlopen alsof het allemaal toch niet zo erg is, daar kan ik niet bij. in de gazetten zitten zeveren over, "ik heb nog geeneen ploeg gezien die ons weggespeeld heeft", of "we doen nog steeds mee voor de prijzen" of "er is meer talent dan vorig jaar" of "we hebben een schitterende aanhang"... blablabla...onnozele gazettepraat ist. als ge spreekt over een kampioenenploeg; laat er dan alstublieft eerst een vechtersmentaliteit zijn eén scorend vermogen, als ge dat niet in uw ploeg hebt, moet ge u zelfs geen illusies maken! meer nog, as ze zo blijven voortknoeien, schiet van den iendracht niet te veel nie meer over. als er nu ook al spelers op het veld mogen staan die NIET eens KUNNEN VOETBALLEN (oa onze nieuwe nummer 7); dan hoeft het voor mij ook niet meer. ik hoop één ding jong: dit seizoen is zowiezo een maat voor niks... awel, dat ze deze winter nekeer een paar serieuze spelers én nen trainer kopen met het oog op volgend jaar, en dat ze van damme inpassen, en dat ze verdomme de rommel die ze hebben aangekocht deze zomer (en vooral erna) zo ver mogelijk dumpen. (let wel: alle respect voor ne steurs, die misschien moet passen tegen sterkere tegenstander vandaag, maar die er verdomme zijn eer op nahoudt, door voor elke meter grond te knokken). chapeau ook voor de spelers van nieuwkerken: elke week spelen die voor max 300 man... awel, maar die gaan er wél voor... misschien zijn het dat soort spelers, die het verdienen om voor "zo ne geweldigen aanhang" te spelen. bovendien konden die spelers WEL dribbelen, WEL hard lopen, en WEL afwerken. en chapeau voor ons eigen supporters om daar alle 2 weken zo ver naartoe te rijden. echt waar! voor te thuisblijvers: geloof mij: het was AFSCHUWELIJK SLECHT Alléz, dan had ik toch nog 'chance' dat ik niet kon komen kijken zondag... ![]() |
| 01 Dec 2008, 12:01 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Als ik het hier allemaal lees en ik ook naar mijn eigen ervaringen kijk, hebben we met Dillen als trainer geen hoofdvogel afgeschoten.
Hij was voor mij een nobele onbekende en kreeg daardoor het voordeel van de twijfel. In het begin zag het naar uit dat er toch iets zou veranderen op gebied van spelsysteem en opstelling, maar heb nu de indruk dat hij op hetzelfde niveau van Limpens bezig is: laat maar waaien , t zal wel vanzelf beteren. Ik denk dat zelfs het kleinste kind weet dat als uw flanken niet goed bezet zijn, je al meer dan de helft van uw mogelijkheden van uw ploeg verliest. Zeker als je dan toch maar met één spits wil spelen, dan moet je zien dat hij steeds vanop de flanken goed bediend wordt zodat de spits er steeds kan op inlopen. Je mag daar nu nog onze Rus, Arnold, Kabongo of gelijk wie zetten, zoals ze nu ballen krijgen gaat er geen enkele van hun potten breken. Het is ook duidelijk dat dit spelsysteem de spelers zelf ook niet ligt, op het middenveld lopen ze elkaar voor de voeten, misschien moeten we Aelbrecht maar eens terug op de flank zetten, Franck achter de spitsen (meervoud!) en misschien kan hij samen met Aelbrecht afwisselen op de flank. Het kan niet zijn dat spelers zoals Franck opeens niet meer kunnen voetballen: ofwel staat hij niet op zijn plaats ofwel spelen we het verkeerde systeem... Ik denk dat zelfs alle twee is. Ok, als we gisteren in het begin van de wedstrijd toch kunnen scoren krijgen we misschien een andere wedstrijd, maar toch, waar is de bezieling, de passie, de wil... Toch iets waar vooral de trainer verantwoordelijk is. Als je de tegenstander niet wilt scouten, moet je van je eigen kracht uitgaan, maar als die kracht er niet is mag je wel al eens gaan nadenken wat er aan de hand is. Het kan niet zijn dat we een tegenstander als Sint-Niklaas niet kunnen wegdrukken op eigen helft en bijna geen kansen kunnen afdwingen. Naar mijn mening (beschejden of niet) had men beter iets meer tijd genomen bij het kiezen van de opvolger van Limpens. Zolang er geen trainer is die bezieling in de ploeg krijgt (zie maar naar Barcelona en Real Madrid), moet je niet teveel verwachten.... helaas is dit bij ons het geval. _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 01 Dec 2008, 12:29 |
|
|
forumlegende
Bij velen is er al gewoon de berusting : "Och ja, we kunnen niet beter dit seizoen", da's toch ongelofelijk! Iendracht is het alleen al aan de supporters verplicht om de kop te spelen in derde! En nu zijn we niet meer dan een grijze muis...triestig! Als ik dan gisteren die 10.000 man op dat klote-KV Mechelen zie tegen Standard...dan word ik efkes ongemakkelijk als ik aan onze net gespeelde snertmatch denk...
Hopen op beterschap zeker, we hebben al zo veel meegemaakt... |
| 01 Dec 2008, 12:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik ben altijd positief over den iendracht, maar wat ik gisteren gezien heb was echt beschamend. we zijn weggespeeld door een ploeg met 200 supporters die denk ik niet konden geloven dat ze op hun veld het 'ambitieuze' eendracht aalst bezig zagen. Respect aan alle supporters om 2uur lang de verveling en de kou te verbijten, deze prestatie was archieslecht. Ge knt wegggespeeld worden op kwaliteit, maar op inzet weggespeeld worden, daar kan ik me nie zomaar bij neerleggen.Wasde wil er wel om te winnen, we hadden geen inzet, hebben geen duels gewonnen en ik heb denk ik op 90 minuten 1 vlotte combinatie gezien. De ploeg speelde als een dweil en Franck en VanMieghem als een uitgewrongen dweil. Eendracht, dit vraagt omeen zware reactie tegen Wielsbeke
_________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Dec 2008, 13:10 |
|
|
Scholier
Het was gisteren weer een typische kutzondag: met kutweer langs een kutbaan naar een kutstad, in een kutstadion waar een kuteendracht met zijn kuttrainer tegen een andere kutploeg speelde met een kutarbiter bijgestaan door kutlijnrechters. pfff. Deze (kut?)-supporter zien ze niet meer op die kut-uitwedstrijden. Ik kan wel betere dingen bedenken om te doen op een zondag (bvb liggend op een spijkerbed naar een foto van Pieter De Crem staren terwijl ik naar het volledige oeuvre van Belle Perez luister). Kortom:
![]() |
| 01 Dec 2008, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: Ik ben altijd positief over den iendracht, maar wat ik gisteren gezien heb was echt beschamend. we zijn weggespeeld door een ploeg met 200 supporters die denk ik niet konden geloven dat ze op hun veld het 'ambitieuze' eendracht aalst bezig zagen. Respect aan alle supporters om 2uur lang de verveling en de kou te verbijten, deze prestatie was archieslecht. Ge knt wegggespeeld worden op kwaliteit, maar op inzet weggespeeld worden, daar kan ik me nie zomaar bij neerleggen.Wasde wil er wel om te winnen, we hadden geen inzet, hebben geen duels gewonnen en ik heb denk ik op 90 minuten 1 vlotte combinatie gezien. De ploeg speelde als een dweil en Franck en VanMieghem als een uitgewrongen dweil. Eendracht, dit vraagt omeen zware reactie tegen Wielsbeke Ik was er het hart van in toen de dokter mij wijselijk aanraadde niet naar de voetbal te gaan en mijn oog 2 uur aan de koude bloot te stellen . Doch als ik hier de reacties lees en hoor wat mijn collega's gisteren op het veld zagen, mag ik mij gelukkig prijzen dat ik er niet bij was. Meer dan onze ploeg steunen, kunnen wij als supporters niet doen zeker. Hopelijk zal de geplande sfeeraktie van OPC aanstaande zondag de spelers oppeppen en een fantastische prestatitie doen neerzetten tegen Wielsbeke. Deze ploeg zal natuurlijk ook wel de match van het jaar proberen te spelen. Als ze maar géén beton komen gieten want dan hebben we het zeker moeilijk . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Dec 2008, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
DT schreef: Als we ons nu als supporters al gaan verzoenen met zo'n wanprestatie - na de 1-0 hebben we weer nul komma nul voetbal gezien hé en na die eerste gemiste kans van den Dimi was het al tien minuten niks meer... dan geraak je zelf met moeite aan een 15 minuten goed spel... En niet afkomen dat we de titel niet ambieëren hé met deze kern -> dan moet je eerst uw beste spelers van de twee voorgaande jaren niet bij het huisvuil zetten, ze zeker niet vervangen door enkele dure contracten (zelfs een transfersom betalen) en je "trouwe supporterslegioen" een rad voor de ogen blijven draaien. We zitten in een onnoemlijk zwakke reeks en we slagen er nog in zo slap voor de dag te komen... Als we ze dan nog wat gaan aanmoedigen als ze als provinciale krabbers voortploeteren, dan zijn we echt goed af en is diene pipo nog wat zekerder van zijn plaats (geen nabeschouwing vandaag? Was nochtans curieus) En blijkbaar is een transfer van de door u geroemde hattrickman van vandaag afgeketst op een "niet nodig in onze kern" voor aanvang van het seizoen... Nog een opmerking - ALS we op voorsprong gekomen zouden zijn -> doet nog niks af aan het spelniveau hé - het mag al een wonder heten dat we aan 19 punten zijn geraakt... En even hierop verdergaand: ik hoorde vandaag veel zeggen - vorige week was het toch goed - ja, inderdaad maar onder bizarre omstandigheden en thuis... En als Boussu vorig weekeinde De Oliveira in zijn ploeg had gehad, dan stonden we ook al na 10 minuten met 0-2 in het, onder sneeuw bedolven, krijt... We zijn eind november en er blijven maar excuses aangehaald - tijd om de waarheid eens onder ogen te zien denk ik zo... Of je mag de volgende tien jaar TV-Oost derby's blijven spelen tegen Zottegem, Wetteren en Sint-Niklaas (als die al niet voor ons gepromoveerd zijn tenminste)... _________________
|
| 01 Dec 2008, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De vorige 2 jaren zagen ze dit nochtans wel hé. Verheyden, Troch, De Schutter, Van Dender, Dessaer, ... allemaal toptransfers. Ik begrijp niet goed wat er deze zomer is misgegaan.
Het begint echt wel te verdrieten, derde klasse. Vroeger droomden we van eerste, nu zou ik al verschikkelijk content zijn als we nog is in tweede geraken (Antwerp, Lierse, STVV,...) Het is echt zonde dat je als Eendracht Aalst in zo'n verschrikkelijk slechte reeks niet meer bent dan een simpele meeloper. |
| 01 Dec 2008, 13:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Onderkroiper schreef: Mariner schreef: Ik ben altijd positief over den iendracht, maar wat ik gisteren gezien heb was echt beschamend. we zijn weggespeeld door een ploeg met 200 supporters die denk ik niet konden geloven dat ze op hun veld het 'ambitieuze' eendracht aalst bezig zagen. Respect aan alle supporters om 2uur lang de verveling en de kou te verbijten, deze prestatie was archieslecht. Ge knt wegggespeeld worden op kwaliteit, maar op inzet weggespeeld worden, daar kan ik me nie zomaar bij neerleggen.Wasde wil er wel om te winnen, we hadden geen inzet, hebben geen duels gewonnen en ik heb denk ik op 90 minuten 1 vlotte combinatie gezien. De ploeg speelde als een dweil en Franck en VanMieghem als een uitgewrongen dweil. Eendracht, dit vraagt omeen zware reactie tegen Wielsbeke Ik was er het hart van in toen de dokter mij wijselijk aanraadde niet naar de voetbal te gaan en mijn oog 2 uur aan de koude bloot te stellen . Doch als ik hier de reacties lees en hoor wat mijn collega's gisteren op het veld zagen, mag ik mij gelukkig prijzen dat ik er niet bij was. Meer dan onze ploeg steunen, kunnen wij als supporters niet doen zeker. Hopelijk zal de geplande sfeeraktie van OPC aanstaande zondag de spelers oppeppen en een fantastische prestatitie doen neerzetten tegen Wielsbeke. Deze ploeg zal natuurlijk ook wel de match van het jaar proberen te spelen. Als ze maar géén beton komen gieten want dan hebben we het zeker moeilijk . Ik denk dat de spelers ons best eens oppeppen met een goede pot voetbal ipv met dat angsthazen gedoe... Wij zijn het die afgaan hoor, door daar altijd te staan, ons op een weide te moeten parkeren zoals gisteren en dan door nog niet de thuissupporters, die nog niet met de helft van ons zijn, uitgelachen te worden. Ik had het voor op Ternat, dan op Woluwe-Zaventem, op Diegem, nu weer... Sorry hé mannen maar genoeg is genoeg... Weet je waar ik schrik voor heb? Dat mannen zoals een De Schutter, Seminck, Dessaer en Lord (die wel altijd doen wat je er mag van verwachten) op het einde van het seizoen zeggen hé, mannekes see you later... Want als er zoveel poeha gemaakt wordt over Dirar, dan zie ik Lord indien goed omringd eigenlijk net hetzelfde doen... En het project van drie jaar, waar veel sponsors zijn ingestapt na de val naar vierde, lijkt dit seizoen af te lopen met een sisser, nog voor we halfweg zijn... Na de eerste periode was het van: we staan maar op 5 punten van de eerste... Hebben we in de tweede periode al blijk gegeven dat we een achterstand van X-aantal punten zomaar gaan kunnen goedmaken? Nope... We kunnen zelfs geen vuist maken in de wedstrijd als we na een kwartier achterkomen... Een kutploeg zoals Wetteren pakt om de twee weken uit met een 3 of 4-0...wij zijn al gelukkig als er 1 bal goed valt... Een ziek elftal is het... Van Mieghem heeft ergens laten noteren dat hij maar op topniveau gaat spelen "als het om de knikkers gaat"... Wel hé, met het huidige niveau moet je zelfs geen knikkers bestellen want de vogel is al gaan vliegen - geen eerste periode, geen tweede en geen kampioen - wat schiet er nog over: een derde periode winnen?? Dan zullen we niet uit een ander vaatje moeten tappen, maar uit een heuse silo zenne... Ik ben wel blij dat er gisteren na de wedstrijd ook bij de eeuwige positivo's zoiets zat van: nu is het toch genoeg geweest... En met nieuwjaar nog wat mannen van de oude garde weg zie en het spel zit helemaal op de wagen... |
| 01 Dec 2008, 13:58 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Stilaan ook een beetje mijn vrees dat we op den duur nog gaan uitgroeien tot een soort van racing mechelen, iet om nie echt fier op te zijn.
dus ... 't moment om wakker te worden, en om te handelen naar wat iedereen hier al een tijdje ziet, als het enigszins nog kan, gezien het grote aantal spelers zonder meerwaarde, die ze momenteel moeten betalen, en allicht nog een tijdje. (ik word er niet goed van als ik daar aan denk) zonde vanhet geld zenne mannekes. |
| 01 Dec 2008, 14:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: De vorige 2 jaren zagen ze dit nochtans wel hé. Verheyden, Troch, De Schutter, Van Dender, Dessaer, ... allemaal toptransfers. Ik begrijp niet goed wat er deze zomer is misgegaan. Het begint echt wel te verdrieten, derde klasse. Vroeger droomden we van eerste, nu zou ik al verschikkelijk content zijn als we nog is in tweede geraken (Antwerp, Lierse, STVV,...) Het is echt zonde dat je als Eendracht Aalst in zo'n verschrikkelijk slechte reeks niet meer bent dan een simpele meeloper. Jeroen schreef: De vorige 2 jaren zagen ze dit nochtans wel hé. Verheyden, Troch, De Schutter, Van Dender, Dessaer, ... allemaal toptransfers. Ik begrijp niet goed wat er deze zomer is misgegaan. Het begint echt wel te verdrieten, derde klasse. Vroeger droomden we van eerste, nu zou ik al verschikkelijk content zijn als we nog is in tweede geraken (Antwerp, Lierse, STVV,...) Het is echt zonde dat je als Eendracht Aalst in zo'n verschrikkelijk slechte reeks niet meer bent dan een simpele meeloper. Waar het mis is gegaan, is eigenlijk simpel - er is gekozen voor mannetjes in de plaats van mannetjes, puur op zogezegde voetbaltechnische kwaliteiten, adelbrieven uit het verleden... Maar waar ze niet naar hebben gekeken, is naar leiderschap, inzicht, motivators, eerzucht, mannen die nog iets willen bereiken, die zelf ook hun gedacht zeggen en tegen een scheen durven schoppen... Mij ga je niet vertellen dat een Troch na vijf matchen zo'n strontmatchen met een hopeloze tactiek te hebben gespeeld, zijn mond zou houden tov de trainer. Die zou naar Dillen gaan om van zijn oren te maken... Vandaag hoor je uit alle spelersmonden - Dillen is een vakman dit, brengt alles goed over dat, etc. Maar wat zie je op het veld? Geen kloten... Dat er dan geen enkele opstaat die naar de trainer gaat en zegt, hey pipo zouden we het beter eens niet zo proberen? Nu ik eraan denk, eigenlijk logisch hé da dat niet gebeurd: alle namen spelen toch, de centjes liggen er elke maand...en vooral die zotten (wij) blijven in grote getale komen en ze blijven applaus oogsten... Daarnaast wordt je topspits van bij het begin met de grond gelijk gemaakt voor welke reden dan ook en vooral - je houdt voor god weet welke reden een systeem aan dat eigenlijk vorig seizoen in de derde periode in de matchen zonder Troch al zwaar afging... Als je heel eerlijk bent, is die trend ingezet met de vervanging van Dugardeyn door Couly - Couly is ontegensprekelijk een betere voetballer en een genot om te zien spelen als hij in vorm is, maar als ploeg was je wel verwakt doordat ik nog nooit zo een goede, elkaar perfect aanvullende tandem als Dugardeyn - Verheyden op een veld heb zien staan... Verheyden heeft vorig seizoen zijn beste matchen gespeeld als hij vóór Couly opereerde, niet ernaast... Franck en Van Mieghem kunnen voetballen (allez denk ik toch) maar zijn dezelfde spelers - maar er is geen enkele binnen de club die de knoop durft door te hakken dat er 1 wegmoet... Als ik de bedragen hoor, dat zij hier maandelijks opstrijken, dan heb ik al helemaal geen honger meer... En doordat de trainer een belachelijk concept op het veld zet, wordt iedereen gewoon na twee prestaties afgerekend -> Kabongo was de eerste, Boussoufa staat er ook al niet ver meer af en onzen Dimi heeft het ook al vlaggen... Over Wouter wil ik zelfs niks zeggen - ik was hem trouwens nog vergeten vermelden als A-kern speler bij mijn verslag van de reservewedstrijd... Maar ja, gezien heb ik hem toen ook ni dus... Het is tekenend dat de man waar we absoluut niks van verwachten - Steurs - tot nu toe, en dat vind ik wel heel pijnlijk, de grootste aanwinst is gebleken want als Van Dender topfit is hé, mag hij al blij zijn dat hij in de kleedkamer naast Stefke mag zitten... Dat somt het toch allemaal wel op zeker... Ik ben eens curieus hoeveel sponsors dat verhaaltje van de ambitie nog blijven pikken met al dat gedester... Dillen buiten en voor mijn part hé, haal je zelfs De Wilde terug of haal je een Dirk Geeraerd binnen... We zouden begot al content zijn als nen Jipie Vd Velde onze ploeg zou willen komen trainen... Zie je waar Oostende staat te blinken in tweede?? |
| 01 Dec 2008, 14:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kben altijd tegen van JP Van De Velde geweest (niet omdat het geen goede trainer is, maar omwille van zijn uitspraken e.d.), maar met hem of met een Dirk Geeraerd zou het geen waar geweest zijn...
We zouden als supporters in feite is een krachtig signaal naar zowel spelers als bestuur moeten geven... Uw ploeg steunen is 1, u wekelijks laten belachelijk maken 2. |
| 01 Dec 2008, 14:41 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Er is natuurlijk de vraag: wat denkt het bestuur over deze malaise? Het zijn zij die moeten ingrijpen....
Het enige wat wij kunnen doen, en moeten doen, is een krachtig signaal sturen naar het bestuur over de huidige gang van zaken. We kunnen dan wel direct zien uit welk hout onze voorzitter gesneden is, al kan hij daar wellicht niet alleen over beslissen. Het spijtige is wel dat we nu al bijna een half seizoen verloren hebben en ik vrees voor de rest van dit seizoen.... _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 01 Dec 2008, 15:24 |
|
|
forumlegende
Alba schreef: Er is natuurlijk de vraag: wat denkt het bestuur over deze malaise? Het zijn zij die moeten ingrijpen.... Het enige wat wij kunnen doen, en moeten doen, is een krachtig signaal sturen naar het bestuur over de huidige gang van zaken. We kunnen dan wel direct zien uit welk hout onze voorzitter gesneden is, al kan hij daar wellicht niet alleen over beslissen. Het spijtige is wel dat we nu al bijna een half seizoen verloren hebben en ik vrees voor de rest van dit seizoen.... De voorzitter heeft gewoon niks te zeggen en een scoutingsapparaat hebben we ook niet. Eén man doet de scouting en neemt dan ook nog eens alle beslissingen wat de club én de ploeg betreft! Zelfs Orlans had indertijd minder alleenheerschappij. |
| 01 Dec 2008, 16:58 |
|
| Pagina 8 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 16 Volgende |