|
|
| Pagina 11 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Bartos schreef: (vooral toen bleek dat Arnold zijn oude niveau niet haalde) Er moet echt iemand bij die eens een goal uit de tweede lijn kan maken. Wat we vooral niet mogen vergeten nu is dat dit gewoon sportief even een moeilijke periode is en dat we dit niet erger moeten maken dan het is. Ik ga ook liever zien naar de sprankelende voetbal van de voorbije twee seizoenen, maar dat komt nu eenmaal niet op bestelling. Er zijn sportief verkeerde keuzes gemaakt, maar dat betekent niet het einde van de club hé. Zowel het bestuur als ook de supporters mogen nu vooral niet panikeren. Enkele quote's waar ik ff wil op reageren... Ik zou gewoon graag eens willen weten wat er echt gebeurd is met Arnold en of de geruchten kloppen... Wat ik zag sinds eind vorig seizoen is iemand die gepusht werd om absoluut te spelen, dat ook deed en meteen met succes in de laatste wedstrijden (allez anderhalve) van de competitie... Iemand die in de treffens tegen Woluwe op hoog niveau acteerde (assists voor Lord gezien op Woluwe en zijn doelpunt daar??? - grote klasse), die vocht tegen Wezet en enkel op Wezet, net zoals de rest van de ploeg, geen vuist kon maken... Dan wordt hij, dacht ik tegen Turnhout bij rust gewisseld voor ik weet niet welke reden... Speelt tegen KVSK United een goede eerste helft met een dito knap doelpunt en wordt vervangen bij rust (normaal dacht ik toen, is voorbereiding en iedereen moet spelen)... Sindsdien hé, kwam de ene na de andere tester op zijn plaats spelen (eerst Mezine, dan nog dienen anderen die scoorde op Lede) en mocht Arnold, opdraven als het kalf verdronken was, totaal aan zijn lot overgelaten... Dat gezeik van dat hij zijn oude niveau ni meer haalt, vind ik persoonlijk de grootste bullshit. Als je Arnold wil zien renderen, MOET ER EEN TWEEDE SPITS OF ZEER AANVALLENDE MIDDENVELDER ACHTER HEM STAAN DIE ROND HEM ZWERFT... Maar neen, die gast buitenpesten, blijven klooien met een kutsysteem en die ene na de andere in de spits droppen om ooit beterschap te creëren... De volgende in de rij zal Boto worden, want die zal het dan eens alleen in de spits mogen rooien... Awel hé, als ook hij tegen de middencirkel zijn bal moet komen ophalen, zal ook hij geen potten breken... We spelen angsthazenvoetbal met een systeem dat ideaal is als je de counter speelt, MAAR: je hebt geen pure brekers en lopers op dat middenveld die je voor zo'n systeem nodig hebt EN je hebt geen counterspits. Als er dan zoveel voetbalverstand bij het bestuur zit, moet dat de eerste conclusie zijn en je de trainer dat ook ff aangeven ipv 1) de spits met nog altijd de meeste potentie, hoe erg ook uit vorm, bij het vuil te zetten 2) als een kip zonder kop mannen bij te kopen die zelfs bij de reserven niet in de ploeg geraken - wat Iako doet, hé kan een Van Lijsebeth ook zenne... Ipv nog een centrale middenvelder bij te kopen die een goal kan maken uit de tweede lijn -doe er eerst een of twee weg (en liefst niet de verkeerde) of pas op z'n minst het systeem aan En ik denk dat bij de supporters zeker geen paniek is - wat er wel overheerst, is dat de gewone boerenlogica van de gewone supporter wordt gefnuikt, dat wij MAAR supporter zijn en dat de zogezegde professionals blijven klooien met een fluttrainer, een altijd zo doordacht handelende manager die nu plots de pedalen lijkt te verliezen met ongeziene maatregelen en vooral, als je op de Zandberg wat rondwandeld, een negatieve sfeer bespeurt... Dan stel ik me de vraag: wie panikeert er feitelijk?? Kan er bovendien ook iemand aangeven waarom Schots moest aftreden? Interne keuken waarschijnlijk, maar onder zijn bewind liep het wel hé mannekes... |
| 02 Dec 2008, 10:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Ik zou gewoon graag eens willen weten wat er echt gebeurd is met Arnold en of de geruchten kloppen... Wat ik zag sinds eind vorig seizoen is iemand die gepusht werd om absoluut te spelen, dat ook deed en meteen met succes in de laatste wedstrijden (allez anderhalve) van de competitie... Iemand die in de treffens tegen Woluwe op hoog niveau acteerde (assists voor Lord gezien op Woluwe en zijn doelpunt daar??? - grote klasse), die vocht tegen Wezet en enkel op Wezet, net zoals de rest van de ploeg, geen vuist kon maken... Dan wordt hij, dacht ik tegen Turnhout bij rust gewisseld voor ik weet niet welke reden... Speelt tegen KVSK United een goede eerste helft met een dito knap doelpunt en wordt vervangen bij rust (normaal dacht ik toen, is voorbereiding en iedereen moet spelen)... Sindsdien hé, kwam de ene na de andere tester op zijn plaats spelen (eerst Mezine, dan nog dienen anderen die scoorde op Lede) en mocht Arnold, opdraven als het kalf verdronken was, totaal aan zijn lot overgelaten... Dat gezeik van dat hij zijn oude niveau ni meer haalt, vind ik persoonlijk de grootste bullshit. Als je Arnold wil zien renderen, MOET ER EEN TWEEDE SPITS OF ZEER AANVALLENDE MIDDENVELDER ACHTER HEM STAAN DIE ROND HEM ZWERFT... Maar neen, die gast buitenpesten, blijven klooien met een kutsysteem en die ene na de andere in de spits droppen om ooit beterschap te creëren... De volgende in de rij zal Boto worden, want die zal het dan eens alleen in de spits mogen rooien... Awel hé, als ook hij tegen de middencirkel zijn bal moet komen ophalen, zal ook hij geen potten breken... We spelen angsthazenvoetbal met een systeem dat ideaal is als je de counter speelt, MAAR: je hebt geen pure brekers en lopers op dat middenveld die je voor zo'n systeem nodig hebt EN je hebt geen counterspits. Als er dan zoveel voetbalverstand bij het bestuur zit, moet dat de eerste conclusie zijn en je de trainer dat ook ff aangeven ipv 1) de spits met nog altijd de meeste potentie, hoe erg ook uit vorm, bij het vuil te zetten 2) als een kip zonder kop mannen bij te kopen die zelfs bij de reserven niet in de ploeg geraken - wat Iako doet, hé kan een Van Lijsebeth ook zenne... Volledig akkoord wat betreft Arnold. Ik vind het echt zonde, want voor mij is en blijft een Arnold in vorm top in derde en beter dan al onze andere spitsen samen. En zelfs op dit moment ben ik er zeker van dat hij het beste is dat we lopen hebben voor in de spits. DT schreef: Kan er bovendien ook iemand aangeven waarom Schots moest aftreden? Interne keuken waarschijnlijk, maar onder zijn bewind liep het wel hé mannekes... Mja, hier ben ik het niet echt mee eens. Allé, natuurlijk wel dat het beter liep toen Schots hier was. Maar die had toch wel vooral een protocolaire (als ge het zo kunt noemen) functie en had al zeker geen inmenging in het sportieve luik. Evenmin als de huidige voorzitter veronderstel ik. Die verandering van voorzitter zal nu volgens mij wel het laatste zijn dat we moeten zoeken als reden voor de mindere gang van zaken. |
| 02 Dec 2008, 10:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Zoals ik al 's heb gezegd probeert men van bestuurszijde het halfverdronken kalf te redden door een (resem) witte merel(s) aan te trekken en te hopen dat daarmee alle problemen van de baan zijn. Lekker niet dus! Zolang het probleem niet aan de basis (in ons geval het centrale middenveld) wordt aangepakt gaan we blijven aanmodderen. En als je weet dat ons voetbal doorspekt is van eigenwijze keikoppen en ego's die nooit op een genomen beslissing terugkomen of die nog maar in vraag stellen, moeten we besluiten dat een oplossing niet meteen in het verschiet ligt...
|
| 02 Dec 2008, 10:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
De enigste middenvelder die we nu hebben die 2-3 man kan uitkappen en dan uithalen vanuit de 2de lijn is Aelbrecht.En als ge hem er steeds als eerste afneemt zoals op Diegem en nu zondag dan is het offensief gevaar volledig geweken.Aelbrecht functioneert het best achter 2 spitsen, maar zondag was Dimitri de enigste spits.Tja dan wordt het ook voor hem moeilijk.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. Laatst gewijzigd door de langen op 02 Dec 2008, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Dec 2008, 10:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: . DT schreef: Kan er bovendien ook iemand aangeven waarom Schots moest aftreden? Interne keuken waarschijnlijk, maar onder zijn bewind liep het wel hé mannekes... Mja, hier ben ik het niet echt mee eens. Allé, natuurlijk wel dat het beter liep toen Schots hier was. Maar die had toch wel vooral een protocolaire (als ge het zo kunt noemen) functie en had al zeker geen inmenging in het sportieve luik. Evenmin als de huidige voorzitter veronderstel ik. Die verandering van voorzitter zal nu volgens mij wel het laatste zijn dat we moeten zoeken als reden voor de mindere gang van zaken. Neenee Bartos, ik zie ook de wissel aan de top niet als de reden hé... Alles begint bij wat er op het veld gebeurd - kijk maar naar La Louvière vorig jaar, een ramp qua club, maar de ploeg deed het toch. Alleen vind ik het een beetje eigenaardig dat een manager nu plots wel gekke bokkesprongen maakt terwijl hij de afgelopen jaren steeds enorm standvastig is gebleken... Ik wil maar zeggen, misschien had Schots evenveel of nog minder te zeggen als de nieuwe voorzitter, maar kon hij misschien wel een soort veto stellen of had hij een zekere invloed waarop hij de rest van het bestuur toch anders liet functioneren... Bekijk mijn vraag in verband met Schots eerder als de kwestie Dugardeyn - Verheyden uit het verleden - een nieuwe speler in de plaats, maar de ploeg als geheel misschien net wat zwakker??? Is maar een kritische noot hoor, ni meer of minder... Ik vind het gewoon raar van onze manager dat hij vrede neemt met de manier van werken van Dillen (niet naar reservenmatchen gaan, rare tactieken, dat idiote verzameluur voor de spelers bij uitwedstrijden - twee uur voor de match al ter plaatse zijn, weinig spelvreugde op training blijkbaar, etc.)... Ik zie onze keepertrainer tijdens de wedstrijd meer aanwijzingen geven dan de echte trainer - op Diegem bijvoorbeeld zijn ze met drie gaan uitleggen aan Dimi wat er van hem werd verwacht... Ik vind dat bizar... Ik zie de keepertrainer van Standard al roepen terwijl Boloni naast de dug-out staat... |
| 02 Dec 2008, 11:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vandaag in HLN een artikel met Franck waarin hij zegt dat FCN ons zwarte beest is. Verder een woordje uitleg van de trainer die Iako wou vervangen met de rust omdat hij alle kansen miste, maar hem uiteindelijk toch liet staan omdat hij dan toch scoorde.
Verder zei hij dat Lord dringend zijn ingesteldheid moet veranderen omdat hij deze week nauwelijks trainde. |
| 02 Dec 2008, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Lord zijn ambities en parcours van de laatste 5-6 jaar kennende zou het me eerlijk gezegd niet verbazen dat die met nieuwjaar weg is.
|
| 02 Dec 2008, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
the_red_ant69 schreef: Lord zijn ambities en parcours van de laatste 5-6 jaar kennende zou het me eerlijk gezegd niet verbazen dat die met nieuwjaar weg is. En met reden zeker ![]() Elke keer je eigen inzet en inspanningen de nek zien omgewrongen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Dec 2008, 13:38 |
|
|
Ancien
s@té schreef: Vandaag in HLN een artikel met Franck waarin hij zegt dat FCN ons zwarte beest is. Verder een woordje uitleg van de trainer die Iako wou vervangen met de rust omdat hij alle kansen miste, maar hem uiteindelijk toch liet staan omdat hij dan toch scoorde. Verder zei hij dat Lord dringend zijn ingesteldheid moet veranderen omdat hij deze week nauwelijks trainde. Voilà, dat is dus wat je gaat beginnen creëren natuurlijk binnen een groep... De trainer die nu in de pers bepaalde van zijn mannen te kakken gaat zetten omdat hij zelf van geen hout pijlen weet te maken... Trouwens bij mijn weten scoorde Dimi aan 50% want we hadden op 1 helft zelfs twee kansen nu!!! Is nog altijd meer dan wat we gemiddeld per match zien... Als hij nu ook nog eens op de kap van Lord gaat beginnen zitten, zijn we echt goed af... Als ik zie wat er hij als tactisch concept op de mat zet, zou ik ook ni meer naar de training gaan... en het helpt precies hé... Als je niet traint ben je de besten van het plein Oppassen nu, want met zo'n dingen is Glorieux hier ook gaan vliegen... Ik keur het niet goed hé, dat hij niet komt trainen, maar ik kan het stilaan wel begrijpen als je die tactische blunders ziet... |
| 02 Dec 2008, 13:51 |
|
|
forumlegende
Inderdaad DT en laat het net zo'n spelers à la Lord en Glorieux zijn die ons ploeg nodig heeft. Als ze die dan buiten werken, dan weet je het wel.
Ik begrijp niet dat we op verplaatsing een karrevracht doelpunten tegenkrijgen terwijl we thuis amper iets weggeven. |
| 02 Dec 2008, 13:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
DT schreef: Voilà, dat is dus wat je gaat beginnen creëren natuurlijk binnen een groep... De trainer die nu in de pers bepaalde van zijn mannen te kakken gaat zetten omdat hij zelf van geen hout pijlen weet te maken... Trouwens bij mijn weten scoorde Dimi aan 50% want we hadden op 1 helft zelfs twee kansen nu!!! Is nog altijd meer dan wat we gemiddeld per match zien... Als hij nu ook nog eens op de kap van Lord gaat beginnen zitten, zijn we echt goed af... Als ik zie wat er hij als tactisch concept op de mat zet, zou ik ook ni meer naar de training gaan... en het helpt precies hé... Als je niet traint ben je de besten van het plein Oppassen nu, want met zo'n dingen is Glorieux hier ook gaan vliegen... Ik keur het niet goed hé, dat hij niet komt trainen, maar ik kan het stilaan wel begrijpen als je die tactische blunders ziet... Ik meen mij te herinneren dat hij ook zei dat we 7 kansen ofzo afgedwongen hebben en dergelijke. Hij was alleen ontgoocheld over de afwerking. Volgens mij ziet dieje mens da nog goed zitten. |
| 02 Dec 2008, 14:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als we Lord, de enige reden waarvoor een neutrale fan nog zou afzakken naar Aalst, nog zouden kwijtraken met nieuwjaar wordt het helemaal triestig. Dan creeëren we zeker geen kansen meer
die trainer lijkt mij met de week een grotere grap. Nu ja, het lijstje met zo'n trainers op EA is inmiddels lang genoeg ! |
| 02 Dec 2008, 14:38 |
|
|
forumlegende
Franck zegt in 't Nieuwsblad dat we op St-Niklaas 'oppermachtig' waren!
Jaja, we zijn volgens hem en volgens den trainer altijd den beste, en altijd komen we achter...toch vreemd eh! Och ja, zoals de uil tegen zijn jonk zei : 'Ocharme, zu jonk en al nen uil...' |
| 02 Dec 2008, 14:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
1. iakovleski heeft maar 2 ballen gekregen waaruit hij een kans kon puren, hij maakt dus 1 op 2 af. Hij gaf mij een trage indruk, toch geef ik hem nog het nodige krediet
2. Als de trainer kritiek heeft op Lord moet hij dat tegen Lord zeggen, niet in de krant _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Dec 2008, 14:59 |
|
|
Ancien
s@té schreef: Vandaag in HLN een artikel met Franck waarin hij zegt dat FCN ons zwarte beest is. Verder een woordje uitleg van de trainer die Iako wou vervangen met de rust omdat hij alle kansen miste, maar hem uiteindelijk toch liet staan omdat hij dan toch scoorde. Verder zei hij dat Lord dringend zijn ingesteldheid moet veranderen omdat hij deze week nauwelijks trainde. Goh ja, als ge die afvallende bal die Seminck op doel trapt een kans noemt, die pisbal vanop dertig meter van Iako (ge moogt opportunistisch zijn, maar ge moet ni overdrijven ook), die mislukte corner van Franck die zou binnen kunnen gewaaid zijn, het schot van tegen de zijlijn van Dessaer vijf minuten voor tijd en de bijna kans voor Lord die zijn controle mist, allemaal meerekend... ja dan kom je met de twee enige echt uitgespeelde kansen misschien aan zeven... Daarvoor vrees ik dus met name - dat die mannen die het sportief voor het zeggen hebben er nog heilig van overtuigd zijn dat ze goed bezig zijn. Was na Diegem al zo, nu weer... Wat snuiven die mannen hé? Verdorie, als een counterploeg u de bal cadeau doet omdat je er toch niks mee doet, daarom domineer je nog niet hé... Die mannen schaamden zich bijna dat ze uit drie ballen, drie goals maakten... En nu mekaar intern nog wat gaan goedpraten ook - weet ge wat ze van mijn part doen.. Dat ze vrijdagavond op de Zandberg met dat middenveld en die trainer spelen en dat ze de verdedigend ingestelde spelers, met de juiste middenvelders, Lord, de juiste aanvallers en de reserven met Bart De Nul als trainer voor echt laten spelen... Dan kunnen Dillen en de zijnen blijven zeggen dat ze goed bezig zijn, dat ze domineren en gaat het geen kat weten en zal zoals nu het hele supporterslegioen niet met frustratie en hartzeer naar huis gaan... en zien wij op zondag tenminste voetbal - iedereen content toch? Als diene pipo na nog eens een strontmatch weer zegt dat ze het beste spel op de mat hebben gelegd - dan stuur ik hem het mailadres van Pascal, met de melding om alle DVDs van de heenronde vorig jaar (zelfs de slechtste matchen van toen), die van de tweede periode en die van de eindronde eens te bekijken... Den Dillen gaat denk ik op dat gebied, in zijn visie en denkwijze, nog zeggen dat op basis van die prestaties Aalst in de Champions League had moeten spelen vorig seizoen... Ge moet toegeven: ge moet al ne krak zijn om met zo'n spelerspotentieel zo'n achterlijk voetbal te kunnen spelen EN bovendien de spelers zelf er dan nog van te kunnen overtuigen dat ze goed bezig zijn... |
| 02 Dec 2008, 16:54 |
|
| Pagina 11 van 16 |
[ 229 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 16 Volgende |