|
|
| Pagina 23 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 49 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
is da ne foto van op Opwijk?
![]() |
| 04 Dec 2008, 20:18 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Casual1919 schreef: Toch wel straf eigenlijk. Ik ben persoonlijk van mening dat als die gasten geen degelijke voetbalmatch kunnen organiseren dat ze dan gewoon horen te verliezen met 5-0. Waarom laat men zo'n club toe in derde klasse als ze niet eens een degelijk veld/stadion hebben. Niet dat het bij onze andere tegenstanders zoveel beter is, maar die doen wel de moeite. Stel u voor dat die van Peruwelz overgaan. Wat gaan die dan doen als Lierse, Antwerp, Beveren, ... op bezoek komen ? Wij moeten steeds met alles tot in de puntjes in orde zijn, en op een ander daar mag en kan alles. In tweede klasse is er een licentie met stadion eisen. In derde klasse niet. Dus kan je met om het even welk stadion (of omheining) in derde klasse terecht komen. Alleen binnenlands zaken laat sommige zaken niet toe voor de veiligheid. Maar van de bond uit zijn er geen voorschriften. |
| 04 Dec 2008, 20:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Dit is de juiste foto
![]() _________________
|
| 04 Dec 2008, 20:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
![]() _________________
|
| 04 Dec 2008, 20:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Erg hhé, mor ieder joar een dikke ploeg !!
![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Dec 2008, 20:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
witzwet schreef: Erg hhé, mor ieder joar een dikke ploeg !! ![]() ongelofelijk he... al meer verloren dan wa anders tegen dees ploeg.... pfff |
| 04 Dec 2008, 20:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
the_red_ant69 schreef: is da ne foto van op Opwijk? ![]() Nee,dees hebben een tribune ![]() _________________
|
| 05 Dec 2008, 0:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jan schreef: lot schreef: Stijn schreef: Gunther schreef: aanschouw de foto's van hun ' stadion' op de site van Oudenaarde Wel een merkwaardig feit in het verslag van Oudenaarde van die match ginder. De tribune schudde en beefde onder de druk van het Oudenaards feestgedruis maar begaf het net niet. Als je de foto van de zittribune bekijkt zie je dat deze nog niet eens vol zat feestgedruis? ![]() We zijn er ooit eens naar Peruwelz - VG Oostende gaan kijken. ik weet zeker dat er ploegen bestaan in 4e provinciale die er qua accomodatie ver bovenuit steken. Peruwelz speelt niet meer op dat plein dacht ik, maar op het plein van een nabijgelegen vierdeklasser (staat hier ergens op de welke). Op dat plein waar wij gaan kijken zijn speelt wel nog de jeugd. Beloeil?? Ik zeg het vier posts hoger al, zo is het gemakkelijk om het te weten natuurlijk . |
| 05 Dec 2008, 9:28 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
Peruwelz speelt op het plein (ik noem dit geen stadion) van RUS Beloeil (4de nat). Gisteren hebben ze blijkbaar besloten om te fusioneren met Peruwelz voor volgend seizoen.
RUS Beloeil was al een gefusioneerde ploeg tussen Quevaucamps (waar ze allebei spelen) en Basècles. Ik heb in mijn jeugd meerdere keren gespeeld tegen al die ploegen in de provinciale reeksen. Ongelooflijk dat Peruwelz nu in 3de nat speelt. 10 jaar geleden stonden ze nog in .....4de prov ![]() |
| 05 Dec 2008, 11:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
schliebe schreef: Peruwelz speelt op het plein (ik noem dit geen stadion) van RUS Beloeil (4de nat). Gisteren hebben ze blijkbaar besloten om te fusioneren met Peruwelz voor volgend seizoen. RUS Beloeil was al een gefusioneerde ploeg tussen Quevaucamps (waar ze allebei spelen) en Basècles. Ik heb in mijn jeugd meerdere keren gespeeld tegen al die ploegen in de provinciale reeksen. Ongelooflijk dat Peruwelz nu in 3de nat speelt. 10 jaar geleden stonden ze nog in .....4de prov ![]() hoe kan zoiets? oja, we zijn hier in belgië... ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Dec 2008, 13:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
hansken schreef: schliebe schreef: Peruwelz speelt op het plein (ik noem dit geen stadion) van RUS Beloeil (4de nat). Gisteren hebben ze blijkbaar besloten om te fusioneren met Peruwelz voor volgend seizoen. RUS Beloeil was al een gefusioneerde ploeg tussen Quevaucamps (waar ze allebei spelen) en Basècles. Ik heb in mijn jeugd meerdere keren gespeeld tegen al die ploegen in de provinciale reeksen. Ongelooflijk dat Peruwelz nu in 3de nat speelt. 10 jaar geleden stonden ze nog in .....4de prov ![]() hoe kan zoiets? oja, we zijn hier in belgië... ![]() Mja, maar er zijn er nog hoor die die beweging hebben gemaakt - kijk maar naar Tubeke en zelfs Dender... Germinal Ekeren indertijd was het voorbeeld met jaar na jaar promoties... Jammer genoeg gaat zo'n opgang ook gepaard met afgang van "traditierijke" ploegen en dat kan heel snel gaan hoor. Zie maar naar onze ploeg... |
| 05 Dec 2008, 13:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
hansken schreef: schliebe schreef: Peruwelz speelt op het plein (ik noem dit geen stadion) van RUS Beloeil (4de nat). Gisteren hebben ze blijkbaar besloten om te fusioneren met Peruwelz voor volgend seizoen. RUS Beloeil was al een gefusioneerde ploeg tussen Quevaucamps (waar ze allebei spelen) en Basècles. Ik heb in mijn jeugd meerdere keren gespeeld tegen al die ploegen in de provinciale reeksen. Ongelooflijk dat Peruwelz nu in 3de nat speelt. 10 jaar geleden stonden ze nog in .....4de prov ![]() hoe kan zoiets? oja, we zijn hier in belgië... ![]() Dat gebeurt nu wel overal hoor Zie bijvoorbeeld naar Hoffenheim in Duitsland. Die waren ook een provincialer 10 jaar geleden, en door een miljonair staan ze nu aan de leiding in de Bundesliga... |
| 05 Dec 2008, 13:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutterslijst in derde A na 14 speeldagen:
10 doelpunten Boualem Merrir (Péruwelz), Jan De Langhe (Wetteren) 9 doelpunten Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas) 7 doelpunten Dieudonné Londo (URS Du Centre) 6 doelpunten Sandy Martens (Oudenaarde), Dominik Rosseel (Wielsbeke) 5 doelpunten Rachid El Barkaoui (Boussu Dour Borinage), Romain Delaby (URS Du Centre), Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), Mathias Schamp (Oudenaarde), Pieter-Jan Foket (Wetteren) 4 doelpunten Pieter Jacobs (Diegem), Steven Maes (RC Gent-Zeehaven), Wouter Moreels (Sottegem), Raphael Galeri (Union SG), Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Davy Claessens, Ewout Denys (Wetteren), Gregory Bilstein (WS Woluwe) 3 doelpunten Lionel Lord, Kevin Franck (Eendracht Aalst), Alexandre Gallo, Anthony Delplace, Karim Saffer (Boussu Dour Borinage), Jason Duchatelet (Diegem), Ruben Krijnsen (RC Gent-Zeehaven), Lorenzo Lai, Yurdakul Soner (La Louvière), Koen Versyp, Tom Raes (Oudenaarde), Singa Manzangala (Péruwelz), Kristof Dupont (Racing Waregem), Stefaan Staelens, Ives Cordier (Wetteren), Nicolas Pajot (WS Woluwe), Kevin Janssens, Kristof Fosse, Jente Van Ongeval (Woluwe Zaventem) 2 doelpunten Roel Van Den Brande, Denis Dessaer (Eendracht Aalst), Anthony Savigny, Blaise Issankoy, Taner Ozer, Patrick Ngungu (Boussu Dour Borinage), Hocine Chebaiki (URS Du Centre), David Moreels, Tommy Jacobs, Jan Criel (RC Gent-Zeehaven), Damien Gallucci, Nsuka Bula, Laurent Depoitre (Péruwelz), Kenneth Spitaels (Sottegem), Abderrahman Traoré, Ismail El Omari, Christ Bruno (Union SG), Yannick Euvrard, Kim Van Brabander (Racing Waregem), Michael Cornelis, Nico Blondeel (Wetteren), Dieter Goeminne, Vincent Bostoen, Quissem Zarti, Olivier Vanwijnsberghe, Dieter Verbrugghe (Wielsbeke), Kevin Serville, Cedric Tchoumbe (WS Woluwe), Kevin Stuckens, Yves Etumba (Woluwe Zaventem) 1 doelpunt Tim Aelbrecht, Arnold Nguekam, Dimitri Iakovlevski (Eendracht Aalst), Stéphane Stassin, Thomas Duez (Boussu Dour Borinage), Michel Gomes-Monteiro, Gregory Grisez, Faysal Bendaoud, Mickael Brisset, Remy Di Nolfo (URS Du Centre), Maarten De Schepper, Cedric Medard (Diegem), Malic Gaye, Brahim Boujouh, Bert Tuteleers, Kjell Van Der Haeghen, Quincy Rombaut, Kenneth Weytens, Ivan Herrero (FCN Sint Niklaas), Kenneth Notte, Stijn Dekeukeleire (RC Gent-Zeehaven), Georgios Kaminiaris, Alessandro Schillaci, Rossi Omonga-Nsubayi, Abdelhakim Laref, Paul Palisse, Kalumé Lwangi, Melvyn Masson (La Louvière), Mathieu Dejonckheere, Bert Dhondt, Lukas Pareyn, Issa Traoré, Koen Devleeschauwer, Joris Brewaeys (Oudenaarde), Aland Motte, Saverio Vitelli, Cedric Martin Lorite (Péruwelz), Abdelaziz Nouhass, Raymon De Blander, Kjell Knipping, Glen Coppens, Giovanni Sandra, Sebastian Ryngaert (Sottegem), Benoit Sotteau, Musaba Selemani, Jules César Oulai, Simon Omekanda (Union SG), Dempsey Vervaecke, Bart Vlaeminck, Björn Deloof, Julien Crepin, Matthias Feys, Tom Devos (Racing Waregem), Klaas Hellebaut, Jurgen Van Den Bossche, Andy Wyckaert, Bart De Smet (Wetteren), Xavier Deschepper, Steven Wostijn (Wielsbeke), Romuald Averna, Kenny Jacobs, Mathieu Biot, Fabrice Omonga, Simon Glorieux (WS Woluwe), Maarten Tordoir, Gert Stockx, Dieter Van Den Broeck, Gerd Hermans (Woluwe Zaventem) |
| 08 Dec 2008, 17:21 |
|
|
De topschutterslijst in derde A na 15 speeldagen:
11 doelpunten Jan De Langhe (Wetteren) 10 doelpunten Boualem Merrir (Péruwelz) 9 doelpunten Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas) 7 doelpunten Dieudonné Londo (URS Du Centre) 6 doelpunten Sandy Martens (Oudenaarde), Dominik Rosseel (Wielsbeke) 5 doelpunten Rachid El Barkaoui (Boussu Dour Borinage), Romain Delaby (URS Du Centre), Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), Mathias Schamp (Oudenaarde), Wouter Moreels (Sottegem), Gregory Bilstein (WS Woluwe), Pieter-Jan Foket (Wetteren) 4 doelpunten Karim Saffer (Boussu Dour Borinage), Pieter Jacobs (Diegem), Steven Maes (RC Gent-Zeehaven), Raphael Galeri (Union SG), Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Davy Claessens, Ewout Denys (Wetteren) 3 doelpunten Lionel Lord, Kevin Franck (Eendracht Aalst), Alexandre Gallo, Anthony Delplace (Boussu Dour Borinage), Jason Duchatelet (Diegem), Ruben Krijnsen (RC Gent-Zeehaven), Lorenzo Lai, Yurdakul Soner (La Louvière), Koen Versyp, Tom Raes (Oudenaarde), Singa Manzangala, Damien Gallucci, Laurent Depoitre (Péruwelz), Abderrahman Traoré (Union SG), Kristof Dupont (Racing Waregem), Stefaan Staelens, Ives Cordier (Wetteren), Nicolas Pajot (WS Woluwe), Kevin Janssens, Kristof Fosse, Jente Van Ongeval (Woluwe Zaventem) 2 doelpunten Roel Van Den Brande, Denis Dessaer (Eendracht Aalst), Anthony Savigny, Blaise Issankoy, Taner Ozer, Patrick Ngungu (Boussu Dour Borinage), Hocine Chebaiki, Remy Di Nolfo (URS Du Centre), Bert Tuteleers (FCN Sint Niklaas), David Moreels, Tommy Jacobs, Jan Criel (RC Gent-Zeehaven), Nsuka Bula (Péruwelz), Kenneth Spitaels (Sottegem), Ismail El Omari, Christ Bruno (Union SG), Yannick Euvrard, Kim Van Brabander, Bart Vlaeminck (Racing Waregem), Michael Cornelis, Nico Blondeel, Andy Wyckaert (Wetteren), Dieter Goeminne, Vincent Bostoen, Quissem Zarti, Olivier Vanwijnsberghe, Dieter Verbrugghe (Wielsbeke), Kevin Serville, Cedric Tchoumbe (WS Woluwe), Kevin Stuckens, Yves Etumba (Woluwe Zaventem) 1 doelpunt Tim Aelbrecht, Arnold Nguekam, Dimitri Iakovlevski, Niels Spotbeen, Cedric Boto (Eendracht Aalst), Stéphane Stassin, Thomas Duez (Boussu Dour Borinage), Michel Gomes-Monteiro, Gregory Grisez, Faysal Bendaoud, Mickael Brisset (URS Du Centre), Maarten De Schepper, Cedric Medard (Diegem), Malic Gaye, Brahim Boujouh, Kjell Van Der Haeghen, Quincy Rombaut, Kenneth Weytens, Ivan Herrero (FCN Sint Niklaas), Kenneth Notte, Stijn Dekeukeleire (RC Gent-Zeehaven), Georgios Kaminiaris, Alessandro Schillaci, Rossi Omonga-Nsubayi, Abdelhakim Laref, Paul Palisse, Kalumé Lwangi, Melvyn Masson, Johan Bombart (La Louvière), Mathieu Dejonckheere, Bert Dhondt, Lukas Pareyn, Issa Traoré, Koen Devleeschauwer, Joris Brewaeys (Oudenaarde), Aland Motte, Saverio Vitelli, Cedric Martin Lorite (Péruwelz), Abdelaziz Nouhass, Raymon De Blander, Kjell Knipping, Glen Coppens, Giovanni Sandra, Sebastian Ryngaert (Sottegem), Benoit Sotteau, Musaba Selemani, Jules César Oulai, Simon Omekanda (Union SG), Dempsey Vervaecke, Björn Deloof, Julien Crepin, Matthias Feys, Tom Devos (Racing Waregem), Klaas Hellebaut, Jurgen Van Den Bossche, Bart De Smet (Wetteren), Xavier Deschepper, Steven Wostijn (Wielsbeke), Romuald Averna, Kenny Jacobs, Mathieu Biot, Fabrice Omonga, Simon Glorieux (WS Woluwe), Maarten Tordoir, Gert Stockx, Dieter Van Den Broeck, Gerd Hermans (Woluwe Zaventem) |
| 15 Dec 2008, 16:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: hansken schreef: schliebe schreef: Peruwelz speelt op het plein (ik noem dit geen stadion) van RUS Beloeil (4de nat). Gisteren hebben ze blijkbaar besloten om te fusioneren met Peruwelz voor volgend seizoen. RUS Beloeil was al een gefusioneerde ploeg tussen Quevaucamps (waar ze allebei spelen) en Basècles. Ik heb in mijn jeugd meerdere keren gespeeld tegen al die ploegen in de provinciale reeksen. Ongelooflijk dat Peruwelz nu in 3de nat speelt. 10 jaar geleden stonden ze nog in .....4de prov ![]() hoe kan zoiets? oja, we zijn hier in belgië... ![]() Dat gebeurt nu wel overal hoor Zie bijvoorbeeld naar Hoffenheim in Duitsland. Die waren ook een provincialer 10 jaar geleden, en door een miljonair staan ze nu aan de leiding in de Bundesliga... Misschien een nieuw tv programma maken: wie wordt de miljonair van Eendracht Aalst... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 15 Dec 2008, 16:34 |
|
| Pagina 23 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 49 Volgende |