|
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 140 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Aan Troch zijn mouw trekken?
Blijkbaar wel.
luque schreef: Voor alle duidelijkheid, wat ik nu schrijf heb ik van 'horen zeggen' gisteren. Volgens een Iéndrachtsupporter zou Thomas zowat alle (thuis)wedstrijden van ons aanwezig zijn én zou hij te kennen hebben gegeven dat hij het best ziet zitten om na nieuwjaar op huurbasis terug te keren. Catalogeren onder de rubriek 'kwakkels' of kan iemand dit -gedeeltelijk- bevestigen? |
| 25 Nov 2008, 20:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
En toch zou hij een fameuze meerwaarde betekenen,spijtig.
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 25 Nov 2008, 20:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Mooi, Thomas' collumn komt niets te vroeg.... Daarmee mag deze kwakkel ook naar het rijk der fabelen worden gestuurd. Ik ben blij dat ik dit verhaal niet voor waarheid heb verkocht, in tegenstelling tot die gast die ik zondag tegen het lijf liep
Moraal van het verhaal: altijd checken via dit forum Jeroen schreef: Blijkbaar wel. luque schreef: Voor alle duidelijkheid, wat ik nu schrijf heb ik van 'horen zeggen' gisteren. Volgens een Iéndrachtsupporter zou Thomas zowat alle (thuis)wedstrijden van ons aanwezig zijn én zou hij te kennen hebben gegeven dat hij het best ziet zitten om na nieuwjaar op huurbasis terug te keren. Catalogeren onder de rubriek 'kwakkels' of kan iemand dit -gedeeltelijk- bevestigen? |
| 25 Nov 2008, 20:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Staat vandaag in HLN dat zowel Troch als Vanhoywegen een andere club mogen zoeken.
|
| 05 Dec 2008, 14:29 |
|
|
Miniem
Als dit klopt, dan hoop ik da Geert en onze voorzitter nu samenzitten en eens e telefonneke plegen met Thomas dezen avond. Het is misschien stom maar ik peis moest Thomas terug komen, da den Arnold ook wree content ga zijn. Automatismen zijn eral, en trochsken kent den eendracht, das iemand die direct rendement kan geven.
Komaan bestuur, zet onze ambities kracht bij en laat ons terug voetbal zien, dan doen wij de rest wel Maar ja, hoop doet leven zeker ![]() |
| 05 Dec 2008, 20:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
JR schreef: Als dit klopt, dan hoop ik da Geert en onze voorzitter nu samenzitten en eens e telefonneke plegen met Thomas dezen avond. Het is misschien stom maar ik peis moest Thomas terug komen, da den Arnold ook wree content ga zijn. Automatismen zijn eral, en trochsken kent den eendracht, das iemand die direct rendement kan geven. Komaan bestuur, zet onze ambities kracht bij en laat ons terug voetbal zien, dan doen wij de rest wel Maar ja, hoop doet leven zeker ![]() Dat draait allemaal maar rond één ding, en dat is geld. En om die nu binnen te halen als derdeklasser, moet ge volgens mij een serieus spaarvarken vinden. |
| 05 Dec 2008, 20:14 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Vanhoywegen welke positie speelt die?
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 06 Dec 2008, 17:32 |
|
|
witzwet schreef: Vanhoywegen welke positie speelt die? Centrale verdediger, heeft hier nog een tijd gespeeld vroeger. Al heeft die zich niet zo populair gemaakt door erg negatief over Aalst te praten, ik dacht zelf dat hij zei: 'ik bewaar aan elke ploeg waar ik gespeeld heb goeie herinneringen, maar het truitje van Aalst zou ik het liefst verbranden.' |
| 06 Dec 2008, 18:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
s@té schreef: witzwet schreef: Vanhoywegen welke positie speelt die? Centrale verdediger, heeft hier nog een tijd gespeeld vroeger. Al heeft die zich niet zo populair gemaakt door erg negatief over Aalst te praten, ik dacht zelf dat hij zei: 'ik bewaar aan elke ploeg waar ik gespeeld heb goeie herinneringen, maar het truitje van Aalst zou ik het liefst verbranden.' ah, gaat het hier over David Vanhoywegen? Wist niet dat die nog voetbalde? Hou oud is die al? En die negatieve uitlatingen, tja, als uwe werkgever u nog veel poen moet zou je wel hetzelfde spreken zeker? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Dec 2008, 11:35 |
|
|
witzwet schreef: s@té schreef: witzwet schreef: Vanhoywegen welke positie speelt die? Centrale verdediger, heeft hier nog een tijd gespeeld vroeger. Al heeft die zich niet zo populair gemaakt door erg negatief over Aalst te praten, ik dacht zelf dat hij zei: 'ik bewaar aan elke ploeg waar ik gespeeld heb goeie herinneringen, maar het truitje van Aalst zou ik het liefst verbranden.' ah, gaat het hier over David Vanhoywegen? Wist niet dat die nog voetbalde? Hou oud is die al? En die negatieve uitlatingen, tja, als uwe werkgever u nog veel poen moet zou je wel hetzelfde spreken zeker? Inderdaad, het gaat over David. ![]() Ik denk dat die nu toch al in de dertig is, maar hoe oud precies weet ik niet. |
| 07 Dec 2008, 13:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
s@té schreef: witzwet schreef: s@té schreef: witzwet schreef: Vanhoywegen welke positie speelt die? Centrale verdediger, heeft hier nog een tijd gespeeld vroeger. Al heeft die zich niet zo populair gemaakt door erg negatief over Aalst te praten, ik dacht zelf dat hij zei: 'ik bewaar aan elke ploeg waar ik gespeeld heb goeie herinneringen, maar het truitje van Aalst zou ik het liefst verbranden.' ah, gaat het hier over David Vanhoywegen? Wist niet dat die nog voetbalde? Hou oud is die al? En die negatieve uitlatingen, tja, als uwe werkgever u nog veel poen moet zou je wel hetzelfde spreken zeker? Inderdaad, het gaat over David. ![]() Ik denk dat die nu toch al in de dertig is, maar hoe oud precies weet ik niet. Geboren 20 januari 1976 dus zal 33 jaar worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Dec 2008, 14:55 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
Iendrachter90 schreef: luque schreef: BVW schreef: Op huurbasis lijkt me niet zó onmogelijk. Zal ook veel afhangen van de opvolger van Geeraerd... Krijgt Thomas alsnog zijn kans? ![]() Ik denk er hetzelfde over. Stel: Thomas raakt niet van de bank voor nieuwjaar. Hebben alle partijen er dan geen belang bij dat die gast kan spelen? Trouwens, profspeler: is Nguekam dat ook niet? Hij speelt toch ook bij ons? Het is echt niet zo ongewoon dat een club het loon van een uitgeleende speler voor een groot stuk op zich neemt. Wél niet makkelijk waarschijnlijk, maar niet onmogelijk dus zulle. Wilde troch gewoon laten waar hij is ,komaan zég.Nu ist troch van hier en troch van daar, nu we het wat moeilijk hebben en vorig jaar zat iedereen er op te roepen en te fluiten.Trouwens Troch was vorig jaar ook niks bijzonder hoor . van da roepen en da fluiten 100% mee takkoord, ma van da niks bijzonder,em scoorde toch he en twas iet of wa ne leider,want wa loopter nu op da veld da bijzonder is he ?kzeg ni ale jongens e,dessear,lord(erg da dillen em buitepest),arnold(is ni in vorm,em eeft nog ni gespeeld oe kundet ten weten), en nog een paar,verdienen et wel om de wit zwette truikes te dragen,ma de meerendeel ![]() |
| 07 Dec 2008, 23:44 |
|
|
forumlegende
Bwa, Van Hoyweghen is een stevige en betrouwbare verdediger die ook nog eens makkelijk scoort.
Uiteraard zou Troch hier met open armen ontvangen worden ! |
| 09 Dec 2008, 11:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
als we maar geen 3e rangs spits van roeselare krijgen zal ik ook al content zijn.
|
| 09 Dec 2008, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Niemand gisteren de passage op TV-Oost gezien waarin Ameloot het heeft over mogelijke versterking voor Aalst?
Zijn woorden: "Naar verluidt zit er zeker eentje bij die nu nog in eerste speelt. We zijn benieuwd." |
| 10 Dec 2008, 10:02 |
|
| Pagina 5 van 10 |
[ 140 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 10 Volgende |